Ik ben benieuwd welke shop het dan was. Schuin tegenover oversteken? Dan snap ik hem wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:02 schreef JOHANK88 het volgende:
Martijn is echt een lul. Je laat een vrouw alleen toch niet 's avonds daar de straat op gaan om ergens anders, in haar uppie, iets te gaan eten en het maar uit te zoeken. Ze is er net 1 dag.
Het ging meer om de manier waarop.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke shop het dan was. Schuin tegenover oversteken? Dan snap ik hem wel.
Zo eng zijn die buigende Thaise mensen nu ook weer niet.
Grappig die verschillen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:04 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
vrienden en goede kennissen krijgen uiteraard gewoon een fijne (korter dan 8 seconden) knuffel
Het gaat me meer om het principe, al was het op het terras naast Say Cheese. Tamara die staat haarquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke shop het dan was. Schuin tegenover oversteken? Dan snap ik hem wel.
Zo eng zijn die buigende Thaise mensen nu ook weer niet.
Ik ben ook gewoon een beetje autistisch hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grappig die verschillen.
Ik vond zelfs zakelijk geen hand geven echt vervelend in de Corona periode.Blij dat ik weer alles kan doen.
Heel jammer en ook de exit kaart.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het ging meer om de manier waarop.
Hij heeft meer administratie dan een gemiddelde huisartspraktijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:10 schreef DKUp het volgende:
Ze mot eruit
Hiero
Hij mot kaaihart werreuhkuh
Ja!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:11 schreef DKUp het volgende:
Zweden begint eindelijk mooier te worden.
Net mijn hele familie (misverstand in de communicatie voor een event) uitgescholden als 'stelletje autisten' . Dus ik reken daar 90% van de mensen voor.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:08 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon een beetje autistisch hoor
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:11 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Hij heeft meer administratie dan een gemiddelde huisartspraktijk.
Bij veel huisartsenpraktijken zijn ze vaak op vakantie of ziekquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:11 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Hij heeft meer administratie dan een gemiddelde huisartspraktijk.
Voor al die gasten jaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:14 schreef Document1 het volgende:
Wat voor administratie moet hij wel niet hebben? Zou hij ieder colaatje wat hijzelf opdrinkt apart moeten invoeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |