Maar hij had toch een persoonlijke voorkeur voor Feyenoord, en Feyenoord had toch ook al een eventueel transferbedrag in het hoofd?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die persoon zegt dat de deal nog gewoon in leven is hoor.
Bij mij is het altijd wat meer club gerelateerd, zelfs met de 3 van Milan was ik nog voor Inter terwijl Rijkaard wel mijn favoriete speler ooit is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Is toch leuk om Dessers beetje succes te zien hebben. Was echt een goud ventje en leuke/belangrijke goals gemaakt.
Dit is wel een erg kapitalistische blik van je.
Gnonto wilde ook alleen naar Feyenoordquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maar hij had toch een persoonlijke voorkeur voor Feyenoord, en Feyenoord had toch ook al een eventueel transferbedrag in het hoofd?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maar hij had toch een persoonlijke voorkeur voor Feyenoord, en Feyenoord had toch ook al een eventueel transferbedrag in het hoofd?
Ik ga echt heel slecht op mensen die overal willekeurig Engelse woorden in hun zinnen stoppen.quote:
Hij maakt, net zoals ZKA en alle razende Twittertokkies, een cruciale denkfout door te doen alsof 'bekende' Nederlandse spelers niet gescout kunnen worden. Lijkt wel alsof ze denken alsof dat je enkel exotische spelers uit verre oorden mag scouten.quote:
Huh maar dat staat er helemaal nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij maakt, net zoals ZKA en alle razende Twittertokkies, een cruciale denkfout door te doen alsof 'bekende' Nederlandse spelers niet gescout kunnen worden. Lijkt wel alsof ze denken alsof dat je enkel exotische spelers uit verre oorden mag scouten.
hadden we maar een 32-jarige ervaren spits gehaald ipv Ueda, dan hadden we nu al een perfect middenveldquote:
Hij zegt bijna letterlijk: De tot dusver gehaalde spelers staan niet ergens bovenaan een lijstje in WyScout dus het zou heel goed kunnen dat ze niet zijn voorgedragen door de scouting(lees: niet gescout zijn)quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh maar dat staat er helemaal niet
Nee dat wordt niet beweerd. Eerder dan spelers op de radar komen en dan worden gescout ipv dat de scouting hiermee zelf komt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij zegt bijna letterlijk: De tot dusver gehaalde spelers staan niet ergens bovenaan een lijstje in WyScout dus het zou heel goed kunnen dat ze niet zijn voorgedragen door de scouting(lees: niet gescout zijn)
Lees nog eensquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij zegt bijna letterlijk: De tot dusver gehaalde spelers staan niet ergens bovenaan een lijstje in WyScout dus het zou heel goed kunnen dat ze niet zijn voorgedragen door de scouting(lees: niet gescout zijn)
Dat vind ik persoonlijk echt een vrij bizarre gedachtesprong, maar ja.
quote:
Ik zie echt niet hoe ik dit anders kan interpreteren dan wat ik in mijn eerdere posts zei.quote:Als ik dan nu ga kijken naar 4 van de laatst genoemde transfertargets van Feyenoord (#Ivanusec, #Ueda, #Stojkovic en #Nino) dan valt mij daarin iets op.
Deze staan namelijk allen op 1 of 2 in deze rankings van dit seizoen of vorig seizoen.
Naar mijn mening is dit zeker zeer opvallend te noemen en strookt dit met hetgeen @FeyenoordTM laatst nog meldde: “tot dusver is er nog geen een door de scouting aangedragen speler gecontracteerd”.
Hence het woordje 'aangedragen'quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ik zie echt niet hoe ik dit anders kan interpreteren dan wat ik in mijn eerdere posts zei.
berhaupt het idee dat scouts gewoon random wedstrijden bezoeken en dan “opeens” een speler ontdekken en met een naam terugkomen van een speler die niemand kentquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij maakt, net zoals ZKA en alle razende Twittertokkies, een cruciale denkfout door te doen alsof 'bekende' Nederlandse spelers niet gescout kunnen worden. Lijkt wel alsof ze denken alsof dat je enkel exotische spelers uit verre oorden mag scouten.
Hij bedoelt het juist andersom. Dat Feyenoord interesse heeft in spelers die op 1/2 staan in WeScout en dat andere spelers aangedragen door de scouting (en niet bovenin WeScout staan) worden genegeerdquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ik zie echt niet hoe ik dit anders kan interpreteren dan wat ik in mijn eerdere posts zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |