Helden die terecht geëerd wordenquote:Nobelprijs Geneeskunde voor mogelijk maken mRNA-coronavaccins
De Nobelprijs voor de Geneeskunde is dit jaar voor onderzoekers Katalin Karikó en Drew Weissman. Door hun onderzoek konden effectieve mRNA-vaccins worden ontwikkeld ten tijde van de coronapandemie.
De Nobelprijzen zijn de belangrijkste wetenschappelijke prijzen ter wereld. De prijzen worden ieder jaar uitgereikt op 10 december, de sterfdag van bedenker Alfred Nobel en ook de internationale Dag van de Mensenrechten. De uitreikingen zijn zoals ieder jaar in Zweden, behalve de uitreiking van de Nobelprijs voor de Vrede. Die prestigieuze prijs wordt uitgereikt in Noorwegen.
Het prijzengeld is dit jaar gestegen met 1 miljoen Zweedse kronen, vanwege de kelderende waarde van de Zweedse munteenheid. Per categorie zijn er 11 miljoen kronen beschikbaar gesteld (ruim 950.000 euro), terwijl dat er vorig jaar nog 10 miljoen waren.
https://nos.nl/artikel/24(...)n-mrna-coronavaccins
Werden mensen in die tijd ook bedreigd?quote:Op maandag 2 oktober 2023 09:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ooit van HIV tests gehoord?
Dit soort memes zijn echt voor de dommen
Ik kan je de film Dalas Buyers Club aanraden.quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Werden mensen in die tijd ook bedreigd?
Wel waar.quote:
Nee, de QR code toonde niet aan of je wel of niet gevaccineerd was.quote:Op maandag 2 oktober 2023 15:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wel waar.
Nog afgezien van het reizen. Bij genoeg plekken moest je het laten zien.
https://monkeytown.eu/nl/covid_19
'Geen QR code meer'. Dat was een QR code om aan te tonen dat je gevaccineerd was.
Niet echt, gewoon een heleboel bangmakerij.quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:46 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Werden mensen in die tijd ook bedreigd?
Zelfs dat niet.quote:Op maandag 2 oktober 2023 16:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niet echt, gewoon een heleboel bangmakerij.
Engerds.quote:Op maandag 2 oktober 2023 12:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Helden die terecht geëerd worden![]()
![]()
Virtue signaller gespot!quote:Op maandag 2 oktober 2023 00:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat mensen het niet begrijpen, en niet bereid zijn om een bijdrage te leveren aan de samenleving.
Dat deed het wel. Ik weet ook niet waarom je je daar zo in vast bijt..quote:Op maandag 2 oktober 2023 15:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, de QR code toonde niet aan of je wel of niet gevaccineerd was.
Jij bijt je erin vast.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat deed het wel. Ik weet ook niet waarom je je daar zo in vast bijt..
Niet kunnen vinden. Help me even.quote:Op zondag 1 oktober 2023 19:34 schreef PinkyBrain het volgende:
Als jullie geweten hadden dat er bij de clinical trial van Pfizer 9! Pagina's met bijwerkingen vermeld stonden, hadden jullie dan alsnog de prik genomen? Dit is officiële data. Zoek maar op
Wat was volgens jou die QR code als ik vragen mag?quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij bijt je erin vast.
De QR code laat niet zien of je gevaccineerd bent.
Hoe jij erbij komt dat de code dat wel liet zien is mij een raadsel.
Gevaccineerd/recent genezen/negatief getestquote:Op maandag 2 oktober 2023 21:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat was volgens jou die QR code als ik vragen mag?
Wat betreft het onderdrukkings argument wat ik maakte denk ik dat, als wat jij zegt waar is, dat alsnog ruim voldoende is om mijn stelling te accepteren. Verklaart waarom je je op 1 zin vastbijt van de wat was het, 20 zinnen? Je hebt je goed verdedigd hoor, maar dit was dat danquote:Op maandag 2 oktober 2023 21:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gevaccineerd/recent genezen/negatief getest
Welke van de 3 je was kon je niet zien.
Er was geen sprake van onderdrukking.quote:Op maandag 2 oktober 2023 21:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat betreft het onderdrukkings argument wat ik maakte denk ik dat, als wat jij zegt waar is, dat alsnog ruim voldoende is om mijn stelling te accepteren. Verklaart waarom je je op 1 zin vastbijt van de wat was het, 20 zinnen? Je hebt je goed verdedigd hoor, maar dit was dat dan
Oke dus je weet wel te overdrijven als het je goed uitkomt.. Je weet heel goed alles te negeren wat jou niet goed uitkomt om (denk ik) te denken dat je goed bezig bent. Maar feitelijk zit je elke keer maar 1 dingetje uit elke reactie te halen (hoe lang de reactie ook was) om je gelijk proberen te halen. Als je vanuit de derde persoon naar je eigen gedrag kijkt dan kom je toch ook tot de conclusie dat dat niet netjes is om het zo maar te zeggen?quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er was geen sprake van onderdrukking.
Dat is een dramaqueenreactie op de maatregelen.
En een belediging voor slachtoffers van echte onderdrukking.
Wat heb ik dan overdreven?quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:14 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke dus je weet wel te overdrijven als het je goed uitkomt.. Je weet heel goed alles te negeren wat jou niet goed uitkomt om (denk ik) te denken dat je goed bezig bent. Maar feitelijk zit je elke keer maar 1 dingetje uit elke reactie te halen (hoe lang de reactie ook was) om je gelijk proberen te halen. Als je vanuit de derde persoon naar je eigen gedrag kijkt dan kom je toch ook tot de conclusie dat dat niet netjes is om het zo maar te zeggen?
In dit geval 'dramaqueenreactie', wat weer 1 zinnetje is uit de hele tekst.. Ik begin te denken dat je zit te trollenquote:
Daar is geen sprake van geweest.quote:Op zondag 1 oktober 2023 23:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
1. Je snapt dus niet waarom sommige mensen moeite hebben met het begin van onderdrukking.
Er is geen enkele maatregel meer.quote:Want op dit soort manieren start het altijd, niet plotseling, je bent een vrij persoon en poef je zit vast in een systeem.
Er was geen begin van onderdrukking.quote:Sommige mensen hebben er moeite mee omdat het het begin kan zijn van onderdrukking die niet meer goed te praten is.
Dat is jouw perceptie.quote:3. Nou wat dit betreft (misschien hiervoor ook) spreek ik voor mijzelf. Het werd je gewoon door de strot geduwd
Nee, maar is al benoemd.quote:, je moest zelfs kunnen aantonen dat je gevaccineerd was.
Het ging niet om sterftecijfers.quote:Terwijl vooral ouderen er dood aan gaan.
Is gedaan in het begin van de pandemie.quote:Er had net zo goed gezegd kunnen worden tegen de ouderen 'Jullie moeten extra voorzichtig zijn tot het vaccin er is, draag mondkapjes' etc.
Die mochten dus wel dood.quote:in plaats van de hele economie (en ieder persoon) te verpesten vanwege een virus dat 3 keer dodelijker is dan de griep. Waarschijnlijk nog minder erg want een flink deel zou sowieso dood zijn gegaan in die 2 jaren ongeacht het virus.
Je hele pleidooi gaat over onderdrukking en dat het door je strot werd gedrukt.quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
In dit geval 'dramaqueenreactie', wat weer 1 zinnetje is uit de hele tekst.. Ik begin te denken dat je zit te trollen
Oke, is het raar als ik zeg dat jouw analyse juist aangeeft dat je ongelijk hebt?quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hele pleidooi gaat over onderdrukking en dat het door je strot werd gedrukt.
Dat noem ik een dramaqueenreactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |