t.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor @:ggmm en @:onlogisch verklaard het ook het één en ander.
Hij zat vorige keer ook bij de voorselectie dus het was niet zo’n gekke uitspraak. Wellicht dat het door vriendjespolitiek komt, ik ken de speler natuurlijk nauwelijks en de kwaliteit van Zuid-Amerikaanse spelers vind ik maar moeilijk inschatten. Van Paixao was ik op basis van de filmpjes lyrisch maar spelen in Nederland is toch heel anders zag je toen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:46 schreef fetX het volgende:
Dat ‘ie de Selecao heeft gehaald had ik ook niet aan zien komen, maar dat dit zo snel gebeurt vind ik dan wel weer geestig na die uitspraken
Jij vindt Hamer significant beter dan Wieffer en Zerrouki?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:05 schreef Slobeend het volgende:
Hamer had ik wel graag gezien nu op ons middenveld @:pistolero
Paixao zit wel bij de Olympische selectie van Brazilië (onder 23).quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zat vorige keer ook bij de voorselectie dus het was niet zo’n gekke uitspraak. Wellicht dat het door vriendjespolitiek komt, ik ken de speler natuurlijk nauwelijks en de kwaliteit van Zuid-Amerikaanse spelers vind ik maar moeilijk inschatten. Van Paixao was ik op basis van de filmpjes lyrisch maar spelen in Nederland is toch heel anders zag je toen.
Haha :Lquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:45 schreef Pistolero het volgende:
Nou gefeliciteerd @:ZKA, je had gelijk. Jeetje.
Ik zie trouwens dat de coach van Fluminese nu ook tijdelijk bondscoach is van Brazilië. Dat verklaard wel het één en ander dan. Stukje nepotisme.
Hopelijk kunnen we het samenwerkingsverband voor de jeugdopleiding overnemen. Zo niet, mag die club liever vandaag dan morgen omvallen en afbranden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien een onpopulaire mening hier maar ik vind Sparta eigenlijk best een leuke club.
Tja. Als 23-jarige bij de Olympische selectie zitten…quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Paixao zit wel bij de Olympische selectie van Brazilië (onder 23).
beetje flauwekul als je weet hoeveel spelers Brazilië van de buitencategorie heeft...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja. Als 23-jarige bij de Olympische selectie zitten…
Dat is wel een beetje als meedoen op de special Olympics of in een G-team (of in het vrouwenvoetbal for that matter…)
Vorige keer had hij een hamstring blesssure anders had hij er al bij gezeten las ik en dat nepotisme, daar zit wel een kern van waarheid in, er wordt wel wat gesjoemeld af en toe al hoeft dat in zijn geval niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij zat vorige keer ook bij de voorselectie dus het was niet zo’n gekke uitspraak. Wellicht dat het door vriendjespolitiek komt, ik ken de speler natuurlijk nauwelijks en de kwaliteit van Zuid-Amerikaanse spelers vind ik maar moeilijk inschatten. Van Paixao was ik op basis van de filmpjes lyrisch maar spelen in Nederland is toch heel anders zag je toen.
Moah, ze doen altijd net alsof er met dit Feyenoord een wereldelftal staat. Ik zou als Feyenoorder maar hopen dat de selectie er niet in begint te geloven dat ze individueel ook goed zijn dan ga je gewoon derde worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik word redelijk moe van die wedstrijdjes ver plassen hier.
Zou net zo'n rendement zijn als op Aursnes volgens mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |