Niet op iedereen van toepassing inderdaad. Meer voor de mensen die het tijdens de feestdagen moeilijk vinden met familie of juist eenzaam zijn.quote:Op maandag 25 december 2023 12:57 schreef kuolema het volgende:
Oei, ik vind januari t/m april juist de moeilijkste maanden. Kerst geeft juist een beetje houvast.
Ik heb het dit jaar ook moeilijk met de feestdagen, maar dat is omdat ik tot een nieuw inzicht ben gekomen. Ik wil het zo graag leuk vinden, dat doe ik ook wel, maar het zijn ook allemaal extra prikkels en routineveranderingen waardoor ik continu op mijn tenen moet lopen en crash in januari wanneer ik alles weer los kan laten.quote:Op maandag 25 december 2023 13:04 schreef viceversa het volgende:
[..]
Niet op iedereen van toepassing inderdaad. Meer voor de mensen die het tijdens de feestdagen moeilijk vinden met familie of juist eenzaam zijn.
Beterschapquote:Op maandag 25 december 2023 12:36 schreef S_E het volgende:
[..]
Dankje![]()
Heb nu al een week koorts, 39+ en hoesten, dus ik ben behoorlijk kapot ondertussen. Eten en drinken gaat gelukkig (nog) goed. Geen trek, maar dwing mezelf om te eten.
En dan om het kwartier een paniekaanval
Zei ik dat? Nee toch?quote:Op maandag 25 december 2023 12:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een hypochonder vertellen dat ie zich geen zorgen hoeft te maken, hm..
Jij ook Beterschap!quote:Kan alleen maar vertellen dat ik al 1,5 week (covid?) griep heb en s'avonds nog steeds koorts heb.
Het was en is een hele venijnige griep dat ook 3 van mijn naaste collega's te pakken heeft.
Mijn nichtje heeft 3 jaar geleden Covid gehad, dat duurde 3,5 week met zware koorts.
Dus ga je hieraan dood? Dat kan niemand ooit beloven he. Maar denk dat het meer in je hoofd zit dan in je longen
Beterschap en fijne kerst.
Ps. Je mag altijd bellen met de huisartsenpost he, daar zijn ze voor.
dan krijg je het gelukkig nieuwjaar gezeik, ook nietsquote:Op maandag 25 december 2023 12:51 schreef viceversa het volgende:
Sterkte allemaal. Voor je het weet is het weer januari, een 'normale' maand.Nog 6 dagen.
Lekker oliebollen vreten en nepchampagne drinken, film of muziek opzetten en uit je raam kijken naar het vuurwerk. Klinkt niet slecht.quote:Op maandag 25 december 2023 17:10 schreef Managarm het volgende:
[..]
dan krijg je het gelukkig nieuwjaar gezeik, ook niets.
Denk je dat je thuis beter af zou zijn?quote:Op maandag 25 december 2023 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Emotioneel best lastig en uitputtend. Alleen ik heb en mag niet klagen.
Nee. Dit is prima en gezellig. Alleen het de hele tijd aanstaan. Alleen is eenzaam en samen teveelquote:Op maandag 25 december 2023 18:44 schreef kuolema het volgende:
[..]
Denk je dat je thuis beter af zou zijn?
Kun je niet samen je eigen ding doen? Naast elkaar zitten en dan iets voor jezelf doen wat je leuk vindt zonder dat je tegen elkaar hoeft te praten?quote:Op maandag 25 december 2023 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee. Dit is prima en gezellig. Alleen het de hele tijd aanstaan. Alleen is eenzaam en samen teveel
Slaap goed!quote:Op maandag 25 december 2023 18:59 schreef S_E het volgende:
Nu in de avond neemt de koorts en ook de paniek weer toe. Ik hoop dat ik wat kan slapen. Ik ben op.
Fijne avond allen!
Ik herken dat ook.quote:Op maandag 25 december 2023 20:37 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Hier heel dubbele dagen tot nu toe. Ik doe erg m'n best en er zijn ook zeker gezellige momenten. Met mijn eigen gezin, en ook met schoonfamilie.
Dat blijft ook bizar voor me, hoelang ik mijn vriendin nu ook al ken. Zij en haar familie hebben alles wat ik zelf eigenlijk niet kende, familietradities, echte interesse in elkaar, geen zorgen, gezonde ouder/kind verhoudingen. En ik ga daar enerzijds graag in mee. Ik wil vraag de oprechte en attente oom voor neefjes zijn.
Maar anderzijds ben ik er niet voor gemaakt. En overspoelen herinneringen me en het besef dat de spaarzame familie die ik wel mis en met wie ik gevoel had(durfde toe te laten) er niet meer zijn. T voelt echt als een emotioneel gat van binnen, waar de buitenwereld niets van merkt en je gewoon mee kunt leven, maar dat nooit dichtgaat of steeds weer openscheurt. En dan ben ik morgen ook nog jarig. Zucht. Voor mij mag het snel pak m beet 17 januari zijn.:( Ik moest even spuien denk..sterkte ook de anderen hier!
Edit: ben het toch niet zo eens met wat ik typte.quote:Op maandag 25 december 2023 20:37 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Hier heel dubbele dagen tot nu toe. Ik doe erg m'n best en er zijn ook zeker gezellige momenten. Met mijn eigen gezin, en ook met schoonfamilie.
Dat blijft ook bizar voor me, hoelang ik mijn vriendin nu ook al ken. Zij en haar familie hebben alles wat ik zelf eigenlijk niet kende, familietradities, echte interesse in elkaar, geen zorgen, gezonde ouder/kind verhoudingen. En ik ga daar enerzijds graag in mee. Ik wil vraag de oprechte en attente oom voor neefjes zijn.
Maar anderzijds ben ik er niet voor gemaakt. En overspoelen herinneringen me en het besef dat de spaarzame familie die ik wel mis en met wie ik gevoel had(durfde toe te laten) er niet meer zijn. T voelt echt als een emotioneel gat van binnen, waar de buitenwereld niets van merkt en je gewoon mee kunt leven, maar dat nooit dichtgaat of steeds weer openscheurt. En dan ben ik morgen ook nog jarig. Zucht. Voor mij mag het snel pak m beet 17 januari zijn.:( Ik moest even spuien denk..sterkte ook de anderen hier!
Ik wens je iig een fijne verjaardag vandaag!quote:
Vandaag even nixxx... is ook fijn lijkt me?quote:Op dinsdag 26 december 2023 13:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
We zijn weer thuisben gesloopt en blij dat ik thuis ben. Was echt gezellig, maar de hele tijd prikkels. Het is leuk, maar ook veel. Ik stond in het restaurant voor lul. Ik dacht dat iemand tegen me praatte, maar er was helemaal niemand
Lang leven schizo
Ben een beetje erg moe nu. Bijkomen en mijn stemming stabiel zien te krijgen. Vlieg alle kanten op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |