Lol! Wat een blamage weer voor de Russen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:07 schreef oheng het volgende:
De hoop voor de russische ruimtevaart is gecrashed op de maan.
Jammer joh.
Klopt. Oa de kinderen gaan naar heropvoedingskampen en pleegouders. Dat is inderdaad niet uitroeienquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat Rusland het hele Oekraïense volk wil uitroeien klopt natuurlijk niet.
quote:Daarnaast stel ik alleen maar een vraag hè, meer niet.
Uit alle acties die ze uitvoeren in bezet gebied blijkt wel degelijk dat ze genocidale intenties hebben. Daar hoef je niet per sé een volk voor uit te moorden, ook andere stappen die je neemt die tot het (lokaal) uitwissen van hun identiteit leiden zoals bijv. het onderdrukken van hun taal en cultuur kunnen daar onder vallen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat Rusland het hele Oekraïense volk wil uitroeien klopt natuurlijk niet. Daarnaast stel ik alleen maar een vraag hè, meer niet.
Dat had echt niemand verwachtquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:07 schreef oheng het volgende:
Jammer joh.
Dat is ongeveer de hele wereld en trouwens ook een aanzienlijk aantal van de Russen zelf, dan hou je niet veel mensen over.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:10 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Rusland wil eenieder die niet achter Putin staat vernietigen..
Ok Glenn Beck.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat Rusland het hele Oekraïense volk wil uitroeien klopt natuurlijk niet. Daarnaast stel ik alleen maar een vraag hè, meer niet.
Het is zeg maar de Gargamel van de wereld.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is ongeveer de hele wereld en trouwens ook een aanzienlijk aantal van de Russen zelf, dan hou je niet veel mensen over.
Jup, maar de beste man is dan ook best wel ziekquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is ongeveer de hele wereld en trouwens ook een aanzienlijk aantal van de Russen zelf, dan hou je niet veel mensen over.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:09 schreef HowardRoark het volgende:
Daarnaast stel ik alleen maar een vraag hè,
Eerder "the Brain"quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:18 schreef Lospedrosa het volgende:
He
[..]
Het is zeg maar de Gargamel van de wereld.
Tass: Groot Russisch maan-succes:> Landing ging sneller dan geplanned.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:07 schreef oheng het volgende:
Jammer joh.
Rusland heeft tientallen miljoenen uitgemoord de afgelopen eeuw, en is daar aantoonbaar trots op.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zoek eens op hoe de USSR huishield op plekken die ze overnamen. Hoe ze met zogenaamde “vijanden van het volk” omgingen. Die werden ter plekke zonder proces als beesten afgeschoten, ongewapende burgers, ouderen, kinderen, maakt niet uit.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We gaan zien hoeveel Rusland dat waard vindt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hoeveel burgerslachtoffers is het waard om dat gebied terug te winnen?
[..]
.
De holodomor heeft ook nooit echt plaatsgevonden. Dat was natuurlijk een onfortuinlijke samenloop van omstandigheden. Het was nooit Stalins intentie om Oekraïne uit te wissen, net zoals dat nooit de intentie van Poetin is geweest.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zoek eens op hoe de USSR huishield op plekken die ze overnamen. Hoe ze met zogenaamde “vijanden van het volk” omgingen. Die werden ter plekke zonder proces als beesten afgeschoten, ongewapende burgers, ouderen, kinderen, maakt niet uit.
Kijk eens wat de Russen hebben aangericht in plaatsen als Bucha. Er is helemaal niets veranderd. Het is gewoon een genocidaal kutvolk dat niets anders kan dan dood en verderf zaaien en niets positiefs brengt.
Je linkje is uit 2016, maar gaat over iets uit 2006.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je nou gewoon duidelijk bent en de bron vraagt (had ik er gelijk bij kunnen zetten) of je vraag stelt was het met 3 posten minder opgelost.
Ik bedoel Dit was 2016: https://www.bnnvara.nl/jo(...)orruptie-het-systeem
In Rusland geven ze daar helaas niets om, die sturen zonder enig probleem talloze 18-jarigen naar het front en bombarderen burgers, dat was allang duidelijk. Maar mijn vraag was dan ook niet gericht aan Rusland maar aan een user hier op FOK!.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
We gaan zien hoeveel Rusland dat waard vindt.
En waaruit zou nu precies blijken dat Rusland NU (dus niet in de geschiedenis of specifieke incidenten) het HELE Oekraïense volk zou willen uitmoorden? Dat was immers de claim en die is gewoon onjuist. En dan kan je dat draaien zoals je wilt, maar het lijkt er vooral op dat jijzelf niet goed geïnformeerd bent ofwel redeneert op basis van de onderbuik.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:29 schreef oheng het volgende:
[..]
Rusland heeft tientallen miljoenen uitgemoord de afgelopen eeuw, en is daar aantoonbaar trots op.
Deportaties zijn al gebeurd, en meer deportaties komen eraan.
Het is niet erg om vragen te stellen, maar doe dat dan, in plaats van je compleet ongeinformeerde mening te spuwen.
Net zoiets als het bloedbad van Katyn. Gewoon de systematische moord op de complete bovenlaag van de Poolse samenleving, om een opstand tegen het communisme te smoren.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
De holodomor heeft ook nooit echt plaatsgevonden. Dat was natuurlijk een onfortuinlijke samenloop van omstandigheden. Het was nooit Stalins intentie om Oekraïne uit te wissen, net zoals dat nooit de intentie van Poetin is geweest.
Al het bewijs dat hier langs is gekomen van het uitwissen van de Oekraïense identiteit in bezet gebied is natuurlijk anti Rusland propaganda....
Of zoiets...
Tja, een maanlander gemaakt van propjes aluminiumfolie.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:07 schreef oheng het volgende:
Jammer joh.
Een onzinnige vraag, aangezien niemand op Fok daar invloed op heeft.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In Rusland geven ze daar helaas niets om, die sturen zonder enig probleem talloze 18-jarigen naar het front en bombarderen burgers, dat was allang duidelijk. Maar mijn vraag was dan ook niet gericht aan Rusland maar aan een user hier op FOK!.
[..]
Had Oekraine al lang niet overlopen moeten zijn volgens deze "duider"?quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Heerlijk die Fitty’s op Twitter.
Rob zijn reactie is ook wel lekker denigrerend.
[ twitter ]
FTFYquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alle daar wonende Russische burgers omvolkers.
"natuurlijk niet". Je klinkt als iemand die het moeilijk kan geloven maar alle acties van Rusland in de bezette gebieden, haar genocidale praat door de media/pr en de dagelijkse moordpartijen op burgers geven toch een ander signaal af. "natuurlijk niet" is geen sterke ontkrachting...quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rob kent maar 2 woorden, namelijk “patstelling” en “escalatie”. En dat herhaalt hij al 1,5 jaar.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:49 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Had Oekraine al lang niet overlopen moeten zijn volgens deze "duider"?
Ik ken net zo veel waarde toe aan het inzicht van een Fok!ker die zich verdiept heeft in de oorlog. But thats just me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |