Wel open toch? Op maandagen tijdens de vakanties van Zuid staat er.quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:52 schreef amaranta het volgende:
https://www.discoverymuseum.nl/
Maar die is morgen niet open
En je hebt nog zo’n museum, ben ff de naam kwijt met allemaal illusies enzo. Is ook vlakbij.
Edit: Mind Mysterie
https://www.mindmystery.nl/
Wij vinden het leukquote:Op zondag 13 augustus 2023 19:23 schreef SQ het volgende:
Paar vriendinnen noemen nog archeon? Is dat wat?
Dan heb ik niet goed gekeken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel open toch? Op maandagen tijdens de vakanties van Zuid staat er.
Ziet er goed uit, straks even met Soneal overleggen of dat wat is voor komende week.
Wij vonden dat vorig jaar fantastisch. Zelfs mijn moeder die toen mee was heeft zich echt vermaaktquote:Op zondag 13 augustus 2023 18:21 schreef SQ het volgende:
Geofort kwam mijn man ook mee, is dat leuk ja?
In Soest toch, of zijn er 2?quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:02 schreef FlyingFish het volgende:
Ik ben nog nooit in Archeon geweest, maar mijn kinderen zijn twee keer met opa en oma geweest en vonden het heel erg leuk.
Verder kreeg ik laatst de tip van het nationaal militair museum in Amersfoort. Die hebben ook veel extra activiteiten in de zomervakantie.
Wel een ervaring uit de oude doos. Maar wij vonden steinerbos vroeger erg leuk.quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:12 schreef SQ het volgende:
Kom even binnen vallen, ik wil morgen met de oudste 2 iets leuks gaan doen (6 en 8 jaar) maar ik loop vast. Komen elke keer weer op dierenparken maar dat doen we altijd al dus ik zoek iets anders.
Wensen:
Goed bereikbaar met de auto
Ook enigszins interessant voor volwassenen
Geen dierentuin
Geen pretpark
Niet te ver van Eindhoven - geen Groningen, Friesland, Drenthe, Overijssel en Noord-Holland
Iemand tips uit eigen ervaring?
Geofort is geweldigquote:Op zondag 13 augustus 2023 18:21 schreef SQ het volgende:
Doen!quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:21 schreef SQ het volgende:
Steinerbos is nog altijd leukquote:Op zondag 13 augustus 2023 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel een ervaring uit de oude doos. Maar wij vonden steinerbos vroeger erg leuk.
https://steinerbos.nl/
Misschien dat mensen er hier wat recentere ervaringen mee hebben.
Er zit ook een wandelgebied omheen waar je leuk kunt struinen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 08:06 schreef Bami het volgende:
Openluchtmuseum zag ik al langskomen als tip, hebben wij met de schoonfamilie gedaan en volgens mij heeft iedereen zich vermaakt. Dus ook de neefjes en nichtjes met vergelijkbare leeftijden van jouw kinderen @:SQ .
Nationaal Militair Museum schijnt idd ook leuk te zijn, ik ontdekte gisteren dat het gratis parkeren is dus dat wordt mijn volgende “baby en ik moeten echt even het huis uit” uitje bij slecht weer denk ik.Benut ik die museumkaart nog eens.
Ik baal vooral dat de vakantie bijna voorbij is omdat het nu zo lekker rustig is overal.Geen verkeer tijdens het fietstochtje naar de opvang, rustige treinen. Zo’n feest altijd die vakantieperiode!
Ja we hebben tickets gereserveerd. Parkeergarage op 10 minuten lopen is ook prima te doen, we moeten even bekijken hoe druk het is op de weg, het is een aardige rit vanaf hier (2,5 uur, zonder spits).quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:20 schreef mousemicky het volgende:
Horeca is standaard/beperkt bij Naturalis, maar eigen broodjes meenemen kan prima. Er zijn 'picknick' plekken binnen, maar die zijn wel druk in vakanties.
Parkeren is idd beperkt, misschien is er plek als je vroeg komt. Wij hebben in een parkeergarage op 10 min lopen geparkeerd toen.
Check trouwens wel even of je van te voren toegangskaarten moet kopen/reserveren, in de kerstvakantie moest dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |