abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 augustus 2023 @ 19:32:16 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210274763
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 18:52 schreef amaranta het volgende:
https://www.discoverymuseum.nl/
Maar die is morgen niet open

En je hebt nog zo’n museum, ben ff de naam kwijt met allemaal illusies enzo. Is ook vlakbij.
Edit: Mind Mysterie
https://www.mindmystery.nl/
Wel open toch? Op maandagen tijdens de vakanties van Zuid staat er.
Ziet er goed uit, straks even met Soneal overleggen of dat wat is voor komende week.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210274823
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 19:23 schreef SQ het volgende:
Paar vriendinnen noemen nog archeon? Is dat wat?
Wij vinden het leuk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 13 augustus 2023 @ 19:39:43 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210274869
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 19:23 schreef SQ het volgende:
Paar vriendinnen noemen nog archeon? Is dat wat?
Dat wordt hier zowel door de 12-jarige als door kleinzoon van 4 gewaardeerd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 13 augustus 2023 @ 19:47:02 #54
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210274970
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 19:32 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wel open toch? Op maandagen tijdens de vakanties van Zuid staat er.
Ziet er goed uit, straks even met Soneal overleggen of dat wat is voor komende week.
Dan heb ik niet goed gekeken.
pi_210275137
Ik ben nog nooit in Archeon geweest, maar mijn kinderen zijn twee keer met opa en oma geweest en vonden het heel erg leuk.

Verder kreeg ik laatst de tip van het nationaal militair museum in Amersfoort. Die hebben ook veel extra activiteiten in de zomervakantie.
pi_210275506
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 18:21 schreef SQ het volgende:
Geofort kwam mijn man ook mee, is dat leuk ja?
Wij vonden dat vorig jaar fantastisch. Zelfs mijn moeder die toen mee was heeft zich echt vermaakt :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 13 augustus 2023 @ 21:44:22 #57
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_210276130
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 20:02 schreef FlyingFish het volgende:
Ik ben nog nooit in Archeon geweest, maar mijn kinderen zijn twee keer met opa en oma geweest en vonden het heel erg leuk.

Verder kreeg ik laatst de tip van het nationaal militair museum in Amersfoort. Die hebben ook veel extra activiteiten in de zomervakantie.
In Soest toch, of zijn er 2?
pi_210276613
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 21:44 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Soesterberg, maar dat is vlakbij Amersfoort.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210276619
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 21:44 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Je hebt helemaal gelijk :X Zit in de buurt :D
pi_210276631
Afgelopen meivakantie in Archeon geweest met een vier- en achtjarige. Vonden het allebei heel leuk, vooral de doedingen zoals zwaardvechten en boogschieten.

En in Kwadendamme (bij Goes, vlakbij afrit a58) heb je Berkenhof Zoo. Ik weet het, geen dierenpark, maar de dieren zijn eigenlijk maar een klein deel. Waar ik ‘m voor tip is de overdekte junglespeeltuin met water (maximaal kniediep) en veel zand, touwbruggen bovenin de bomen, houten klimtorens en hutten, waterpompen en ander moois. Mijnes kunnen daar uuuuren kliederen met modder en allerlei dammenbouwprojecten. Daarnaast een spraypark buiten. Oh, en een dino-tentoonstelling. Prima horeca ook. Het is ook een halte van het stoomtreintje Goes-Borssele, dus je kunt ook nog een paar haltes daarmee pakken, of bijv. parkeren in Goes en met het treintje naar Berkenhof.
  zondag 13 augustus 2023 @ 22:31:28 #61
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_210276654
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 18:12 schreef SQ het volgende:
Kom even binnen vallen, ik wil morgen met de oudste 2 iets leuks gaan doen (6 en 8 jaar) maar ik loop vast. Komen elke keer weer op dierenparken maar dat doen we altijd al dus ik zoek iets anders.

Wensen:

Goed bereikbaar met de auto
Ook enigszins interessant voor volwassenen
Geen dierentuin
Geen pretpark
Niet te ver van Eindhoven - geen Groningen, Friesland, Drenthe, Overijssel en Noord-Holland

Iemand tips uit eigen ervaring?
Wel een ervaring uit de oude doos. Maar wij vonden steinerbos vroeger erg leuk.
https://steinerbos.nl/

Misschien dat mensen er hier wat recentere ervaringen mee hebben.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_210276767
robotland (net over de Belgische grens) is ook erg leuk als je kinderen een beetje into knopjes ect zijn.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 13 augustus 2023 @ 22:42:07 #63
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210276775
quote:
Geofort is geweldig O+ Veel plezier, wat je ook gaat doen.
pi_210277502
Archean is erg leuk. Maar wel veel hetzelfde als het prehistorisch dorp (het een is ook op het ander gebaseerd). En er zit een pannenkoekenrestaurant in het park, met zowaar lekkere pannenkoeken (niet van die nep pannenkoeken zoals in een willekeurig pannenkoekenrestaurant, maar gewoon met lekker meel (kon geloof ik kiezen) en goed gebakken. Maar dat ter zijde.

Mind mystery vonden ze hier ook erg leuk. En vrienden met wat jongere kinderen dan die van ons hadden zich er ook goed vermaakt zeiden ze toen.

En ik las hier ook al irrland. Blijft ook altijd leuk!
  Redactie Frontpage maandag 14 augustus 2023 @ 05:53:44 #65
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_210277845
quote:
Doen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 14 augustus 2023 @ 07:18:00 #66
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_210278029
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 22:31 schreef livelink het volgende:

[..]
Wel een ervaring uit de oude doos. Maar wij vonden steinerbos vroeger erg leuk.
https://steinerbos.nl/

Misschien dat mensen er hier wat recentere ervaringen mee hebben.
Steinerbos is nog altijd leuk :Y
Klein Zwitserland moet je wegblijven
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_210278234
Openluchtmuseum zag ik al langskomen als tip, hebben wij met de schoonfamilie gedaan en volgens mij heeft iedereen zich vermaakt. Dus ook de neefjes en nichtjes met vergelijkbare leeftijden van jouw kinderen @SQ .
Nationaal Militair Museum schijnt idd ook leuk te zijn, ik ontdekte gisteren dat het gratis parkeren is dus dat wordt mijn volgende “baby en ik moeten echt even het huis uit” uitje bij slecht weer denk ik. _O- Benut ik die museumkaart nog eens.

Ik baal vooral dat de vakantie bijna voorbij is omdat het nu zo lekker rustig is overal. O+ Geen verkeer tijdens het fietstochtje naar de opvang, rustige treinen. Zo’n feest altijd die vakantieperiode!
pi_210279692
Ik ben fan van het openluchtmuseum. Wij gaan elk jaar minstens 1 keer er naar toe. De fijnste plek in Nederland wat mij betreft :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 14 augustus 2023 @ 11:05:03 #69
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_210279857
Bokrijk is ook altijd super leuk! en ook een super leuke speeltuin erbij
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_210279928
De vakantie is voorbij hoor (voor mij dan).
Al gesport, B bij het Timmerdorp afgeleverd en de meest prangende mailtjes beantwoord dus een soort van gewerkt.

Vanmiddag kijken waar ik aan toe kom, verloofde gaat helpen bij Timmerdorp als vrijwilliger en ik heb dan Juul rondrennen.
Morgen weer naar kantoor, 6 weken niet geweest, eens kijken of ik het nog kan vinden ;)
pi_210280620
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 08:06 schreef Bami het volgende:
Openluchtmuseum zag ik al langskomen als tip, hebben wij met de schoonfamilie gedaan en volgens mij heeft iedereen zich vermaakt. Dus ook de neefjes en nichtjes met vergelijkbare leeftijden van jouw kinderen @:SQ .
Nationaal Militair Museum schijnt idd ook leuk te zijn, ik ontdekte gisteren dat het gratis parkeren is dus dat wordt mijn volgende “baby en ik moeten echt even het huis uit” uitje bij slecht weer denk ik. _O- Benut ik die museumkaart nog eens.

Ik baal vooral dat de vakantie bijna voorbij is omdat het nu zo lekker rustig is overal. O+ Geen verkeer tijdens het fietstochtje naar de opvang, rustige treinen. Zo’n feest altijd die vakantieperiode!
Er zit ook een wandelgebied omheen waar je leuk kunt struinen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210281482
Weet iemand hoe de horeca is in Naturalis? Ik kan daar op de site niet zoveel over vinden qua aanbod namelijk en 2 nogal kieskeurige eters... kan je daar ook je eigen broodje op eten?
En qua parkeren? Iemand ervaring?
Mijn man denkt dat je prima kan parkeren, maar er staat beperkt plek, dus ik dacht misschien zitten hier mensen met ervaring :).
Fake it till you make it...
  maandag 14 augustus 2023 @ 14:20:04 #73
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_210281649
Horeca is standaard/beperkt bij Naturalis, maar eigen broodjes meenemen kan prima. Er zijn 'picknick' plekken binnen, maar die zijn wel druk in vakanties.

Parkeren is idd beperkt, misschien is er plek als je vroeg komt. Wij hebben in een parkeergarage op 10 min lopen geparkeerd toen.

Check trouwens wel even of je van te voren toegangskaarten moet kopen/reserveren, in de kerstvakantie moest dat wel.
pi_210281666
Parkeerterrein is erg klein idd, in de vakantie zou ik op tijd komen. Al scheelt het waarschijnlijk wel dat de vakantie in regio midden volgende week afgelopen is, ik verwacht dat het dan een stuk rustiger is.

Ze hadden boven ook een lunchruimte dacht ik, wij hebben er in ieder geval wel eens pakjes drinken en een koek gegeten/gedronken zonder problemen. Restaurant beneden is ook ruim, dus ik verwacht sowieso geen probleem als je alleen wat drinken koopt evt.
pi_210282433
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 14:20 schreef mousemicky het volgende:
Horeca is standaard/beperkt bij Naturalis, maar eigen broodjes meenemen kan prima. Er zijn 'picknick' plekken binnen, maar die zijn wel druk in vakanties.

Parkeren is idd beperkt, misschien is er plek als je vroeg komt. Wij hebben in een parkeergarage op 10 min lopen geparkeerd toen.

Check trouwens wel even of je van te voren toegangskaarten moet kopen/reserveren, in de kerstvakantie moest dat wel.
Ja we hebben tickets gereserveerd. Parkeergarage op 10 minuten lopen is ook prima te doen, we moeten even bekijken hoe druk het is op de weg, het is een aardige rit vanaf hier (2,5 uur, zonder spits).
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')