SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
gelukkig nooit meer pedersen!!quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goede aankoop he? Die Nieuwkoop.
Die was tot de redelijk belachelijke rode kaart de beste man op het veld.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft Arne goed neergezet he?quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die was tot de redelijk belachelijke rode de beste man op het veld.
Dus dat heb je goed gezien, inderdaad een goede aankoop.
Speelde voor zijn rode prent best goed. Maar jezus wat een domme overtredingquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat hij Pedersen direct naar de bank flikkerde was een uitstekende beslissing. En dat hij daarna Beelen bracht ipv Pedersen ook.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft Arne goed neergezet he?
Ook gewoon meer krediet natuurlijk. Ik vind Zerrouki vooralsnog een erg dure speler terwijl we eigenlijk een ander type speler op het middenveld nodig hadden. Maar dat komt ook wel omdat Timber maar niet uit de verf komt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Mats op 6 is beter dus ik snapte het wel.
Ontbreekt alleen wat Poolse wd40. Das alles.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
er zit wat roest in deze geoliede machine
We liggen inderdaad nog gewoon op SCHEMAquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Vorig seizoen ook gelijk thuis tegen Fortuna, dus we worden gewoon kampioen.
Domme Matsquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:29 schreef Wicky15 het volgende:
Wieffer zegt letterlijk dat hij niet weet waar die moet lopen als Zerrouki op het veld staat. Lekker duo wel
Ik vind het altijd wel bijzonder dat Timber aan de bal fysiek best sterk is en er bijna niet vanaf te krijgen is, maar bij balbezit van de tegenstander overal als een oud wijf in gaat en geen enkel duel meer wint.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook gewoon meer krediet natuurlijk. Ik vind Zerrouki vooralsnog een erg dure speler terwijl we eigenlijk een ander type speler op het middenveld nodig hadden. Maar dat komt ook wel omdat Timber maar niet uit de verf komt.
Als Timber wel uit de verf kwam dan zat Zerrouki op de bank, was het nog steeds een te dure aankoop geweest.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook gewoon meer krediet natuurlijk. Ik vind Zerrouki vooralsnog een erg dure speler terwijl we eigenlijk een ander type speler op het middenveld nodig hadden. Maar dat komt ook wel omdat Timber maar niet uit de verf komt.
Kan zijn dat dat een kwestie van wennen is.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:29 schreef Wicky15 het volgende:
Wieffer zegt letterlijk dat hij niet weet waar die moet lopen als Zerrouki op het veld staat. Lekker duo wel
geef hem terug aan Twente dan, die kunnen hem nog wel goed gebruikenquote:
Het is gewoon geen 8. Snap ook niet waarom je hem dat geforceerd wil maken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan zijn dat dat een kwestie van wennen is.
Wel geld terug.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
geef hem terug aan Twente dan, die kunnen hem nog wel goed gebruiken
Dat dus. Wat zijn Zerrouki en Timber toch weggegooid geldquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is gewoon geen 8. Snap ook niet waarom je hem dat geforceerd wil maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |