abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210504918
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2023 21:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
😂
Biden's maandelijkse statement nav de (nieuw gepubliceerde) werkgelegenheidscijfers (het Jobs Report) is nooit een persconferentie waarbij hij vragen beantwoordt van journalisten.

twitter

Maar ja je moet natuurlijk ergens over zeuren want over die cijfers valt weinig te klagen.

twitter

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 02-09-2023 00:45:45 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_210504959
Trump leeft in zijn eigen fantasiewereld:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_210505382
twitter

NEVER SURRENDER!

twitter
pi_210510508
twitter

Dit is hoe normaal wordt gefraudeerd in Amerikaanse verkiezingen: in de primaries. Mensen zijn, of waren, minder bezig met primaries en dus kan de Uniparty hun gewenste kandidaat laten winnen, zodat in de echte verkiezing de keuze tussen twee Uniparty kandidaten is en het niet echt uit maakt wie er wint. In zulke situaties is grootschalige fraude dan ook niet nodig omdat de belangrijkste obstakels zijn verwijderd. Hoe anders was dat met President Trump, hihi. Toen mochten we 100% Clown World observeren. Want President Trump is anders; geen Uniparty. Obama vs Romney = Uniparty. Obama vs McCain = Uniparty. Bush vs Kerry = Uniparty.
pi_210511200
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 september 2023 17:17 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Dit is hoe normaal wordt gefraudeerd in Amerikaanse verkiezingen: in de primaries. Mensen zijn, of waren, minder bezig met primaries en dus kan de Uniparty hun gewenste kandidaat laten winnen, zodat in de echte verkiezing de keuze tussen twee Uniparty kandidaten is en het niet echt uit maakt wie er wint. In zulke situaties is grootschalige fraude dan ook niet nodig omdat de belangrijkste obstakels zijn verwijderd. Hoe anders was dat met President Trump, hihi. Toen mochten we 100% Clown World observeren. Want President Trump is anders; geen Uniparty. Obama vs Romney = Uniparty. Obama vs McCain = Uniparty. Bush vs Kerry = Uniparty.
pi_210513290
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 september 2023 17:17 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Als ze dit doen, hoe is Trump dan ooit de kandidaat geworden? Je zou verwachten dat ze die dus niet laten winnen door alle fraude.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_210514594
quote:
Je weet dat QPJ dat filmpje al tig keer gepost heeft als 'bewijs' :?

'Want hij zegt het zelf!' Het 'observeerbare' en zo.. :')

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 02-09-2023 23:29:54 ]
pi_210515277
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 21:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Als ze dit doen, hoe is Trump dan ooit de kandidaat geworden? Je zou verwachten dat ze die dus niet laten winnen door alle fraude.
Kandidaat en daarna president. Blijkbaar lagen ze in 2016 flink te slapen bij de Deep State.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_210533888
Nog zo'n dubbele standaard :+

twitter
pi_210536795
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210537120
  dinsdag 5 september 2023 @ 10:14:37 #163
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210537209
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210537252
quote:
"Pictures you can smell"
  Moderator dinsdag 5 september 2023 @ 10:48:32 #165
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_210537474
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 september 2023 10:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
"Pictures you can smell"
*geurhinder verboden in deze topic*
A child is born with no state of mind.
pi_210538133
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2023 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat het ook geen enkele president voor Trump gelukt is om een massa ZO te hypnotiseren, ZO te indoctrineren, ZO te bespelen en ZO op te zwepen om een bestorming van het Kapitool te realiseren
Whaha. Het was minder indrukwekkend toen Bush het Amerikaanse volk opzweepte om twee gigantische oorlogen in het M-O te starten en fundamenteel de eigen grondrechten te ondermijnen? Dat schaal je lager in dan het 'bestormen' (lees gerust: binnenlopen) van het Kapitool?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210538250
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:14 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Whaha. Het was minder indrukwekkend toen Bush het Amerikaanse volk opzweepte om twee gigantische oorlogen in het M-O te starten en fundamenteel de eigen grondrechten te ondermijnen? Dat schaal je lager in dan het 'bestormen' (lees gerust: binnenlopen) van het Kapitool?
Dat was vooral heel gewiekst, niet zozeer indrukwekkend. De sfeer na 9/11 was er een van angst en woede. Amerikanen eisten actie en wraak, dus werden de invasies in Afghanistan en Irak met open armen ontvangen door de bevolking. Hetzelfde geldt voor krankzinnige wetgeving als de Patriot Act.

De Bush-regering speelde slim (en kwaadaardig) in op de woede en angst van veel Amerikanen om deze zaken erdoorheen te drukken.

Maar van blinde, 'cult-like' persoonsverering, zoals je ziet bij Trump, was in het geval van Bush zeker geen sprake.
pi_210538362
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
Dat was vooral heel gewiekst, niet zozeer indrukwekkend. De sfeer na 9/11 was er een van angst en woede. Amerikanen eisten actie en wraak, dus werden de invasies in Afghanistan en Irak met open armen ontvangen door de bevolking. Hetzelfde geldt voor krankzinnige wetgeving als de Patriot Act.

De Bush-regering speelde slim (en kwaadaardig) in op de woede en angst van veel Amerikanen om deze zaken erdoorheen te drukken.

Maar van blinde, 'cult-like' persoonsverering, zoals je ziet bij Trump, was in het geval van Bush zeker geen sprake.
Schaalverschil; in plaats van persoonsverering was het zelfverering in de vorm van blind patriottisme. Het gewiekste karakter maakte het juist indrukwekkend; bij Trump ligt het er allemaal nogal bovenop. En dan laat ik mijn verdenkingen aangaande de daders van 9/11 nog onbenoemd.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210538427
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:14 schreef Akathisia het volgende:

[..]
De deur stond gewoon open. Het leken wel toeristen daar.
pi_210538445
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:40 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Schaalverschil; in plaats van persoonsverering was het zelfverering in de vorm van blind patriottisme. Het gewiekste karakter maakte het juist indrukwekkend; bij Trump ligt het er allemaal nogal bovenop. En dan laat ik mijn verdenkingen aangaande de daders van 9/11 nog onbenoemd.
Dat zie ik toch echt anders. 9/11 was en is een nationaal trauma. Het was een koud kunstje voor Bush en de neocons om daar misbruik van te maken.

Waar die blinde persoonsverering van Trump vandaan komt, is mij daarentegen een raadsel. Bush werd al vrij snel weer kritisch benaderd, zelfs door een deel van de Republikeinse kiezers. Trump wordt door diezelfde groep daarentegen beschouwd als de 'second coming'. Het is krankzinnig om te zien.
pi_210538854
Dit is schijnbaar onderdeel van de 'West Indian Day Parade' in New York. Het is allemaal wel ordinair en obsceen qua gedrag zeg. Op dit soort 'liberale' plekken in de VS gaat het duidelijk helemaal de verkeerde kant op.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210538940
Ondertussen in Kentucky, Tennessee, Nevada en Colorado:

Op dit soort 'conservatieve' plekken in de VS gaat het duidelijk helemaal de verkeerde kant op. Maar twee schurende mensen zijn het ekte probleem.
pi_210539836
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:50 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/w_KBpTGjhQXzKAigmfQXPQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTQyNg--/https://media.zenfs.com/e(...)8bed0314b]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Op dit soort 'conservatieve' plekken in de VS gaat het duidelijk helemaal de verkeerde kant op. Maar twee schurende mensen zijn het ekte probleem.
Ik vraag mij af op welke manier dit nu relevant is. Ik zie hier dingen tussen van jaren geleden? Dit sluit niet echt aan op mijn post, die gaat immers over een evenement dat gisteren is gehouden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210539968
Jazeker, het gaat helemaal de verkeerde kant op in liberaal US. Goed dat je dit laat zien Howard, conservatief Amerika richt zich op belangrijke zaken als gestolen verkiezingen, de zoon van de president en het bannen van abortus.
pi_210540066
Ik vraag me af waarom Links het zo moeilijk heeft wanneer mensen de mogelijkheid hebben om zichzelf en hun naasten te beschermen. Zou het misschien komen omdat zijzelf en/of hun ideologie niet het beste met anderen voor heeft? In recente jaren hebben we op de meest kleurrijke wijze kunnen zien hoe snel en graag zij naar geweld en oppressie grijpen. Dan zijn weerbare mensen maar een lastig obstakel.
pi_210540116
Je hebt inderdaad heel veel wapens nodig om je te kunnen verdedigen tegen schurende mensen op straat. The horror!
  dinsdag 5 september 2023 @ 15:54:00 #177
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210540253
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:50 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/w_KBpTGjhQXzKAigmfQXPQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTQyNg--/https://media.zenfs.com/e(...)8bed0314b]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Oei, als het maar geen praktiserende homo's zijn!

quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2023 15:33 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik vraag me af waarom Links het zo moeilijk heeft wanneer mensen de mogelijkheid hebben om zichzelf en hun naasten te beschermen. Zou het misschien komen omdat zijzelf en/of hun ideologie niet het beste met anderen voor heeft? In recente jaren hebben we op de meest kleurrijke wijze kunnen zien hoe snel en graag zij naar geweld en oppressie grijpen. Dan zijn weerbare mensen maar een lastig obstakel.
Het is inderdaad heel beschermend voor de kinderen om met zo'n wapen om te gaan. Te jong voor seksuele voorlichting, maar oud genoeg om vuurwapens te mogen vasthouden. Terecht ook, want als je ziet hoeveel kinderen er sterven door de voorlichting, hebben ze groot gelijk.

Over wie heb je het precies in dikgedrukt?
pi_210540441
quote:
Wat ik mij vooral afvraag is waarom conservatieven in een kramp schieten en compleet ape shit gaan als kinderen worden geconfronteerd met een ontbloot tepeltje of twee zoenende mannen, maar tegelijkertijd doodleuk machinegeweren in de klauwen van een peuter stoppen.
pi_210540649
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
De deur stond gewoon open. Het leken wel toeristen daar.
Daar was Ashli Babbitt het helemaal mee eens toen ze de deur intrapte
pi_210540766
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 16:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wat ik mij vooral afvraag is waarom conservatieven in een kramp schieten en compleet ape shit gaan als kinderen worden geconfronteerd met een ontbloot tepeltje of twee zoenende mannen, maar tegelijkertijd doodleuk machinegeweren in de klauwen van een peuter stoppen.
Machinegeweren nog wel.

Toe maar.
pi_210540953
quote:
Je kunt inderdaad inzetten op een wapenwedloop tegen criminelen, maar denk je dat je dat als burger gaat winnen?
pi_210541006
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2023 16:36 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Machinegeweren nog wel.

Toe maar.
Het moet altijd wat worden aangedikt natuurlijk. En dit dan uiteraard via een hele rare vergelijking, die helemaal niets te maken heeft met het daadwerkelijke punt dat werd gemaakt. Uiteraard voortkomende uit diepe frustratie en ergernis dat er iemand is die het gedrag tijdens de 'West Indian Day Parade' durft te bekritiseren. Immers, zulk ordinair en obsceen gedrag op straat kan men stiekem wel waarderen.
pi_210541032
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2023 16:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het moet altijd wat worden aangedikt natuurlijk. En dit dan uiteraard via een hele rare vergelijking, die helemaal niets te maken heeft met het daadwerkelijke punt dat werd gemaakt. Uiteraard voortkomende uit diepe frustratie en ergernis dat er iemand is die het gedrag tijdens de 'West Indian Day Parade' durft te bekritiseren. Immers, zulk ordinair en obsceen gedrag op straat kan men stiekem wel waarderen.
_O- _O- _O-

Over aandikken gesproken. Dit was dat betreft ook wel een mooie:
quote:
Op dit soort 'liberale' plekken in de VS gaat het duidelijk helemaal de verkeerde kant op.
pi_210541090
quote:
Voor de Democraten adorerende progressieven moet de absolute macht natuurlijk enkel bij de staat liggen.
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2023 16:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
_O- _O- _O-

Over aandikken gesproken. Dit was dat betreft ook wel een mooie:
[..]

Misschien moet je even onderbouwen waar je het gevoel hebt dat mijn claim niet juist is.
pi_210541184
Je probeert het moreel verval van de VS aan te tonen met dat sneue filmpje, terwijl een groot gedeelte van de bevolking een man volgt die imo moreel verwerpelijk gedrag vertoont, op alle fronten. Kom op man, zo gek ben je toch niet?
pi_210541278
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2023 16:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nota bene op de vorige pagina van dit topic zien we een kind met een uzi en een geweer dat op een M16 lijkt. In z'n klauwen gedrukt door z'n conservatieven ouders.
pi_210541298
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 17:10 schreef fliert het volgende:
Je probeert het moreel verval van de VS aan te tonen met dat sneue filmpje, terwijl een groot gedeelte van de bevolking een man volgt die imo moreel verwerpelijk gedrag vertoont, op alle fronten. Kom op man, zo gek ben je toch niet?
Waarom vind je die video eigenlijk 'sneu'? En wat heeft deze video eigenlijk te maken met Biden? Je mag het van mij natuurlijk beide afkeuren hoor!
pi_210541513
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2023 17:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom vind je die video eigenlijk 'sneu'? En wat heeft deze video eigenlijk te maken met Biden? Je mag het van mij natuurlijk beide afkeuren hoor!
Vraag mij vooral af wat je nou eigenlijk wil zeggen door zo'n filmpje te posten. Ja, het is een tikkeltje smakeloos. En nu?
pi_210541578
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2023 17:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Omdat het zo onbelangrijk is dat het lachwekkend is. En nee, ik had het niet over Biden, dat wist je vast boefje.
pi_210541736
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 17:38 schreef fliert het volgende:

[..]
Omdat het zo onbelangrijk is dat het lachwekkend is. En nee, ik had het niet over Biden, dat wist je vast boefje.
Dat zal niet iedereen met je eens zijn.

En had je het niet over Biden? Hmm. Mensen verplichten zich te laten vaccineren, relief funds uitdelen op basis van etniciteit, de hele tijd de politieke tegenstander demoniseren, bevolkingsgroepen tegen elkaar uitspelen op basis van onveranderlijke kenmerken, via miljarden een proxy-oorlog in Oost-Europa blijven financieren, talloze kansarme migranten illegaal in het land laten, vele duizenden mensen van werk ontzien door de bouw van een fantastische pijpleiding in samenwerking met Canada stil te leggen, het idee aanwakkeren dat er zoiets bestaat als 'trans kinderen', mensen selecteren voor een kabinet op basis van intersectionele principes, waarschijnlijk betrokken zijn bij allerlei schimmige deals die werden gedaan door zijn zoon ..

Ik zou de lijst natuurlijk nog langer kunnen maken, maar dit is voor nu wel even genoeg lijkt mij. Je zou genoeg van deze dingen kunnen omschrijven als moreel verwerpelijk gedrag. Dus vandaar dat ik dacht dat je het over hem had.
pi_210541790
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2023 17:51 schreef HowardRoark het volgende:

Daar ben ik er een van. En het is observeerbaar belangrijk, aangezien men er als de kippen bij is om het te verdedigen/bagatelliseren. Soms kiest de mens maar rare dingen om te verdedigen. Er van uit gaande dat het daadwerkelijk een keuze is.

Ik zelf kan bijvoorbeeld zaken die ik onbelangrijk vind makkelijk Links laten liggen.
pi_210541792
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2023 17:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

En had je het niet over Biden? Hmm. Mensen verplichten zich te laten vaccineren, relief funds uitdelen op basis van etniciteit, de hele tijd de politieke tegenstander demoniseren, bevolkingsgroepen tegen elkaar uitspelen op basis van onveranderlijke kenmerken, via miljarden een proxy-oorlog in Oost-Europa blijven financieren, talloze kansarme migranten illegaal in het land laten, vele duizenden mensen van werk ontzien door de bouw van een fantastische pijpleiding in samenwerking met Canada stil te leggen, het idee aanwakkeren dat er zoiets bestaat als 'trans kinderen', mensen selecteren voor een kabinet op basis van intersectionele principes, waarschijnlijk betrokken zijn bij allerlei schimmige deals die werden gedaan door zijn zoon ..

Ik zou de lijst natuurlijk nog langer kunnen maken, maar dit is voor nu wel even genoeg lijkt mij. Je zou genoeg van deze dingen kunnen omschrijven als moreel verwerpelijk gedrag. Dus vandaar dat ik dacht dat je het over hem had.
Voor iemand die hier recentelijk nog tekeer ging over stroppoppen, weet je hier toch weer een "mooie" op te tuigen zeg. :')
pi_210541824
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2023 17:57 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Daar ben ik er een van. En het is observeerbaar belangrijk, aangezien men er als de kippen bij is om het te verdedigen/bagatelliseren. Soms kiest de mens maar rare dingen om te verdedigen. Er van uit gaande dat het daadwerkelijk een keuze is.

Ik zelf kan bijvoorbeeld zaken die ik onbelangrijk vind makkelijk Links laten liggen.
Wat is dit voor bespottelijke aarslikkerij?
pi_210541960
Het lijstje van Howard lijkt heel wat, maar is natuurlijk gebakken lucht. Te warm om alles op te noemen van de man waar het mij om ging. (en je wist het, niet liegen als je over moraal praat)
pi_210542050
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 17:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Vraag mij vooral af wat je nou eigenlijk wil zeggen door zo'n filmpje te posten. Ja, het is een tikkeltje smakeloos. En nu?
In dit topic kan van alles worden besproken mbt de Amerikaanse cultuur en politiek vanuit een alternatief perspectief. Ik vind dat je zo'n filmpje daar toe kan rekenen. Je hoeft het hier natuurlijk niet mee eens te zijn, van mij apart vind jij zulk gedrag op straat zelfs een positieve ontwikkeling. Maar ik vind het wel wat vreemd dat die post zo ontzettend veel stof doet opwaaien, dat wekt toch wel de vraag op waarom dat blijkbaar nogal een trigger is?
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2023 17:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Voor iemand die hier recentelijk nog tekeer ging over stroppoppen, weet je hier toch weer een "mooie" op te tuigen zeg. :')
Ik verdraai niet het standpunt van een andere user, dus van een stropop is helemaal geen sprake.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 18:18 schreef fliert het volgende:
Het lijstje van Howard lijkt heel wat, maar is natuurlijk gebakken lucht. Te warm om alles op te noemen van de man waar het mij om ging. (en je wist het, niet liegen als je over moraal praat)
Was dat het maar, alles wat ik daar benoem is helaas juist. Daarom zonde dat zo een individu de president van de VS is. Al kun je die man eigenlijk op zijn leeftijd dat niet meer aanrekenen, het is vooral het effect van de verderfelijke partij waar hij aan verbonden is.
pi_210542108
Tja, ik kan je vertellen dat Margot Robbie naast me zit en lieve woordjes in mijn oor fluistert. Maar of je dat moet geloven..

Maar waarom lieg je?
pi_210542115
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2023 18:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In dit topic kan van alles worden besproken mbt de Amerikaanse cultuur en politiek vanuit een alternatief perspectief. Ik vind dat je zo'n filmpje daar toe kan rekenen. Je hoeft het hier natuurlijk niet mee eens te zijn, van mij apart vind jij zulk gedrag op straat zelfs een positieve ontwikkeling. Maar ik vind het wel wat vreemd dat die post zo ontzettend veel stof doet opwaaien, dat wekt toch wel de vraag op waarom dat blijkbaar nogal een trigger is?
Ik stel gewoon een vraag. Misschien zaten er diepere gedachten achter je post dan opmerken dat je iets vulgair vindt.
pi_210542222
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2023 18:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

[..]
Ik verdraai niet het standpunt van een andere user, dus van een stropop is helemaal geen sprake.
[..]
Behalve dan dat deze user het helemaal niet over Biden had.
pi_210542576
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 september 2023 17:57 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Maak dan maar eens observeerbaar duidelijk wie dit aan het verdedigen is, namen en rugnummers.
  dinsdag 5 september 2023 @ 19:45:41 #200
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210542938
Een paar dansende mensen op straat, Het gaat HeLeMaAl De VerKeErDe kan T oP1!!

Ja het is ook mijn type dans niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')