Qua liefde: Joyquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:32 schreef Firuze60 het volgende:
Voor welke B&B eigenaar denken jullie dat dit programma positief uitpakt?
Ben wel eens met jouw rijtje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Qua liefde: Joy
Qua business: Debbie
Qua aandacht: Walter
John de Mol.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:32 schreef Firuze60 het volgende:
Voor welke B&B eigenaar denken jullie dat dit programma positief uitpakt?
Toch sneu wel, maar te verwachten van dat bladibla jochie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:59 schreef roos94 het volgende:
https://showbizznetwork.n(...)Ox_Mzip8psxz2gOIJLak
Nederlandse B&B-eigenaar Joy van Swieten is momenteel te zien in de dagelijkse RTL4-hit B&B Vol Liefde, waarin hij zoekt naar de liefde van zijn leven. In de bergen van het Spaanse Málaga runt Joy een succesvolle bed and breakfast, maar niets is wat het lijkt. Een groep ontevreden landgenoten wordt voor duizenden euro’s opgelicht én bedreigd met juridische stappen.
Dat is dus de laatste keer dat ik RTL via de TV keek, toen hij nog RTL had. Maar goed, voor B&B maak ik met liefde een uitzondering net zoals ik straks met het Spaanse Dorp doe (online terugkijken). Ach ja, laten we het erop houden dat ik tijdelijk (een decennia) onder een steen geleefd hebt betreft ons zenderland. Krijg je als je selectief kijkt, vermoed ikquote:
Dit verhaal past precies bij wat hij uitstraalt. Gebakken lucht wil cashflow. Joy valt zo hard door de mand, dat wordt nog een heel ongelukkig jongetje, want hij lijkt qua lengte ook al niet bevoordeeld. Wat zal hij zijn, 1 meter 65? En weten allemaal wat dat inhoudt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:59 schreef roos94 het volgende:
Nederlandse B&B-eigenaar Joy van Swieten is momenteel te zien in de dagelijkse RTL4-hit B&B Vol Liefde, waarin hij zoekt naar de liefde van zijn leven. In de bergen van het Spaanse Málaga runt Joy een succesvolle bed and breakfast, maar niets is wat het lijkt. Een groep ontevreden landgenoten wordt voor duizenden euro’s opgelicht én bedreigd met juridische stappen.
RTL is nooit van de mol geweest? Hij maakte er wel programma’s voor.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 01:03 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Dat is dus de laatste keer dat ik RTL via de TV keek, toen hij nog RTL had. Maar goed, voor B&B maak ik met liefde een uitzondering net zoals ik straks met het Spaanse Dorp doe (online terugkijken). Ach ja, laten we het erop houden dat ik tijdelijk (een decennia) onder een steen geleefd hebt betreft ons zenderland. Krijg je als je selectief kijkt, vermoed ik
Hmm. Ik kom uit de periode dan Endemol (Joop van den enden en John de Mol) samen alles deden bij RTL. En ik heb hierdoor aangenomen dat hij ook eigenaar was, gezien hij dat stokje ook overdroeg aan die relnicht van der Vorst. Maar dat is ook productie. Dus ik opzoeken. Is RTL dus gewoon DUITS. Voel me tikkie genaaid. Maar geeft niet, nooit de wetenschap (en interesse?) gehad uit te zoeken wie wat waarbij hoort, de Mol past bij de pulp van RTL en vandaar mijn aangenomen link. En het is zo erg, dat ik dus nog steeds, ondanks dat ik nu beter weet, bij het woord RTL die kop van Linda en haar broer zie. Ach ja. Bedankt, ben nu dankzij jullie goed geïnformeerd en ga dit verwerken met een nachtelijk kopje thee en een goed gesprek met mezelfquote:Op woensdag 23 augustus 2023 01:11 schreef Document1 het volgende:
[..]
RTL is nooit van de mol geweest? Hij maakte er wel programma’s voor.
Ik vind het ook een eng mannetje. Iets klopt er niet aan hem.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 01:07 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Dit verhaal past precies bij wat hij uitstraalt. Gebakken lucht wil cashflow. Joy valt zo hard door de mand, dat wordt nog een heel ongelukkig jongetje, want hij lijkt qua lengte ook al niet bevoordeeld. Wat zal hij zijn, 1 meter 65? En weten allemaal wat dat inhoudt.
Die Simone kan ook maar geen afscheid nemen van haar 15 weeks of fame. Verschrikkelijk, die aandachtzoekerij van sommige oud-kandidaten die opeens bij de nieuwe langsgaan en daar verslag van doen op hun socials.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:27 schreef EdVe het volgende:
Leenderd en Noa zijn gewild..
https://www.tiktok.com/@:predevaky/video/7269004346900139297
Van Thailand naar de Ardennen
Dit verbaast me niks. DIe jongen is volledig gefocussed op snel en passief geld verdienen. Helemaal als je dat wilt doen met een 'community die alles deelt', tja, dan ben je een lul imho.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:59 schreef roos94 het volgende:
.quote:Voor dat ik begon met deze onderneming had ik geen geld, en
niks om te laten zien, banken gaven mij geen leningen omdat ik geen vast inkomen kon tonen en als
nog heb ik op mijn 24ste mijn eerste 3 huizen tegelijkertijd gekocht omdat ik besloten had om niet
te wachten op geld maar mijn droom achterna te gaan met het vertrouwen dat het geld zou volgen.
Ja Joy weet gewoon hoe makkelijk je geld aftroggelt, dus betaal dan ook maar 47 euro voor een gidsquote:Daar door heb ik geleerd hoe ik mensen kon inspireren en hen tot investeren kon krijgen in mijn project.
Ik heb het idee dat Joy helemaal niks meer runt op die berg want was zijn geld niet. Nu probeert ie boekjes te verkopen of een opgeknapte camper proberen te slijten voor 45.000 euro wat natuurlijk onzinnig hoog is maarja, hij heeft nu een naam.quote:Bijvoorbeeld, als je toeristenhebt, die naar het strandwillen, en opstap gaan is het niet
handig om een locatie in de bergen aan te schaffen
Beetje sneu ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die Simone kan ook maar geen afscheid nemen van haar 15 weeks of fame. Verschrikkelijk, die aandachtzoekerij van sommige oud-kandidaten die opeens bij de nieuwe langsgaan en daar verslag van doen op hun socials.
Haalt ze weer een gesponsord dealtje mee binnen en komt er onderweg in de auto plots opvallend vaak een wimperkruller in beeld of zo.
Is dit 1 op 1 gekopieerd?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dit verbaast me niks. DIe jongen is volledig gefocussed op snel en passief geld verdienen. Helemaal als je dat wilt doen met een 'community die alles deelt', tja, dan ben je een lul imho.
Heb ook perverse nieuwsgierigheid ook eens die gratis gids gedownload, daar staan zulke shady dingen in. Op bladzijde 1 bijv:
[..]
.
Wacht niet op geld, maar koop 3 huizen. Hoe dan? Dit moet toch die partner van hem zijn geweest? Wat is dit voor onzin? Hij komt er ook nergens op terug, terwijl startkapitaal zo'n beetje het allerbelangrijkst is in het starten van zo'n project. Hoofdstuk 1 begint gewoon bij koop wat en we gaan beginnen. Ik heb echt het vermoeden dat dit ook allemaal niet helemaal netjes gegaan is maar dat het bijna alleen maar andermans geld is:
[..]
Ja Joy weet gewoon hoe makkelijk je geld aftroggelt, dus betaal dan ook maar 47 euro voor een gids
Daarnaast, tussen enorm veel spelfouten, ook gelachen om de kwaliteit van de tips. Het slaat allemaal echt nergens op en dit had iedereen kunnen bedenken, zelfs mensen zonder enige affiniteit met B&B:
[..]
Ik heb het idee dat Joy helemaal niks meer runt op die berg want was zijn geld niet. Nu probeert ie boekjes te verkopen of een opgeknapte camper proberen te slijten voor 45.000 euro wat natuurlijk onzinnig hoog is maarja, hij heeft nu een naam.
Hij is een overduidelijke wappie, dat is het. Ik vind hem heel irritant. Weet niet waarom, misschien door zijn nonchalante houding.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 06:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een eng mannetje. Iets klopt er niet aan hem.
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dit verbaast me niks. DIe jongen is volledig gefocussed op snel en passief geld verdienen. Helemaal als je dat wilt doen met een 'community die alles deelt', tja, dan ben je een lul imho.
Heb ook perverse nieuwsgierigheid ook eens die gratis gids gedownload, daar staan zulke shady dingen in. Op bladzijde 1 bijv:
[..]
.
Wacht niet op geld, maar koop 3 huizen. Hoe dan? Dit moet toch die partner van hem zijn geweest? Wat is dit voor onzin? Hij komt er ook nergens op terug, terwijl startkapitaal zo'n beetje het allerbelangrijkst is in het starten van zo'n project. Hoofdstuk 1 begint gewoon bij koop wat en we gaan beginnen. Ik heb echt het vermoeden dat dit ook allemaal niet helemaal netjes gegaan is maar dat het bijna alleen maar andermans geld is:
[..]
Ja Joy weet gewoon hoe makkelijk je geld aftroggelt, dus betaal dan ook maar 47 euro voor een gids
Daarnaast, tussen enorm veel spelfouten, ook gelachen om de kwaliteit van de tips. Het slaat allemaal echt nergens op en dit had iedereen kunnen bedenken, zelfs mensen zonder enige affiniteit met B&B:
[..]
Ik heb het idee dat Joy helemaal niks meer runt op die berg want was zijn geld niet. Nu probeert ie boekjes te verkopen of een opgeknapte camper proberen te slijten voor 45.000 euro wat natuurlijk onzinnig hoog is maarja, hij heeft nu een naam.
Die gaf toen ook wel aan dat het ze allemaal wel heel interessant vond dat bekend zijn. Mensen zullen altijd een slaatje proberen te slaan uit hun tv werk. Dat bloedt vanzelf dood. Dat zag je toen ook bij de Gouden Kooi.quote:
Ik moest ff goed kijken maar WTFquote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die Simone kan ook maar geen afscheid nemen van haar 15 weeks of fame. Verschrikkelijk, die aandachtzoekerij van sommige oud-kandidaten die opeens bij de nieuwe langsgaan en daar verslag van doen op hun socials.
Haalt ze weer een gesponsord dealtje mee binnen en komt er onderweg in de auto plots opvallend vaak een wimperkruller in beeld of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |