abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210818370
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 22:48 schreef Masberum het volgende:

[..]
Oke, is het raar als ik zeg dat jouw analyse juist aangeeft dat je ongelijk hebt?
Nee, dat had ik wel verwacht.
pi_210818384
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 22:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat had ik wel verwacht.
Oke uh. Kijk

je moest zelfs kunnen aantonen dat je gevaccineerd was.
Nee, maar is al benoemd.

Dat was inderdaad al benoemd, dat haal ik ook niet weer aan.. maar jij wel weer.. snap je nu wellicht dat je misschien wat op het verkeerde pad bent gegaan? En dat is dus 1 voorbeeld

Als je alcohol hebt gehad ofzo dat boeit mij niks persoonlijk. Ook niet of je autisme hebt. Maar jij bent gewoon zo tegendraads terwijl het elke grond mist.. En ja ik zie je lappen tekst
pi_210818409
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 22:52 schreef Masberum het volgende:

[..]
Oke uh. Kijk

je moest zelfs kunnen aantonen dat je gevaccineerd was.
Nee, maar is al benoemd.

Dat was inderdaad al benoemd, dat haal ik ook niet weer aan.. maar jij wel weer.. snap je nu wellicht dat je misschien wat op het verkeerde pad bent gegaan? En dat is dus 1 voorbeeld

Als je alcohol hebt gehad ofzo dat boeit mij niks persoonlijk. Ook niet of je autisme hebt. Maar jij bent gewoon zo tegendraads terwijl het elke grond mist.. En ja ik zie je lappen tekst
Tja, eerst klagen dat ik 1 item er uit pik, en nu klagen als ik alles behandel.

Dramaqueen :O
pi_210818425
Ik ga het simpel voor je maken. In monkey town moest je gewoon laten zien of je gevaccineerd was of getest was of genezen was met een QR code. Allemaal hetzelfde idee met wat ik zei zelfs..

Jij negeert al het andere wat gezegd is.. Dat is toch geen manier om iets te geloven?
pi_210818441
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2023 22:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, eerst klagen dat ik 1 item er uit pik, en nu klagen als ik alles behandel.

Dramaqueen :O
Oke nou. Ik wens je veel succes en plezier verder. Ik laat het hierbij met alle respect naar jou.
pi_210818483
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2023 22:56 schreef Masberum het volgende:
Ik ga het simpel voor je maken. In monkey town moest je gewoon laten zien of je gevaccineerd was of getest was of genezen was met een QR code.
Dus je hoefde niet aan te tonen dat je gevaccineerd was.
Vriendin van me was sterk gekant tegen vaccinatie, die ging gewoon uit eten.

quote:
Allemaal hetzelfde idee met wat ik zei zelfs..
Nee, het is onvolledig. Er was geen verplichting tot vaccineren.

quote:
Jij negeert al het andere wat gezegd is.. Dat is toch geen manier om iets te geloven?
Ik heb je hele bericht inmiddels beantwoord.
En nog is het niet goed.

Anyway, jij zag de maatregelen als opmaat tot onderdrukking...

Ik neem aan dat je inmiddels door hebt dat dat overdreven was.
Alles is afgeschaft toen het niet langer meer nodig was.
pi_210819083
twitter
pi_210819205
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 01:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
De wanhoop is groot bij de antivaxxers...
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:49:07 #284
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_210825447
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 02:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
De wanhoop is groot bij de antivaxxers...
Stop calling me a antivaxxer, of moet ik je weer een Belg noemen? :+

Maar serieus, noem het dan gewoon C19 vaxx weigeraars.. Ik heb pas geleden nog wat prikken tegen Rabiës gehad just to be sure :)
Lach met een schone bips
pi_210825661
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Stop calling me a antivaxxer, of moet ik je weer een Belg noemen? :+

Maar serieus, noem het dan gewoon C19 vaxx weigeraars.. Ik heb pas geleden nog wat prikken tegen Rabiës gehad just to be sure :)
Ik had eigenlijk niet verwacht dat jij dat Twitter bericht serieus zou nemen :o
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:12:39 #286
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_210825697
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 20:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik had eigenlijk niet verwacht dat jij dat Twitter bericht serieus zou nemen :o
Ik neem nog vrij weinig serieus eerlijk gezegd :) Maar goed, de term antivaxxer is in mijn ogen nogal beetje overtrokken :)

Edit: "X" bericht ook niet eens gekeken.

En wat is Twitter nou helemaal? X zul je bedoelen :P Beetje met de tijd meegaan Wantie :D
Lach met een schone bips
pi_210825767
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik neem nog vrij weinig serieus eerlijk gezegd :) Maar goed, de term antivaxxer is in mijn ogen nogal beetje overtrokken :)

Edit: "X" bericht ook niet eens gekeken.

En wat is Twitter nou helemaal? X zul je bedoelen :P Beetje met de tijd meegaan Wantie :D
X.org is voor mij de enige echte X. Musk is gewoon een sentimentele Uber Nerd, om Twitter te hernoemen naar X.
  dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:25:27 #288
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_210825808
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 oktober 2023 20:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
X.org is voor mij de enige echte X. Musk is gewoon een sentimentele Uber Nerd, om Twitter te hernoemen naar X.
De namen van zijn kinderen gezien? Denk meer dat ie gewoon een beetje een "attention whore" is :) Maar goed, ik heb hem ook nooit vertrouwd met al zijn uitspraken tijdens Covid, maar misschien ben ik wel te kritisch op wat iedereen die tijd geroepen heeft :) Ben voor mij persoonlijk nog steeds tevreden met de uitkomst van alles, al snap ik dat sommigen tegen meer problemen aangelopen zijn, en ook verlies gekend hebben. Daar sluit ik mijn ogen ook niet voor.

Maar ik ga zo voetbal opzetten, als PSV voor de rust weer met 3 goals achterstaat ben ik al snel weer terug :+

#vertrouwen :')
Lach met een schone bips
pi_210861224
quote:
Onderzoek: Nieuw-Zeelandse corona-aanpak redde 20.000 levens
Door de landsgrenzen meteen aan het begin van de coronapandemie hermetisch af te sluiten, redde de Nieuw-Zeelandse regering zo’n 20.000 levens, blijkt uit onderzoek. De drastische aanpak van oud-premier Jacinda Ardern werd wereldwijd geprezen, maar stuitte in eigen land ook op veel weerstand. ,,Er is een gezegde in ons vak: een triomf voor de volksgezondheid betekent vaak dat er niets gebeurde”, zegt hoofdonderzoeker Michael Baker tegen het Nieuw-Zeelandse 1News.

Het onderzoek van Baker, dat is uitgevoerd aan de universiteit van Otago en vrijdag werd gepubliceerd in het New Zealand Medical Journal, stelt dat het sterftecijfer door Covid-19 in Nieuw-Zeeland 80 procent lager lag dan in de VS. Sinds het begin van de pandemie overleden er slechts 3300 Nieuw-Zeelanders aan de gevolgen van het virus, volgens de Johns Hopkins-universiteit het laagste sterftecijfer in de westerse wereld.

Nieuw-Zeeland bleef vanaf maart 2020 zo’n acht weken in lockdown en hield de grenzen vervolgens ruim twee jaar lang gesloten voor toeristen en buitenlanders, in afwachting van een vaccin voor het virus. ,,Dat was de juiste beslissing”, concludeert Baker. Met het rapport hoopt hij Nieuw-Zeelanders duidelijk te maken dat de aanpak werkte. ,,Als je een pandemie stopt, kunnen mensen zeggen: ‘Waar ging al die ophef nu eigenlijk over?’”, stelt hij.

Premier Ardern trad begin dit jaar af. Ze werd in de laatste maanden van haar premierschap veelvuldig bedreigd vanwege haar corona-aanpak.
https://www.ad.nl/buitenl(...)000-levens~a0532f73/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_210861590
20.000 levens
Volgens een andere discussie zijn die allemaal slachtoffer van levensdwang.
En dat is een vorm van marteling...
pi_210862215
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 08:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Waarom plaats je dit op BNW?
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 10:52:11 #292
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_210862521
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 08:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

ja, dit is hoe statistiek werkt :')
Wat een downie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_210870250
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 10:25 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Waarom plaats je dit op BNW?
Omdat het goed is te benadrukken dat deze corona-aanpak zoveel levens heeft gered. Waarom zou ik dat hier niet mogen posten?
pi_210870548
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 20:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Omdat het goed is te benadrukken dat deze corona-aanpak zoveel levens heeft gered. Waarom zou ik dat hier niet mogen posten?
Te hoog waarheidsgehalte?
pi_210870583
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zo interpreteerde ik Bananenbennie zijn klacht ook inderdaad.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:46:46 #296
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_210871088
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zo interpreteerde ik Bananenbennie zijn klacht ook inderdaad.
Psychologische problemen onder de bevolking? Weet niet of het aantal zelfmoorden daar gestegen is de afgelopen 3 jaar, zal wel makkelijk te vinden zijn. Maar een Eiland afsluiten voor iets is wel een heel stukje makkelijker dan het vaste land afsluiten toch? Kun je daarom een vergelijk maken met de VS? Denk het niet.
Lach met een schone bips
pi_210871127
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
Psychologische problemen onder de bevolking? Weet niet of het aantal zelfmoorden daar gestegen is de afgelopen 3 jaar, zal wel makkelijk te vinden zijn. Maar een Eiland afsluiten voor iets is wel een heel stukje makkelijker dan het vaste land afsluiten toch? Kun je daarom een vergelijk maken met de VS? Denk het niet.
Ja, het is niet 1 op 1 te kopiëren. Voor Nieuw Zeeland pakte de keuze heel erg goed uit.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:50:58 #298
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_210871170
Trouwens wel een fun fact, ik ken een paar Nieuw Zeelanders die een boot hebben, die zijn tijdens de lockdowns met hun boten naar Thailand gevaren... Paar weekjes op zee, dus Quarantaine dachten ze :D Tot ze in de haven van Phuket in Thailand aangemeerd waren en naar Quarantaine hotel gebracht werden :D

Viel ze even tegen :)
Lach met een schone bips
pi_210871228
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
Nieuw Zeeland is inderdaad gemakkelijker op slot te zetten dan bijvoorbeeld Nederland.
En het land is heul groot.
Volgens mij was de bevolking in het land zelf veel vrijer dan wij hier.
Ik verwacht daar minder psychologische schade dan hier.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:56:45 #300
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_210871304
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nieuw Zeeland is inderdaad gemakkelijker op slot te zetten dan bijvoorbeeld Nederland.
En het land is heul groot.
Volgens mij was de bevolking in het land zelf veel vrijer dan wij hier.
Ik verwacht daar minder psychologische schade dan hier.
Ik kan je er geen antwoord op geven Wantie, want ik heb verder geen cijfers gezien of opgezocht daarover. Het enige wat ik dus weet hierover is bovenstaande wat ik dus zei. NZ'ers zijn wel een reislustig volk, maar over de rest geen idee man. Maar die hebben toch wel een heel strenge lockdown gehad in het begin valt me ineens binnen?
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')