Ga ik wel een keer spelen. Jammer dat vier en vijf er niet meteen bij zitten.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:02 schreef FlippingCoin het volgende:
https://blog.playstation.(...)s-feb-14-on-ps4-ps5/
Remaster van de eerste 3 Tomb Raider games.
[poll=6124]
Voor mij een beetje hetzelfde, ga ik wel eens halen als de prijs leuk is. Tomb Raider 1 is wel een van de top games uit mijn jeugd geweest naast de Crash Bandicoot's en Spyro's etc. Van die remasters heb ik erg genoten en speel ik nog steeds wel eens.quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ga ik wel een keer spelen. Jammer dat vier en vijf er niet meteen bij zitten.
Spyro 4everquote:Op vrijdag 15 september 2023 12:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voor mij een beetje hetzelfde, ga ik wel eens halen als de prijs leuk is. Tomb Raider 1 is wel een van de top games uit mijn jeugd geweest naast de Crash Bandicoot's en Spyro's etc. Van die remasters heb ik erg genoten en speel ik nog steeds wel eens.
en dan de t-rex dood schietenquote:Op vrijdag 15 september 2023 12:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik weet nog wel dat ik toen een keer bij mijn oom ging logeren en toen gingen we tomb raider 1 spelen. Hij was toen alleen al veel verder dan ik omdat ik er nog niks van bakte, en toen dacht ik wat is dit voor vage game. Maar dat bleek dus gewoon tomb raider 1 alleen dan de endgame welke nogal vaag wordt met aliens en shit.![]()
Ik had alleen nog maar wolven en vleermuizen doodgeschoten.
Ja dat is wel een game core memory gebleven.quote:
Is dit nu v7 deel 2? Of was rebirth juist weer een spinoff, mijn geheugen laat me in de steek.quote:
Naast Winston opsluiten in de vriezer (in 2 en 3 dan)quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is wel een game core memory gebleven.
ook hele avonden mee vermaakt inderdaadquote:
dat was ook leuk jaquote:Op vrijdag 15 september 2023 13:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Naast Winston opsluiten in de vriezer (in 2 en 3 dan)
Ja dat weet ik ook nog van de demo, er was ook een manta ray of zo als het goed is.quote:
Ja dat was echt een creep.quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Naast Winston opsluiten in de vriezer (in 2 en 3 dan)
Ik vond dat geniaal toen, je had ook zo'n zwembad en Lara kon best nice moves doen zoals een mooie duik en met een majestueuze handstand het water weer uitklimmen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat was ook leuk ja
sowieso dat hele indoor gebeuren wat er zat en dat je geheime ruimtes kon vinden
v7 deel 2 jaquote:Op vrijdag 15 september 2023 12:59 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Is dit nu v7 deel 2? Of was rebirth juist weer een spinoff, mijn geheugen laat me in de steek.
Hopelijk wel maar a la ff7 remake en niet zoals ff16.
Spider-Man staat sowieso ver boven alle andere Marvel zooi, in elke vorm van mediaquote:Op vrijdag 15 september 2023 13:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben niet echt fan van Marvel rommel, maar Spider-Man ziet er wel uit als de eerste echte PS5 game. De transitie bij fast travel is clean.
ja de verschillende soorten duiken en handstanden uitvogelenquote:Op vrijdag 15 september 2023 13:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vond dat geniaal toen, je had ook zo'n zwembad en Lara kon best nice moves doen zoals een mooie duik en met een majestueuze handstand het water weer uitklimmen.
Uiteraard vond ik het mooist om van de duikplank te duiken en dan op de tegels terecht te komen zodat Lara haar nek brak. Gelukkig ben ik verder wel redelijk normaal ontwikkeld als persoon.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 13:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook nog van de demo, er was ook een manta ray of zo als het goed is.
Ligt een beetje aan de game zelf.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:14 schreef superniger het volgende:
Vraagje.
Mijn TV kan maximaal 1080p/60hz aan. Is performance mode dan de beste optie voor alle games?
Ik ben begonnen met Ratchet and Clank op performance mode.quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de game zelf.
Shooters en games met snelle actie (zoals Souls games) speel ik liever op perfomance mode (40/60fps). Laagdrempelige games zoals simulators of ‘walking sims’ a la Life is Strange zijn prima op quality mode (30fps) te spelen.
Blijft persoonlijke voorkeur. Probeer gewoon beide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |