De anderen weten daardoor inderdaad niet welke kant ze op zal gaan en dat maakt hen dan weer onzeker. Maar ze maakt zichzelf daardoor wel de speelbal voor de elimininaties.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij vinden dat ze om die reden onbetrouwbaar is ,maar dat is natuurlijk gewoon onzin
Hangt af met wat ze moeten doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wendy is ook helemaal niet de zwakste , maar zo laten ze het wel overkomen
Wie bepaalt of Wendy de zwakste zou zijn? Ze zijn eerder misschien ook bang voor haarquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee, maar als er 4 op Isaac gaan, zou hij omdat ze fysiek wat zwakker is Wendy kunnen nomineren.
Daar heb ik dan weer zo mijn twijfels over.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hangt af met wat ze moeten doen.
Met denkwerk kan ze van iedereen winnen.
Er is naar Wendy toe zoveel gedaan , geen wonder dat zij niet meer weet wie wel of niet te vertrouwen is .quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De anderen weten daardoor inderdaad niet welke kant ze op zal gaan en dat maakt hen dan weer onzeker. Maar ze maakt zichzelf daardoor wel de speelbal voor de elimininaties.
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is naar Wendy toe zoveel gedaan , geen wonder dat zij niet meer weet wie wel of niet te vertrouwen is .
Dat zij nu door Sas en Bern wordt weggezet als onbetrouwbaar zegt ook meer over die twee die alleen maar bezig zijn geweest met zo lang mogelijk dmv trucs in het spel blijvenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.
Alsof dat niet voor iedereen geld daar.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is naar Wendy toe zoveel gedaan , geen wonder dat zij niet meer weet wie wel of niet te vertrouwen is .
Lijkt mij ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:53 schreef Thorelf het volgende:
Zou toch slimmer zijn om mirthe tegen isaac te zetten van bern en Sas...dan gaat er een sterkere uit. Denk ik
Mirthe denkt dat ze Sas en Bern kan vertrouwen omdat ze haar dat zeggenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:56 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Alsof dat niet voor iedereen geld daar.
Mirthe kan ook niet iemand vertrouwen, Isaac ook niet.
Dat is ook hun goed recht in een spel. Maar Wendy heeft zich aan alle kanten laten gebruiken en dat vind ik dan weer minder. Ze had ook in een groepje moeten blijven voor steun, die steun heeft ze nu bij niemand.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zij nu door Sas en Bern wordt weggezet als onbetrouwbaar zegt ook meer over die twee die alleen maar bezig zijn geweest met zo lang mogelijk dmv trucs in het spel blijven
Maar die zijn zelf ook absoluut niet te vertrouwenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:56 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Nee, nu niet meer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:56 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik geloof Sasha en Bern hierin.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirthe denkt dat ze Sas en Bern kan vertrouwen omdat ze haar dat zeggen
Dan nog beter Isaac en Bern.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:53 schreef Thorelf het volgende:
Zou toch slimmer zijn om mirthe tegen isaac te zetten van bern en Sas...dan gaat er een sterkere uit. Denk ik
Wendy ook niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Maar die zijn zelf ook absoluut niet te vertrouwen
Zou wél lachen zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:59 schreef magnaal het volgende:
Waarschijnlijk wordt er gevochten zoals die twee honden en gaat een buitenstaander er mee heen. Mirthe of Bern in dit geval
Natuurlijk is ze onbetrouwbaar. wanneer je afspraken wilt maken moet je iemand kunnen vertrouwen. Wendy was niet te vertrouwen, omdat ze niet kon kiezen bij welke groep ze wilde horen, dan kun je daar toch ook geen afspraken mee maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij vinden dat ze om die reden onbetrouwbaar is ,maar dat is natuurlijk gewoon onzin
is ook een tactiek, manager zijn ze nooit geworden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zij nu door Sas en Bern wordt weggezet als onbetrouwbaar zegt ook meer over die twee die alleen maar bezig zijn geweest met zo lang mogelijk dmv trucs in het spel blijven
Ze heeft gisteren nog een dolk in de rug van Erik gestoken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:59 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Wendy ook niet.
Alsof Wendy niet vanaf begin af aan Sasha en Mirthe weg wou hebben.
Ze hebben voor het eerst gepraat 6 weken geleden..
Ik denk dat Isaac meer tegen Sasha opziet, dan tegen Wendy.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wie bepaalt of Wendy de zwakste zou zijn? Ze zijn eerder misschien ook bang voor haar
Ze zweeft al langere tijd tussen de groepen in en dan ben je inderdaad niet meer te vertrouwen. Als je niet serieus samenwerkt met anderen dan ben je al snel de l.lquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze onbetrouwbaar. wanneer je afspraken wilt maken moet je iemand kunnen vertrouwen. Wendy was niet te vertrouwen, omdat ze niet kon kiezen bij welke groep ze wilde horen, dan kun je daar toch ook geen afspraken mee maken.
Sasha en Bern hebben het zelfs heel fair gespeeld. Sasha is altijd open geweest.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:00 schreef Verida het volgende:
[..]
is ook een tactiek, manager zijn ze nooit geworden.
en welke trucs hebben ze dan gebruikt om in het spel te blijven? Sas heeft gewoon twee nominaties gewonnen, En zowel tegen Jeff als tegen Babette hebben ze haar erop gezet omdat ze dachten dat ze er van konden winnen .
Verder hebben ze het niet vies gespeeld in mijn ogen.
Sasha nu toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:00 schreef Verida het volgende:
[..]
is ook een tactiek, manager zijn ze nooit geworden.
en welke trucs hebben ze dan gebruikt om in het spel te blijven? Sas heeft gewoon twee nominaties gewonnen, En zowel tegen Jeff als tegen Babette hebben ze haar erop gezet omdat ze dachten dat ze er van konden winnen .
Verder hebben ze het niet vies gespeeld in mijn ogen.
?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het schijnt dus onzin te zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zweeft al langere tijd tussen de groepen in en dan ben je inderdaad niet meer te vertrouwen. Als je niet serieus samenwerkt met anderen dan ben je al snel de l.l
Dus dat.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sasha en Bern hebben het zelfs heel fair gespeeld. Sasha is altijd open geweest.
Dat is dus onzin.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar het schijnt dus onzin te zijn.
Vijf is een mooi getal voor een finale , ik hoop het voor ze. ff een dagje rust is ook wel fijn voor zequote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:05 schreef spapaars het volgende:
We moeten gewoon afwachten, heb begrepen dat de bewoners ook niets weten over de finale.
Misschien zitten alle 5 alreeds in de finale
Hoe blijf je dat toch volhouden 😂?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sasha en Bern hebben het zelfs heel fair gespeeld. Sasha is altijd open geweest.
Het zou fair zijn, dat ze tot de laatste bewoner een eliminatiespel gaan spelen en niet door het publiek de winnaar bekend maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:05 schreef spapaars het volgende:
We moeten gewoon afwachten, heb begrepen dat de bewoners ook niets weten over de finale.
Alles zal nu af gaan hangen van het soort spel dat gespeeld moet gaan worden. Pas dán kun je de kandidaat gaan kiezen voor de uitdaging.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:05 schreef spapaars het volgende:
Het is er geen vakantieoord!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vijf is een mooi getal voor een finale , ik hoop het voor ze. ff een dagje rust is ook wel fijn voor ze
Ze hebben ook nog geen rust kunnen pakken het afgelopen jaarquote:
Dat zeg ik ook niet?quote:
Weet ik ook niet hoor, ik meende begrepen te hebben dat Mirthe op Isaak ging stemmenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
oh? Gaat Wendy dan met Isaac samen stemmen? Dan heb ik iets gemist..okee dan kan het hout snijden..Ja Wendy is niet standvastig dan..ik dacht dat ze een afspraak hadden, zucht....Moet ze het maar weten ook ja..Wat een domme doos..
Rust van wat dan? Zittend kijken naar 2 mensen die moeten wachten op of er nog genoeg frisbees zijn...😂 Ja daar heb je pauze voor nodig wanneer je 115 bent geworden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vijf is een mooi getal voor een finale , ik hoop het voor ze. ff een dagje rust is ook wel fijn voor ze
Ik gun het haar wel, maar vind haar van wat er nu nog in zit wel de zwakstequote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wendy en standvastig. Probeert mee te waaien met alle winden, maar weet niet welke wind ze moet kiezen, dat is Wendy. Voor mij absoluut geen winnaar.
Het zal ook weinig uitmaken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik ook niet hoor, ik meende begrepen te hebben dat Mirthe op Isaak ging stemmen
Maar niets is zeker alles kan nog veranderen
Dat is Isaac,quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:43 schreef chufi het volgende:
Wat een lul is ICE ook.. Dames hebben bij het trainen lekkere muziek opstaan mixed hij over op harde domme baggerrap... ze schrikken zich rot..
Moet ik nou nog duidelijker uitleggen wat dit allemaal dot met je brein?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:10 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Rust van wat dan? Zittend kijken naar 2 mensen die moeten wachten op of er nog genoeg frisbees zijn... Ja daar heb je pauze voor nodig wanneer je 115 bent geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |