Zelf ook ingeschreven voor Eindhoven. Die stond nog op het lijstje maar nog niet aan toegekomen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:44 schreef SEMTEX het volgende:
Gisteren een heerlijke 10km gelopen in 5:50 gemiddeld. Heel heel langzaam word ik weer sneller. Komende zaterdag een Ten Miles hier in de buurt, in oktober de Marathon in Eindhoven en tussendoor nog halve marathons #39 en #40. Genoeg motivatie om lekker door te blijven trainen.
Ik heb een pot eiwitpoeder en magnesiumpillen. De eerste neem ik na een krachttraining of een hele zware hardlooptraining, meestal 1 of 2x per week. De 2e neem ik alleen als ik het idee van restless legs heb.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:10 schreef GoldRushFrog het volgende:
Zijn er hier nog mensen die vanwege het fanatieke sporten (hardlopen) supplementen gebruiken? Multivitamine, Omega-3 vetzuren, Magnesium, Vitamine D of iets van eiwitten, bijvoorbeeld?
Ik gebruik eiwitpoeder en creatine. Eiwitpoeder en creatine gaan voornamelijk in m'n (fruit)shakes en ik gebruik het eiwitpoeder ook in m'n eiwitpannekoeken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:10 schreef GoldRushFrog het volgende:
Zijn er hier nog mensen die vanwege het fanatieke sporten (hardlopen) supplementen gebruiken? Multivitamine, Omega-3 vetzuren, Magnesium, Vitamine D of iets van eiwitten, bijvoorbeeld?
Vit d, maar niet vanwege het hardlopen. Eenvoudige Etos magnesium, maar daar heb ik mijn twijfels over of het nuttig is.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:10 schreef GoldRushFrog het volgende:
Dat zijn aardig wat tabletjes per dag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik slik standaard magnesium (375gr of meer)
Mgr, kakquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:43 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dat zijn aardig wat tabletjes per dag.
Ik neem zelf magnesium, bcaa en ijzer. In de wintermaanden ook nog vitamine D.
Bij twijfel altijd doen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 07:13 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik extra rust moet nemen of niet. Ik was vorige week zondag (dus een dag of 10 geleden) een klein beetje door m'n enkel gegaan. Met hardlopen is de enkel de eerste km een beetje stijf, maar daarna heb ik er geen last meer van. Maar het gaat nog niet weg. Doordat ik er na m'n warming-up geen last meer van heb, denk ik dat ik gewoon m'n schema kan blijven lopen. Maar aan de andere kant, misschien zorg ik er nu wel voor dat het niet beter wordt. Ik heb iig voor zondag een fietstocht gepland om m'n sportenergie er op een andere manier uit te krijgen
Niet slecht! Goed gedaan. Op naar de sub40quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:18 schreef Gimmick het volgende:
Vandaag voor het eerst een 10k onder de 45 minuten gelopen. Dat was het A doel, maar had niet gedacht dat het zou lukken. Wel echt helemaal kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |