Ditquote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het 1 sluit het ander niet uit.
strookt niet met het bericht dat hij al een persoonlijk akkoord zou hebben met Feyenoord. In dat geval ligt de bal namelijk helemaal niet meer bij de speler.quote:De bal ligt nu bij de speler. Die moet maar eens laten weten wat hij wil
Niet zoquote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien moet user zoekeenleven eens zijn username eer aandoen.
Oh ja, ik neem niemand hier echt serieus, dat zou niet helemaal gezond zijn. Kijk bijvoorbeeld naar arme Dombo die er keer op keer intrapt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:23 schreef Erasmus het volgende:
@:zoekeenleven
Ik post vooral sarcastisch/cynisch in VBL, niet alles serieus nemen wat ik post.
Jij ook niet kattig gaan doen grote vriendquote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh ja, ik neem niemand hier echt serieus, dat zou niet helemaal gezond zijn. Kijk bijvoorbeeld naar arme Dombo die er keer op keer intrapt.
Natuurlijk wel. Je kan prima een persoonlijk akkoord hebben maar vervolgens de boot nog even afhouden door wat voor reden dan ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit
[..]
strookt niet met het bericht dat hij al een persoonlijk akkoord zou hebben met Feyenoord. In dat geval ligt de bal namelijk helemaal niet meer bij de speler.
Maar die transfer komt gewoon rond.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jij ook niet kattig gaan doen grote vriend
We kunnen beter bitchen over deze transfer die belachelijk vormen gaat aannemen. Als we het al überhaupt een transfer kunnen noemen.
Maar volgens dat PRO artikel ligt de bal bij Ivanusec, dat zou betekenen dat de clubs er al uit zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat staat los van het akkoord tussen de beide clubs.
Announce Vagner Lovequote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar die transfer komt gewoon rond.
Ook Krabby moet aan zijn wekelijkse stukjes komen.
een extra spits met blauw haar lijkt mij wel watquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Announce Vagner Love
IT'S HAPPENING 🥇
Ik moet zeggen dat het mij wel bevalt dat we op Varkenoord geen typische Gen Z met roze haar hebben rondlopenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een extra spits met blauw haar lijkt mij wel wat
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het mij wel bevalt dat we op Varkenoord geen typische Gen Z met roze haar hebben rondlopen
Of een Afrikaan die zijn haren blondeert of grijs verft
dat is juist goed voor je brood johquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Broodvoetballer zijn en dan je haren blauw verven !__!
Ik ga dat kapsel van Pogba's oudere broer bij Sparta jaren geleden nooit vergetenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:12 schreef aTypisch het volgende:
elke wannabe superster moet een gek kapsel nemen voor zijn brand awareness en extra marketing in fifa
@:zaakwaarnemers
Is dat 🥇,🥈of🥉?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Volgens ZKA geen paniek met Ivanusec.
Het lijkt soms wel eens alsof die artikels een soort van supertrage discussie zijn tussen de verschillende "insiders", Het gaat wel door! Nee het gaat niet door! HET GAAT WEL DOOR!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
De staat van voetbaljournalistiek is gewoon vrij dramatisch op t moment. Je kunt echt van alles roepen onder het mom van 'gerucht', je zult er nooit op worden aangesproken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Het lijkt soms wel eens alsof die artikels een soort van supertrage discussie zijn tussen de verschillende "insiders", Het gaat wel door! Nee het gaat niet door! HET GAAT WEL DOOR!!!
je wordt er echter wel de godganse dag mee gequote op FOK!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
De staat van voetbaljournalistiek is gewoon vrij dramatisch op t moment. Je kunt echt van alles roepen onder het mom van 'gerucht', je zult er nooit op worden aangesproken.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Klopt dat is beetje evident aan een Feyenoord topicquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je wordt er echter wel de godganse dag mee gequote op FOK!
[..]
Mwah, bij Ajax spelen ze hetzelfde spelletje. Denk dat ze het daadwerkelijk rekken tot en met die return.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Dinamo wil gewoon afwachten of er clubs zijn die meer pegels willen betalen, moeilijker kunnen we het niet maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |