Nee, dat kan niet. Dat moet nog uitgezonden worden en dat is pas eind oktober en zal wel weer ruim een week achter lopen.quote:Op zondag 10 september 2023 14:25 schreef Flow3r het volgende:
Bil gaat weer op tv komen![]()
Bondgenoten ?![]()
[ afbeelding ]
Als het een tv-programma wordt, zijn de opnames mogelijk al begonnen.quote:Op zondag 10 september 2023 14:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Dat moet nog uitgezonden worden en dat is pas eind oktober en zal wel weer ruim een week achter lopen.
Spannend en ik ben benieuwd wat het zal zijnquote:Op zondag 10 september 2023 14:25 schreef Flow3r het volgende:
Bil gaat weer op tv komen![]()
Bondgenoten ?![]()
[ afbeelding ]
Van een ander programma als De Bondgenoten wel ja.quote:Op zondag 10 september 2023 16:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het een tv-programma wordt, zijn de opnames mogelijk al begonnen.
Programma's als Lang leve de liefde of gedoe op een eiland worden ook vooraf al opgenomen.
Groene bladeren op de achtergrond .. Ah ja das typisch Griekenland ...quote:Op zondag 10 september 2023 16:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Spannend en ik ben benieuwd wat het zal zijn
Voorlopig zit ze weer even in greece
[ afbeelding ]
Ze is er ook echt op gekleed om een stuk in de jungle te lopenquote:
quote:Op maandag 11 september 2023 09:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze is er ook echt op gekleed om een stuk in de jungle te lopen
Lekkere stevige schoenen aan enzo ...
Het is "je hart verpand hebben" en niet verpacht...quote:Op maandag 11 september 2023 14:38 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zijn er inderdaad rap bijquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Martin en Mexx van Een Jaar van je Leven laten er geen gras over groeien
Ik zag het ook net, haske zwangerquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat wel snel allemaalquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag het ook net, haske zwanger
Auhwwwwquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:32 schreef pullup het volgende:
OMG die komen er ook nog bij
Deze ezels zijn wel heel cool
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:57 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Doe middelste is Tatum Dagelet dacht ik
Dus dat is het programma waar zij aan mee gaat doen en niets over kon/mocht zeggen?quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:57 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
damn. dat is wel heel snelquote:Op vrijdag 15 september 2023 14:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Kaylee kan best gelijk hebben, het programma wat bats niet wilde verklappen is misschien dus alleskunner vips (ja ook d-celebs zoals billy kunnen daar aan deelnemenquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:57 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 september 2023 19:14 schreef DaniqueV het volgende:
Ze kan het niet laten, in een filmpje hem ff snel te laten zien ondanks ze al meerdere keren heeft gezegd dat hij dit niet wilt.[ afbeelding ]
Volgens mij welquote:Op zondag 17 september 2023 19:30 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Mandy haar naam komt steeds bij Ruud voorbij, zou het zijn vriendin zijn?
[ afbeelding ]
Oké, wist het nog nietquote:Op zondag 17 september 2023 19:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij welHad ie dacht ik ergens al wel gemeld
quote:
Wat dat betreft hadden Bats en Jess goed bij elkaar gepast, met niets doenquote:Op maandag 18 september 2023 18:22 schreef pullup het volgende:
Jessie doet eigenlijk helemaal nooit iets geloof ik
[ afbeelding ]
Waren geknipt voor elkaar geweestquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wat dat betreft hadden Bats en Jess goed bij elkaar gepast, met niets doen
En nog steeds van die vieze afgekloven nagellak handen![]()
En ze wilt haar broeken weer nieuw leven inblazen las ik ergens![]()
Ja die lullo heeft alleen maar filmpjes over dat hij uit eten gaat, dat hij aan het golfen is en dat hij weer bij een luxe overnachting is?quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Waren geknipt voor elkaar geweestIk ga eens bijhouden hoe lang het duurt voordat ik Jesise iets zie doen dat op geld verdienen met werk lijkt
![]()
Ja die spetterbroeken komen weer terug
Hij post al enige tijd niets meer neequote:Op dinsdag 19 september 2023 13:00 schreef DaniqueV het volgende:
Vind zo jammer dat Ivan Mauloed helemaal van de radar lijkt te zijn verdwenen. Niemand update over hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |