Mortal Kombat storymode vind ik wel steeds beter wordenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Speelt iemand tekken voor het verhaal dan?
Kerstvakantie game ja. Hier wil echt 2 weken vrij voor hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben een beetje Baldur's gate reviews aan het kijken. Nondeknetter wat een recensies. Ik kan echt niet wachten. Veel vrienden spelen al op PC en zijn echt laaiend enthousiast.
Ik ben bang dat hier echt ZO enorm veel uren in gaat zittenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Kerstvakantie game ja. Hier wil echt 2 weken vrij voor hebben.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klinkt meer en meer als iets dat ik niet moet gaan spelen![]()
[ afbeelding ]
Ja je bent denk ik wel ff zoet ja, 100+ uren.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klinkt meer en meer als iets dat ik niet moet gaan spelen![]()
[ afbeelding ]
Soms wel prima hoor. Zelda BotW, Witcher 3, Fallout NV, Elden Ring. Maar dat zijn wel echt de uitzonderingen. Normaal hou ik er niet zo van.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je bent denk ik wel ff zoet ja, 100+ uren.
Ik ga vooral uit van m'n ervaring met Divinity Original sin 2.Waarvan ik eerst dacht: dit wordt nooit iets voor mij. Maar wat me uiteindelijk wel greep omdat het hele goede open storytelling is, met hele veel variaties om iets op te lossen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Soms wel prima hoor. Zelda BotW, Witcher 3, Fallout NV, Elden Ring. Maar dat zijn wel echt de uitzonderingen. Normaal hou ik er niet zo van.
Bij BG3 twijfel ik enorm. Voor mijn gevoel is het echt een PC WRPG, maar misschien zit ik mis. Ik moet gewoon eens een goeie review gaan kijken van een half uur ofzo. Hoe speelt het. Wat voor sidequests doe ik. Dat soort dingen.
Sowieso, lekker coop spelen met m'n vriendin.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hier echt ZO enorm veel uren in gaat zitten
Niet alleen 1 playthrough al, maar dan ook nog andere classes uit willen proberen, een multiplayer game met vrienden etc etc.
Mag ik je vriendin lenen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sowieso, lekker coop spelen met m'n vriendin.
Echt hequote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben een beetje Baldur's gate reviews aan het kijken. Nondeknetter wat een recensies. Ik kan echt niet wachten. Veel vrienden spelen al op PC en zijn echt laaiend enthousiast.
er zit co-op in BG3?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sowieso, lekker coop spelen met m'n vriendin.
D4 stond op m'n lijst, de trailer was gaaf.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Echt he
Het lijkt wel of alle "table top gamers" het internet opgegaan zijn om een review te schrijven.
Larian heeft een meesterwerk afgeleverd en het had ze de kop hebben kunnen gekost.
Het zit ook zooooooo goed in elkaar. Alleen al dat je een goblin kunt oppakken en die dan naar een andere goblin kunt gooien. Of dat je je owl van een huis kan laten springen boven op een groep![]()
En als je dan kijkt naar Blizzard en D4... omgekeerde wereld.
ook local?quote:
Ja split screen co-op op de ps5quote:
Heb je die YT gezien waar iemand 30b (ja b) gold bood voor een ultiem wapen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
D4 stond op m'n lijst, de trailer was gaaf.
Ik zag een vriend het spelen, wa smetene genezen.
Vetquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja split screen co-op op de ps5
Oh wel max 2 spelers (online is 4). 4 local zal wel iets te zwaar zijn
Nou het is ook 2p coop op de PC maar dit is het ps topic LOL :-)quote:
Ik heb geen pc die het trekt. Maar begin volgend jaar eens kijken voor een xsx en/of PS5quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou het is ook 2p coop op de PC maar dit is het ps topic LOL :-)
kun je dan met je eigen character elkaar joinen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja split screen co-op op de ps5
Oh wel max 2 spelers (online is 4). 4 local zal wel iets te zwaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |