abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210359266
En jawel hoor, weer een nieuwe Braddie kloon :W
Je kon er op wachten.
pi_210359273
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 19:43 schreef PS. het volgende:

[..]
Dan nog ben je een enorme eikel als je dat doet, betaald, maar zeker onbetaald, daarmee heb je vooral het restaurant.
Ja maar hij vroeg er wel letterlijk en figuurlijk op: en op de man spelen kun je mooi achterwege laten. Feit is dat hij in zijn livestreams deed bedelen voor geld ( donaties) en eten. Dat gaf dan voor mensen die kwaad in zin hadden, aanknopingspunten om hem bij het UWV te rapporteren.

Uiteindelijk gaat dat een keer mis en schijnbaar is er in Hilversum een heus kartel actief.....

Want hier in Zuid Limburg, hebben ze het veel te drug met het dealen van drugs. Wat daar allemaal in de grote steden gebeurd, dat hoor je hier nauwelijks.
pi_210359282
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:02 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Ja maar hij vroeg er wel letterlijk en figuurlijk op: en op de man spelen kun je mooi achterwege laten. Feit is dat hij in zijn livestreams deed bedelen voor geld ( donaties) en eten.

Uiteindelijk gaat dat een keer mis en schijnbaar is er in Hilversum een heus kartel actief.....

Want hier in Zuid Limburg, hebben ze het veel te drug met het dealen van drugs. Wat daar allemaal in de grote steden gebeurd, dat hoor je hier nauwelijks.
Te drug hebben met het dealen van drugs. Waar het hart vol van is.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_210359292
Het volgende filmpje van Ad Looij viel me wel op
Is dat die tegenreactie waar alles mee begon? Een project X party?
pi_210359323
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:04 schreef hockeytokkie het volgende:
Walgelijke incompetente natte kutkranten :r die thumbnail zegt ook wel weer genoeg. Lekker een arme vent in z'n huis lastigvallen en er heel populair omheen staan. Maar guttegut als je er één verkeerd aankijkt, dan staan ze in de rij om te janken bij hun aangifte :r
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
pi_210359328
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:08 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Walgelijke incompetente natte kutkranten :r die thumbnail zegt ook wel weer genoeg. Lekker een arme vent in z'n huis lastigvallen en er heel populair omheen staan. Maar guttegut als je er één verkeerd aankijkt, dan staan ze in de rij om te janken bij hun aangifte :r
Ik heb het een en ander bekeken. Waaronder nog een filmpje waarin de politie bij Ad Looij naar binnen loopt en hij zijn handen omhoog moet doen. Omdat iemand heeft gebeld dat Ad een wapen heeft. Wat is dat voor een flauwekul?
pi_210359329
quote:
Nee, die vent werd zelf eerst al lastig gevallen voor ze Braddie op de korrel hadden, vandaar de naam Looij Kartel.
pi_210359330
quote:
Ach welnee, die arme man ligt zelf al jaren depressief op z'n bank. Die heeft echt niet de puf of kennis om dit alles op te zetten. Wel wordt deze kerel eveneens (ook al een poos) door ze gepest.
pi_210359342
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:09 schreef hockeytokkie het volgende:

[..]
Ik heb het een en ander bekeken. Waaronder nog een filmpje waarin de politie bij Ad Looij naar binnen loopt en hij zijn handen omhoog moet doen. Omdat iemand heeft gebeld dat Ad een wapen heeft. Wat is dat voor een flauwekul?
Zo rollen ze daar ja. Zal me niks verbazen als die arme vent ook nog een paar dagen in het arrestantencomplex heeft gezeten en een onterechte veroordeling aan z'n broek heeft gekregen. Je hebt er echt helemaal geen klote aan.
#freeWillemM
pi_210359359
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:11 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Zo rollen ze daar ja. Zal me niks verbazen als die arme vent ook nog een paar dagen in het arrestantencomplex heeft gezeten en een onterechte veroordeling aan z'n broek heeft gekregen. Je hebt er echt helemaal geen klote aan.
Lul niet zo dom, hij heeft nooit vast gezeten, maar als er een melding komt dat je een vuurwapen hebt, dan gaan ze dat niet afwachten.
pi_210359510
quote:
Dit is echt heftig hoor: die man loopt nu met een rollator rond. Overduidelijk ziels alleen en streamt op internet, omdat hij op die manier een stukje aandacht krijgt.

Die agenten kunnen ook gewoon zeggen: kom we melden je aan bij een organisatie, welke zich inzet voor eenzame ( mensen ) ouderen. Maar nee ze staan daar wat heel autoriteir en snappen totaal niet, waarom iemand de aandacht op zoekt online.

Ik heb wel te doen met die Ad Looij, maar ook met Braddie hoor. Waar ik ondanks mij autisme en waarschijnlijk ook wel ADHD, een gezinsleven heb. Een parttime baantje, met verantwoordelijkheid. Zitten Braddie en Ad Looij in een sociaal isolement.

En dan geeft de media er ook nog zoveel aandacht aan, wat waarschijnlijk de boel alleen maar erger maakt.
pi_210359540
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 19:59 schreef hockeytokkie het volgende:
Ik kwam een paar weken terug erachter wie die Bradley is. Het valt mij op dat het internet vol staat met filmpjes waarin hij wordt gepest zoals deze:
En niet echt duidelijk is waarom hij wordt gepest.

Waarom wordt hij eigenlijk gepest? Toch niet alleen vanwege zijn postuur?
Je bent zelf de zoveelste kloon van Bradley die eerst in 10 willekeurige topics post en vervolgens in een Bradley topic. Hou daar toch eens mee op.
pi_210359577
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:28 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Waar ik ondanks mij autisme en waarschijnlijk ook wel ADHD, een gezinsleven heb. Een parttime baantje, met verantwoordelijkheid. Zitten Braddie en Ad Looij in een sociaal isolement.
Ja Dikkie, jij bent fantastisch. Leve Dikkie.

:O
pi_210359604
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja Dikkie, jij bent fantastisch. Leve Dikkie.

:O
Ben ik ook :D Inplaats van te streamen, werk ik tenminste en heb ik mij succesvol voort weten te planten. Dat is immers het doel in het leven: zorgen voor nageslacht ;)
pi_210360476
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 19:05 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Nee
Jawel hij kan/kon ook uitdelen.
blablablabla
  maandag 21 augustus 2023 @ 09:46:33 #256
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_210363910
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:08 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
natte kutkranten :?
pi_210365184
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:38 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Ben ik ook :D Inplaats van te streamen, werk ik tenminste en heb ik mij succesvol voort weten te planten. Dat is immers het doel in het leven: zorgen voor nageslacht ;)
Heb nu al medelijden met je kind
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_210365214
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 22:04 schreef BoneThugss het volgende:
Ja wat. Als die kerel nou eens een tijdelijke internetstop in zou lassen of even vloeken in de kerk aan het werk zou gaan. Nee een uitgebreid verslag dat hij er toch echt wel 'klaar mee is' op zijn eigen YT-kanaal dat zou ik 8 jaar geleden al zijn.

Zolang hij op internet filmpjes blijft posten houdt dit nooit op.
Of jullie laten hem gewoon met rust. :')
pi_210365317
quote:
14s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:01 schreef rival het volgende:

[..]
Of jullie laten hem gewoon met rust. :')
Als hij met rust gelaten wordt is het wachten op dat hij weer op een negatieve manier de aandacht zoekt. Rond de jaarwisseling was hij een tijdje (verplicht) gestopt met al zijn kanalen en toen kwam hij weer terug op FOK! (in eerste instantie anoniem) en ging hij vanwege gebrek aan aandacht op werkelijk elke post die hij kon vinden over dikke mensen, vloggers, mensen met een uitkering etc. reageren met dingen als "ok braddie :')". Later kwamen mensen erachter dat hij het zelf was en gaf hij het uiteindelijk ook toe.

Hij gaat dus serieus zichzelf belachelijk maken via een anoniem account op het moment dat hij een gebrek aan aandacht ervaart.

Het is natuurlijk goed dat er wat mensen zijn opgepakt en het gestalk en de terreur nu grotendeels gestopt lijken te zijn, maar ik vrees nu al voor wat hij gaat uitspoken als er daarmee ook minder aandacht voor hem is.
pi_210365405
Laten we wel wezen, hij krijgt wel een klein stijfje van alle aandacht. En ik kan dat ergens nog wel begrijpen ook hoor. Die man leeft in zijn eigen wereld en heeft net als ieder ander behoefte aan sociaal contact. Zijn wereldje is op een paar vrienden en wat familie na ook best klein. Dat is precies de reden dat hij na al die jaren nog steeds overal op blijft duiken op allerlei mediums.
pi_210365482
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:18 schreef Vliegbaard het volgende:
Laten we wel wezen, hij krijgt wel een klein stijfje van alle aandacht. En ik kan dat ergens nog wel begrijpen ook hoor. Die man leeft in zijn eigen wereld en heeft net als ieder ander behoefte aan sociaal contact. Zijn wereldje is op een paar vrienden en wat familie na ook best klein. Dat is precies de reden dat hij na al die jaren nog steeds overal op blijft duiken op allerlei mediums.
Ja, alleen daarom al zal hij werk moeten zoeken, voor zichzelf. Maar dat lijkt hij niet te begrijpen.
pi_210365615
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 01:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Hij werd juist enorm geholpen altijd maar hij luisterde nooit en naar niemand en riep drama af over zichzelf. Ook dat reeksje in WEB werd ellende omdat hij zelf achterlijk deed, mensen te pas en te onpas uit schold, woede aanvallen op stream kreeg, levensgevaarlijke capriolen in de auto, bedelen voor fastfood etc.
Maar dat is inmiddels jaren geleden en ging vooral over een handje vol FOK!ers. Ondertussen heeft hij vele tienduizenden nieuwe volgers, dus zijn grootste schare fans heeft die periode van idioot doen helemaal nooit meegemaakt. Die zien hem gewoon graag pingelen op Twitch of kijken zijn foodreviews en korte filmpjes op TikTok. Vroeger was ongetwijfeld primair leedvermaak maar dat kan je nu toch onmogelijk nog beweren.
Hoezo tienduizenden volgers als z'n YT kanaal slechts 1.3k subscribers heeft. Overdrijf je niet een beetje?

Edit: op TikTok tikt het wel goed aan. B:)B
pi_210365949
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:34 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Hoezo tienduizenden volgers als z'n YT kanaal slechts 1.3k subscribers heeft. Overdrijf je niet een beetje?

Edit: op TikTok tikt het wel goed aan. B:)B
Hij moet eigenlijk zsm weer op Twitch gaan livestreamen nu dat infantiele groepje uit beeld is. Daar kan hij serieus lekker geld verdienen via subs.

Al heb ik het idee dat hij die Wajong helemaal niet weer uit wil maar alleen maximaal wil bijverdienen naast de uitkering. Want zo rolt Bradley van Dijk.
blablablabla
pi_210366054
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 12:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Hij moet zsm weer op Twitch gaan livestreamen nu dat infantiele groepje uit beeld is. Daar kan hij serieus lekker geld verdienen via subs.
Hij is alweer begonnen! Sinds een paar dagen.

Het is alleen redelijk dood en er wordt nauwelijks gedoneerd. Ook niet gek als je bedenkt dat de meeste kijkers via dat kartel kwamen. Altijd als hij in het verleden een gezellige stream had zat hij rond de 30 kijkers en als hij dan weer over dingen ging praten schoot het gelijk omhoog. Maar nog steeds altijd maar enkele mensen in de chat, omdat waarschijnlijk een groot gedeelte ofwel geband was ofwel alleen zat te wachten op de zoveelste woedeuitbarsting. Ik had zelf een ban ondat ik iets zei van "Goed om te zien dat je weer lekker aan het pingelen bent!" omdat hij het woord pingelen beledigend vond. Terwijl hij dat woord zelf constant gebruikt. :')
Het was ook wep teruggedraaid toen ik aangaf geen kwaad in de zin te hebben.

Ik denk dat je echt overschat wat hij kan verdienen met subs. Het meeste dat hij verdiend heeft komt van de videoboodschappen, die mensen natuurlijk niet kochten omdat hij zo'n goede muzikant is. Hij heeft zelf ook verteld dat hij die nu nauwelijks meer verkoopt, ondanks dat hij er meer reclame dan ooit voor maakt

Ik heb redelijk veel streams van hem bekeken en ik vond het serieus wel vermakelijk, maar ik denk echt dat je je vergist dat hij er lekker mee kan verdienen als er niet allemaal ellende omheen hangt. Gewoon af en toe een uurtje Bradge luisteren op de achtergrond vind ik best leuk, maar ik denk niet dat het ooit echt lucratief zal zijn. Maar misschien weet hij het tegendeel te bewijzen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2023 13:45:23 ]
pi_210366689
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 09:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]
natte kutkranten :?
Goed gelezen Leo, knap van je!
#freeWillemM
pi_210366862
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 13:07 schreef Viezig het volgende:

[..]
Hij is alweer begonnen! Sinds een paar dagen.

Het is alleen redelijk dood en er wordt nauwelijks gedoneerd. Ook niet gek als je bedenkt dat de meeste kijkers via dat kartel kwamen. Altijd als hij in het verleden een gezellige stream had zat hij rond de 30 kijkers en als hij dan weer over dingen ging praten schoot het gelijk omhoog. Maar nog steeds altijd maar enkele mensen in de chat, omdat waarschijnlijk een groot gedeelte ofwel geband was ofwel alleen zat te wachten op de zoveelste woedeuitbarsting. Ik had zelf een ban ondat ik iets zei van "Goed om te zien dat je weer lekker aan het pingelen bent!" omdat hij het woord pingelen beledigend vond. Terwijl hij dat woord zelf constant gebruikt. :')
Het was ook wep teruggedraaid toen ik aangaf geen kwaad in de zin te hebben.

Ik denk dat je echt overschat wat hij kan verdienen met subs. Het meeste dat hij verdiend heeft komt van de videoboodschappen, die mensen natuurlijk niet kochten omdat hij zo'n goede muzikant is. Hij heeft zelf ook verteld dat hij die nu nauwelijks meer verkoopt, ondanks dat hij er meer reclame dan ooit voor maakt

Ik heb redelijk veel streams van hem bekeken en ik vond het serieus wel vermakelijk, maar ik denk echt dat je je vergist dat hij er lekker mee kan verdienen als er niet allemaal ellende omheen hangt. Gewoon af en toe een uurtje Bradge luisteren op de achtergrond vind ik best leuk, maar ik denk niet dat het ooit echt lucratief zal zijn. Maar misschien weet hij het tegendeel te bewijzen.
De laatste woedeuitbarsting die op beeld staat is denk een jaar of langer geleden?

Je maakt dat kneuzenkartel ook wel groter dan het is heb ik het idee. Waren uiteindelijk een paar gastjes die heel fanatiek waren, eentje deed het meeste qua acties en sinds die is opgepakt is er eigenlijk geen sprake meer van een kartel (sowieso zielige naam)
Mensen die uit zijn op zijn bloed gaan ook zijn Twitch niet subben of hem op wat voor manier dan ook financieel wijzer maken mag je aannemen.

Hij kocht in een week inkomsten een Genos en een laptop en nog wat meer dingen van rond de 5k samen. En toen zat hij nog niet eens op YouTube en Twitch. Dus een modaal inkomen moet wel bij elkaar te schooieren zijn. Helemaal nu samenwerkingen niet in een prematuur stadium om zeep zullen worden geholpen door dat debiele groepje en hij zoveel kan livestreamen als hij wil.
blablablabla
pi_210368523
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 14:20 schreef Elan het volgende:

[..]
De laatste woedeuitbarsting die op beeld staat is denk een jaar of langer geleden?

Je maakt dat kneuzenkartel ook wel groter dan het is heb ik het idee. Waren uiteindelijk een paar gastjes die heel fanatiek waren, eentje deed het meeste qua acties en sinds die is opgepakt is er eigenlijk geen sprake meer van een kartel (sowieso zielige naam)
Mensen die uit zijn op zijn bloed gaan ook zijn Twitch niet subben of hem op wat voor manier dan ook financieel wijzer maken mag je aannemen.

Hij kocht in een week inkomsten een Genos en een laptop en nog wat meer dingen van rond de 5k samen. En toen zat hij nog niet eens op YouTube en Twitch. Dus een modaal inkomen moet wel bij elkaar te schooieren zijn. Helemaal nu samenwerkingen niet in een prematuur stadium om zeep zullen worden geholpen door dat debiele groepje en hij zoveel kan livestreamen als hij wil.
Modaal?! Het zou nooi voor hem zijn hoor, maar hij heeft één keer in korte tijd 10k verdiend waarna hij, afgaande van wet hij zelf vertelde, in de problemen kwam omdat hij ook nog belasting moest betalen. Je moet denk ik echt denken aan max. 100 euro per maand, als het zonder de aandacht van die terreurgroep op hetzelfde niveau blijft qua donaties.
pi_210368588
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 14:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Er zijn ook een aantal artiesten die best een leuk centje verdienen maar dat is niet vanwege hun geniale muziek.
Ik noem even zanger Rinus, rapper Sjors en André pronk. Iedereen lacht ze uit maar ze hebben het zelf niet door.

Ik denk eerlijk gezegd dat het dezelfde reden is dat mensen naar the Bradge kijken en waarom hij een tijdje een meme was.
pi_210368771
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:03 schreef Viezig het volgende:

[..]
Modaal?! Het zou nooi voor hem zijn hoor, maar hij heeft één keer in korte tijd 10k verdiend waarna hij, afgaande van wet hij zelf vertelde, in de problemen kwam omdat hij ook nog belasting moest betalen. Je moet denk ik echt denken aan max. 100 euro per maand, als het zonder de aandacht van die terreurgroep op hetzelfde niveau blijft qua donaties.
Het is echt veel meer dan 100 euro, hij had 110 subs op Twitch dat alleen al is meer dan 500 euro aan inkomen. Dan nog videoboodschappen, ad revenue, samenwerkingen, donaties etc.
blablablabla
pi_210368924
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 16:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Het is echt veel meer dan 100 euro, hij had 110 subs op Twitch dat alleen al is meer dan 500 euro aan inkomen. Dan nog videoboodschappen, ad revenue, samenwerkingen, donaties etc.
110 subs komt neer op ongeveer 300 euro. Daarvan gaat 70% naar het UWV (gewoon de standaardregels voor bijverdienen) en daarna moet hij er nog belasting over betalen. Ad revenue is echt bijna niets, zelf zegt hij dat videoboodschappen bijna niet meer verkopen en dan heb je inderdaad nog de losse donaties. Waarvan ook weer 70% naar het UWV gaat en belasting over betaald moet worden.

Kijk, dat Bradge alles wat op zijn rekening komt gelijk uitgeeft aan dure spullen betekent niet dat dat ook zijn daadwerkelijk te besteden inkomen was. Hij vertelde zelf dat hij in de problemen kwam omdat hij er geen rekening mee hield dat o.a. de belastingdienst nog geld wil zien. Als je als "zelfstandige" je geld verdient wordt dat niet automatisch ingehouden maar moet je dat zelf allemaal regelen.

Stel hij heeft structureel 200 subs, verkoopt elke dag een videoboodschap en heeft ook nog wat reclameinkomsten, dan moet je denken aan ongeveer 500 euro per maand na aftrek van belastingen, en zolang hij nog een uitkering heeft gaat 70% daarvan naar het UWV...

Als je ervan rond wil komen moet je echt denken aan 1000+ subs of je moet het echt slim aanpakken met aponsorships e.d. En niet vergeten dat je ook geen pensioen opbouwt, geen arbeidsongeschiktheidsverzekering etc. hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2023 16:43:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')