Je kan je nu verheugen op het moment dat je kleinkinderen hebt, dan kan je die vetkrijt geven en vertellen, ga maar lekker tekenenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja true.Daarom zijn we al afgestapt van sommige droom-meubelen die we wilde kopen, omdat dat gewoon zonde is als daar ineens speelgoedkrassen, kotsvlekken, spuitpoep of wat doen die kleine mormels allemaal inzitten.
Als je een beetje een idee hebt van welke zooi je het vervelendst vindt, dan kan ik die vanmiddag aanpakkenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Moeilijk @:Tele6 Je "moet" zoveel maar zou je het misschien ook kunnen omdraaien en blij zijn dingen die gelukt zijn dus daar een lijstje van maken?
Hier huis is het momenteel een puinzooi, wil wel anders maar ik kan het even niet, ga van de week de hulp appen of zij nog ruimte heeft voor een keer. Maar de zooi blijft dan maar even de zooi.
Heb de balkondeur al weer dicht gedaan, daar kwam zoveel warmte binnen.
Was van de week begonnen met iets minder paracetamol maar dat was geen succes, waarschijnlijk zijn alle trappen lopen op de boten daar schuldig aan.
Gelukkig wel goed geslapen en nu maar weer wat meer para erin.
Nahja, je hebt niet perse stemming nodig om de boel te activeren toch?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als je een beetje een idee hebt van welke zooi je het vervelendst vindt, dan kan ik die vanmiddag aanpakken![]()
Ik heb alleen 0,0 ervaring met kattenverzorging dus als er iets met de kat moet dan heb ik instructies nodig
Ik vind het vandaag qua warmte wel wat beter te doen dan gisteren, het was gisteren zo benauwd vochtig. Het is hier nu een acceptabele 23 graden ipv de 26 graden van gisteren
Het suffe is, ik kan een heleboel goed doen en dan heb ik nog steeds stress![]()
Ik heb nu een boek van de bieb geleend "50 manieren om jezelf te troosten zonder eten", wie weet geeft dat nog wat inspiratie.
Fapjes zijn idd een optie @:DancingPhoebe het is alleen zo lastig om in de stemming daarvoor te komen als ik me rot voel omdat ik me altijd vooral rot voel over m'n lijf
En als ze gapen vinger in hun bekkie. Hun helemaal zo van wuuuwaaaa, is hilarischquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:49 schreef Lonaa het volgende:
Wat betreft kattenverzorging: niet bovenop gaan staan.
Dit is wel een prio, ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
En als ze gapen vinger in hun bekkie. Hun helemaal zo van wuuuwaaaa, is hilarisch
qft.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En als ze gapen vinger in hun bekkie. Hun helemaal zo van wuuuwaaaa, is hilarisch
Overdwars!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Met volle maag gaan slapen is geen enkel probleem. Hangt er alleen vanaf wat er in zit.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Misschien wel.
Lastige is, als ik m'n slaappatroon wil fixen moet ik ook stoppen met 's avonds laat meuk eten dus ik weet niet precies hoe ik niet beide tegelijk moet aanpakken
Alle katten zijn vermoord, de chocolade is op en de BBQ voorbereidingen zijn in volle gang…quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:35 schreef Blues het volgende:
Is iedereen hier in een sinkhole verzakt of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel heel soms heb ik dat met mensen en ik vind dat zo bijzonder.
[ Bericht 11% gewijzigd door Blues op 16-08-2023 17:46:08 ]
Vandáárquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:36 schreef MadMaster het volgende:
Alle katten zijn vermoord, de chocolade is op en de BBQ voorbereidingen zijn in volle gang…
Mijn eerste primaire reactie is bellen? Wat raar!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou ja zeg. Weer een afwijzing binnen. 3 weken cv en motivatiebrief (gewoon een korte tekst waarbij ik aangeef dat ik denk een prima bijdrage zou kunnen leveren, 1 kantje geen roman). Krijg ik vanochtend een berichtje dat ze me beter willen leren kennen dus wat vragen (hoe breng je je vrije dag door, maar ook wanneer kan je beginnen en hoeveel wil je werken en waarom je denkt dat je geschikt ben voor deze vacature. Allemaal netjes ingevuld, het waarom nog wat uitgebreider dan in de motivatiebrief. Krijg ik de volgende tekst terug:
"Wij waarderen je interesse voor onze organisatie. Bij een sollicitatie zoeken wij altijd naar een persoonlijke match, zonder gepersonaliseerde motivatiebrief en/of cv kunnen wij je sollicitatie niet in behandeling nemen. We zoeken een duidelijk uitgesproken voorkeur voor onze organisatie en functie. Helaas kunnen wij dit niet goed opmaken uit je sollicitatie en zullen daarom de sollicitatieprocedure niet voortzetten."
Echt geen flauw idee nu wat ze willen horen. En ik ga er ook geen moeite meer insteken.
Kijk ik wil niet zeggen dat Morgane het topic killde, maar...quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:35 schreef Blues het volgende:
Is iedereen hier in een sinkhole verzakt of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |