abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:39:49 #176
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_210327914
GuidettiGOD
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:46:09 #177
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210328000
Dat jaartje Cruijff was ook niet vervelend ;)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210328143
Pffffffffffffffff

'Feyenoord kan middenvelder Stojković vergeten'
vandaag, 10:23 672 reacties

Feyenoord-target Luka Stojković heeft met succes zijn medische keuring doorstaan bij Dinamo Zagreb en gaat zijn handtekening zetten onder een contract voor meerdere seizoenen.

Volgens verschillende media uit Kroati zijn er geen belemmeringen meer voor de transfer van Stojković naar Dinamo Zagreb. Met de transfer is een bedrag van drie miljoen euro gemoeid, dat aangevuld kan worden door bonussen die zijn afgesproken. Er is ook een doorverkooppercentage van tien procent bedongen. Stojković is tevreden met het aangeboden salaris. Hij zal bij zijn nieuwe werkgever drie keer zoveel gaan verdienen.

Feyenoord heeft zich op het laatste moment gemeld bij NK Lokomotiva Zagreb en dacht via een bedrag van ongeveer drie miljoen euro een akkoord te bereiken. De Rotterdammers slaagden er uiteindelijk niet in Stojković te overtuigen van een overstap naar Nederland. Kroatische media maakten melding van het feit dat de 19-jarige middenvelder het nog te vroeg vond voor een overstap naar het buitenland.

Met een overstap naar Dinamo Zagreb hoopt Stojković een volgende stap te kunnen zetten in zijn ontwikkeling. Feyenoord heeft de intentie om na het vertrek van Ezequiel Bullaude een veelbelovende aanvallende middenvelder aan de selectie toe te voegen. Deze speler kan zich op de achtergrond verder ontwikkelen en uiteindelijk uitgroeien tot een vaste waarde in het eerste elftal.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210328187
Laten we niemand gaan taggen nu
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210328379
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Laten we niemand gaan taggen nu
Die persoon zegt dat de deal nog gewoon in leven is hoor. :)
pi_210328398
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:17 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Die persoon zegt dat de deal nog gewoon in leven is hoor. :)
Maar hij had toch een persoonlijke voorkeur voor Feyenoord, en Feyenoord had toch ook al een eventueel transferbedrag in het hoofd? :'(
* Verwijderd *
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:19:18 #182
131800 Tarado
cap de fusca
pi_210328401
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 10:25 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Is toch leuk om Dessers beetje succes te zien hebben. Was echt een goud ventje en leuke/belangrijke goals gemaakt.
Dit is wel een erg kapitalistische blik van je.
Bij mij is het altijd wat meer club gerelateerd, zelfs met de 3 van Milan was ik nog voor Inter terwijl Rijkaard wel mijn favoriete speler ooit is.
pi_210328453
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:18 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Maar hij had toch een persoonlijke voorkeur voor Feyenoord, en Feyenoord had toch ook al een eventueel transferbedrag in het hoofd? :'(
Gnonto wilde ook alleen naar Feyenoord _O-
pi_210328513
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:18 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
twitter

:') :') :') :') :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210328532
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:29 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[ twitter ]

Ik ga echt heel slecht op mensen die overal willekeurig Engelse woorden in hun zinnen stoppen.
pi_210328591
Tijd voor een apart topic.
pi_210328616
Hele fragiele kruiken en kannen overal.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:58:24 #188
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_210328772
twitter

twitter

twitter

twitter

Interessant
pi_210328862
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:58 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]

Interessant
Hij maakt, net zoals ZKA en alle razende Twittertokkies, een cruciale denkfout door te doen alsof 'bekende' Nederlandse spelers niet gescout kunnen worden. Lijkt wel alsof ze denken alsof dat je enkel exotische spelers uit verre oorden mag scouten.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:09:18 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210328871
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:08 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Hij maakt, net zoals ZKA en alle razende Twittertokkies, een cruciale denkfout door te doen alsof 'bekende' Nederlandse spelers niet gescout kunnen worden. Lijkt wel alsof ze denken alsof dat je enkel exotische spelers uit verre oorden mag scouten.
Huh maar dat staat er helemaal niet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210328907
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:29 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[ twitter ]

hadden we maar een 32-jarige ervaren spits gehaald ipv Ueda, dan hadden we nu al een perfect middenveld :{
pi_210328916
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Huh maar dat staat er helemaal niet
Hij zegt bijna letterlijk: De tot dusver gehaalde spelers staan niet ergens bovenaan een lijstje in WyScout dus het zou heel goed kunnen dat ze niet zijn voorgedragen door de scouting(lees: niet gescout zijn)

Dat vind ik persoonlijk echt een vrij bizarre gedachtesprong, maar ja.
pi_210328920
Het is inderdaad interessant maar aan de andere kant, als je gaat filteren op beste linksbuitens in de Kroatische HNL dan is het niet heel gek dat Ivanusec dat bovenaan komt. Sterker nog, je kunt dit trucje bij elke voetbaldatabase doen (net gecheckt bij FM en FIFA bijv) en dan komen dezelfde namen naar boven. Is dat makkelijk scouten? Het geeft meer aan dat het gewoon de toppers van de Kroatische divisie zijn en als Feyenoord zou het eerder gek zijn dat je bij een naam uitkomt die daar op plek 5 staat dan op plek 1/2.

quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:14 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Hij zegt bijna letterlijk: De tot dusver gehaalde spelers staan niet ergens bovenaan een lijstje in WyScout dus het zou heel goed kunnen dat ze niet zijn voorgedragen door de scouting(lees: niet gescout zijn)
Nee dat wordt niet beweerd. Eerder dan spelers op de radar komen en dan worden gescout ipv dat de scouting hiermee zelf komt.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:15:54 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210328930
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:14 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Dat vind ik persoonlijk echt een vrij bizarre gedachtesprong, maar ja.
Lees nog eens
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210328996
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:15 schreef Caland het volgende:

[..]
Lees nog eens
quote:
Als ik dan nu ga kijken naar 4 van de laatst genoemde transfertargets van Feyenoord (#Ivanusec, #Ueda, #Stojkovic en #Nino) dan valt mij daarin iets op.

Deze staan namelijk allen op 1 of 2 in deze rankings van dit seizoen of vorig seizoen.

Naar mijn mening is dit zeker zeer opvallend te noemen en strookt dit met hetgeen @FeyenoordTM laatst nog meldde: “tot dusver is er nog geen een door de scouting aangedragen speler gecontracteerd”.
Ik zie echt niet hoe ik dit anders kan interpreteren dan wat ik in mijn eerdere posts zei.
pi_210329031
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:23 schreef Pistolero het volgende:

[..]
[..]
Ik zie echt niet hoe ik dit anders kan interpreteren dan wat ik in mijn eerdere posts zei.
Hence het woordje 'aangedragen'
pi_210329062
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:08 schreef Pistolero het volgende:

[..]
berhaupt het idee dat scouts gewoon random wedstrijden bezoeken en dan “opeens” een speler ontdekken en met een naam terugkomen van een speler die niemand kent _O- ja dat was zo in 1980.

Voor elke positie heeft een club tientallen spelers op een lijstje van de scouts. Neem nou een Schuiteman, die weet toch precies welke interessant spelers er in midden Europa rondlopen. En ja natuurlijk maakt hij ook gebruikt van platformen als WeScout. Maar ik geloof niet dat de scouting met namen aan komt zetten en dat Kloese en Slot dat negeren en samen lekker alleen achter de pc zitten en WeScout afstruinen en dan ala FM alleen de nummer 1/2 van zon lijstje halen, en dat is wel wat nu wordt gensinueerd.

De scouting is net een paar jaar eindelijk eens goed bezig
pi_210329075
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:23 schreef Pistolero het volgende:

[..]
[..]
Hij bedoelt het juist andersom. Dat Feyenoord interesse heeft in spelers die op 1/2 staan in WeScout en dat andere spelers aangedragen door de scouting (en niet bovenin WeScout staan) worden genegeerd
pi_210329117
Maar goed je had dus net zo goed FM23 kunnen gebruiken dan was t ook zo:

Om dan te zeggen dat men op basis van een voetbalspelletje scout.
Het is meer een self fulfilling prophecy. Zou juist gek zijn als men een speler scout die net in de top 10 staat van de Kroatische league (met alle respect).

Moet er niet teveel achter zoeken denk ik. Het is gewoon heel specifiek filteren.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:39:30 #200
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210329134
Scouting zal tegenwoordig vooral tweeledig zijn. Je pikt de namen uit zulke lijstjes op en gaat ze bekijken. En dan probeer je natuurlijk vroeg pareltjes te zoeken bij internationale toernooien. Maar tegenwoordig kopen de grote clubs alles op en moet je het met de kruimels doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')