Nee.quote:
Heel verstandig. Om meerdere redenen.quote:Erger me ook kapot aan influencers dus heb Facebook al van m'n telefoon gemikt.
zo veel fake daar allemaal. Dat zijn geen maatstaven. Maar wel irritant, lekker wegdoen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen is er succesvol enzo. Erger me ook kapot aan influencers dus heb Facebook al van m'n telefoon gemikt.
Nee iedereen doet alsof. Dat is het enige waar al die platforms voor bedoeld zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen is er succesvol enzo. Erger me ook kapot aan influencers dus heb Facebook al van m'n telefoon gemikt.
Niet elk "geloof" is achterlijk. Ik haal b.v. wel es inspiratie uit het boeddhisme of de stoïcijnse filosofie.quote:Op vrijdag 8 september 2023 17:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, in ieder geval niet door middel van een of ander achterlijk geloof. Al kan ik wel enigszins jaloers zijn op mensen die daar hun kracht uit halen.
Dan ben ik alleen maar te veel alleen met mijn gedachten.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:30 schreef Discombobulate het volgende:
Nacht/avond is wel echt m'n favoriete tijd van de dag. Hebben meer mensen dit? Het donkere, de stilte, alleen jezelf en je omgeving. Niets anders.
Die beren op de weg zijn heel herkenbaarquote:Op donderdag 14 september 2023 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ben ik alleen maar te veel alleen met mijn gedachten.
Maandag gesprek gehad met de boekhouder die me geruststelde en tips gaf, drie kwartier aan de telefoon gehangen, daarna voelde ik me een stuk beter en had ik alweer zoiets van 'zie je nou wel, je stelt je al die tijd enorm aan'. Maar dat gevoel duurde een dag, want toen kwamen er weer andere beren op de weg. Dat ik hier en hier niet naar had gevraagd, en dit heb ik natuurlijk ook nog, en de inbox blijft angstvallig leeg, en die en die hebben het totaal niet rustig dus waarom gaat bij hen alles gewoon door, gewoon gaat bij anderen het leven sowieso gewoon door en zit ik gewoon helemaal vast, hier moet ik het mee doen, ik stel me aan, ik ben een mietje, ik ben verwend en het niet gewend om hard te werken, ik schaam me ervoor, wat ben je toch een loser.
Dus het was een fijne maandagmiddag zolang dat duurde, en dinsdag ging ook niet, maar sinds gister zijn die donkere wolken gewoon weer terug.
Past freelance wel bij jou? Als buitenstaander krijg ik de indruk dat loondienst een hoop van je problemen zou oplossen. Ritme, structuur en geen zorgen meer over zelf opdrachten binnenhalen.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik faal ook gewoon als volwassene. Vorige week bijna elke avond bij m'n ouders gegeten en een wandeling gemaakt, tv gekeken, kaartje gelegd. Hartstikke leuk natuurlijk, maar die mensen hebben ook hun eigen leven en vooral m'n moeder trekt het zich heel erg aan dat ik me zo kut voel en ik wil niet dat zij zich ook waardeloos voelt. Ik kan niet eeuwig op hen teren. Maar zij bieden wel het ritme dat ik nodig heb, met op tijd eten, überhaupt fatsoenlijk eten, thee, even tv kijken en een blokje om. In mijn eentje red ik dat ritme niet. M'n moeder had gezegd dat ik maar een tijdje bij ze moest komen logeren ook, maar dat gaat me te ver.
Ik doe heel lang over de opdrachten die ik nog wel krijg en kreeg al negatieve feedback gister, dus ik zit nog steeds de hele dag achter de pc. Ben zondag voor het laatst bij mijn ouders geweest en ben sindsdien niet meer buiten geweest of onder de mensen. Gisteren begon ik pas na achten met het eten en heb het nog laten aanbranden ook, het smaakte me totaal niet zo in mijn eentje. Overdag brood uit de vriezer halen komt er eigenlijk ook niet van. De was doen? Jezus hou op.
Ik weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet.
Klote voor je.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:56 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ga vrijdagavond een coach mailen als ik het niet weer uitstel. (Krijg hulp van vriendin.) En volgende week weer psycholoog na drie maand pauze.
Maar vandaag is wel weer net zo'n kut dag als gister.
Ik heb een tijdje in loondienst gewerkt, maar dat was ook weer drama omdat ik als een zombie 40 uur achter de pc zat. Leuk werk, leuke collega's, maar ik was 11 uur per dag van huis, vijf dagen in de week, en had geen energie om nog een leven op te bouwen of voor mezelf te zorgen. Toen voelde ik me niet veel beter dan nu.quote:Op donderdag 14 september 2023 10:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Past freelance wel bij jou? Als buitenstaander krijg ik de indruk dat loondienst een hoop van je problemen zou oplossen. Ritme, structuur en geen zorgen meer over zelf opdrachten binnenhalen.
Je hebt daar zelf waarschijnlijk al duizend keer aan gedacht maar ik wilde toch even zeggen dat dat mijn indruk is als vreemde/buitenstaander.
Ik heb momenteel ook precies hetzelfde. Gelukkig werk ik maar 32 uur. Drie dagen weekend. Denk dat zoiets ook noodzakelijk is bij m'n volgende werkgever, anders gaat het namelijk niet lukken.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in loondienst gewerkt, maar dat was ook weer drama omdat ik als een zombie 40 uur achter de pc zat. Leuk werk, leuke collega's, maar ik was 11 uur per dag van huis, vijf dagen in de week, en had geen energie om nog een leven op te bouwen of voor mezelf te zorgen. Toen voelde ik me niet veel beter dan nu.
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik faal ook gewoon als volwassene. Vorige week bijna elke avond bij m'n ouders gegeten en een wandeling gemaakt, tv gekeken, kaartje gelegd. Hartstikke leuk natuurlijk, maar die mensen hebben ook hun eigen leven en vooral m'n moeder trekt het zich heel erg aan dat ik me zo kut voel en ik wil niet dat zij zich ook waardeloos voelt. Ik kan niet eeuwig op hen teren. Maar zij bieden wel het ritme dat ik nodig heb, met op tijd eten, überhaupt fatsoenlijk eten, thee, even tv kijken en een blokje om. In mijn eentje red ik dat ritme niet. M'n moeder had gezegd dat ik maar een tijdje bij ze moest komen logeren ook, maar dat gaat me te ver.
Ik doe heel lang over de opdrachten die ik nog wel krijg en kreeg al negatieve feedback gister, dus ik zit nog steeds de hele dag achter de pc. Ben zondag voor het laatst bij mijn ouders geweest en ben sindsdien niet meer buiten geweest of onder de mensen. Gisteren begon ik pas na achten met het eten en heb het nog laten aanbranden ook, het smaakte me totaal niet zo in mijn eentje. Overdag brood uit de vriezer halen komt er eigenlijk ook niet van. De was doen? Jezus hou op.
Ik weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |