Klusjesmannen zijn lastig te vinden, werk zat in veel delen van Spanje, word weer veel nieuw gebouwd. Tuinmannen ook genoeg maar gemiddeld 15 euro per uur, dat zal in NL anders zijn als ik de berichten lees. Opvallend veel jonge gezinnen komen naar Spanje, leven is hier wat goedkoper en relaxterquote:Op vrijdag 15 september 2023 11:05 schreef koemleit het volgende:
[..]
maar tegelijkertijd is een (goede) aannemer/klusjesman vinden niet zo makkelijk.
(er is volgens mij werk zat voor dat soort lui)
De gemiddelde klusjes- of tuinman vraagt hier 60 euro per uur.quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:20 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Klusjesmannen zijn lastig te vinden, werk zat in veel delen van Spanje, word weer veel nieuw gebouwd. Tuinmannen ook genoeg maar gemiddeld 15 euro per uur, dat zal in NL anders zijn als ik de berichten lees. Opvallend veel jonge gezinnen komen naar Spanje, leven is hier wat goedkoper en relaxter
Zijn absurde prijzen geworden maar leven word ook erg duur gemaakt door de overheid dan krijg je ditquote:Op zaterdag 16 september 2023 12:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De gemiddelde klusjes- of tuinman vraagt hier 60 euro per uur.
Dit.quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:05 schreef koemleit het volgende:
[..]
maar tegelijkertijd is een (goede) aannemer/klusjesman vinden niet zo makkelijk.
(er is volgens mij werk zat voor dat soort lui)
Ik weet niet waar "hier" is, maar hoe koppel je zo'n uurtarief aan failliet gaan?quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De gemiddelde klusjes- of tuinman vraagt hier 60 euro per uur.
Dat vragen ze omdat er veel vraag naar ze is.quote:Op vrijdag 15 september 2023 11:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zal te maken hebben met die vreselijke prijsstijgingen. Ik kan niet eens meer een tuinman inhuren hier doordat de prijzen de lucht ingeschoten zijn. Een heg voor de helft verwijderen, een schutting met poort laten plaatsen kost mij 8ooo euro! Niet gedaan natuurlijk, maar ik wil maar aangeven dat de opdrachten slinken voor dit soort bedrijven. Klanten kunnen dat niet meer opbrengen. Ik mag toch aannemen dat het in Spanje niet anders zal zijn?
failliet gegaan in een tijd waarbij er in dat werkveld een grote vraag is?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
Matthew is als ZZP'er een harde werker en heeft al 25 jaar ervaring in de bouw. Hij kan alles bouwen en verbouwen wat nodig is om hun droom waar te maken.
Door omstandigheden uiteindelijk niet kunnen werken, ?
Hoe kom je erbij dat ie failliet is gegaan?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:58 schreef marsan het volgende:
failliet gegaan in een tijd waarbij er in dat werkveld een grote vraag is?
Ik zou mn vraagtekens hebben bij zo iemand.
Stond eerder in topic en hierboven ook.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ie failliet is gegaan?
Ja..en jezelf uit een gouden markt prijzen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:46 schreef Firuze60 het volgende:
Failliet gaan van een aannemersbedrijf kan best, teveel inkoop en te weinig verkoop.
Zo een gouden markt is het niet, hoor, veel nieuwbouw is uitgesteld of zelfs afgesteld ivm stikstofgedoe.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:07 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja..en jezelf uit een gouden markt prijzen.
Alles kan. Maar alles geeft ook een beeld.
Ja die kleine aannemer ligt daar idd door op zn gat...quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zo een gouden markt is het niet, hoor, veel nieuwbouw is uitgesteld of zelfs afgesteld ivm stikstofgedoe.
yepquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:12 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja die kleine aannemer ligt daar idd door op zn gat...
Hmmmm. Nope...quote:
Los van het feit dat kleine aannemers zoals hij geen grote projecten doen die vanwege het stikstofverhaal uitgesteld worden, is zijn faillissement ook van 2020... toen konden de (onder)aannemers amper een klus binnen een half jaar aannemen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zo een gouden markt is het niet, hoor, veel nieuwbouw is uitgesteld of zelfs afgesteld ivm stikstofgedoe.
Echt. Totaal beeld van hoe t werkt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mooi hč....
Wat een complete nonsens.
Ok, dan had ie zijn boekhouding niet op orde of zoiets, te grote plannen met een te kleine beurs. maar wel drie jaar overleven in Spanje zonder schulden, best vreemd, ja.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mooi hč....
Wat een complete nonsens.
Zn boeken niet op orde? En dan lag t aan alles behalve hem?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok, dan had ie zijn boekhouding niet op orde of zoiets, te grote plannen met een te kleine beurs. maar wel drie jaar overleven in Spanje zonder schulden, best vreemd, ja.
Ja, maar ja, als je denkt dat bedrijven failliet gaan omdat de uurtarieven hoog zijn dan is het ook allemaal wat moeilijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:15 schreef marsan het volgende:
[..]
Echt. Totaal beeld van hoe t werkt.
Dat beunen doet ie nog gewoon voor de teevee. Zonder vergunningen werken.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:18 schreef marsan het volgende:
[..]
Zn boeken niet op orde? En dan lag t aan alles behalve hem?
Gewoon een beunhaas dan.
Nee, want er was sprake van een opheffing van het faillissement wegens een gebrek aan baten, dus de schulden blijven bestaan.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:18 schreef marsan het volgende:
[..]
Zn boeken niet op orde? En dan lag t aan alles behalve hem?
Gewoon een beunhaas dan.
Maar 3 jaar overleven in spanje zonder schulden?
Heeft hij zn schulden hier dan al afbetaald? Of lekker proberen te vluchten voor zn schulden?
Ojee, maar dat gaat toch over grenzen heen, zit ie in Spanje dan veilig voor schuldeisers?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, want er was sprake van een opheffing van het faillissement wegens een gebrek aan baten, dus de schulden blijven bestaan.
https://drimble.nl/failli(...)totaalbouw-hodn.html
Idd. Maar lag allemaal aan stikstofwetgeving van een paar jaar later.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, want er was sprake van een opheffing van het faillissement wegens een gebrek aan baten, dus de schulden blijven bestaan.
https://drimble.nl/failli(...)totaalbouw-hodn.html
Geen idee, vooralsnog heeft hij daar ook niets.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ojee, maar dat gaat toch over grenzen heen, zit ie in Spanje dan veilig voor schuldeisers?
Mag hopen van niet. Schulden maken is ook schulden afbetalen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ojee, maar dat gaat toch over grenzen heen, zit ie in Spanje dan veilig voor schuldeisers?
Precies. Kaag en wss nog een vaccinquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja..... is het al de schuld van Kaag?
Haha, maar het verbaasde mij wel hoeveel materiaal aan hout hij kon importeren. Enfin, verbaas mij niet alleen over deze ondernemer, er zit er nog eentje in Noord-Frankrijk. Wekelijkse soap, leuk gezin, geen idee, hoe ze het financieel rond breiden, maar wel erg leuk om te volgen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja..... is het al de schuld van Kaag?
Tsja. Leuk voor een ander topic mss?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, maar het verbaasde mij wel hoeveel materiaal aan hout hij kon importeren. Enfin, verbaas mij niet alleen over deze ondernemer, er zit er nog eentje in Noord-Frankrijk. Wekelijkse soap, leuk gezin, geen idee, hoe ze het financieel rond breiden, maar wel erg leuk om te volgen.
https://tenhuizeplanckaert.be/het-kasteel-in-frankrijk/
Word een beetje Ik Vertrek naar Zarra in Noord- Frankrijk zoquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:39 schreef marsan het volgende:
[..]
Tsja. Leuk voor een ander topic mss?
Hahaha, ja, ik haalde de programma's Ik vertrek en Zarra door elkaar over failliete aannemers. Die van Ik vertrek is niet failliet geweest, de badkameropknapper uit Zarra ooit wel, manoman, ze lijken ook allemaal op elkaar.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:33 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Word een beetje Ik Vertrek naar Zarra in Noord- Frankrijk zo
Doe liken en abonneren.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:45 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ik zag net een youtube dat de familie Rutten uit het dorp Polopos het dorp en het huis in Zarra aan de buitenkant bekeken en een inwoner vertelde dat de nieuwe eigenaars er niet waren, maar tijdelijk in Nederland.
quote:Op zondag 17 september 2023 01:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Doe liken en abonneren.![]()
Dat zij zelfs een vervolgprogramma nodig hebben om toch weer zelf in de picture te komen, ach hoe sneu. Hoop zelf toch wel dat hen het hun goed gaat, vond het een gezellig stel. Beetje kreeftenbende daar in het hete Spanje.
Ik ken de mensen van het dorp Polopos niet en heb niet een aflevering van de 44 afleveringen gezien, ik ga kijken of er nog wat van te vinden is en na te lezen in wat topics op Fok.quote:Op zondag 17 september 2023 06:34 schreef TomDooley het volgende:
https://www.projectportugal.pt
Ik heb dus Helemaal het Einde ook gezien en vond toen al die vent bloedirritant, maar dit wist ik dus niet. Bovenstaande site is dat van hem in Portugal. Hij noemt zichzelf een volger van Jezus (gezin was niet religieus in 2016) en doet of hij Jezus zelf is. Heel eng mannetje.
Mijn god, 11.... en ik ben ze nu al zat, net nog even de aflevering van afgelopen week gekeken om te voorkomen dat ik helemaal achter ga lopen, maar wat een vervelende deelnemers.quote:Op zondag 17 september 2023 13:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ik ken de mensen van het dorp Polopos niet en heb niet een aflevering van de 44 afleveringen gezien, ik ga kijken of er nog wat van te vinden is.
Trouwens Het Spaanse dorp Zarra heeft maar 11 afleveringen,
Net filmpje bekeken maar hebben de kunstenmakers echt gewonnen, kan toch nietquote:Op zondag 17 september 2023 01:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Doe liken en abonneren.![]()
Dat zij zelfs een vervolgprogramma nodig hebben om toch weer zelf in de picture te komen, ach hoe sneu. Hoop zelf toch wel dat hen het hun goed gaat, vond het een gezellig stel. Beetje kreeftenbende daar in het hete Spanje.
Ik kijk vooruit via Videolandquote:Op maandag 18 september 2023 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Verder niemand live aan het kijken?
Er wordt hard gewerkt deze aflevering lijkt het.
Dacht net even dat een dorpsbewoner een rare broek aanhad, maar het was natuurlijk Bianca de kunstenares
Oeh niet verklappen! Ik zie nu de klusavonturen van de bierbrouwer en de bingoavond.quote:
Ik verklap niks!quote:Op maandag 18 september 2023 21:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh niet verklappen! Ik zie nu de klusavonturen van de bierbrouwer en de bingoavond.
Ooit ook zelf meegedaan aan een bingoavond in Nederland, dat was ook een stuk minder gezellig dan ik had verwacht
Ik vind het geen ramp als de spoilers maar in een spoiler staanquote:Op maandag 18 september 2023 21:25 schreef TomDooley het volgende:
Dank @:MizzezAmy, ik heb net na jou een spoiler geplaatst, ben ook vooruitkijker. Gelijk aangepast. Excuses!
Nee. Wij kijken het nu terug.quote:Op maandag 18 september 2023 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Verder niemand live aan het kijken?
Er wordt hard gewerkt deze aflevering lijkt het.
Haha ja dit was ook zo'n groep fanatieke vrouwen, allemaal ook met een stempel. Ik kon het amper bijhouden met mn normale penquote:Op maandag 18 september 2023 21:40 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik verklap niks!
Bingo avonden moet je echt treffen met een leuke groep, dan kan het hilarisch zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |