abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211743025
Sterkte allemaal. Voor je het weet is het weer januari, een 'normale' maand. :* Nog 6 dagen.
  maandag 25 december 2023 @ 12:57:32 #177
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211743119
Oei, ik vind januari t/m april juist de moeilijkste maanden. Kerst geeft juist een beetje houvast.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_211743213
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 12:57 schreef kuolema het volgende:
Oei, ik vind januari t/m april juist de moeilijkste maanden. Kerst geeft juist een beetje houvast.
Niet op iedereen van toepassing inderdaad. Meer voor de mensen die het tijdens de feestdagen moeilijk vinden met familie of juist eenzaam zijn. :*
  maandag 25 december 2023 @ 13:10:15 #179
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211743281
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 13:04 schreef viceversa het volgende:

[..]
Niet op iedereen van toepassing inderdaad. Meer voor de mensen die het tijdens de feestdagen moeilijk vinden met familie of juist eenzaam zijn. :*
Ik heb het dit jaar ook moeilijk met de feestdagen, maar dat is omdat ik tot een nieuw inzicht ben gekomen. Ik wil het zo graag leuk vinden, dat doe ik ook wel, maar het zijn ook allemaal extra prikkels en routineveranderingen waardoor ik continu op mijn tenen moet lopen en crash in januari wanneer ik alles weer los kan laten.
pi_211743447
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2023 12:36 schreef S_E het volgende:

[..]
Dankje O+

Heb nu al een week koorts, 39+ en hoesten, dus ik ben behoorlijk kapot ondertussen. Eten en drinken gaat gelukkig (nog) goed. Geen trek, maar dwing mezelf om te eten.
En dan om het kwartier een paniekaanval
Beterschap :*

quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2023 12:48 schreef Droopie het volgende:

[..]
Een hypochonder vertellen dat ie zich geen zorgen hoeft te maken, hm..
Zei ik dat? Nee toch? :o
quote:
Kan alleen maar vertellen dat ik al 1,5 week (covid?) griep heb en s'avonds nog steeds koorts heb.
Het was en is een hele venijnige griep dat ook 3 van mijn naaste collega's te pakken heeft.

Mijn nichtje heeft 3 jaar geleden Covid gehad, dat duurde 3,5 week met zware koorts.
Dus ga je hieraan dood? Dat kan niemand ooit beloven he. Maar denk dat het meer in je hoofd zit dan in je longen ;)

Beterschap en fijne kerst.

Ps. Je mag altijd bellen met de huisartsenpost he, daar zijn ze voor.
Jij ook Beterschap! :*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_211746346
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2023 12:51 schreef viceversa het volgende:
Sterkte allemaal. Voor je het weet is het weer januari, een 'normale' maand. :* Nog 6 dagen.
dan krijg je het gelukkig nieuwjaar gezeik, ook niets ;( .
  maandag 25 december 2023 @ 18:29:49 #182
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211747100
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 17:10 schreef Managarm het volgende:

[..]
dan krijg je het gelukkig nieuwjaar gezeik, ook niets ;( .
Lekker oliebollen vreten en nepchampagne drinken, film of muziek opzetten en uit je raam kijken naar het vuurwerk. Klinkt niet slecht.
  maandag 25 december 2023 @ 18:30:46 #183
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211747111
Hoe gaat het iedereen tot nu toe af?
pi_211747133
Emotioneel best lastig en uitputtend. Alleen ik heb en mag niet klagen.
  maandag 25 december 2023 @ 18:44:03 #185
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211747180
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Emotioneel best lastig en uitputtend. Alleen ik heb en mag niet klagen.
Denk je dat je thuis beter af zou zijn?
pi_211747196
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 18:44 schreef kuolema het volgende:

[..]
Denk je dat je thuis beter af zou zijn?
Nee. Dit is prima en gezellig. Alleen het de hele tijd aanstaan. Alleen is eenzaam en samen teveel
  maandag 25 december 2023 @ 18:48:02 #187
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211747203
Hier gaat het goed. Gister was echt te druk en chaotisch en heb ik me even op de bovenverdieping teruggetrokken. Werd ook een beetje somber van het feit dat het tegenviel. Ik vergeet steeds weer hoe slecht ik kan opschieten met familieleden. Maar vandaag gaat prima. Lekker alleen, kerstfilm gekeken, aan kerstdiamondpainting gewerkt eventjes en een nieuwe legoset in elkaar gezet. Vanavond weer film kijken. Zoals ik het me had voorgesteld.
  maandag 25 december 2023 @ 18:49:35 #188
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211747216
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee. Dit is prima en gezellig. Alleen het de hele tijd aanstaan. Alleen is eenzaam en samen teveel
Kun je niet samen je eigen ding doen? Naast elkaar zitten en dan iets voor jezelf doen wat je leuk vindt zonder dat je tegen elkaar hoeft te praten?
pi_211747259
Nu in de avond neemt de koorts en ook de paniek weer toe. Ik hoop dat ik wat kan slapen. Ik ben op.

Fijne avond allen! ~:)
pi_211747304
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2023 18:59 schreef S_E het volgende:
Nu in de avond neemt de koorts en ook de paniek weer toe. Ik hoop dat ik wat kan slapen. Ik ben op.

Fijne avond allen! ~:)
Slaap goed! O+

Vergeet niet extra te drinken :*
pi_211747671
Sterkte voor iedereen :*

Hier morgen na de lunch weer naar huis
  maandag 25 december 2023 @ 20:37:34 #192
386377 GrumpyOldMan
Waldorf or Statler?
pi_211748102
Hier heel dubbele dagen tot nu toe. Ik doe erg m'n best en er zijn ook zeker gezellige momenten. Met mijn eigen gezin, en ook met schoonfamilie.

Dat blijft ook bizar voor me, hoelang ik mijn vriendin nu ook al ken. Zij en haar familie hebben alles wat ik zelf eigenlijk niet kende, familietradities, echte interesse in elkaar, geen zorgen, gezonde ouder/kind verhoudingen. En ik ga daar enerzijds graag in mee. Ik wil vraag de oprechte en attente oom voor neefjes zijn.
Maar anderzijds ben ik er niet voor gemaakt. En overspoelen herinneringen me en het besef dat de spaarzame familie die ik wel mis en met wie ik gevoel had(durfde toe te laten) er niet meer zijn. T voelt echt als een emotioneel gat van binnen, waar de buitenwereld niets van merkt en je gewoon mee kunt leven, maar dat nooit dichtgaat of steeds weer openscheurt. En dan ben ik morgen ook nog jarig. Zucht. Voor mij mag het snel pak m beet 17 januari zijn.:( Ik moest even spuien denk..sterkte ook de anderen hier!
pi_211748198
Bovenstaande herken ik wel voor een groot deel. Als ik me lekker voel kan ik er goed in mee komen. Als ik me slechter voel... not so much. Gelukkig is dat ook goed.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211748463
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 20:37 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Hier heel dubbele dagen tot nu toe. Ik doe erg m'n best en er zijn ook zeker gezellige momenten. Met mijn eigen gezin, en ook met schoonfamilie.

Dat blijft ook bizar voor me, hoelang ik mijn vriendin nu ook al ken. Zij en haar familie hebben alles wat ik zelf eigenlijk niet kende, familietradities, echte interesse in elkaar, geen zorgen, gezonde ouder/kind verhoudingen. En ik ga daar enerzijds graag in mee. Ik wil vraag de oprechte en attente oom voor neefjes zijn.
Maar anderzijds ben ik er niet voor gemaakt. En overspoelen herinneringen me en het besef dat de spaarzame familie die ik wel mis en met wie ik gevoel had(durfde toe te laten) er niet meer zijn. T voelt echt als een emotioneel gat van binnen, waar de buitenwereld niets van merkt en je gewoon mee kunt leven, maar dat nooit dichtgaat of steeds weer openscheurt. En dan ben ik morgen ook nog jarig. Zucht. Voor mij mag het snel pak m beet 17 januari zijn.:( Ik moest even spuien denk..sterkte ook de anderen hier!
Ik herken dat ook.
Knuffel voor jou :*
  maandag 25 december 2023 @ 21:29:49 #195
386377 GrumpyOldMan
Waldorf or Statler?
pi_211748753
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2023 21:04 schreef S_E het volgende:

[..]
Ik herken dat ook.
Knuffel voor jou :*
Dank je wel:*
  dinsdag 26 december 2023 @ 13:29:30 #196
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211758777
Ik ben tot nu toe de feestdagen goed doorgekomen (nu alleen mijn tijd aan het verdoen door het opstaan uit te stellen) en ben zo blij dat ik die extra lorazepam heb gekregen.
Ben wel bang voor wat er gebeurt als ik er twee januari weer mee stop. Ik hoop maar dat de spanning het gevolg was van te veel drukte/continu op mijn tenen lopen en ik dankzij de rust die ik nu heb de spanning blijvend kwijtraak, en dat dit geen grote terugval is.
  dinsdag 26 december 2023 @ 13:33:25 #197
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211758843
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 20:37 schreef GrumpyOldMan het volgende:

Edit: ben het toch niet zo eens met wat ik typte.
Ga je je verjaardag vieren?

[ Bericht 8% gewijzigd door kuolema op 26-12-2023 13:51:45 ]
pi_211758919
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 21:29 schreef GrumpyOldMan het volgende:

[..]
Dank je wel:*
Ik wens je iig een fijne verjaardag vandaag!
:*
pi_211759284
We zijn weer thuis :) ben gesloopt en blij dat ik thuis ben. Was echt gezellig, maar de hele tijd prikkels. Het is leuk, maar ook veel. Ik stond in het restaurant voor lul. Ik dacht dat iemand tegen me praatte, maar er was helemaal niemand :@ Lang leven schizo
Ben een beetje erg moe nu. Bijkomen en mijn stemming stabiel zien te krijgen. Vlieg alle kanten op
pi_211759416
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
We zijn weer thuis :) ben gesloopt en blij dat ik thuis ben. Was echt gezellig, maar de hele tijd prikkels. Het is leuk, maar ook veel. Ik stond in het restaurant voor lul. Ik dacht dat iemand tegen me praatte, maar er was helemaal niemand :@ Lang leven schizo
Ben een beetje erg moe nu. Bijkomen en mijn stemming stabiel zien te krijgen. Vlieg alle kanten op
Vandaag even nixxx... is ook fijn lijkt me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')