teambelang voor het landsbelang.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:20 schreef TheArt het volgende:
Demi, dit is kneiter dom. Er was 1 wiel waar je net op moest zitten;
Ze zag haar versnellen, maar reageerde pas later. Dat was wel merkwaardig.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:20 schreef TheArt het volgende:
Demi, dit is kneiter dom. Er was 1 wiel waar je net op moest zitten;
https://www.hln.be/wielre(...)-na-sprint~a704b0da/quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was tegen die Amerikaanse
Al zijn het uiteraard geen vriendinnen
Teveel kermisnummers op de baan gedaanquote:
Mexicanobakker is van de snelle conclusies vandaagquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:22 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
En dan zeggen jullie dat ik dramatisch ben
Ik ben in vorm.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mexicanobakker is van de snelle conclusies vandaag
Wees blij dat we straks in ieder geval van één grapjas af zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanneer worden we eindelijk eens definitief verlost van de altijd dopingcontroles ontlopende Deignan?
Maar daardoor neemt de dominantie dan SD Worx alleen maar meer toe.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wees blij dat we straks in ieder geval van één grapjas af zijn.
Je kan niet alles hebben ouwe reus.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar daardoor neemt de dominantie dan SD Worx alleen maar meer toe.
Dygert gaat met Canyon wel komen opzettenquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar daardoor neemt de dominantie dan SD Worx alleen maar meer toe.
Reusser of Miek moeten dat spel hier redden.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:25 schreef DiegoFuser het volgende:
Hier zit een hele hoop onsympathieke vrouwen samen in de groep achtervolgers.
Je moet Chabbey wel binnen schot houden.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:29 schreef Zwansen het volgende:
Oliedom om nu kopwerk te doen wat mij betreft.
Schweinberger!quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Reusser of Miek moeten dat spel hier redden.
Of Chabbey.
Die Oostenrijkse ken ik niet echt. Is dat een sympathieke vrouw?quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Reusser of Miek moeten dat spel hier redden.
Of Chabbey.
Laurence!quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit doet denken aan hoe ze Bettilol lieten zwemmen.
Wie is de Mathieu van de groep?quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit doet denken aan hoe ze Bettilol lieten zwemmen.
Dat idee had ik in de vorige klimmen ook al. Of ze doet alsof in de hoop dat iedereen nog met haar meerijdt of ze is echt minder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |