Waar hebben we het dan over? Dan komt het dus wel goed!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Ajax dit seizoen een soort superscout als technisch directeur heeft die dingen ziet die men in de rest van de wereld niet ziet
Vorige week was Medic nog de held, vandaag de schlemiel. In een week tijd is alles anders. Kortom, je kan weinig met je stelling.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was toen. Dit jaar is alles anders.
Klopt. Dit jaar speel je gelijk tegen EXCELSIORquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was toen. Dit jaar is alles anders.
Hier klopt geen reet van joh.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als ze volgend jaar CL mislopen gaan ze failliet
Je trekt inderdaad conclusies. Gebaseerd op niks zo te zienquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dat je gefrustreerd bent dat Ajax niet levert. Ik snap hem.
Spreek je volgens jaar welquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier klopt geen reet van joh.
Dit vooral ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden dacht ik dat Ajax gewoon elk jaar kampioen zou gaan worden.
Het kan snel gaan allemaal.
Oh jammer weer dat men hier valse hoop strooitquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier klopt geen reet van joh.
De posts van PSVCL voor blinde waarheid aannemen is gewoon niet zo handig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh jammer weer dat men hier valse hoop strooit
Dat is op zich wel een goed punt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De posts van PSVCL voor blinde waarheid aannemen is gewoon niet zo handig.
Ziedend.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon een debiel, ga lekker buiten spelen ofzo
Daar stoor ik mij ook altijd mateloos aan als ze tegen Feyenoord spelen, gelukkig is het kunstgras binnenkort verleden tijd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:58 schreef 3rr0r het volgende:
Als je de bal ook weer ziet rollen in het Sportjournaal net, kunstgras lijkt wel 20 cm hoog zo stroperig.
Laten we niet overdrijven, de verwachtingen waren/zijn nou niet bepaald hoog voor dit seizoen. Effectiviteit moet een stuk beter natuurlijk maar er zijn wel veel kansen gecreëerd weer. Verdedigend vaak nog slordig maar je hebt het over nieuwe/onervaren spelers en twee backs die geen idee hebben wat ze doen. Als je dan het veld ook nog meerekent is het niet zo spannend allemaalquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zo, weer met beide benen op de grond.
Ja want kritisch zijn op een wanprestatie is verboden toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:11 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een hoop onzin ineens in dit topic, lijkt net een mierennest joh. De enige mensen in dit topic die nog met enthousiasme over Ajax posten worden weggejaagd.
ik ben erg enthousiast over dit ajaxquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:11 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een hoop onzin ineens in dit topic, lijkt net een mierennest joh. De enige mensen in dit topic die nog met enthousiasme over Ajax posten worden weggejaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |