abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210301092
Een snel doch effectief fapje voor het slapen al geprobeerd?

Of een langgerekt en effectief fapje natuurlijk, maar dat gaat maar van je slaaptijd af
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210301124
Mogge!

Moeilijk @Tele6 Je "moet" zoveel maar zou je het misschien ook kunnen omdraaien en blij zijn dingen die gelukt zijn dus daar een lijstje van maken?
Hier huis is het momenteel een puinzooi, wil wel anders maar ik kan het even niet, ga van de week de hulp appen of zij nog ruimte heeft voor een keer. Maar de zooi blijft dan maar even de zooi.

Heb de balkondeur al weer dicht gedaan, daar kwam zoveel warmte binnen.

Was van de week begonnen met iets minder paracetamol maar dat was geen succes, waarschijnlijk zijn alle trappen lopen op de boten daar schuldig aan.
Gelukkig wel goed geslapen en nu maar weer wat meer para erin.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 16 augustus 2023 @ 09:39:54 #128
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210301327
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:30 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ja true. ;( Daarom zijn we al afgestapt van sommige droom-meubelen die we wilde kopen, omdat dat gewoon zonde is als daar ineens speelgoedkrassen, kotsvlekken, spuitpoep of wat doen die kleine mormels allemaal inzitten. :')
Je kan je nu verheugen op het moment dat je kleinkinderen hebt, dan kan je die vetkrijt geven en vertellen, ga maar lekker tekenen
pi_210301387
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 09:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Moeilijk @:Tele6 Je "moet" zoveel maar zou je het misschien ook kunnen omdraaien en blij zijn dingen die gelukt zijn dus daar een lijstje van maken?
Hier huis is het momenteel een puinzooi, wil wel anders maar ik kan het even niet, ga van de week de hulp appen of zij nog ruimte heeft voor een keer. Maar de zooi blijft dan maar even de zooi.

Heb de balkondeur al weer dicht gedaan, daar kwam zoveel warmte binnen.

Was van de week begonnen met iets minder paracetamol maar dat was geen succes, waarschijnlijk zijn alle trappen lopen op de boten daar schuldig aan.
Gelukkig wel goed geslapen en nu maar weer wat meer para erin.
Als je een beetje een idee hebt van welke zooi je het vervelendst vindt, dan kan ik die vanmiddag aanpakken :*
Ik heb alleen 0,0 ervaring met kattenverzorging dus als er iets met de kat moet dan heb ik instructies nodig :P

Ik vind het vandaag qua warmte wel wat beter te doen dan gisteren, het was gisteren zo benauwd vochtig. Het is hier nu een acceptabele 23 graden ipv de 26 graden van gisteren :X

Het suffe is, ik kan een heleboel goed doen en dan heb ik nog steeds stress :')
Ik heb nu een boek van de bieb geleend "50 manieren om jezelf te troosten zonder eten", wie weet geeft dat nog wat inspiratie.

Fapjes zijn idd een optie @DancingPhoebe het is alleen zo lastig om in de stemming daarvoor te komen als ik me rot voel omdat ik me altijd vooral rot voel over m'n lijf -O-
pi_210301401
Wat betreft kattenverzorging: niet bovenop gaan staan.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210301424
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 09:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Als je een beetje een idee hebt van welke zooi je het vervelendst vindt, dan kan ik die vanmiddag aanpakken :*
Ik heb alleen 0,0 ervaring met kattenverzorging dus als er iets met de kat moet dan heb ik instructies nodig :P

Ik vind het vandaag qua warmte wel wat beter te doen dan gisteren, het was gisteren zo benauwd vochtig. Het is hier nu een acceptabele 23 graden ipv de 26 graden van gisteren :X

Het suffe is, ik kan een heleboel goed doen en dan heb ik nog steeds stress :')
Ik heb nu een boek van de bieb geleend "50 manieren om jezelf te troosten zonder eten", wie weet geeft dat nog wat inspiratie.

Fapjes zijn idd een optie @:DancingPhoebe het is alleen zo lastig om in de stemming daarvoor te komen als ik me rot voel omdat ik me altijd vooral rot voel over m'n lijf -O-
Nahja, je hebt niet perse stemming nodig om de boel te activeren toch?

Lief je aanbod aan Kaatje O+ een mooi toonbeeld van: je bent gewoon een leukerd en een lieverd en je doet keihard je best. Je mag er zijn en het is leuk dat je er bent. Al was je 30 kilo zwaarder. Jij lijkt de enige te zien die vindt van niet en ik denk dat je daar iets aan moet doen ipv alles in geforceerde lijstjes en vinkjes en zelfveroordeling.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_210301427
quote:
2s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 09:49 schreef Lonaa het volgende:
Wat betreft kattenverzorging: niet bovenop gaan staan.
En als ze gapen vinger in hun bekkie. Hun helemaal zo van wuuuwaaaa, is hilarisch
pi_210301445
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 09:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
En als ze gapen vinger in hun bekkie. Hun helemaal zo van wuuuwaaaa, is hilarisch
Dit is wel een prio, ja.
pi_210301449
Mogguh!

Ik vind het heel fijn om Cas, Nox en nu Simon om me heen te hebben. Ondanks alle zorgen, die soms echt wel heel naar zijn. Ze brengen toch leven in de brouwerij. (Elk op hun eigen manier natuurlijk. Simon is veel 'aanweziger' dan Nox en Cas. )

Ik heb natuurlijk ook geen kinderen, dus ik moet ergens mijn tijd/energie/geld aan besteden natuurlijk :+
pi_210301459
quote:

[..]
qft.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210301469
quote:

[..]
Overdwars!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210301486
Luister naar de wijze woorden van @sigme Tele :*
Je hoeft je leven niet perfect te leven. Soms even balen mag, als je graag iets anders had gedaan/op een andere manier, mmaar hey, vandaag is er weer een nieuwe dag! Heel wat nieuwe uren om dingen uit te proberen, op je bek te gaan, iets te laten slagen, of gewoon op de bank te hangen. Niemand behalve jijzelf die bepaald of iets fout of goed is. Het 'leven' zelf oordeelt niet.

Vind ik altijd wel een relaxt motto, om een beetje proberen aan te houden.Dan weet ik weer dat ik het zelf ben die het me soms wat te moeilijk maakt. En dan weet ik weer dat ik later vast weer om kan lachen.
pi_210301516
Ik ga zo eens kijken of de houten regenton nog bij het tuicentrum staat. Deze zag er wel mooi uit, zonder al te veel kieren. En er is een goede kortingsactie. 8-)
pi_210301522
Lief @Tele6 (er zijn inderdaad een paar dingen die nu niet lukken) maar ik vind het meer gewoon gezellig dat je er bent. Stof en zo, daar kan ik best tegen, verbaasde me er alleen over dat het sinds kort zoveel is.

Ik kan me een kattenloos huis niet voorstellen. Ik weet wel dat er geen 2 katten meer komen (zeg ik nu, wie weet wat er ooit op m'n pad komt). Elin voelt zich prima in haar uppie zo te zien en ik vind het wel fijn wanneer de DA vraagt "poept en plast ze goed" dat ik ook weet dat er maar 1 op de bak zit. En het verschil in haren is enorm. Nika verloor heel veel haar en Elin nauwelijks.
Een hond zou ik niet zo snel willen omdat uitlaten (moet er niet aan denken nu een hond te moeten uitlaten met dit lijf).
  woensdag 16 augustus 2023 @ 10:22:23 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_210301707
Ik ben dol op de honden van mijn ouders en ik mis de oudste minstens zo hard als ze mij mist als ik er niet ben, maar vind de katten bij vriendlief ook wel erg gaaf. Toen ik zelf nog katten had was het vooral om me niet alleen te voelen als de jongens bij hun vader waren.
In alle gevallen overal haren, hoe vaak je ook zuigt en stoft.

De hamsters zijn thuis zo goed als uitgestorven, dus dat scheelt ook weer. Jammer, maar het is niet anders.

Hier ook nog steeds flink aan de paracetamol. Straks naar huis en dan afkicken. Van weken constant samen naar anderhalve week elkaar niet zien. Vind het maar niets, behalve dat ik niemand tot last ben als ik in de nacht lig te draaien en doen vanwege de koorts. Maar dat is hopelijk ook snel voorbij ;(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210303585
Nou ja zeg. Weer een afwijzing binnen. 3 weken cv en motivatiebrief (gewoon een korte tekst waarbij ik aangeef dat ik denk een prima bijdrage zou kunnen leveren, 1 kantje geen roman). Krijg ik vanochtend een berichtje dat ze me beter willen leren kennen dus wat vragen (hoe breng je je vrije dag door, maar ook wanneer kan je beginnen en hoeveel wil je werken en waarom je denkt dat je geschikt ben voor deze vacature. Allemaal netjes ingevuld, het waarom nog wat uitgebreider dan in de motivatiebrief. Krijg ik de volgende tekst terug:

"Wij waarderen je interesse voor onze organisatie. Bij een sollicitatie zoeken wij altijd naar een persoonlijke match, zonder gepersonaliseerde motivatiebrief en/of cv kunnen wij je sollicitatie niet in behandeling nemen. We zoeken een duidelijk uitgesproken voorkeur voor onze organisatie en functie. Helaas kunnen wij dit niet goed opmaken uit je sollicitatie en zullen daarom de sollicitatieprocedure niet voortzetten."

Echt geen flauw idee nu wat ze willen horen. En ik ga er ook geen moeite meer insteken.
  woensdag 16 augustus 2023 @ 13:09:20 #142
63722 z80
I fink you freaky
pi_210303662
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 08:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Misschien wel.

Lastige is, als ik m'n slaappatroon wil fixen moet ik ook stoppen met 's avonds laat meuk eten dus ik weet niet precies hoe ik niet beide tegelijk moet aanpakken
Met volle maag gaan slapen is geen enkel probleem. Hangt er alleen vanaf wat er in zit.
Suikers zijn in een half uur redelijk verwerkt. Zeker als het bulk is. Vet duurt wat langer. En eiwitten duurt het langst.
Ik vreet ook kilos meuk. Vooral m&m geel (wel de goedkope variant). Of drop. Per zak op een avond.
Wil je minder snaai eten, zorg voor een vol gevoel in de maag. Deze vullen met nootjes. Al dan niet met choco laagje geeft een langer vol gevoel.
Chocolade reep naar binnen schuiven is bij mij na 2 uur weer een rondje richting snoepkast. Dat ding is voornamelijk vet en suiker.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 16 augustus 2023 @ 13:15:50 #143
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210303761
Lekker, maar wel vullend en weinig suikers: de chocolade-proteïnepudding van Lidl O+
pi_210306993
Is iedereen hier in een sinkhole verzakt of zo?
  woensdag 16 augustus 2023 @ 17:36:40 #145
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210307006
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 17:35 schreef Blues het volgende:
Alle katten zijn vermoord, de chocolade is op en de BBQ voorbereidingen zijn in volle gang…
pi_210307026
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel heel soms heb ik dat met mensen en ik vind dat zo bijzonder.

[ Bericht 11% gewijzigd door Blues op 16-08-2023 17:46:08 ]
pi_210307039
quote:
6s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 17:36 schreef MadMaster het volgende:

Alle katten zijn vermoord, de chocolade is op en de BBQ voorbereidingen zijn in volle gang…
Vandáár :P
pi_210307092
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou ja zeg. Weer een afwijzing binnen. 3 weken cv en motivatiebrief (gewoon een korte tekst waarbij ik aangeef dat ik denk een prima bijdrage zou kunnen leveren, 1 kantje geen roman). Krijg ik vanochtend een berichtje dat ze me beter willen leren kennen dus wat vragen (hoe breng je je vrije dag door, maar ook wanneer kan je beginnen en hoeveel wil je werken en waarom je denkt dat je geschikt ben voor deze vacature. Allemaal netjes ingevuld, het waarom nog wat uitgebreider dan in de motivatiebrief. Krijg ik de volgende tekst terug:

"Wij waarderen je interesse voor onze organisatie. Bij een sollicitatie zoeken wij altijd naar een persoonlijke match, zonder gepersonaliseerde motivatiebrief en/of cv kunnen wij je sollicitatie niet in behandeling nemen. We zoeken een duidelijk uitgesproken voorkeur voor onze organisatie en functie. Helaas kunnen wij dit niet goed opmaken uit je sollicitatie en zullen daarom de sollicitatieprocedure niet voortzetten."

Echt geen flauw idee nu wat ze willen horen. En ik ga er ook geen moeite meer insteken.
Mijn eerste primaire reactie is bellen? Wat raar!
pi_210307117
En verder zijn we de komende weken maar met 2 of 3 _O- incl af en toe hulp van andere poli's want:
Er zijn er téveel op vakantie en er zijn er teveel tegelijk ziek (kort en langdurend) en er is een nieuwe die nog niet alles kan.

Is het al 18 september? Dan ga ik nl op vakantie _O-
pi_210307123
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 17:35 schreef Blues het volgende:
Kijk ik wil niet zeggen dat Morgane het topic killde, maar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')