SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer? :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw deel, nieuwe kansen! Misschien kunnen we de wie loopt waar weer leven inblazen.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Gisteren iets te veel bier gedronken en vandag een 14km duurloop op het programma
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
's Avonds een vent, 's ochtends een vent...quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gisteren iets te veel bier gedronken en vandag een 14km duurloop op het programmaZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En zo geschieddequote:Op zondag 13 augustus 2023 12:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends' s middags een vent...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Keurig tempo alsnog Neo-Mullen!
Ik heb met m'n duurloop van vandaag voor het eerst een week van 40km gedaan![]()
En geen pijntjes eigenlijk, training gaat lekker hoewel ik nog niet echt het gevoel heb dat ik veel sneller (vooral meer km's) wordt maar dat zal vast wel komen.![]()
Zo! Marathontraining?quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:56 schreef Evangelion het volgende:
2 weken van 100k gedaan![]()
Kuiten van graniet inmiddels. Zo stijf.
Ik liep eindelijk een keer sub40 in de zomerNormaal zijn 10kms met warm weer echt niet mijn ding, maar deze keer bleef het verval redelijk beperkt! Dat biedt perspectief!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben nu een schema aan het volgen voor de HM op 1 oktober (Breda singelloop). Het is een 12-weken-schema, maar ik ga binnenkort op vakantie waarin ik 7 trainingen moet overslaan uit de drukste weken. Ik hoop dat de terugval enigszins meevalt.
Ik doel op een sub 1u50m. Wordt nog pittig.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Schoenen mee op vakantie?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Idd, dan maar ergens een 5km-tje tussen proppen. Ik heb het drie keer geprobeerd bij een marathontraject, een hiaat door een vakantie ertussendoor. In 2017, 2019 en 2021. Die in 2017 en 2019 gingen prima, in 2021 deed ik te heftige hikes en trainde ik op de verkeerde schoenen, waardoor ik mijn achillespees twee weken van tevoren overbelastte. Doe je dit voor het eerst nav een schema, dan zou ik toch blijven trainen op vakantie.
[ Bericht 40% gewijzigd door SEMTEX op 14-08-2023 11:49:17 ]In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki![]()
Als er iets is wat je overal wel kan is het hardlopen...of ga je naar Marokko met 50C ?quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben nu een schema aan het volgen voor de HM op 1 oktober (Breda singelloop). Het is een 12-weken-schema, maar ik ga binnenkort op vakantie waarin ik 7 trainingen moet overslaan uit de drukste weken. Ik hoop dat de terugval enigszins meevalt.
Ik doel op een sub 1u50m. Wordt nog pittig.Ik zwaai naar dieren.![]()
Ligt het aan mij of zijn er veel minder wedstrijden tegenwoordig?
Ik heb het idee dat je 8~10 jaar geleden elke 2/3 weken wel een wedstrijd in de buurt (van Den Haag) had, het lijkt me veel minder te zijn nu.
Of kijk ik op de verkeerde hardloopkalenders?Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik gebruik daarvoor Facebook en heb nagenoeg alle eventpagina's en hardloopverenigingen toegevoegd, inschrijven.nl en https://www.trail-running.eu/events/ . In de zomer is het altijd iets minder. Alle pogingen in juni en jullie stranden meestal op kortere afstanden vanwege de hitte, augustus is verder meestal niet zo'n populaire wedstrijdmaand.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:34 schreef CaLeX het volgende:
Ik heb het idee dat je 8~10 jaar geleden elke 2/3 weken wel een wedstrijd in de buurt (van Den Haag) had, het lijkt me veel minder te zijn nu.
Of kijk ik op de verkeerde hardloopkalenders?In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki![]()
Het is nu natuurlijk sowieso een wedstrijdluwe periode, juni/juli is meer baanseizoen en in augustus is er traditioneel weinig. Vanaf begin september is er echt wel weer heel veel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:34 schreef CaLeX het volgende:
Of kijk ik op de verkeerde hardloopkalenders?
Maar daarnaast is het oude 'agium zomercircuit' in omgeving den haag/westland er nog steeds, maar wordt wat minder goed gemarket. Afgelopen zaterdag was er de Bradelierloop.
Er is tegenwoordig ook elke week een parkrun in het Zuiderpark, ook komende zaterdag. Elke 2e zondag vd maand Kopjesloop in Delft.
Aantal andere opties;
2 september Vogelwijkloop bij Haag
3 september Big Ten in Rotterdam
10 september Halve van Oostland Pijnacker
18 september Dobbeloop Nootdorp (vanaf dan weer elke 4e zondag vd maand)
23 september Rijk Zwaanloop
Dus volgens mij kan je nog steeds je lol op
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, voor Athene. Heb daar niet echt doelen voor, is meer voor de ervaring, maar wil alvast wennen aan een zwaarder schema om volgend voljaar te schroeien.quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zo! Marathontraining?
Ik liep eindelijk een keer sub40 in de zomerNormaal zijn 10kms met warm weer echt niet mijn ding, maar deze keer bleef het verval redelijk beperkt! Dat biedt perspectief!
![]()
![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 14 augustus 2023 11:37 schreef SEMTEX het volgende:
Idd, dan maar ergens een 5km-tje tussen proppen. Ik heb het drie keer geprobeerd bij een marathontraject, een hiaat door een vakantie ertussendoor. In 2017, 2019 en 2021. Die in 2017 en 2019 gingen prima, in 2021 deed ik te heftige hikes en trainde ik op de verkeerde schoenen, waardoor ik mijn achillespees twee weken van tevoren overbelastte. Doe je dit voor het eerst nav een schema, dan zou ik toch blijven trainen op vakantie.Ja ik ga het proberen, maar ik verwacht er niet veel van. Het schema laat ik die vakantie sowieso los. Het zal dan meer kleine rondjes zijn om het hardlopen in de benen de houden zoals SEMTEX al voorstelt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als er iets is wat je overal wel kan is het hardlopen...of ga je naar Marokko met 50C ?
Na de vakantie het schema weer oppakken zover dat lukt. En dan 1 oktober gasgeven en genieten.
Na mijn debacle in Den Haag dit jaar, kan alles alleen maar meevallen.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Thnx, de parkrun wist ik maar trekt me totaal niet eigenlijk. Van Agium heb ik er 3 (verschillende afstanden) gelopen, 's gravenzande staat nog op de lijst.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is nu natuurlijk sowieso een wedstrijdluwe periode, juni/juli is meer baanseizoen en in augustus is er traditioneel weinig. Vanaf begin september is er echt wel weer heel veel.
Maar daarnaast is het oude 'agium zomercircuit' in omgeving den haag/westland er nog steeds, maar wordt wat minder goed gemarket. Afgelopen zaterdag was er de Bradelierloop.
Er is tegenwoordig ook elke week een parkrun in het Zuiderpark, ook komende zaterdag. Elke 2e zondag vd maand Kopjesloop in Delft.
Aantal andere opties;
2 september Vogelwijkloop bij Haag
3 september Big Ten in Rotterdam
10 september Halve van Oostland Pijnacker
18 september Dobbeloop Nootdorp (vanaf dan weer elke 4e zondag vd maand)
23 september Rijk Zwaanloop
Dus volgens mij kan je nog steeds je lol op
Oostland ga ik eens naar kijken. 10 september een 10km (of 17 (1vd4 bij Sparta)) en 23 september op voor een 'snelle' 5km zou moeten kunnen.
Al had ik de hoop de komende weken wat te hebben, maar wat er niet is kan ook niet op de diverse kalenders staan.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Morgen maar eens de 8x 1 minuut aanvallen en 8x 1 minuut wandelen. Vorige week heb ik 5x 1 minuut hardgelopen en 5x2 minuten gewandeld![]()
Vandaag toch maar 5 keer 1 minuut gelopen en 5 keer 2 minuten gewandeld. Toch nog veel last van spierpijn, en wil de boel niet forceren.
Dan liever een weekje extra trainen op hetzelfde schema.
Het verbaasd me wel hoe veel deugd je kan hebben van een kwartiertje bewegen. Je bent meteen een ander mens ofzo.![]()
In augustus heb je nog een paar Kerkpolderlopen in Delft, bij de club van @Quoi: https://www.dijc-bertus.nl/index.php/trimlopen/kerkpolderloop
En natuurlijk de 3plassenloop in Zoetermeer, op de laatste zondag van de maand.
Deze wedstrijdjes kosten resp 2 en 3 euro.![]()
Rustig aan blijven doen, houd het leuk voor jezelf.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vandaag toch maar 5 keer 1 minuut gelopen en 5 keer 2 minuten gewandeld. Toch nog veel last van spierpijn, en wil de boel niet forceren.
Dan liever een weekje extra trainen op hetzelfde schema.
Het verbaasd me wel hoe veel deugd je kan hebben van een kwartiertje bewegen. Je bent meteen een ander mens ofzo.
Mooi dat je er zoveel plezier aan beleeftdie progressie komt vanzelf wel.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Het was loeizwaar, maar wel enorm gaaf om gedaan te hebben. Traagste tijd ooit (4:46), maar met die hoogtemeters en continue verschillende hoogtes geen wonder. Het mooiste is dat ik schoenen heb gevonden waarmee ik weer een marathon kan lopen, dat ik geen podozooltjes meer aanhoef die blaren geven en dus denk ik dat ik een najaarsmarathon wil gaan lopen. Ik ga er nog een blogje aan wijden op mijn hardloopblog.quote:In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki![]()
NIeuwe brooks gts23 binnen...als je dan het verschil ziet met de oude...ja dan was het wel nodig![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Geerd op 16-08-2023 17:36:30 ]Ik zwaai naar dieren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: