Eerste keer dat ik het mis en tegen mijn zin ben ik verkozen tot OR-lid, vergeef me.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je niet alle persco's van arne integraal terugkijkt als je ze hebt gemist hoef je nooit meer te komen
ik moest googlen wat OR isquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het mis en tegen mijn zin ben ik verkozen tot OR-lid, vergeef me.
Nah, moffen zijn geen Rotterdamse grote muil gewend, dus het werkt eigenlijk in mijn voordeel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik moest googlen wat OR is
sterkte
ik kan niet zo goed met duitsers werkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nah, moffen zijn geen Rotterdamse grote muil gewend, dus het werkt eigenlijk in mijn voordeel.
Maar bedankt maat
We kunnen het er over hebben in VBL SC of per DM, ik heb inmiddels de tricks ontdekt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed met duitsers werken
laten we hier iig ontopic gaan jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
We kunnen het er over hebben in VBL SC of per DM, ik heb inmiddels de tricks ontdekt.
Duitsers zijn gek op Nederland(-ers), dus je staat sowieso al 1-0 voor.
Dat verbaast mij wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
laten we hier iig ontopic gaan ja
Kasanwirjo in voorlopige selectie Jong Oranje
+2 miljoen waardequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
laten we hier iig ontopic gaan ja
Kasanwirjo in voorlopige selectie Jong Oranje
Glas halfvol of half leeg.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Ivanusec en een nieuwe middenvelder komen is het een prima transferperiode geweest.
- Hebben nog meer opties in de verdediging aan de rechterkant. Geertruida is gebleven, Beelen zit al dicht tegen het niveau van Trauner aan en Nieuwkoop lijkt een upgrade tov Pedersen.
- Je hebt geen probleem meer als je vaste nummer 6 Wieffer uitvalt.
- Stengs is een creatieve speler die het goed heeft gedaan in België.
- Met Ivanusec ga je er op de vleugels flink op vooruit. Idrissi stond vorig jaar nog in de basis en wordt nu een luxe invaller.
- Ueda zal ongetwijfeld beter zijn dan Danilo
Het enige spannende is of er nog een goede middenvelder bijkomt zodat je Kokcu echt goed hebt vervangen.
Zoveel zijn het ook niet eigenlijk? Xavi Simons, Ian Maatsen?, Hartman?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jong Oranje is echt viesslecht. Alle goeie talenten zitten bij het grote Oranje
Dit stelt mij niet gerust. Moet ik vrezen voor de aankomende generatie?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jong Oranje is echt viesslecht. Alle goeie talenten zitten bij het grote Oranje
Wat hebben ze toen gewonnen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:49 schreef Erasmus het volgende:
Never forget Oranje 2014 met alle Feyenoorders. Bohhhhh.
Schouten. De Schout. De Kapitein.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoveel zijn het ook niet eigenlijk? Xavi Simons, Ian Maatsen?, Hartman?
Blijft altijd een beetje schrikken.quote:
Brobbey en Verbruggen mogen ook nog steeds voor Jong uitkomen volgens mijquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoveel zijn het ook niet eigenlijk? Xavi Simons, Ian Maatsen?, Hartman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |