een overvloed aan producten en wat minder kopers komt het dus op neerquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:20 schreef Tanatos het volgende:
Er is wereldwijd een toenname van zowel bevolking als welvaart, en dat blijft voorlopig doorgaan.
Wat betreft welvaart en dus consumptie is minder westerlingen sowieso een prima idee.
Ik wacht al jaren op bevolkingskrimp in Nederland, prima plan.
We kunnen best met wat minder "welvaart", we verzuipen in de nutteloze troep.
Als we iets kunnen missen als kiespijn zijn het wel die drugsdealer Audi's.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een overvloed aan producten en wat minder kopers komt het dus op neer
deflatie is ook wel eens fijn
Een komma is ook een leesteken maar daar sluit je een zin niet mee af.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ook wel ‘leestekens’ genoemd.
Niet als er op dit moment 3 miljoen Nederlanders de AOW leeftijd hebben en dit aantal rapt gaat stijgen de komende jaren. Om over de zorgvraag van de even hard stijgende groep 80-plussers nog maar te zwijgeb.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:02 schreef Alpha0 het volgende:
Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen van een krimpende bevolking , NL zou veel leefbaarder zijn met 13 mln mensen of zo.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat kleine nederland ??
ASML ring a bell gaat er een belletje rinkelen?
Port haven van Rotterdam ??
Germania Duitsland is onze grote buur
Even vertaald. Prutsers.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Germany Duitsland is niks meer zonder goedkoop gas, wij zijn een Duitse provincie.
Dit inderdaad. Ik heb hierboven ook maar een vertaling overheen gegooid. Men schijnt zelfs "Duitsland" niet meer te kunnen schrijven.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:49 schreef Rostrup het volgende:
[..]
"population collapse"? Probeer het nog eens maar dan zonder die Engelsetaaldiarree.
De bevolking in nederland krimpt al sinds 2009.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:20 schreef Tanatos het volgende:
Er is wereldwijd een toenname van zowel bevolking als welvaart, en dat blijft voorlopig doorgaan.
Wat betreft welvaart en dus consumptie is minder westerlingen sowieso een prima idee.
Ik wacht al jaren op bevolkingskrimp in Nederland, prima plan.
We kunnen best met wat minder "welvaart", we verzuipen in de nutteloze troep.
Nee zo werkt het niet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:52 schreef cherrycoke het volgende:
We hebben met kapitalisme een behoorlijk monster gemaakt, krimpen is niet mogelijk want staatsschuld er word verwacht dat er oneindig blijft groeien zonder de gevolgen te overzien over een 100 jaar waar ook dit deel van de wereld op india gaat lijken, een vieze wereld waar de vele sociale structuren alleen nog maar voor de rijken zijn weggelegd.
Nee die stijgt maar wel door immigratie. Er zit wel een staartje aan vast...30% schijtn terugkerende Nederlanders te zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De bevolking in nederland krimpt al sinds 2009.
Nederland is al gekrompen tot 13 mlj mensen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:02 schreef Alpha0 het volgende:
Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen van een krimpende bevolking , NL zou veel leefbaarder zijn met 13 mln mensen of zo.
CBS geeft aan 17887588, waar haal jij die 13 milj vandaan?quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nederland is al gekrompen tot 13 mlj mensen.
Als we niks aan migratie zouden toelaten Anyways.
Wat hij net zegt...als wij immigratie niet meer zouden toelaten zouden we op 13 milj uitkomen omdat er onder de autochtone bevolking minder kinderen worden geboren.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
CPB geeft aan 17887588, waar haal jij die 13 milj vandaan?
misschien moeten we gaan leren krimpen,quote:
Lees en verbaas U.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
CBS geeft aan 17887588, waar haal jij die 13 milj vandaan?
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
misschien moeten we gaan leren krimpen,
naast dat ouderen als ik gezond moeten blijven en werken tot we voor apegapen gaan
Ouderen kosten toch veel te veel , al ben ik er zelf een, welliswaar nog gezond en bij zinnenquote:Op zondag 13 augustus 2023 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Wat wil je en hoe zie je dat voor je?
Nee, dat doet hij niet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De bevolking in nederland krimpt al sinds 2009.
Hij bedoeld de autochtonen bevolking. Dat klopt gewoon, alleen word de krimp ook veroorzaakt doordat autochtonen ook emigreren en studenten op uitwisseling gaan.quote:
Ja, en dus nee.quote:
Ik vind migratie niet “de Nederlandse bevolking”quote:
Emigreren zal tellen maar studenten blijven toch gewoon in nederland ingeschreven?quote:Op zondag 13 augustus 2023 22:35 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Hij bedoeld de autochtonen bevolking. Dat klopt gewoon, alleen word de krimp ook veroorzaakt doordat autochtonen ook emigreren en studenten op uitwisseling gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |