Heeft hij zelf verteld op een livestream. Of het écht waar is weet alleen DaBradge. Meer het verhaal zorgde wel voor reuring en vermaak.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:27 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
zal wel nooit komen, klinkt als dikke BS
Iedereen die een paar jaar geleden in de Braddie-reeks zat weet dat hij inderdaad een pakketje met een medaille voor Sven Kramer had geopend, toen hij dat moest afleveren bij het Mediapark. Het enige is dat Braddie zelf zei dat ze dat allemaal heel normaal en prima vonden. Dat jij daarna nooit meer voor een rit gevraagd was had volgens hemzelf andere redenen. Volgens mij had hij het ook niet op stream geopend maar gewoon in zijn eentje, waarna hij er wel direct verslag van deed op o.a. dit forum.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:27 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Lastig terug te vinden aangezien zijn naam nu Anoniem is en je daar niet echt op kan zoeken op Google en fok.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:36 schreef Viezig het volgende:
[..]
Iedereen die een paar jaar geleden in de Braddie-reeks zat weet dat hij inderdaad een pakketje met een medaille voor Sven Kramer had geopend, toen hij dat moest afleveren bij het Mediapark. Het enige is dat Braddie zelf zei dat ze dat allemaal heel normaal en prima vonden. Dat jij daarna nooit meer voor een rit gevraagd was had volgens hemzelf andere redenen. Volgens mij had hij het ook niet op stream geopend maar gewoon in zijn eentje, waarna hij er wel direct verslag van deed op o.a. dit forum.
Is allemaal gewoon terug te vinden op het forum.
#ANONIEM in ONZ / [Braddie SC #1] Poll- en verhuisstress.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Lastig terug te vinden aangezien zijn naam nu Anoniem is en je daar niet echt op kan zoeken op Google en fok.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
#ANONIEM in ONZ / [Braddie SC #1] Poll- en verhuisstress.
Puur omdat hij de gewenste reactie geeft.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:57 schreef Harvest89 het volgende:
Volgens mij heb ik hier een hele hoop gemist.
Geen idee dat hij zo getreiterd werd. Puur omdat hij niet werkt?
Ben je bereid je ongelijk te geven?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:27 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Ja. Op straat flikkeren. Hij kan best werken als je ziet wat hij allemaal wel kan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:48 schreef Viezig het volgende:
[..]
Dus? Natuurlijk kost een luie, niet bepaald begaafde vent met allerlei aandoeningen ons geld. Is de oplossing om hem op straat te gooien? Moet je als familie tot je dood opdraaien voor een kind met zulke ernstige problematiek?
Ik vind dat ze van het UWV in het verleden wat meer hun best hadden mogen doen om hem een zinnige dagbesteding te geven, maar wat is op dit moment zinvol? Ik denk dat begeleid wonen heel erg goed voor hem zal zijn, maar dat kost de samenleving echt veeeeeel meer dan die uitkering.
En hier vertelt hij zelf over zijn avonturen op FOK!. Nog in zijn iconische legendarische blauwe Clio, had hij nooit weg moeten doen, dat was toen zijn handelsmerk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit. Zullen we allemaal met zijn allen anders maar gaan zeggen dat we geen zin hebben om te werken? Dat clubje dat graag wil betalen voor luie luizen vinden het vast niet erg als ze nog wat meer moeten gaan betalen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja. Op straat flikkeren. Hij kan best werken als je ziet wat hij allemaal wel kan.
opzich wel, behalve dan dat je verhaal gezien deze post aardig overdreven wasquote:Op zondag 20 augustus 2023 01:41 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Ben je bereid je ongelijk te geven?
quote:Dat Sven Kramer verhaal word echt enorm overdreven.
Punt 1, het was geen pakketje, er hoefde niets open gesneden te worden, plakband verwijderd of whatever. De medaille zat in een hoesje, en kon je gewoon open maken.
Punt 2, bij Studio Sport werd mij ook gevraagd of ik heb gekeken, en heb eerlijk geantwoord dat ik inderdaad wel benieuwd was, en toen werd er gemeld dat ze dat begrepen en hetzelfde zouden hebben gedaan, dat zelfde antwoord gaf mijn toenmalige werkgever ook. Er werd helemaal niet moeilijk om gedaan.
dankzij deze boyquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Klein stukje van dit topic gelezen maar het is dus duidelijk dat hij al gepest en getreiterd werd voordat het Looijkartel in beeld was.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:09 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
opzich wel, behalve dan dat je verhaal gezien deze post aardig overdreven was
[..]
[..]
dankzij deze boy
Ook voordat het "kartel" op het toneel verscheen werden er nepbestellingen enzo gedaan. Alleen is het door dat groepje sindsdien wel allemaal steeds veel extremer geworden. Die nepbestellingen waren heus al wel kut (met name ook voor de ondernemers die je ermee treft), maar in de periode waarin hij vooral slechts hier bekendheid genoot werden er echt nog geen autoruiten ingeslagen en graven vernield.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:17 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Klein stukje van dit topic gelezen maar het is dus duidelijk dat hij al gepest en getreiterd werd voordat het Looijkartel in beeld was.
Buiten wat Fokkers keken er destijds maar weinig mensen naar zijn streams.
Er werden vanuit bepaalde FOK! users ook echte bestellingen gedaan, die ik overigens net zo triest vind voor iemand waarvan duidelijk is dat die een eetverslaving heeft.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ook voordat het "kartel" op het toneel verscheen werden er nepbestellingen enzo gedaan. Alleen is het door dat groepje sindsdien wel allemaal steeds veel extremer geworden. Die nepbestellingen waren heus al wel kut (met name ook voor de ondernemers die je ermee treft), maar in de periode waarin hij vooral slechts hier bekendheid genoot werden er echt nog geen autoruiten ingeslagen en graven vernield.
En volgens mij was het vooral één user die onbetaalde bestellingen deed. Die oorspronkelijk niet eens van FOK! kwam maar via een ander forum (flitsforum o.i.d.) hier terecht was gekomen. Al dan niet omdat Braddie daar ook negatieve aandacht opeiste.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ook voordat het "kartel" op het toneel verscheen werden er nepbestellingen enzo gedaan. Alleen is het door dat groepje sindsdien wel allemaal steeds veel extremer geworden. Die nepbestellingen waren heus al wel kut (met name ook voor de ondernemers die je ermee treft), maar in de periode waarin hij vooral slechts hier bekendheid genoot werden er echt nog geen autoruiten ingeslagen en graven vernield.
Als ik hem zo hoor praten in het filmpje dan heb ik wel sterk het idee dat het pesten hier op het forum begonnen is?quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
En hier vertelt hij zelf over zijn avonturen op FOK!. Nog in zijn iconische legendarische blauwe Clio, had hij nooit weg moeten doen, dat was toen zijn handelsmerk.
Braddy heeft nog nooit iemand kanker toegewenst.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:36 schreef Viezig het volgende:
[..]
En volgens mij was het vooral één user die onbetaalde bestellingen deed. Die oorspronkelijk niet eens van FOK! kwam maar via een ander forum (flitsforum o.i.d.) hier terecht was gekomen. Al dan niet omdat Braddie daar ook negatieve aandacht opeiste.
Hier was het vooral dollen. Soms een betaalde pizza (o.a. door iemand die volgens mij nog steeds mod is in PTA, die was erg trots op zijn vijgenpizza). Natuurlijk kreeg Braddie adviezen waarna hij iedereen de kanker wenste omdat hij zelf wel wist wat goed voor hem was en werd hij regelmatig belachelijk gemaakt (omdat hij belachelijke dingen deed), maar ik geloof gewoon echt niet dat het users van hier zijn die later maar een kartel zijn begonnen.
Ik zou dat niet zo willen stellen.KLB zit wel vol met puberale haantjes die gigantisch op te lopen scheppen over zichzelf en anderen uit zitten te lachen en te treiteren, maar die gaan niet zo ver om deuren in te trappen, ruiten in te gooien etc.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:43 schreef Tobiasaurus het volgende:
[..]
Als ik hem zo hoor praten in het filmpje dan heb ik wel sterk het idee dat het pesten hier op het forum begonnen is?
quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:45 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Braddy heeft nog nooit iemand kanker toegewenst.
Pesten vanuit Braddies kant misschien. Hij heeft inderdaad heel veel topics gemaakt over mensen, soms met foto's erbij, om ze af te zeiken over hun uiterlijk, hoe lang ze deden over hun rijbewijs, hun eetgewoonten etc. Alleen werden dat natuurlijk stuk voor stuk backfires omdat Braddie nou eenmaal Braddie is. Als je zelf wen topic maakt over een vriendin die iets langer dan gemiddeld over haar rijbewijs doet met als doel om haar belachelijk te maken, is het toch niet zo gek dat je zelf belachelijk gemaakt wordt als je er vervolgens zelf jaren over doet?quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:43 schreef Tobiasaurus het volgende:
[..]
Als ik hem zo hoor praten in het filmpje dan heb ik wel sterk het idee dat het pesten hier op het forum begonnen is?
Is ook zo. In veel mindere mate wel.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:43 schreef Tobiasaurus het volgende:
[..]
Die vijgenpizza kwam van Lompehork, volgens mij is die niet meer actief op dit forum.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:36 schreef Viezig het volgende:
[..]
En volgens mij was het vooral één user die onbetaalde bestellingen deed. Die oorspronkelijk niet eens van FOK! kwam maar via een ander forum (flitsforum o.i.d.) hier terecht was gekomen. Al dan niet omdat Braddie daar ook negatieve aandacht opeiste.
Hier was het vooral dollen. Soms een betaalde pizza (o.a. door iemand die volgens mij nog steeds mod is in PTA, die was erg trots op zijn vijgenpizza). Natuurlijk kreeg Braddie adviezen waarna hij iedereen de kanker wenste omdat hij zelf wel wist wat goed voor hem was en werd hij regelmatig belachelijk gemaakt (omdat hij belachelijke dingen deed), maar ik geloof gewoon echt niet dat het users van hier zijn die later maar een kartel zijn begonnen.
Hij riep dat compleet over zichzelf af. Al kun je achteraf wel zeggen dat het waarschijnlijk met zijn ziektebeeld te maken had.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:02 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Is ook zo. In veel mindere mate wel.
Die pizza kwam absoluut niet van LompeHork. Hij kwam van iemand anders die nu nog moderator is.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Die vijgenpizza kwam van Lompehork, volgens mij is die niet meer actief op dit forum.
Maar ook dat is natuurlijk gewoon sneu gedrag, je bezorgd een alcoholist ook geen krat bier omdat het grappig is.
Dat kwam hij zeker wel, ik was er bij toen hij trots verkondigde dat hij die besteld hadquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:28 schreef Viezig het volgende:
[..]
Die pizza kwam absoluut niet van LompeHork. Hij kwam van iemand anders die nu nog moderator is.
@lompehork @dick_laurentquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:30 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat kwam hij zeker wel, ik was er bij toen hij trots verkondigde dat hij die besteld had
Die gast had nogal een nare obsessie met Braddie.
Dick Laurent was het absoluut niet. Die zat destijds niet eens in die discord groep.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:32 schreef Viezig het volgende:
[..]
@:lompehork @:dick_laurent
Wie van jullie eist de eer van de vijgenpizza op?
Ik weet niet welke discordgroep je het over hebt, maar ik weet vrijwel zeker dat die vijgenpizza van iemand van buiten FOK! kwam, die daarna toch in het topic kwam om te pronken met zijn bestelling en toen is blijven hangen. En nog meer later moderator is geworden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:33 schreef PS. het volgende:
[..]
Dick Laurent was het absoluut niet. Die zat destijds niet eens in die discord groep.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:37 schreef Viezig het volgende:
[..]
Ik weet niet welke discordgroep je het over hebt, maar ik weet vrijwel zeker dat die vijgenpizza van iemand van buiten FOK! kwam, die daarna toch in het topic kwam om te pronken met zijn bestelling en toen is blijven hangen. En nog meer later moderator is geworden.
Ik zal later wel even de berichten erbij zoeken.
LH was een rijschoolhouder die heel kritisch was op het rijgedrag van Braddie maar volgens mij echt niets heeft uitgespookt.
Zonde van die pizzaquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:52 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het over deze gaat weet ik 100% zeker dat dat lompehork was, en zo begaan was hij echt niet met Braddie hoorDat was overigens niemand hier meer op een gegeven moment.
Wat ook wel weer te begrijpen is, er waren ooit wel mensen die hem goedbedoelde adviezen gaven, en hem enigszins hebben geprobeerd te helpen. Maar het was kansloos. Dat blijkt 6 jaar later ook wel.
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat nee.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:33 schreef PS. het volgende:
[..]
Dick Laurent was het absoluut niet. Die zat destijds niet eens in die discord groep.
Jeetje wat zonde. Ik heb nog nooit zoveel geld gehad als nu, maar alsnog zou ik dat niet doen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:52 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het over deze gaat weet ik 100% zeker dat dat lompehork was, en zo begaan was hij echt niet met Braddie hoorDat was overigens niemand hier meer op een gegeven moment.
Wat ook wel weer te begrijpen is, er waren ooit wel mensen die hem goedbedoelde adviezen gaven, en hem enigszins hebben geprobeerd te helpen. Maar het was kansloos. Dat blijkt 6 jaar later ook wel.
Mijn excuses dan dat ik je naam genoemd heb. Maar volgens mij was het toch echt niet Lompe, maar iemand xie van een ander forum kwam. Ik kan me nog herinneren dat iemand zich net geregistreerd had op FOK! om te pronken met die bestelling.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat nee.
Ik heb hem wel 2X ontmoet en tegen mij was hij in ieder geval toen heel vriendelijk en rustig.
Neequote:Op zondag 20 augustus 2023 17:16 schreef Elan het volgende:
Hij was net zo goed dader als slachtoffer.
Dan nog ben je een enorme eikel als je dat doet, betaald, maar zeker onbetaald, daarmee heb je vooral het restaurant.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:15 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zijn adres heeft Braddie natuurlijk zelf prijs gegeven: omdat die altijd aan het bedelen was voor eten, dus zo is die onzin begonnen met het bestellen voor eten voor die gast.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan nog ben je een enorme eikel als je dat doet, betaald, maar zeker onbetaald, daarmee heb je vooral het restaurant.
Trouwens jij was bent ook een enorm zuigertje in 2016/2017, dus zeg maar niet teveel
Ja maar hij vroeg er wel letterlijk en figuurlijk op: en op de man spelen kun je mooi achterwege laten. Feit is dat hij in zijn livestreams deed bedelen voor geld ( donaties) en eten. Dat gaf dan voor mensen die kwaad in zin hadden, aanknopingspunten om hem bij het UWV te rapporteren.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan nog ben je een enorme eikel als je dat doet, betaald, maar zeker onbetaald, daarmee heb je vooral het restaurant.
Te drug hebben met het dealen van drugs. Waar het hart vol van is.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja maar hij vroeg er wel letterlijk en figuurlijk op: en op de man spelen kun je mooi achterwege laten. Feit is dat hij in zijn livestreams deed bedelen voor geld ( donaties) en eten.
Uiteindelijk gaat dat een keer mis en schijnbaar is er in Hilversum een heus kartel actief.....
Want hier in Zuid Limburg, hebben ze het veel te drug met het dealen van drugs. Wat daar allemaal in de grote steden gebeurd, dat hoor je hier nauwelijks.
Walgelijke incompetente natte kutkrantenquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:04 schreef hockeytokkie het volgende:
Het volgende filmpje van Ad Looij viel me wel op
Is dat die tegenreactie waar alles mee begon? Een project X party?
Ik heb het een en ander bekeken. Waaronder nog een filmpje waarin de politie bij Ad Looij naar binnen loopt en hij zijn handen omhoog moet doen. Omdat iemand heeft gebeld dat Ad een wapen heeft. Wat is dat voor een flauwekul?quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:08 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Walgelijke incompetente natte kutkrantendie thumbnail zegt ook wel weer genoeg. Lekker een arme vent in z'n huis lastigvallen en er heel populair omheen staan. Maar guttegut als je er één verkeerd aankijkt, dan staan ze in de rij om te janken bij hun aangifte
Nee, die vent werd zelf eerst al lastig gevallen voor ze Braddie op de korrel hadden, vandaar de naam Looij Kartel.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:04 schreef hockeytokkie het volgende:
Ach welnee, die arme man ligt zelf al jaren depressief op z'n bank. Die heeft echt niet de puf of kennis om dit alles op te zetten. Wel wordt deze kerel eveneens (ook al een poos) door ze gepest.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:04 schreef hockeytokkie het volgende:
Zo rollen ze daar ja. Zal me niks verbazen als die arme vent ook nog een paar dagen in het arrestantencomplex heeft gezeten en een onterechte veroordeling aan z'n broek heeft gekregen. Je hebt er echt helemaal geen klote aan.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:09 schreef hockeytokkie het volgende:
[..]
Ik heb het een en ander bekeken. Waaronder nog een filmpje waarin de politie bij Ad Looij naar binnen loopt en hij zijn handen omhoog moet doen. Omdat iemand heeft gebeld dat Ad een wapen heeft. Wat is dat voor een flauwekul?
Lul niet zo dom, hij heeft nooit vast gezeten, maar als er een melding komt dat je een vuurwapen hebt, dan gaan ze dat niet afwachten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:11 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Zo rollen ze daar ja. Zal me niks verbazen als die arme vent ook nog een paar dagen in het arrestantencomplex heeft gezeten en een onterechte veroordeling aan z'n broek heeft gekregen. Je hebt er echt helemaal geen klote aan.
Dit is echt heftig hoor: die man loopt nu met een rollator rond. Overduidelijk ziels alleen en streamt op internet, omdat hij op die manier een stukje aandacht krijgt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:04 schreef hockeytokkie het volgende:
Je bent zelf de zoveelste kloon van Bradley die eerst in 10 willekeurige topics post en vervolgens in een Bradley topic. Hou daar toch eens mee op.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:59 schreef hockeytokkie het volgende:
Ik kwam een paar weken terug erachter wie die Bradley is. Het valt mij op dat het internet vol staat met filmpjes waarin hij wordt gepest zoals deze:
En niet echt duidelijk is waarom hij wordt gepest.
Waarom wordt hij eigenlijk gepest? Toch niet alleen vanwege zijn postuur?
Ja Dikkie, jij bent fantastisch. Leve Dikkie.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Waar ik ondanks mij autisme en waarschijnlijk ook wel ADHD, een gezinsleven heb. Een parttime baantje, met verantwoordelijkheid. Zitten Braddie en Ad Looij in een sociaal isolement.
Ben ik ookquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja Dikkie, jij bent fantastisch. Leve Dikkie.
natte kutkrantenquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:08 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Walgelijke incompetente natte kutkrantendie thumbnail zegt ook wel weer genoeg. Lekker een arme vent in z'n huis lastigvallen en er heel populair omheen staan. Maar guttegut als je er één verkeerd aankijkt, dan staan ze in de rij om te janken bij hun aangifte
Heb nu al medelijden met je kindquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ben ik ookInplaats van te streamen, werk ik tenminste en heb ik mij succesvol voort weten te planten. Dat is immers het doel in het leven: zorgen voor nageslacht
Of jullie laten hem gewoon met rust.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:04 schreef BoneThugss het volgende:
Ja wat. Als die kerel nou eens een tijdelijke internetstop in zou lassen of even vloeken in de kerk aan het werk zou gaan. Nee een uitgebreid verslag dat hij er toch echt wel 'klaar mee is' op zijn eigen YT-kanaal dat zou ik 8 jaar geleden al zijn.
Zolang hij op internet filmpjes blijft posten houdt dit nooit op.
Als hij met rust gelaten wordt is het wachten op dat hij weer op een negatieve manier de aandacht zoekt. Rond de jaarwisseling was hij een tijdje (verplicht) gestopt met al zijn kanalen en toen kwam hij weer terug op FOK! (in eerste instantie anoniem) en ging hij vanwege gebrek aan aandacht op werkelijk elke post die hij kon vinden over dikke mensen, vloggers, mensen met een uitkering etc. reageren met dingen als "ok braddiequote:Op maandag 21 augustus 2023 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Of jullie laten hem gewoon met rust.
Ja, alleen daarom al zal hij werk moeten zoeken, voor zichzelf. Maar dat lijkt hij niet te begrijpen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:18 schreef Vliegbaard het volgende:
Laten we wel wezen, hij krijgt wel een klein stijfje van alle aandacht. En ik kan dat ergens nog wel begrijpen ook hoor. Die man leeft in zijn eigen wereld en heeft net als ieder ander behoefte aan sociaal contact. Zijn wereldje is op een paar vrienden en wat familie na ook best klein. Dat is precies de reden dat hij na al die jaren nog steeds overal op blijft duiken op allerlei mediums.
Hoezo tienduizenden volgers als z'n YT kanaal slechts 1.3k subscribers heeft. Overdrijf je niet een beetje?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij werd juist enorm geholpen altijd maar hij luisterde nooit en naar niemand en riep drama af over zichzelf. Ook dat reeksje in WEB werd ellende omdat hij zelf achterlijk deed, mensen te pas en te onpas uit schold, woede aanvallen op stream kreeg, levensgevaarlijke capriolen in de auto, bedelen voor fastfood etc.
Maar dat is inmiddels jaren geleden en ging vooral over een handje vol FOK!ers. Ondertussen heeft hij vele tienduizenden nieuwe volgers, dus zijn grootste schare fans heeft die periode van idioot doen helemaal nooit meegemaakt. Die zien hem gewoon graag pingelen op Twitch of kijken zijn foodreviews en korte filmpjes op TikTok. Vroeger was ongetwijfeld primair leedvermaak maar dat kan je nu toch onmogelijk nog beweren.
Hij moet eigenlijk zsm weer op Twitch gaan livestreamen nu dat infantiele groepje uit beeld is. Daar kan hij serieus lekker geld verdienen via subs.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:34 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Hoezo tienduizenden volgers als z'n YT kanaal slechts 1.3k subscribers heeft. Overdrijf je niet een beetje?
Edit: op TikTok tikt het wel goed aan.![]()
Hij is alweer begonnen! Sinds een paar dagen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij moet zsm weer op Twitch gaan livestreamen nu dat infantiele groepje uit beeld is. Daar kan hij serieus lekker geld verdienen via subs.
Goed gelezen Leo, knap van je!quote:
De laatste woedeuitbarsting die op beeld staat is denk een jaar of langer geleden?quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:07 schreef Viezig het volgende:
[..]
Hij is alweer begonnen! Sinds een paar dagen.
Het is alleen redelijk dood en er wordt nauwelijks gedoneerd. Ook niet gek als je bedenkt dat de meeste kijkers via dat kartel kwamen. Altijd als hij in het verleden een gezellige stream had zat hij rond de 30 kijkers en als hij dan weer over dingen ging praten schoot het gelijk omhoog. Maar nog steeds altijd maar enkele mensen in de chat, omdat waarschijnlijk een groot gedeelte ofwel geband was ofwel alleen zat te wachten op de zoveelste woedeuitbarsting. Ik had zelf een ban ondat ik iets zei van "Goed om te zien dat je weer lekker aan het pingelen bent!" omdat hij het woord pingelen beledigend vond. Terwijl hij dat woord zelf constant gebruikt.
Het was ook wep teruggedraaid toen ik aangaf geen kwaad in de zin te hebben.
Ik denk dat je echt overschat wat hij kan verdienen met subs. Het meeste dat hij verdiend heeft komt van de videoboodschappen, die mensen natuurlijk niet kochten omdat hij zo'n goede muzikant is. Hij heeft zelf ook verteld dat hij die nu nauwelijks meer verkoopt, ondanks dat hij er meer reclame dan ooit voor maakt
Ik heb redelijk veel streams van hem bekeken en ik vond het serieus wel vermakelijk, maar ik denk echt dat je je vergist dat hij er lekker mee kan verdienen als er niet allemaal ellende omheen hangt. Gewoon af en toe een uurtje Bradge luisteren op de achtergrond vind ik best leuk, maar ik denk niet dat het ooit echt lucratief zal zijn. Maar misschien weet hij het tegendeel te bewijzen.
Modaal?! Het zou nooi voor hem zijn hoor, maar hij heeft één keer in korte tijd 10k verdiend waarna hij, afgaande van wet hij zelf vertelde, in de problemen kwam omdat hij ook nog belasting moest betalen. Je moet denk ik echt denken aan max. 100 euro per maand, als het zonder de aandacht van die terreurgroep op hetzelfde niveau blijft qua donaties.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
De laatste woedeuitbarsting die op beeld staat is denk een jaar of langer geleden?
Je maakt dat kneuzenkartel ook wel groter dan het is heb ik het idee. Waren uiteindelijk een paar gastjes die heel fanatiek waren, eentje deed het meeste qua acties en sinds die is opgepakt is er eigenlijk geen sprake meer van een kartel (sowieso zielige naam)
Mensen die uit zijn op zijn bloed gaan ook zijn Twitch niet subben of hem op wat voor manier dan ook financieel wijzer maken mag je aannemen.
Hij kocht in een week inkomsten een Genos en een laptop en nog wat meer dingen van rond de 5k samen. En toen zat hij nog niet eens op YouTube en Twitch. Dus een modaal inkomen moet wel bij elkaar te schooieren zijn. Helemaal nu samenwerkingen niet in een prematuur stadium om zeep zullen worden geholpen door dat debiele groepje en hij zoveel kan livestreamen als hij wil.
Er zijn ook een aantal artiesten die best een leuk centje verdienen maar dat is niet vanwege hun geniale muziek.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
De laatste woedeuitbarsting die op beeld staat is denk een jaar of langer geleden?
Je maakt dat kneuzenkartel ook wel groter dan het is heb ik het idee. Waren uiteindelijk een paar gastjes die heel fanatiek waren, eentje deed het meeste qua acties en sinds die is opgepakt is er eigenlijk geen sprake meer van een kartel (sowieso zielige naam)
Mensen die uit zijn op zijn bloed gaan ook zijn Twitch niet subben of hem op wat voor manier dan ook financieel wijzer maken mag je aannemen.
Hij kocht in een week inkomsten een Genos en een laptop en nog wat meer dingen van rond de 5k samen. En toen zat hij nog niet eens op YouTube en Twitch. Dus een modaal inkomen moet wel bij elkaar te schooieren zijn. Helemaal nu samenwerkingen niet in een prematuur stadium om zeep zullen worden geholpen door dat debiele groepje en hij zoveel kan livestreamen als hij wil.
Het is echt veel meer dan 100 euro, hij had 110 subs op Twitch dat alleen al is meer dan 500 euro aan inkomen. Dan nog videoboodschappen, ad revenue, samenwerkingen, donaties etc.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:03 schreef Viezig het volgende:
[..]
Modaal?! Het zou nooi voor hem zijn hoor, maar hij heeft één keer in korte tijd 10k verdiend waarna hij, afgaande van wet hij zelf vertelde, in de problemen kwam omdat hij ook nog belasting moest betalen. Je moet denk ik echt denken aan max. 100 euro per maand, als het zonder de aandacht van die terreurgroep op hetzelfde niveau blijft qua donaties.
110 subs komt neer op ongeveer 300 euro. Daarvan gaat 70% naar het UWV (gewoon de standaardregels voor bijverdienen) en daarna moet hij er nog belasting over betalen. Ad revenue is echt bijna niets, zelf zegt hij dat videoboodschappen bijna niet meer verkopen en dan heb je inderdaad nog de losse donaties. Waarvan ook weer 70% naar het UWV gaat en belasting over betaald moet worden.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is echt veel meer dan 100 euro, hij had 110 subs op Twitch dat alleen al is meer dan 500 euro aan inkomen. Dan nog videoboodschappen, ad revenue, samenwerkingen, donaties etc.
Hij heeft vrijstelling om een x bedrag bij te verdienen naast de uitkering dus dat 70% afstaan verhaal is al onjuist.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:30 schreef Viezig het volgende:
[..]
110 subs komt neer op ongeveer 300 euro. Daarvan gaat 70% naar het UWV (gewoon de standaardregels voor bijverdienen) en daarna moet hij er nog belasting over betalen. Ad revenue is echt bijna niets, zelf zegt hij dat videoboodschappen bijna niet meer verkopen en dan heb je inderdaad nog de losse donaties. Waarvan ook weer 70% naar het UWV gaat en belasting over betaald moet worden.
Kijk, dat Bradge alles wat op zijn rekening komt gelijk uitgeeft aan dure spullen betekent niet dat dat ook zijn daadwerkelijk te besteden inkomen was. Hij vertelde zelf dat hij in de problemen kwam omdat hij er geen rekening mee hield dat o.a. de belastingdienst nog geld wil zien. Als je als "zelfstandige" je geld verdient wordt dat niet automatisch ingehouden maar moet je dat zelf allemaal regelen.
Stel hij heeft structureel 200 subs, verkoopt elke dag een videoboodschap en heeft ook nog wat reclameinkomsten, dan moet je denken aan ongeveer 500 wuro per maand na aftrek van belastingen, en zolang hij nog een uitkering heeft gaat 70% daarvan naar het UWV...
4,99 per sub toch ? Plus donaties plus videoboodschappen plus TikTok en YouTube dan moet je toch een eind komen. Zeker aangezien hij er al eens duizenden euro's in korte tijd mee heeft weten binnen te harken. Die Erica van kattenvlogs is ook volledig uit de uitkering geraakt en die verblijft nog wel in een zorginstelling. Dan schat ik Bradge wel wat hoger in.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:47 schreef PS. het volgende:
110 subs op Twitch is maar 220 euro zelfs.
3,99 per sub, de helft gaat naar twitch.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
4,99 per sub toch ? Plus donaties plus videoboodschappen plus TikTok en YouTube dan moet je toch een eind komen. Zeker aangezien hij er al eens duizenden euro's in korte tijd mee heeft weten binnen te harken. Die Erica van kattenvlogs is ook volledig uit de uitkering geraakt en die verblijft nog wel in een zorginstelling. Dan schat ik Bradge wel wat hoger in.
En dan er nog van uitgaande dat het geen gefraudeerde subs zijnquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:47 schreef PS. het volgende:
110 subs op Twitch is maar 220 euro zelfs.
Ik Turkije kost een sub 40 cent ofzo ja, dan hou je dus 20 cent overquote:Op maandag 21 augustus 2023 17:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
En dan er nog van uitgaande dat het geen gefraudeerde subs zijn
Hmmm dat schiet niet echt op dan. Maar goed hij heeft in het verleden aangetoond er prima geld mee te kunnen, meer dan menigeen hun ouder (lol)quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:23 schreef PS. het volgende:
[..]
3,99 per sub, de helft gaat naar twitch.
Wat een zieke filmpjes komen daar voorbijquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 00:24 schreef PS. het volgende:
Als je nu zoekt op Looij kartel op Telegram zie je Looijkartel2.0 en Looijkartel expose. Die beheerders worden nu zelf gedoxxed
Ik neem het nog met een korreltje zout, maar zo krijg je wel een beetje een beeld van wie het zijn.
Als hij er echt goed mee zou verdienen dan zou hij eerst toch voor een paar tientjes een aantal frisse outfits kopen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm dat schiet niet echt op dan. Maar goed hij heeft in het verleden aangetoond er prima geld mee te kunnen, meer dan menigeen hun ouder (lol)
Raar dat dat debiele kliekje zo'n drama maakte van het streamen als daar het geld niet zit. Maar wellicht kreeg die een shitload donaties of zo er naast. Gun hem in elk geval alle succes, hij kan mensen opperbest vermaken blijkbaar. Doen toch weinig lui hem na hier.
Hij had ook nieuwe kleren gekocht toenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:29 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Als hij er echt goed mee zou verdienen dan zou hij eerst toch voor een paar tientjes een aantal frisse outfits kopen.
Braddie woont ook in een tiny house toch, vreemde vergelijking. Lijkt me niet dat zijn verslonsde image een keuze is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had ook nieuwe kleren gekocht toen
Maar wellicht boeit het hem allemaal geen flikker. Elon Musk woont ook in een tiny house.
Hij maakt gewoon andere keuzes, hij heeft toen hij een paar maanden een meme was op internet en het goed ging een keyboard gekocht van 4000 euro, een dure camera, en allemaal troep.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:31 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Braddie woont ook in een tiny house toch, vreemde vergelijking. Lijkt me niet dat zijn verslonsde image een keuze is.
Waarom kan dat geen keuze zijn? Hij woog ook 180 kilo hè.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:31 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Braddie woont ook in een tiny house toch, vreemde vergelijking. Lijkt me niet dat zijn verslonsde image een keuze is.
Die krokante t-shirtjes vol etensresten en dat verlepte kapsel zijn ook behoorlijk herkenbaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 09:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Hij maakt gewoon andere keuzes, hij heeft toen hij een paar maanden een meme was op internet en het goed ging een keyboard gekocht van 4000 euro, een dure camera, en allemaal troep.
Daarbij heeft hij ook wel een bijzonder gewicht, waardoor de keuze voor normale kleding niet zo heel groot is, of je moet daar echt honderden euro's aan uitgeven. Dat is het hem kennelijk niet waard.
Oh god. Hij vond het toch zo'n waardeloze kutshow geworden?quote:
Ook echt het publiek dat zoiets denkt van: "Oooh, eigenlijk een hele normale en verstandige gast, die Bradge."quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:57 schreef BMW1993 het volgende:
Wat een koning, Braddie en Jan Roos, mijn 2 grootste helden in 1 video, puur genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |