SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 16-08-2023 02:03:00 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Het belangrijkste deel van de stand staat niet meer als afbeelding in de spoiler. Alleen nog als linkje.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Was nog bezigquote:Op woensdag 16 augustus 2023 01:49 schreef Homijn het volgende:
Het belangrijkste deel van de stand staat niet meer als afbeelding in de spoiler. Alleen nog als linkje.![]()
Klopt het nu wel?
(ergens staat een plaatje er 2x in... hoe ik dat heb gedaan, weet ik ook ff niet)
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 16-08-2023 02:03:23 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee - ik wilde per se dit topicquote:![]()
Maar door Quoten krijg je gekut![]()
Ik ben de html aan het fixen, geduld
Edit: denk done. Ergens dus iets dubbel![]()
Maar mogelijk dat een mod dat kan fixxen![]()
@SwJ ?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Mario & eh... Willem? & Homijnquote:
een goede nacht![]()
![]()
Houd het fort hè!![]()
Bolk erop los
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
U2 trusten!quote:
GefeliciteerdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wolkje!
HoiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij is er iemand op zoek naar nieuwe friendjes, in [GC]
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: