Hier heb ik eigenlijk maar een reactie opquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:45 schreef Zigsky het volgende:
https://www.avrotros.nl/e(...)ovisie-songfestival/
Jaap Reesemaen Jacqueline Govaerts
bij de commisie.
Aardig wat inmiddels. Maar alles wat ik er tot nu toe van gehoord hebt klinkt alsof het bewust afgevlakt is om die Radio 2-mensen te paaien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:02 schreef NailQueen het volgende:
Jacqueline ken ik alleen van Krezip. En die muziek vind ik zo niksig
Ik heb verder geen idee wat voor muziek ze nog meer maakt.
Ja. En dat de helft van de nummers alleen maar show is en geen muziek.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:17 schreef NailQueen het volgende:
Had Jaap niet eerder gezegd dat het ESF niets voor hem is omdat je voornamelijk Engels moet zingen?
Hij heeft in 2021/2022 samen met Armin van Buuren een liedje ingestuurd. Dus ja?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:17 schreef NailQueen het volgende:
Had Jaap niet eerder gezegd dat het ESF niets voor hem is omdat je voornamelijk Engels moet zingen?
Dat dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:59 schreef Cee het volgende:
Ben benieuwd. Zou moeten kunnen werken alhoewel de radio 2’erigheid er wel vanaf druipt.
Gemiddeld zo'n 45 jaar?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:46 schreef Fred_B het volgende:
Leeftijden tijdens het volgende ESF:
Cornald Maas: 61 jaar
Hila Noorzai: 31 jaar
Carolien Borgers: 40 jaar
Twan van de Nieuwenhuijzen: ~55 jaar
Sander Lantinga: 47 jaar
Jacqueline Govaert: 42 jaar
Jaap Reesema: 39 jaar
Het vertrek van Jan en de Avrotros-baas is in elk geval geen reden voor een verjongingskuur geweest.
Het gemiddelde is in elk geval hoger dan het aantal televotingpunten dat we meestal pakkenquote:
Ik wilde Lakshmi zeggen, maar die is ook al 30.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:55 schreef Momo het volgende:
Je mist eigenlijk wel iemand van 23 jaar ofzo
S10 misschien?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:55 schreef Momo het volgende:
Je mist eigenlijk wel iemand van 23 jaar ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |