Die was er al > WLR / [Koers] Vuelta a España 2023 #1quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:20 schreef Momo het volgende:
WLR / Het algemene Vuelta a España 2023 topic #1
Even een apart Vuelta topic aangemaakt
Artem Nych van 3 meter 64 reageert fluitend op Camilo Ardila en Yesid Pira, prachtig.quote:
Dat moet toch haast een slecht gevallen bloedzak zijn.quote:
Witter dan wit, schroeiend in die bakoven. De nieuwe Ullrich.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:18 schreef Mani89 het volgende:
Stussi volgend jaar bij een Portugese ploeg zou ik erg toejuichen.
Mads P. heeft een mening over Jasper P.quote:Mads P. noemt een 'echte klootzak': 'Kon het niet meer schelen als hij crasht'
Je hebt hem net vier etappes zien winnen in de Tour de France van dit jaar, maar hij is duidelijk een slechtere.
Jasper Philipsen is de sprinterkoning van de wielerwereld, maar hij heeft niet veel vrienden in het veld, zegt Mads Pedersen in de podcast 'What then?!' van cabaretier Christian Fuehlendorff.
Hier zegt de Deense ster dat de Belg 'een echte klootzak is die goed mensen in de barrière kan zetten'.
Pedersen neemt zijn voorzorgsmaatregelen wanneer hij een duel aangaat met de succesvolle tegenstander, want hij zou nooit naar binnen rijden uit angst tegen het hek gereden te worden.
"Als hij daar neerstort... kan ik niet onverschilliger zijn. Dat is zijn probleem.'
Mads Pedersen reed zelf een etappe in de Tour de France, en onlangs dicteerde hij lange tijd de WK-koers op de weg, maar moest genoegen nemen met de vierde plaats.
Hij zegt in de podcast dat hij er niet aan kan denken om een tegenstander de slagboom in te drijven, maar hij heeft ook geen ambities om bevriend te raken met al diegene waar hij tegenaan rijdt.
Volgens het plan zal hij vanaf dinsdag rondrijden in Denemarken. De Philips verschijnt daar echter niet.
Klopt, maar daar heb je ook wel gradaties in.. Mads lijkt me dan wel weer een utizondering trouwensquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:25 schreef DecoAoreste het volgende:
De beste sprinters zijn bijna altijd totale kloothommels, toch?
Marcel Kittel en André Greipel berijden ook hier weer de Sonderweg. Verder zijn alle sprinters uiteraard tuig van de richel, proleten, messentrekkende kampers, suïcidale psychopaten, etc.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:25 schreef DecoAoreste het volgende:
De beste sprinters zijn bijna altijd totale kloothommels, toch?
Ik word moe van Cosnefroy.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:05 schreef wimderon het volgende:
Gregoire kan zelfs de supercompensatie van Cosnefroy verslaan. Dan ben je in orde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |