Ja maar hij vroeg er wel letterlijk en figuurlijk op: en op de man spelen kun je mooi achterwege laten. Feit is dat hij in zijn livestreams deed bedelen voor geld ( donaties) en eten. Dat gaf dan voor mensen die kwaad in zin hadden, aanknopingspunten om hem bij het UWV te rapporteren.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan nog ben je een enorme eikel als je dat doet, betaald, maar zeker onbetaald, daarmee heb je vooral het restaurant.
Te drug hebben met het dealen van drugs. Waar het hart vol van is.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja maar hij vroeg er wel letterlijk en figuurlijk op: en op de man spelen kun je mooi achterwege laten. Feit is dat hij in zijn livestreams deed bedelen voor geld ( donaties) en eten.
Uiteindelijk gaat dat een keer mis en schijnbaar is er in Hilversum een heus kartel actief.....
Want hier in Zuid Limburg, hebben ze het veel te drug met het dealen van drugs. Wat daar allemaal in de grote steden gebeurd, dat hoor je hier nauwelijks.
Walgelijke incompetente natte kutkrantenquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:04 schreef hockeytokkie het volgende:
Het volgende filmpje van Ad Looij viel me wel op
Is dat die tegenreactie waar alles mee begon? Een project X party?
Ik heb het een en ander bekeken. Waaronder nog een filmpje waarin de politie bij Ad Looij naar binnen loopt en hij zijn handen omhoog moet doen. Omdat iemand heeft gebeld dat Ad een wapen heeft. Wat is dat voor een flauwekul?quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:08 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Walgelijke incompetente natte kutkrantendie thumbnail zegt ook wel weer genoeg. Lekker een arme vent in z'n huis lastigvallen en er heel populair omheen staan. Maar guttegut als je er één verkeerd aankijkt, dan staan ze in de rij om te janken bij hun aangifte
Nee, die vent werd zelf eerst al lastig gevallen voor ze Braddie op de korrel hadden, vandaar de naam Looij Kartel.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:04 schreef hockeytokkie het volgende:
Ach welnee, die arme man ligt zelf al jaren depressief op z'n bank. Die heeft echt niet de puf of kennis om dit alles op te zetten. Wel wordt deze kerel eveneens (ook al een poos) door ze gepest.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:04 schreef hockeytokkie het volgende:
Zo rollen ze daar ja. Zal me niks verbazen als die arme vent ook nog een paar dagen in het arrestantencomplex heeft gezeten en een onterechte veroordeling aan z'n broek heeft gekregen. Je hebt er echt helemaal geen klote aan.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:09 schreef hockeytokkie het volgende:
[..]
Ik heb het een en ander bekeken. Waaronder nog een filmpje waarin de politie bij Ad Looij naar binnen loopt en hij zijn handen omhoog moet doen. Omdat iemand heeft gebeld dat Ad een wapen heeft. Wat is dat voor een flauwekul?
Lul niet zo dom, hij heeft nooit vast gezeten, maar als er een melding komt dat je een vuurwapen hebt, dan gaan ze dat niet afwachten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:11 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Zo rollen ze daar ja. Zal me niks verbazen als die arme vent ook nog een paar dagen in het arrestantencomplex heeft gezeten en een onterechte veroordeling aan z'n broek heeft gekregen. Je hebt er echt helemaal geen klote aan.
Dit is echt heftig hoor: die man loopt nu met een rollator rond. Overduidelijk ziels alleen en streamt op internet, omdat hij op die manier een stukje aandacht krijgt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:04 schreef hockeytokkie het volgende:
Je bent zelf de zoveelste kloon van Bradley die eerst in 10 willekeurige topics post en vervolgens in een Bradley topic. Hou daar toch eens mee op.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:59 schreef hockeytokkie het volgende:
Ik kwam een paar weken terug erachter wie die Bradley is. Het valt mij op dat het internet vol staat met filmpjes waarin hij wordt gepest zoals deze:
En niet echt duidelijk is waarom hij wordt gepest.
Waarom wordt hij eigenlijk gepest? Toch niet alleen vanwege zijn postuur?
Ja Dikkie, jij bent fantastisch. Leve Dikkie.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Waar ik ondanks mij autisme en waarschijnlijk ook wel ADHD, een gezinsleven heb. Een parttime baantje, met verantwoordelijkheid. Zitten Braddie en Ad Looij in een sociaal isolement.
Ben ik ookquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja Dikkie, jij bent fantastisch. Leve Dikkie.
natte kutkrantenquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:08 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Walgelijke incompetente natte kutkrantendie thumbnail zegt ook wel weer genoeg. Lekker een arme vent in z'n huis lastigvallen en er heel populair omheen staan. Maar guttegut als je er één verkeerd aankijkt, dan staan ze in de rij om te janken bij hun aangifte
Heb nu al medelijden met je kindquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ben ik ookInplaats van te streamen, werk ik tenminste en heb ik mij succesvol voort weten te planten. Dat is immers het doel in het leven: zorgen voor nageslacht
Of jullie laten hem gewoon met rust.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:04 schreef BoneThugss het volgende:
Ja wat. Als die kerel nou eens een tijdelijke internetstop in zou lassen of even vloeken in de kerk aan het werk zou gaan. Nee een uitgebreid verslag dat hij er toch echt wel 'klaar mee is' op zijn eigen YT-kanaal dat zou ik 8 jaar geleden al zijn.
Zolang hij op internet filmpjes blijft posten houdt dit nooit op.
Als hij met rust gelaten wordt is het wachten op dat hij weer op een negatieve manier de aandacht zoekt. Rond de jaarwisseling was hij een tijdje (verplicht) gestopt met al zijn kanalen en toen kwam hij weer terug op FOK! (in eerste instantie anoniem) en ging hij vanwege gebrek aan aandacht op werkelijk elke post die hij kon vinden over dikke mensen, vloggers, mensen met een uitkering etc. reageren met dingen als "ok braddiequote:Op maandag 21 augustus 2023 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Of jullie laten hem gewoon met rust.
Ja, alleen daarom al zal hij werk moeten zoeken, voor zichzelf. Maar dat lijkt hij niet te begrijpen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:18 schreef Vliegbaard het volgende:
Laten we wel wezen, hij krijgt wel een klein stijfje van alle aandacht. En ik kan dat ergens nog wel begrijpen ook hoor. Die man leeft in zijn eigen wereld en heeft net als ieder ander behoefte aan sociaal contact. Zijn wereldje is op een paar vrienden en wat familie na ook best klein. Dat is precies de reden dat hij na al die jaren nog steeds overal op blijft duiken op allerlei mediums.
Hoezo tienduizenden volgers als z'n YT kanaal slechts 1.3k subscribers heeft. Overdrijf je niet een beetje?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij werd juist enorm geholpen altijd maar hij luisterde nooit en naar niemand en riep drama af over zichzelf. Ook dat reeksje in WEB werd ellende omdat hij zelf achterlijk deed, mensen te pas en te onpas uit schold, woede aanvallen op stream kreeg, levensgevaarlijke capriolen in de auto, bedelen voor fastfood etc.
Maar dat is inmiddels jaren geleden en ging vooral over een handje vol FOK!ers. Ondertussen heeft hij vele tienduizenden nieuwe volgers, dus zijn grootste schare fans heeft die periode van idioot doen helemaal nooit meegemaakt. Die zien hem gewoon graag pingelen op Twitch of kijken zijn foodreviews en korte filmpjes op TikTok. Vroeger was ongetwijfeld primair leedvermaak maar dat kan je nu toch onmogelijk nog beweren.
Hij moet eigenlijk zsm weer op Twitch gaan livestreamen nu dat infantiele groepje uit beeld is. Daar kan hij serieus lekker geld verdienen via subs.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:34 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Hoezo tienduizenden volgers als z'n YT kanaal slechts 1.3k subscribers heeft. Overdrijf je niet een beetje?
Edit: op TikTok tikt het wel goed aan.![]()
Hij is alweer begonnen! Sinds een paar dagen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij moet zsm weer op Twitch gaan livestreamen nu dat infantiele groepje uit beeld is. Daar kan hij serieus lekker geld verdienen via subs.
Goed gelezen Leo, knap van je!quote:
De laatste woedeuitbarsting die op beeld staat is denk een jaar of langer geleden?quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:07 schreef Viezig het volgende:
[..]
Hij is alweer begonnen! Sinds een paar dagen.
Het is alleen redelijk dood en er wordt nauwelijks gedoneerd. Ook niet gek als je bedenkt dat de meeste kijkers via dat kartel kwamen. Altijd als hij in het verleden een gezellige stream had zat hij rond de 30 kijkers en als hij dan weer over dingen ging praten schoot het gelijk omhoog. Maar nog steeds altijd maar enkele mensen in de chat, omdat waarschijnlijk een groot gedeelte ofwel geband was ofwel alleen zat te wachten op de zoveelste woedeuitbarsting. Ik had zelf een ban ondat ik iets zei van "Goed om te zien dat je weer lekker aan het pingelen bent!" omdat hij het woord pingelen beledigend vond. Terwijl hij dat woord zelf constant gebruikt.
Het was ook wep teruggedraaid toen ik aangaf geen kwaad in de zin te hebben.
Ik denk dat je echt overschat wat hij kan verdienen met subs. Het meeste dat hij verdiend heeft komt van de videoboodschappen, die mensen natuurlijk niet kochten omdat hij zo'n goede muzikant is. Hij heeft zelf ook verteld dat hij die nu nauwelijks meer verkoopt, ondanks dat hij er meer reclame dan ooit voor maakt
Ik heb redelijk veel streams van hem bekeken en ik vond het serieus wel vermakelijk, maar ik denk echt dat je je vergist dat hij er lekker mee kan verdienen als er niet allemaal ellende omheen hangt. Gewoon af en toe een uurtje Bradge luisteren op de achtergrond vind ik best leuk, maar ik denk niet dat het ooit echt lucratief zal zijn. Maar misschien weet hij het tegendeel te bewijzen.
Modaal?! Het zou nooi voor hem zijn hoor, maar hij heeft één keer in korte tijd 10k verdiend waarna hij, afgaande van wet hij zelf vertelde, in de problemen kwam omdat hij ook nog belasting moest betalen. Je moet denk ik echt denken aan max. 100 euro per maand, als het zonder de aandacht van die terreurgroep op hetzelfde niveau blijft qua donaties.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
De laatste woedeuitbarsting die op beeld staat is denk een jaar of langer geleden?
Je maakt dat kneuzenkartel ook wel groter dan het is heb ik het idee. Waren uiteindelijk een paar gastjes die heel fanatiek waren, eentje deed het meeste qua acties en sinds die is opgepakt is er eigenlijk geen sprake meer van een kartel (sowieso zielige naam)
Mensen die uit zijn op zijn bloed gaan ook zijn Twitch niet subben of hem op wat voor manier dan ook financieel wijzer maken mag je aannemen.
Hij kocht in een week inkomsten een Genos en een laptop en nog wat meer dingen van rond de 5k samen. En toen zat hij nog niet eens op YouTube en Twitch. Dus een modaal inkomen moet wel bij elkaar te schooieren zijn. Helemaal nu samenwerkingen niet in een prematuur stadium om zeep zullen worden geholpen door dat debiele groepje en hij zoveel kan livestreamen als hij wil.
Er zijn ook een aantal artiesten die best een leuk centje verdienen maar dat is niet vanwege hun geniale muziek.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
De laatste woedeuitbarsting die op beeld staat is denk een jaar of langer geleden?
Je maakt dat kneuzenkartel ook wel groter dan het is heb ik het idee. Waren uiteindelijk een paar gastjes die heel fanatiek waren, eentje deed het meeste qua acties en sinds die is opgepakt is er eigenlijk geen sprake meer van een kartel (sowieso zielige naam)
Mensen die uit zijn op zijn bloed gaan ook zijn Twitch niet subben of hem op wat voor manier dan ook financieel wijzer maken mag je aannemen.
Hij kocht in een week inkomsten een Genos en een laptop en nog wat meer dingen van rond de 5k samen. En toen zat hij nog niet eens op YouTube en Twitch. Dus een modaal inkomen moet wel bij elkaar te schooieren zijn. Helemaal nu samenwerkingen niet in een prematuur stadium om zeep zullen worden geholpen door dat debiele groepje en hij zoveel kan livestreamen als hij wil.
Het is echt veel meer dan 100 euro, hij had 110 subs op Twitch dat alleen al is meer dan 500 euro aan inkomen. Dan nog videoboodschappen, ad revenue, samenwerkingen, donaties etc.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:03 schreef Viezig het volgende:
[..]
Modaal?! Het zou nooi voor hem zijn hoor, maar hij heeft één keer in korte tijd 10k verdiend waarna hij, afgaande van wet hij zelf vertelde, in de problemen kwam omdat hij ook nog belasting moest betalen. Je moet denk ik echt denken aan max. 100 euro per maand, als het zonder de aandacht van die terreurgroep op hetzelfde niveau blijft qua donaties.
110 subs komt neer op ongeveer 300 euro. Daarvan gaat 70% naar het UWV (gewoon de standaardregels voor bijverdienen) en daarna moet hij er nog belasting over betalen. Ad revenue is echt bijna niets, zelf zegt hij dat videoboodschappen bijna niet meer verkopen en dan heb je inderdaad nog de losse donaties. Waarvan ook weer 70% naar het UWV gaat en belasting over betaald moet worden.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is echt veel meer dan 100 euro, hij had 110 subs op Twitch dat alleen al is meer dan 500 euro aan inkomen. Dan nog videoboodschappen, ad revenue, samenwerkingen, donaties etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |