Daarom is @DKUp zo’n fan van Tom Hollandquote:Op vrijdag 15 september 2023 13:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Spider-Man staat sowieso ver boven alle andere Marvel zooi, in elke vorm van media
Iedereen is een betere Spider-Man gebleken dan Tom Holland tot nu toe. Laat die gozer maar langer depressief zijn en niet acterenquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom is @:DKUp zo’n fan van Tom Holland
Hopelijk krijg ik de Deluxe edition dinsdag per post.quote:
Ah shit balen man. Gaat het weer wat beter? Hoeveel vingers steek ik op?quote:Op zondag 17 september 2023 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Een infectie heeft m’n ogen verneukt….zie niet heel erg goed meer. Ziek gemeld van wer ook. baldurs gate heel dicht voor de tv is m’n redding geweest afgelopen week.
Dus.
Leuk spel.
Minder leuke omstandigheden.
Het is eigenlijk gewoon budget Bloodborne met Sekiro elementen. En dat is een compliment.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hopelijk krijg ik de Deluxe edition dinsdag per post.
Kan hem ook via GamePass spelen maar sommige games wil je fysiek. Waarschijnlijk op beide platformen platten als ik het zo lees.
Dat kan ik dus serieus niet zien op m'n monitor van normale leesafstand.....quote:Op maandag 18 september 2023 02:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah shit balen man. Gaat het weer wat beter? Hoeveel vingers steek ik op?
✌️
Damn dat is zuur. Wel goed te behandelen?quote:Op zondag 17 september 2023 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Een infectie heeft m’n ogen verneukt….zie niet heel erg goed meer. Ziek gemeld van wer ook. baldurs gate heel dicht voor de tv is m’n redding geweest afgelopen week.
Dus.
Leuk spel.
Minder leuke omstandigheden.
Moet je dan wel gaan turen op een scherm?quote:Op maandag 18 september 2023 08:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan ik dus serieus niet zien op m'n monitor van normale leesafstand.....
Nee. Wachten of t nog bijtrekt.quote:Op maandag 18 september 2023 10:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Damn dat is zuur. Wel goed te behandelen?
ik kan audioboeken aanraden als je je ogen wat rust wil gevenquote:Op maandag 18 september 2023 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Wachten of t nog bijtrekt.
Heeft te maken met een littekentje op t midden van t oog.
Of gamen op een switch, 15 fps is een stuk beter als je zo slecht zietquote:Op maandag 18 september 2023 14:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kan audioboeken aanraden als je je ogen wat rust wil geven
quote:Op maandag 18 september 2023 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of gamen op een switch, 15 fps is een stuk beter als je zo slecht ziet
quote:Op maandag 18 september 2023 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Switch 2 incoming! En dan draait ie rondjes om de ps5! iig qua game-aanbod al, want man man manquote:
PlayStation Plus Monthly Games for September: Saints Row, Black Desert – Traveler Edition, Generation Zeroquote:Op maandag 18 september 2023 18:17 schreef wdn het volgende:
Vraag waar ik geen antwoord op lijk te vinden:
mijjn psn+ toont nog steeds de games uit augustus (Saint's row, Dark desert).
Had hier niet al de september games moeten staan?
aha stom. het is "game catalog"quote:Op maandag 18 september 2023 18:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
PlayStation Plus Monthly Games for September: Saints Row, Black Desert – Traveler Edition, Generation Zero
https://blog.playstation.(...)ion-generation-zero/
Ik zag de MK1 memesquote:Op maandag 18 september 2023 15:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze game is wel korter. Een maandje later is BLACKED FRIDAYED dus vast rond de 25 euro te vindenquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:30 schreef Friday12 het volgende:
Ik zie net dat de adviesprijs van AC mirage 40 dollar is! Day is een stuk beter dan die 70.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |