True, dit is een mooi toernooi voor Nadal om weer wat ritme op te doen. Al hoewel, Thiem was dan nog best een tricky 1e ronde. Al zien we Thiem ook nooit meer terug op z'n top 10 niveau, gek genoeg.quote:Op donderdag 4 januari 2024 10:38 schreef Szura het volgende:
Scheelt dat er amper top 20 is in die waardeloze draw
Nee, Nadal is dan nog steeds favoriet.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:09 schreef GoldRushFrog het volgende:
Wat een kansen had Nadal om met 2-0 te winnen. Het is een geweldige wedstrijd! Mooie vechtersbaas die Thompson. Als Nadal deze wedstrijd nog weet te winnen, dan denk ik wel dat hij te weinig hersteltijd heeft om tegen een frisse Dimitrov te stunten. Het is niet echt stunten natuurlijk, maar Dimitrov zou nu wel favoriet zijn (?)
Leek niet heel ernstig. Was ook niet dat Rafa heel slecht speelde na zijn blessurebehandeling. Zonde, hij had echt kansen om ''gewoon'' met 2-0 te winnen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:59 schreef chufi het volgende:
Thompson wint idd ... Hoop voor Rafa dat het niets ernstig is ..
Een spierscheurtje. Ernstig genoeg om de Australian Open te missen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:11 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Leek niet heel ernstig. Was ook niet dat Rafa heel slecht speelde na zijn blessurebehandeling. Zonde, hij had echt kansen om ''gewoon'' met 2-0 te winnen.
https://www.ad.nl/tennis/(...)alian-open~a6d189df/quote:Tijdens mijn laatste wedstrijd in Brisbane had ik een klein probleem met een spier waarover ik me zorgen maakte. Eenmaal in Melbourne heb ik een MRI kunnen maken en ik heb een microscheurtje in een spier. Niet in hetzelfde deel waar ik de blessure had en dat is goed nieuws. Op dit moment ben ik er niet klaar voor om op het maximale niveau te spelen in vijfseters. Ik vlieg terug naar Spanje om naar mijn dokter te gaan, behandeld te worden en te rusten.
Nee gewoon weer een lading spuiten erin!quote:Op zondag 7 januari 2024 10:57 schreef Pino112 het volgende:
Misschien moet de bejaarde Nadal er gewoon mee stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |