Die was er al > WLR / [Koers] Vuelta a España 2023 #1quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:20 schreef Momo het volgende:
WLR / Het algemene Vuelta a España 2023 topic #1
Even een apart Vuelta topic aangemaakt
Artem Nych van 3 meter 64 reageert fluitend op Camilo Ardila en Yesid Pira, prachtig.quote:
Dat moet toch haast een slecht gevallen bloedzak zijn.quote:
Witter dan wit, schroeiend in die bakoven. De nieuwe Ullrich.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:18 schreef Mani89 het volgende:
Stussi volgend jaar bij een Portugese ploeg zou ik erg toejuichen.
Mads P. heeft een mening over Jasper P.quote:Mads P. noemt een 'echte klootzak': 'Kon het niet meer schelen als hij crasht'
Je hebt hem net vier etappes zien winnen in de Tour de France van dit jaar, maar hij is duidelijk een slechtere.
Jasper Philipsen is de sprinterkoning van de wielerwereld, maar hij heeft niet veel vrienden in het veld, zegt Mads Pedersen in de podcast 'What then?!' van cabaretier Christian Fuehlendorff.
Hier zegt de Deense ster dat de Belg 'een echte klootzak is die goed mensen in de barrière kan zetten'.
Pedersen neemt zijn voorzorgsmaatregelen wanneer hij een duel aangaat met de succesvolle tegenstander, want hij zou nooit naar binnen rijden uit angst tegen het hek gereden te worden.
"Als hij daar neerstort... kan ik niet onverschilliger zijn. Dat is zijn probleem.'
Mads Pedersen reed zelf een etappe in de Tour de France, en onlangs dicteerde hij lange tijd de WK-koers op de weg, maar moest genoegen nemen met de vierde plaats.
Hij zegt in de podcast dat hij er niet aan kan denken om een tegenstander de slagboom in te drijven, maar hij heeft ook geen ambities om bevriend te raken met al diegene waar hij tegenaan rijdt.
Volgens het plan zal hij vanaf dinsdag rondrijden in Denemarken. De Philips verschijnt daar echter niet.
Klopt, maar daar heb je ook wel gradaties in.. Mads lijkt me dan wel weer een utizondering trouwensquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:25 schreef DecoAoreste het volgende:
De beste sprinters zijn bijna altijd totale kloothommels, toch?
Marcel Kittel en André Greipel berijden ook hier weer de Sonderweg. Verder zijn alle sprinters uiteraard tuig van de richel, proleten, messentrekkende kampers, suïcidale psychopaten, etc.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:25 schreef DecoAoreste het volgende:
De beste sprinters zijn bijna altijd totale kloothommels, toch?
Ik word moe van Cosnefroy.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:05 schreef wimderon het volgende:
Gregoire kan zelfs de supercompensatie van Cosnefroy verslaan. Dan ben je in orde.
Hij lette niet eens op in de sprintquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:14 schreef Mani89 het volgende:
De Lie is nu wel een paar maten te groot voor deze Belgische flutkoersjes.
En allebei weer terug in een kleine groep.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel muntjes voor Mads.
En Jakobsen
Dit rondje finisht zaterdag en hij staat op nog op de startlijst voor Hamburg zondag..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mads heeft best een druk seizoen.
3 weken naar Spanje op de motor?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nog 300+ uren aan vakantie staan voor dit jaar.
Mijn baas wil toch dat ik een groot deel dit jaar opmaak.
Voorzichtig al eens gekeken welke koersen in de regio nog zijn de komende 1,5 maand.
Toch maar aan het denken om met de Ronde van Luxemburg en de GP de Wallonie verlof op te nemen.
Dat krijg ik ik met het thuisfront niet geregeld,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:41 schreef franklop het volgende:
[..]
3 weken naar Spanje op de motor?
Vooral in de laatste klim haakten veel rijders af .quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:50 schreef H.Vviv het volgende:
Ploegentijdrit verloopt in Burgos bij veel ploegen niet soepel.
Bij Bora ging het al in het middenstuk al aardig mis.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooral in de laatste klim haakten veel rijders af .
UAE was wel aardig op weg, maar Sjors komt tegenwoordig echt niet meer vooruit, terwijl ze die wel nodig hadden.. waarschijnlijk geeft Roglic dit ook niet meer weg (tenzij ze voor Valter gaan)quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een verschil tussen Jumbo en de rest.
Die had al een sprint naast SQS gereden voordat Jakobsen aan gingquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:47 schreef wimderon het volgende:
Skjelmose die zelf meesprint en Mes die al vroeg in de wind aan het boren was
Denk je?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:49 schreef Slobeend het volgende:
Zonder val had Jakobsen zeker een etappe gewonnen in de Tour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |