abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 september 2023 @ 22:30:58 #176
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_210618483
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

Ik moet wel toegeven dat ik alles irritant vind aan het kunstkoppel. Dat ligt geheel aan mij... maar zelfs haar staartjes vind ik al irritant. Normaal let ik niet zoveel op uiterlijkheden, maar als ik mensen irritant vind, trekt dat zelfs door in zulke dingen _O-
En helemaal met Raymond.

Bianca ten Thije heeft een artiestennaam: Leusink.

Bianca is al lang kunstenaar, tekstschrijver, was een paar jaar DJ op TV Enschede FM, maar ook tot april 2023 werkzaam bij de Gemeente, heeft een eigen kunstatelier, schilderijen en beelden, zeefdrukken en heeft haar eigen kledinglijn, kaartenlijn, wijnlabels, meubels, ontwerpt shoppers die heel populair zijn. Sinds begin 2020 heeft Bianca de beschikking over een prachtig, nostalgisch pand het Landgoed Nettelhorst te Lochem waar ze zowel atelier als galerie heeft laten samenkomen. Galerie Bianca Leusink.

Brunette, Claudia,
https://www.tubantia.nl/d(...)%2Fwww.google.com%2F

De draagbare kunst van Bianca Leusink uit Haaksbergen
pi_210618852
Als je Bianca checked op FB zitten ze nu of zaten ze net in NL een expositie te openen. Lijkt voor hun vooral een reclame stunt allemaal en wat is kunst, wat zij maakt is al 1000x gemaakt
life is like a box of chocolates
  Moderator dinsdag 12 september 2023 @ 23:42:49 #178
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210619179
Ik kijk ook! Het niveau van Spaans dat gesproken wordt vind ik nog best redelijk, zoals het homostel bij de knutselclub en ook de bierbrouwer komt aardig uit zijn woorden. De opdrachten lijken ook goed begrepen te worden maar ik vermoed dat dit off camera wel vertaald wordt.

Nu al een hekel aan die Matthew en Sabrina, echt zo’n stel dat alleen aan zichzelf denkt en zo hart schreeuwt dat je er niet tussen komt. Die Raymond had een goed punt qua verdelen van het budget en Sabrina roept meteen “nee hoor, gewoon door vieren. Wel zo eerlijk toch? Zo is het!” Ik heb echt zo’n hekel aan mensen die op zo’n manier “communiceren” :r
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_210619209
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 23:42 schreef MaJo het volgende:
Ik kijk ook! Het niveau van Spaans dat gesproken wordt vind ik nog best redelijk, zoals het homostel bij de knutselclub en ook de bierbrouwer komt aardig uit zijn woorden. De opdrachten lijken ook goed begrepen te worden maar ik vermoed dat dit off camera wel vertaald wordt.

Nu al een hekel aan die Matthew en Sabrina, echt zo’n stel dat alleen aan zichzelf denkt en zo hart schreeuwt dat je er niet tussen komt. Die Raymond had een goed punt qua verdelen van het budget en Sabrina roept meteen “nee hoor, gewoon door vieren. Wel zo eerlijk toch? Zo is het!” Ik heb echt zo’n hekel aan mensen die op zo’n manier “communiceren” :r
Idd alles moet op hun manier. Denken dat je gelijk hebt wanneer je t hardst schreeuwt.

En sabrina ook altijd dat instemmen met een dom lachje erachteraan.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Moderator dinsdag 12 september 2023 @ 23:54:30 #180
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210619283
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 23:45 schreef marsan het volgende:

[..]
Idd alles moet op hun manier. Denken dat je gelijk hebt wanneer je t hardst schreeuwt.

Dat inderdaad :Y “haha ja toch? Zo is het!” Geen speld tussen te krijgen :{
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_210621300
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 18:48 schreef Fietsertje70 het volgende:
Matthew is failliet gegaan met zijn aannemersbedrijf. Als hij met zijn klanten net zo omgaat als met de medegebruikers van dat huis is dat ook niet zo raar....
We krijgen toch niet Addy 2.0 met zijn fitnesscentrum
pi_210622256
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 18:48 schreef Fietsertje70 het volgende:
Matthew is failliet gegaan met zijn aannemersbedrijf. Als hij met zijn klanten net zo omgaat als met de medegebruikers van dat huis is dat ook niet zo raar....
Hij is inderdaad een rauwdouwer, maar een harde werker. Alleen verwacht hij dat van alle anderen ook en bereikt hiermee het tegendeel. Ieder doet zijn, haar eigen deel alleen in eigen tempo. Alleen die bierbrouwers nemen het brouwen serieus en niet de verbouwing van het huis. Dat gaat conflicten opleveren en van samenwerken zie ik nog niet zoveel. Het zgn. kunstenaarsstel geeft me nu al de kriebels. Dat verliefde geslijm met elkaar irriteert mij mateloos. Als je nu al niet met elkaar in één huis kunt verkeren dan weet ik niet hoe dit af gaat lopen. De boys zijn lekker bezig en zijn best wel sociaal.
pi_210622297
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2023 16:15 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Haha ik kan me niet voorstellen dat jij te gemeen bent :)

Maar de productie (of hoe dat heet), kan natuurlijk ook wel een bepaald beeld neerzetten, door specifieke dingen wel uit te zenden en beelden waar ze gewoon normaal zijn niet. Dus het kunnen wel gewoon leuke mensen zijn, maar ik zie het nu nog niet.
Ben ook wel erg benieuwd naar zijn kookkunsten voor de kookworkshops.
Dat laatste ben ik ook erg benieuwd naar want ik heb het idee dat zij graag mee wilde doen als kunstenares en hij eigenlijk niets wist te bedenken en dan maar wat gaat koken om mee te kunnen doen als stel.
pi_210622417
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 23:42 schreef MaJo het volgende:

De verdeling van het geld vond ik in deze ook belachelijk. 8)7 Een woonkamer opknappen en meubileren is heel wat anders dan een volledige badkamer of keuken moeten installeren. Het is niet alleen veel kostbaarder maar ook nog eens veel arbeidsintensiever. Matthew en Sabrina lieten anderen niet eens aan het woord en vooral Matthew zou toch moeten weten dat je voor zó weinig geld geen badkamer of keuken kunt realiseren?
pi_210622430
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2023 23:45 schreef marsan het volgende:

[..]

Vooral dat sarcasme van haar vind ik overbodig. :r
pi_210622541
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:34 schreef Chea49 het volgende:

[..]
De verdeling van het geld vond ik in deze ook belachelijk. 8)7 Een woonkamer opknappen en meubileren is heel wat anders dan een volledige badkamer of keuken moeten installeren. Het is niet alleen veel kostbaarder maar ook nog eens veel arbeidsintensiever. Matthew en Sabrina lieten anderen niet eens aan het woord en vooral Matthew zou toch moeten weten dat je voor zó weinig geld geen badkamer of keuken kunt realiseren?
Ja, maar vervolgens kiest Matthew wel voor de badkamer (al was toen de geld verdeling al anders) Ik had verwacht dat iedereen de slaapkamer zou willen. Tenminste als het echt door vieren gedeeld zou worden, dan had ik wel ingezet op de slaap- of woonkamer en dan hopen dat een van de anderen de keuken zou krijgen.

Ik verwacht ook nog wel wat financiële strubbelingen de komende tijd. Of misschien dat nu de penningmeester ermee stopt, ze toch ervoor kiezen om het door vieren te delen, dan ben je tenminste wel van het financiële gezeur af.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
  Moderator woensdag 13 september 2023 @ 12:49:57 #187
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210622583
En 15000 voor een verbouwing is toch niks :? Daar heb je in Nederland niet eens een badkamer voor. De kosten zullen lager liggen in Spanje maar dit bedrag voor badkamer, keuken en 2 kamers? Daar geloof ik niks van.
pi_210622932
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:49 schreef MaJo het volgende:
En 15000 voor een verbouwing is toch niks :? Daar heb je in Nederland niet eens een badkamer voor. De kosten zullen lager liggen in Spanje maar dit bedrag voor badkamer, keuken en 2 kamers? Daar geloof ik niks van.
Moet lukken met creatief inkopen, 2e hands ook veel aanbod, zie daar geen probleem
pi_210622948
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 13:21 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Moet lukken met creatief inkopen, 2e hands ook veel aanbod, zie daar geen probleem
En ze moeten zelf klussen, geen mensen inhuren. Is ook wel leuker om te kijken als het wel een beetje een uitdaging is. Voor de ruzies over geld ;) (maar zou me niet verbazen als de productie wel echt zo redeneert)
Cause there is always a wrong to your right 🎶
  Moderator woensdag 13 september 2023 @ 14:55:51 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210623760
Ik vind dat huis verbouwen er ook een beetje bij gezocht. Je moet een bedrijf starten, integreren en een huis verbouwen. Degene die het beste integreert wint het huis. Je kunt dus geen reet doen aan het huis en het wel winnen als je het beste integreert. Waarom zou je dan überhaupt gaan klussen? :D
  woensdag 13 september 2023 @ 17:32:13 #191
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_210625247
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2023 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja, maar vervolgens kiest Matthew wel voor de badkamer (al was toen de geld verdeling al anders) Ik had verwacht dat iedereen de slaapkamer zou willen. Tenminste als het echt door vieren gedeeld zou worden, dan had ik wel ingezet op de slaap- of woonkamer en dan hopen dat een van de anderen de keuken zou krijgen.

Ik verwacht ook nog wel wat financiële strubbelingen de komende tijd. Of misschien dat nu de penningmeester ermee stopt, ze toch ervoor kiezen om het door vieren te delen, dan ben je tenminste wel van het financiële gezeur af.
Hij is niet voor niets failliet gegaan....
  woensdag 13 september 2023 @ 17:32:49 #192
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_210625256
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 10:20 schreef hondonspain het volgende:

[..]
We krijgen toch niet Addy 2.0 met zijn fitnesscentrum
Wie is Addy?
pi_210626070
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 17:32 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]
Wie is Addy?
Sorry, van Helemaal het Einde in Chili, bleek ook net failliet te zijn en heeft iedereen opgelicht en blijkbaar nog steeds

https://www.ad.nl/show/ke(...)ekteleider~ac2c822f/
pi_210626159
Deze keer vind ik geen enkel koppel sympathiek overkomen. Maar gun de brouwers het toch wel het meest. Jong stel met een duidelijk doel.
  Moderator woensdag 13 september 2023 @ 22:35:30 #195
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210628853
Ik zat net wat Instagram accounts van de deelnemers te checken en dat zegt denk ik al wel wat over de verhoudingen. Even in een spoiler voor mensen die dat (nog) niet willen weten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210628891
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:35 schreef MaJo het volgende:
Ik zat net wat Instagram accounts van de deelnemers te checken en dat zegt denk ik al wel wat over de verhoudingen. Even in een spoiler voor mensen die dat (nog) niet willen weten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik de burgemeester was in dat zieltogende dorpje had ik elke tourist met een eigen inbreng op wat voor manier dan ook een dik welkom geheten.
  Moderator woensdag 13 september 2023 @ 22:41:15 #197
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_210628899
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Als ik de burgemeester was in dat zieltogende dorpje had ik elke tourist met een eigen inbreng op wat voor manier dan ook een dik welkom geheten.
Dat is toch ook precies wat hij doet :?
pi_210628920
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 22:41 schreef MaJo het volgende:

[..]
Dat is toch ook precies wat hij doet :?
Ja, maar hij zit zelf ook gekleefd aan dit rare format.
pi_210641111
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2023 17:32 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]
Hij is niet voor niets failliet gegaan....
Zal te maken hebben met die vreselijke prijsstijgingen. Ik kan niet eens meer een tuinman inhuren hier doordat de prijzen de lucht ingeschoten zijn. Een heg voor de helft verwijderen, een schutting met poort laten plaatsen kost mij 8ooo euro! Niet gedaan natuurlijk, maar ik wil maar aangeven dat de opdrachten slinken voor dit soort bedrijven. Klanten kunnen dat niet meer opbrengen. Ik mag toch aannemen dat het in Spanje niet anders zal zijn?
pi_210641139
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 11:01 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Zal te maken hebben met die vreselijke prijsstijgingen. Ik kan niet eens meer een tuinman inhuren hier doordat de prijzen de lucht ingeschoten zijn. Een heg voor de helft verwijderen, een schutting met poort laten plaatsen kost mij 8ooo euro! Niet gedaan natuurlijk, maar ik wil maar aangeven dat de opdrachten slinken voor dit soort bedrijven. Klanten kunnen dat niet meer opbrengen. Ik mag toch aannemen dat het in Spanje niet anders zal zijn?
maar tegelijkertijd is een (goede) aannemer/klusjesman vinden niet zo makkelijk.
(er is volgens mij werk zat voor dat soort lui)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')