dat kan ook wel zonder psdquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:48 schreef GGMM het volgende:
Hoop wel dat je de PSD nog hebt voor als Kudus weggaat
Het ziet er niet uitquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:50 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het uittenue van PSV niet zo mooi.
Het is gewoon lelijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:50 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het uittenue van PSV niet zo mooi.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:52 schreef Coco het volgende:
Ook ik ervaar de woede in het Ajax topic.
Dan komt Brubbie erin.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:48 schreef GGMM het volgende:
Hoop wel dat je de PSD nog hebt voor als Kudus weggaat
Goed he.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan komt Brubbie erin.
Ter info.
Gras is groenquote:
Eerder een soort Islamabadquote:
Als je Vertessen heel snel uitspreekt krijg je een voetbalclub.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vertessen, ja dat is het niet helemaal helaas.
@GGMM en ik zouden het leuk vinden als die jongen naar Vitesse gaatquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Vertessen snel weg doen, tering wat is die matig.
Welke voetbalclub? Ken ik die club?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je Vertessen heel snel uitspreekt krijg je een voetbalclub.
vandaag vandaagquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb niet het idee dat Vitesse vandaag veel kans maakt op een overwinning vandaag.
Dit wordt een erg lange TT.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb niet het idee dat Vitesse vandaag veel kans maakt op een overwinning vandaag.
Nee, maar PSV is erg klungelig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wou mijn zin halverwege anders formuleren, dat ging dus gruwelijk mis.quote:
Die gaan nog wel zo veel kansen krijgen dat er vast wel een paar invliegen.quote:
Misschien is hij wel net zo lui als Steijn?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit wordt een erg lange TT.
Benieuwd hoe moderator @:Coco dit op gaat lossen.
quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien is hij wel net zo lui als Steijn?
Van Pierre of Afellay?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind deze gif niet echt geslaagd
Maak maar een nieuwe
Niemand neemt de verdediging van PSV serieus.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:06 schreef onlogisch het volgende:
Hele verdediging aan gort gespeeld
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze komen er beiden in voor toch
Wat is dit voor domme vraag
Het is zeg maar meer dat ze er gewoon niet veel van kunnen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:07 schreef De_Kraam het volgende:
Een team van Bosz dat niet verdedigt.
Goh.
Nog even morgen afwachtenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:12 schreef Coco het volgende:
Tot nu toe is Feyenoord de lachende derde.
Dat is toch altijd zo als Ajax het niet wordt???quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:11 schreef GGMM het volgende:
Ook dit jaar krijgen we weer een kampioen van de armoede
PSV destijds onder Hiddink ook wel écht goedquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo als Ajax het niet wordt???
Jammer nadat we die trend na drie seizoenen op een rij hadden doorbrokenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:11 schreef GGMM het volgende:
Ook dit jaar krijgen we weer een kampioen van de armoede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Frank de Boer vindt dit leukquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo als Ajax het niet wordt???
Het is Lang niet zo goed nu.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de aanval heeft PSV weinig.
Jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege die "woordgrapjes" of vanwege het spel van PSV?
Niet allemaal. Ramalho en Vertessen voldoen prima aan de verwachtingen.quote:
Al besproken.quote:
Kansloos ook, je hebt er geen ene reet aan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Tijdrekken in minuut 38 is toch ook wel een beetje treurig
Terecht.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:28 schreef onlogisch het volgende:
Leo Oldenburger laat geen spaan heel van PSV
Daarstraks even naar de Otten Cup gekeken hoe dat zuivere speeltijd bevalt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Tijdrekken in minuut 38 is toch ook wel een beetje treurig
Dat zeggen ze in Oekraine ook steeds.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kap eens met die kut schoten altijd.
Nee, dan die voorzetten. Die gaan vandaag om welke reden dan ook iedere keer naar Vertessen van 1.50mquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kap eens met die kut schoten altijd.
Ik heb geen zin in het gifje.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:30 schreef onlogisch het volgende:
Sommige users verliezen hun zelfbeheersing.
Daar schieten ze tenminste wel raak.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zeggen ze in Oekraine ook steeds.
Dat cornervlaggedoe heeft wat mij betreft dan ook een vrijbrief tot doodschop. Walgelijk gedoe.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zuivere speeltijd doet verder niks aan spelers die met de bal bij de cornervlag staan of keepers die heel lang wachten totdat ze de bal oprapen.
Dat is echt maximaal 10% van het tijdrekken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zuivere speeltijd doet verder niks aan spelers die met de bal bij de cornervlag staan of keepers die heel lang wachten totdat ze de bal oprapen.
Ik vermaak mij anders niet.quote:
Daar kan ik mij ook wel iets bij voorstellen ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermaak mij anders niet.
Iets sterks lijkt me nodig.quote:
Psv is ook heel slechtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
in de JC schaal en CL speelden ze een stuk beter iig. Vandaag is echt heel slecht.
Mad.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:45 schreef Zipportal het volgende:
PSV gaat straks naar de KNVB en wil nog meer wedstrijden verplaatsen.
Vorig jaar waren ze de eerste wedstrijden ook heel aardig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
in de JC schaal en CL speelden ze een stuk beter iig. Vandaag is echt heel slecht.
Ja, dat is wel heel vaak zo inderdaad.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:58 schreef Zorro het volgende:
Grappig dat de eerste met zijn hand in de lucht meestal degene is die buitenspel opheft
En het was geen buitenspelquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was wel heel lucky buitenspel ja.
Ik wil hier een dom woordgrapje op maken maar ik heb er al 2 gemaakt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom speelt Manhoef niet.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wil hier een dom woordgrapje op maken maar ik heb er al 2 gemaakt.
Dit was het derde woordgrapje? #dtvquote:
Ik ben blij dat jij je aantal woordgrapjes per dag gaat minderen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wil hier een dom woordgrapje op maken maar ik heb er al 2 gemaakt.
Ik doe er nooit zoveel als @3rr0r of @Mexicanobakkerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij je aantal woordgrapjes per dag gaat minderen.
Doe dat ook maar niet. Anders moet ik mijn mening over jou gaan bijstellen en dat wil ik niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik doe er nooit zoveel als @:3rr0r of @:mexicanobakker
Van een moderator verwachten wij dat jij het goede voorbeeld geeftquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik doe er nooit zoveel als @:3rr0r of @:mexicanobakker
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat het Almere City maar snel oprot.
Je zou meer verwachten van iemand met eredivise-ervaring. Opgedaan bij ADO, Telstar en Excelsior.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Schouten is het nog niet he
Achja, bij Ajax halen ze spelers voor meer zonder ervaring op het hoogste niveau.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je zou meer verwachten van iemand met eredivise-ervaring. Opgedaan bij ADO, Telstar en Excelsior.
Oh oke.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als moderator moet je meer neutraal zijn in het accepteren van een mortierbom.
Ik denk aan Almere en vraag me direct af waarom er eigenlijk een probleem is met opvang van asielzoekersquote:
Houden zo.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben nog nooit in Almere geweest.
Schokkendquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:14 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben nog nooit in Almere geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |