SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
gelukkig nooit meer pedersen!!quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goede aankoop he? Die Nieuwkoop.
Die was tot de redelijk belachelijke rode kaart de beste man op het veld.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft Arne goed neergezet he?quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die was tot de redelijk belachelijke rode de beste man op het veld.
Dus dat heb je goed gezien, inderdaad een goede aankoop.
Speelde voor zijn rode prent best goed. Maar jezus wat een domme overtredingquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat hij Pedersen direct naar de bank flikkerde was een uitstekende beslissing. En dat hij daarna Beelen bracht ipv Pedersen ook.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft Arne goed neergezet he?
Ook gewoon meer krediet natuurlijk. Ik vind Zerrouki vooralsnog een erg dure speler terwijl we eigenlijk een ander type speler op het middenveld nodig hadden. Maar dat komt ook wel omdat Timber maar niet uit de verf komt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Mats op 6 is beter dus ik snapte het wel.
Ontbreekt alleen wat Poolse wd40. Das alles.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
er zit wat roest in deze geoliede machine
We liggen inderdaad nog gewoon op SCHEMAquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Vorig seizoen ook gelijk thuis tegen Fortuna, dus we worden gewoon kampioen.
Domme Matsquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:29 schreef Wicky15 het volgende:
Wieffer zegt letterlijk dat hij niet weet waar die moet lopen als Zerrouki op het veld staat. Lekker duo wel
Ik vind het altijd wel bijzonder dat Timber aan de bal fysiek best sterk is en er bijna niet vanaf te krijgen is, maar bij balbezit van de tegenstander overal als een oud wijf in gaat en geen enkel duel meer wint.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook gewoon meer krediet natuurlijk. Ik vind Zerrouki vooralsnog een erg dure speler terwijl we eigenlijk een ander type speler op het middenveld nodig hadden. Maar dat komt ook wel omdat Timber maar niet uit de verf komt.
Als Timber wel uit de verf kwam dan zat Zerrouki op de bank, was het nog steeds een te dure aankoop geweest.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook gewoon meer krediet natuurlijk. Ik vind Zerrouki vooralsnog een erg dure speler terwijl we eigenlijk een ander type speler op het middenveld nodig hadden. Maar dat komt ook wel omdat Timber maar niet uit de verf komt.
Kan zijn dat dat een kwestie van wennen is.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:29 schreef Wicky15 het volgende:
Wieffer zegt letterlijk dat hij niet weet waar die moet lopen als Zerrouki op het veld staat. Lekker duo wel
geef hem terug aan Twente dan, die kunnen hem nog wel goed gebruikenquote:
Het is gewoon geen 8. Snap ook niet waarom je hem dat geforceerd wil maken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kan zijn dat dat een kwestie van wennen is.
Wel geld terug.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
geef hem terug aan Twente dan, die kunnen hem nog wel goed gebruiken
Dat dus. Wat zijn Zerrouki en Timber toch weggegooid geldquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is gewoon geen 8. Snap ook niet waarom je hem dat geforceerd wil maken.
Goh.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:30 schreef Tomatenboer het volgende:
In de persconferentie geeft Arne Slot toe dat we vorig seizoen ook behoorlijk vaak dergelijk erbarmelijke wedstrijden hadden tegen met name rechterrijtje ploegen.
@:pistolero
Dat is indirect een flink verwijt richting Slot en zijn tactische plan, maar dat zal hij vast niet zo bedoeld hebben.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:29 schreef Wicky15 het volgende:
En omdat met Timber in eerste instantie al een speler werd gekocht die nergens paste. Laatste poging nu is op die 10-positie denk ik.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, we hadden sowieso een goede back-up nodig voor Wieffer. Ueda is in principe ook een reserve die 9 miljoen heeft gekost natuurlijk.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Als Timber wel uit de verf kwam dan zat Zerrouki op de bank, was het nog steeds een te dure aankoop geweest.
Back up kopen? Als je ergens wilt komen moet je die keukenkampioendivisie speler zo snel mogelijk lozen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, we hadden sowieso een goede back-up nodig voor Wieffer. Ueda is in principe ook een reserve die 9 miljoen heeft gekost natuurlijk.
Maar deze invulling word ik niet echt gelukkig van nee. De rol van Kökcü was logischerwijs toch wel heel belangrijk.
Op een iets lager niveau wel, maar je loopt nu heel erg tegen zijn beperkingen aan. Het is geen Kökcü die overal een oplossing vindt, bij Wieffer moet het simpel blijven.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is gewoon geen 8. Snap ook niet waarom je hem dat geforceerd wil maken.
Nou ja, ik sluit niet uit dat Zerrouki nog wel zijn waarde gaat krijgen. Het is een goede speler, en stel dat Wieffer deze vormdip ook op 6 doorzet of geblesseerd raakt, dan zie ik graag Zerrouki daar. Vorig seizoen moest je terugvallen op Kökcü of Geert op 6, dat was niks.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat dus. Wat zijn Zerrouki en Timber toch weggegooid geld
We speelden tegen Fortuna?quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op een iets lager niveau wel, maar je loopt nu heel erg tegen zijn beperkingen aan. Het is geen Kökcü die overal een oplossing vindt, bij Wieffer moet het simpel blijven.
Fortuna kon er ook he-le-maal niets van.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op een iets lager niveau wel, maar je loopt nu heel erg tegen zijn beperkingen aan. Het is geen Kökcü die overal een oplossing vindt, bij Wieffer moet het simpel blijven.
Had ik ook wel meer van verwacht. Valt tot nu toe elke keer dramatisch in.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat was die Van de Belt trouwens walgelijk slecht. Daar zie ik echt helemaal niks in. Zelfs tegen Fortuna was het al een tempootje te hoog.
Er zit ook helemaal niks in van waaruit je kan denken dat dat nog wel wat kan wordenquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat was die Van de Belt trouwens walgelijk slecht. Daar zie ik echt helemaal niks in. Zelfs tegen Fortuna was het al een tempootje te hoog.
Mwah, op het niveau Heerenveen/Utrecht waar het tempo lager ligt kan Wieffer prima op 8. Het is vooral dat bij ons, zeker tegen een ingravend Fortuna, het baltempo echt wat hoger moet liggen zodat je dit soort wedstrijden vanzelfsprekend wint. En die handelingssnelheid heeft Wieffer op 8 niet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We speelden tegen Fortuna?
onzingenotquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, ik sluit niet uit dat Zerrouki nog wel zijn waarde gaat krijgen. Het is een goede speler, en stel dat Wieffer deze vormdip ook op 6 doorzet of geblesseerd raakt, dan zie ik graag Zerrouki daar. Vorig seizoen moest je terugvallen op Kökcü of Geert op 6, dat was niks.
In Timber begin ik het geloof echt wel op te geven ja. Die is in geen enkele rol echt geschikt, lijkt het.
Quinten Ryan Crispito Timber (Utrecht, 17 juni 2001) is een Nederlands - Curaçaos voetballer die als middenvelder voor Feyenoord speelt. Timber speelde in de jeugdopleidingen van DVSU, Feyenoord en Ajax.[1][2]quote:
Dat heeft hij nog maar weinig laten zien, maar het feit dat hij daar de beste is (ben ik het wel mee eens denk ik) zegt wel dat op die positie er echt wat bij moet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij is op dit moment je beste 8.
Speelde ook gewoon een prima tweede helft.
Ik verwacht geen inhoudelijk antwoord.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Quinten Ryan Crispito Timber (Utrecht, 17 juni 2001) is een Nederlands - Curaçaos voetballer die als middenvelder voor Feyenoord speelt. Timber speelde in de jeugdopleidingen van DVSU, Feyenoord en Ajax.[1][2]
quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:51 schreef Wicky15 het volgende:
Denk dat Wieffer-Timber-Stengs uiteindelijk je beste middenveld gaat zijn
Al besproken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 01:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooralsnog denk ik dat Wieffer Timber Stengs gewoon weer met de punt naar achteren je beste middenveld is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |