SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Zie TT voor het goede antwoord.
Geweldige tactiek om punten binnen te slepen, dit
Mijn voorsprong is alweer weg. Gelijke stand nu. En ik vermoed dat het zo zal blijven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Zie TT voor het goede antwoord.
Geweldige tactiek om punten binnen te slepen, dit
Eens, maar dit heeft ook wel wat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind de Duitse versie trouwens mooier. Hij doet erg z'n best om Nederlands te zingen, maar in het Duits klinkt het gewoon een stuk natuurlijker
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
Het feest bij de buren begint erg luidruchtig te worden. De vader van het kroost werkt bij de politie. Nu heb ik de drang om die voor de grap te bellen
Kijk.... weer wat opgestoken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Tekst van/met hulp van Karel Hille, u allen bekend van Waarheen waarvoor
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
Het feest bij de buren begint erg luidruchtig te worden. De vader van het kroost werkt bij de politie. Nu heb ik de drang om die voor de grap te bellen
De nieuwe Doedezemaar is opgestaanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
Ik hoop niet dat dit een "vrouw van Will Smith-momentje" is. (Will moest lachen om een grapje van Chris Rock, z'n vrouw vond dat overduidelijk niet leuk en stormde Will maar het podium op om Chris een dreun te verkopen)quote:
Symph was gisteren degene die zeurde vanwege wat luidruchtig bezoek bij de burenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit een "vrouw van Will Smith-momentje" is. (Will moest lachen om een grapje van Chris Rock, z'n vrouw vond dat overduidelijk niet leuk en stormde Will maar het podium op om Chris een dreun te verkopen)
Ik zet mijn muziek altijd zo hard, dat ik ze niet hoor als de buren aanbellen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph was gisteren degene die zeurde vanwege wat luidruchtig bezoek bij de buren
Al te luidruchtige buren zijn geen pretje, inderdaad. Ik moest net even denken aan jouw recent ge-uite ergernissen over buren, vandaarquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph was gisteren degene die zeurde vanwege wat luidruchtig bezoek bij de buren
Dat blijft ook nog wel even zoquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:17 schreef Fogel het volgende:
Ik vond het rustig in het andere topic
Dan kan kloppen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:17 schreef Fogel het volgende:
Hoe is het bij jou nu qua weer?heb je last van de overstromingen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:17 schreef Fogel het volgende:
De pubers gisteren werden steeds stiller en iets na 23 uur was alles over. En andes had ik ze wel even tot stilte gemaand, die pubers zijn daar nog wel in te sturen. In tegenstelling tot de volwassenen in de andere tuinenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Al te luidruchtige buren zijn geen pretje, inderdaad. Ik moest net even denken aan jouw recent ge-uite ergernissen over buren, vandaar
Als ik hier op 193 meter hoogte last heb van overstromingen dan hebben jullie dat waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hoe is het bij jou nu qua weer?heb je last van de overstromingen?
Dat jij op een rots goed zit wist ik, maar je hebt dus geen roeiboot nodig voor de boodschappen enzo?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik hier op 193 meter hoogte last heb van overstromingen dan hebben jullie dat waarschijnlijk ook
Heb daar serieus rekening mee gehouden toen ik een stuk gron (berg eigenlijk) kocht. De rots waar mijn huis staat heeft al minimaal een ijstijd overleefd qua erosie, dus het zit wel goed.
Nee, zat in het grensgebeid tussen code geel en oranje. Viel allemaal wel mee hier. Al is de waterval achter het huis wel een stuk wilder dan normaal.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat jij op een rots goed zit wist ik, maar je hebt dus geen roeiboot nodig voor de boodschappen enzo?
Gelukkig maar, ik zag best heftige beelden uit Noorwegen en Zwedenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, zat in het grensgebeid tussen code geel en oranje. Viel allemaal wel mee hier. Al is de waterval achter het huis wel een stuk wilder dan normaal.
Toch Holland. Ik twijfelde of hij I'm from Holland of I'm from Harlem zong.quote:
Dat had ik ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch Holland. Ik twijfelde of hij I'm from Holland of I'm from Harlem zong.
Ik werd even afgeleid door mijn zoon.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:31 schreef Melting het volgende:
Ik geloof niet dat niemand deze weet.
Dat kloptquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:31 schreef Melting het volgende:
Ik geloof niet dat niemand deze weet.
Dat kan gebeuren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik werd even afgeleid door mijn zoon.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:45 schreef livelink het volgende:
Ik twijfel of dit door een vrouw of een man wordt gezongen.
Ik denk ook altijd dat het een vrouw is, maar niet dusquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:45 schreef livelink het volgende:
Ik twijfel of dit door een vrouw of een man wordt gezongen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet veel uit dat hoesje afleiden. Ik lees alleen dat Peter Carrie kent.
Op de radio?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb al de hele dag Vlaams gehoord
Ik gisteren nog in België. En na thuiskomst als toetje op tv ook nog Bla Bla Bla met Schaap, over het Vlaams.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb al de hele dag Vlaams gehoord
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik gisteren nog in België. En na thuiskomst als toetje op tv ook nog Bla Bla Bla met Schaap, over het Vlaams.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Love me for a reason een Osmond denk ik
Is dat leuk, dat programma van Elise Schaap?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik gisteren nog in België. En na thuiskomst als toetje op tv ook nog Bla Bla Bla met Schaap, over het Vlaams.
Dagtripje, vooral in de omgeving ten noordoosten van Brussel en ten westen van Maastricht. Gelukkig niet de weg kwijt (hoewel dingen soms heel idioot staan aangegeven daar)quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar was je in België dan?
Was je de weg kwijt?
Ik vind van wel. Sommigen kraken het af. Het is gewoon laagdrempelig, om te lachen. Niet al te veel diepgang. Ik heb me er wel mee vermaakt. Ik moet nog 1 aflevering kijken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is dat leuk, dat programma van Elise Schaap?
Standaard na de bocht en na de rotonde, je went eraanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dagtripje, vooral in de omgeving ten noordoosten van Brussel en ten westen van Maastricht. Gelukkig niet de weg kwijt (hoewel dingen soms heel idioot staan aangegeven daar)
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Je krijgt de hele ervaring.
[ afbeelding ]
Dat noemen ze een rond punt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Standaard na de bocht en na de rotonde, je went eraan
Stoned freequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Je krijgt de hele ervaring.
[ afbeelding ]
Omleiding in België: u had hier linksaf gemoetenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dagtripje, vooral in de omgeving ten noordoosten van Brussel en ten westen van Maastricht. Gelukkig niet de weg kwijt (hoewel dingen soms heel idioot staan aangegeven daar)
Bij vlagen wel ja. We zijn nog een keer verkeerd gereden bij een omleiding, maar kwamen toen wel in een rustig dorpje waar je gewoon je auto kunt parkeren pal tegenover het café waar je wat gaat drinken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Omleiding in België: u had hier linksaf gemoeten
Zoals het hoort dus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij vlagen wel ja. We zijn nog een keer verkeerd gereden bij een omleiding, maar kwamen toen wel in een rustig dorpje waar je gewoon je auto kunt parkeren pal tegenover het café waar je wat gaat drinken.
Even aan de laadpaal gaan hangen dan maar.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil nog wel weer eens naar België, rondje kringwinkels doen, maar de energie ontbreekt
Ik kwam ooit in een omleiding op een omleiding op een omleiding die halverwege was afgesloten in verband met de kermisquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij vlagen wel ja. We zijn nog een keer verkeerd gereden bij een omleiding, maar kwamen toen wel in een rustig dorpje waar je gewoon je auto kunt parkeren pal tegenover het café waar je wat gaat drinken.
Kwam je van een koude kermis thuis.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kwam ooit in een omleiding op een omleiding op een omleiding die halverwege was afgesloten in verband met de kermis
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kwam je van een koude kermis thuis.
Nogalquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kwam je van een koude kermis thuis.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:08 schreef DJ11 het volgende:
Dit ken ik ook niet. Klinkt wel grappig.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Rita hovink laat me alleen, maar dan het origineel
Ik ben vanavond niet zo snel van begrip.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe vaak ze het nog moesten herhalen?![]()
[ afbeelding ]
Die Melting draait toch actueel he?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:22 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is de sound van dit liedje weer bijzonder handig gejat voor dat matige nummer van Peggy Gou, dat nu op #1 in de Top 40 staat.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die Melting draait toch actueel he?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, het wordt nog eens wat met hemquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:25 schreef livelink het volgende:
Stock, Aitken & Waterman - Roadblock
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:27 schreef livelink het volgende:
Er komt een tijd dat Melting gewoon elke zaterdag de top 40 van die week draait.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:27 schreef DJ11 het volgende:
Staatssecretaris Uslu voor Cultuur en Media (OCW) heeft onlangs de clausules op FM-frequenties voor commerciële zenders grotendeels afgeschaft. Moesten zenders als Veronica en Radio 10 voorheen verplicht muziek van minstens 5 jaar oud draaien, in de nieuwe situatie hoeft dat niet meer. "Ik heb dit ook speciaal gedaan om Melting op Radio 49 te stimuleren", aldus Uslu.
Brrrr... doe dat maar niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:27 schreef livelink het volgende:
Er komt een tijd dat Melting gewoon elke zaterdag de top 40 van die week draait.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:27 schreef DJ11 het volgende:
Staatssecretaris Uslu voor Cultuur en Media (OCW) heeft onlangs de clausules op FM-frequenties voor commerciële zenders grotendeels afgeschaft. Moesten zenders als Veronica en Radio 10 voorheen verplicht muziek van minstens 5 jaar oud draaien, in de nieuwe situatie hoeft dat niet meer. "Ik heb dit ook speciaal gedaan om Melting op Radio 49 te stimuleren", aldus Uslu.
De top 40 uit 1969...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:28 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als ik de hele top 40 ga draaien, luistert er niemand meer.
Jawel, joh. En dan gaan de luisteraars elke week eerst naar de platenwinkel om de lijst te halen, zodat ze alles weten en 0 punten hebben.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:28 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als ik de hele top 40 ga draaien, luistert er niemand meer.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel, joh. En dan gaan de luisteraars elke week eerst naar de platenwinkel om de lijst te halen, zodat ze alles weten en 0 punten hebben.
Komt Vout nog op bezoek vandaag?quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel, joh. En dan gaan de luisteraars elke week eerst naar de platenwinkel om de lijst te halen, zodat ze alles weten en 0 punten hebben.
Soms heb ik moeite te geloven dat iets in de top40 heeft gestaan.quote:
Ik hoop dat hij eens een weekje rustig blijft.quote:
Zeg..... ik lees wel mee hè?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij eens een weekje rustig blijft.
Het stond zelfs jaren in de Top2000quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Soms heb ik moeite te geloven dat iets in de top40 heeft gestaan.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het stond zelfs jaren in de Top2000
Neeeeeeequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij eens een weekje rustig blijft.
Ik ook. In elke Melting-uitzending hoor ik wel een stuk of 4-5 nummers waarvoor dat geldt. Maar als ik daarna naar www.top40.nl ga zie ik daar zeker 36-37 nummers waarvoor dat geldt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Soms heb ik moeite te geloven dat iets in de top40 heeft gestaan.
Ja, die zijn leuk! Iets te hoge hak voor mij, maar verder....quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:40 schreef Symphonic het volgende:
Geweldig dit, weet alleen even niet meer hoe en wat
Titel,lijkt me tunnel of love
Ik heb meestal veterboots van Rieker. Die koop ik bij Nelson en lopen ook lekker.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik loop ‘s zomers grotendeels op varianten van deze schoenen https://www.schuurman-sch(...)r/6000062423c18.html
Die zijn wel stevig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:43 schreef livelink het volgende:
Deze heb ik net voor de winter gekocht
Het is mijn favoriete merk, zowel voor de zomer als voor de winter, heb er een aantal enkellaarsjes en ook lange laarzen van, kocht ze vroeger ook bij Nelson, tegenwoordig scoor ik ze tweedehandsquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb meestal veterboots van Rieker. Die koop ik bij Nelson en lopen ook lekker.
Leuk en handig dat je gewoon de rits kunt gebruiken, ik heb een hekel aan veters doenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:43 schreef livelink het volgende:
Deze heb ik net voor de winter gekocht
Ja, ik heb hakken en elegantie afgezworen. Wil alleen nog maar comfortabel, warm en veilig lopen.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb hakken en elegantie afgezworen. Wil alleen nog maar comfortabel, warm en veilig lopen.
Alweer?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:46 schreef DJ11 het volgende:
Lenny Kravitz .... (titel is me ontschoten)
Ik had vroeger deze, maar dan in het bruin, en met iets meer hak.quote:
Je speelde in Leningrad Cowboys?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had vroeger deze, maar dan in het bruin, en met iets meer hak.
[ afbeelding ]
Ziet er een stuk beter uit in het bruinquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee..... vond ik mooie schoenen.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Vond ik ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ziet er een stuk beter uit in het bruin
Ik heb twee paar nieuwe schoenen gekocht vorige week. "casual smart", want ik heb alleen sloeberschoenen en schoenen die ik eigenlijk alleen aan heb als ik een pak aan heb.quote:
Ik draag deze wel eens:quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb twee paar nieuwe schoenen gekocht vorige week. "casual smart", want ik heb alleen sloeberschoenen en schoenen die ik eigenlijk alleen aan heb als ik een pak aan heb.
Krijg je daar geen enorme zweetpoten van?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik draag deze wel eens:
[ afbeelding ]
Zijn mooie schoenen voor even, maar niet voor heel de dag te dragen.
Een echte Bugatti......quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft pas deze gekocht https://www.scapino.nl/bu(...)ariant=1042530331430
Nee, dat valt reuze mee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Krijg je daar geen enorme zweetpoten van?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:55 schreef Symphonic het volgende:
Dit speelde ik als klein Symphje op het orgel
Ze zijn wel mooi.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik draag deze wel eens:
[ afbeelding ]
Zijn mooie schoenen voor even, maar niet voor heel de dag te dragen.
Dunno. Ik loop voornamelijk zonder schoenenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat valt reuze mee.
Misschien ook wel omdat het Van Bommels zijn?
Zeker. Heb ze eerste paar jaar alleen voor bijzondere gelegenheden bewaard.quote:
FIjne dag morgen!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:58 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een mooie afsluiter voor me![]()
Morgen een excursie door de duinen, zin in
Leuk! Heb je de vorige keer nog een ijsvogel gezien?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:58 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een mooie afsluiter voor me![]()
Morgen een excursie door de duinen, zin in
Die waren helaas verstoord en vertrokkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk! Heb je de vorige keer nog een ijsvogel gezien?
Gewoon dragen dan wanneer je er zin in hebt. Daar zijn ze voor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker. Heb ze eerste paar jaar alleen voor bijzondere gelegenheden bewaard.
Maar ik heb gelukkig te weinig van dat soort gelegedheden.
Weer een mannennaam en een vrouwenstemquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:59 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Titel is overigens Frank Mills.
Doe ik nu ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon dragen dan wanneer je er zin in hebt. Daar zijn ze voor.
Was ook een vrouw.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Weer een mannennaam en een vrouwenstem
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Was ook een vrouw.
Titel van het lied was Frank Mills.
Dat zijn wel leuke prijzen. Ik heb laatst voor mijn vader bij Scapino de schoen voor diabetici gehaald, op aanraden van zijn fysiotherapeut. Die zijn een groot succes. Zitten goed en hij loopt er een stuk beter mee. Had ik niet verwacht van Scapino, want ik heb echt een hekel aan die winkel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft pas deze gekocht https://www.scapino.nl/bu(...)ariant=1042530331430
Wist niet eens dat die nog bestonden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zijn wel leuke prijzen. Ik heb laatst voor mijn vader bij Scapino de schoen voor diabetici gehaald, op aanraden van zijn fysiotherapeut. Die zijn een groot succes. Zitten goed en hij loopt er een stuk beter mee. Had ik niet verwacht van Scapino, want ik heb echt een hekel aan die winkel.
De schoenen of de Scapino?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet eens dat die nog bestonden.
Zenuwen krijg je er van als je dat hoort.quote:
Ja, die heeft vreemd genoeg alle faillissementsgolven overleefd.quote:
Goedkoop verkopen en en nog heeeeeeel veel goedkoper inkopen, plus op C of D locaties zitten helpt wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die heeft vreemd genoeg alle faillissementsgolven overleefd.
Al Symph’s schoenen komen van Scapino volgens mij, zeker Hush Puppies en Bugatti kun je daar prima scorenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zijn wel leuke prijzen. Ik heb laatst voor mijn vader bij Scapino de schoen voor diabetici gehaald, op aanraden van zijn fysiotherapeut. Die zijn een groot succes. Zitten goed en hij loopt er een stuk beter mee. Had ik niet verwacht van Scapino, want ik heb echt een hekel aan die winkel.
Lekker slaapliedje voor je dan......quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
En nu naar bed, trusten iedereen voor straks
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:11 schreef livelink het volgende:
Bij mijn buren is het nu ook een stuk stiller. Kennelijk heeft pa ingegrepen.
quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:15 schreef Fogel het volgende:
Deze bestaat ook in het Noors, maar ze kan even de naam van het nummer niet herinneren
Volgende keer even flink gaan kleien, zodat Vout wat meer tijd krijgt...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:15 schreef Melting het volgende:
Je kan ook nooit eens fatsoenlijk plaspauze houden hè?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgende keer even flink gaan kleien, zodat Vout wat meer tijd krijgt...
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd mag Vout een hele avond los.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Net hebben we je wereld gerockt.quote:
Te zelden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd mag Vout een hele avond los.
Dat vind ik nou..... helaas vinden de meeste dat niet.quote:
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:24 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat vind ik nou..... helaas vinden de meeste dat niet.
De meesten durven er gewoon niet voor uit te komen en zitten stiekum stil te genieten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:24 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat vind ik nou..... helaas vinden de meeste dat niet.
Nou, nou....quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
De meesten durven er gewoon niet voor uit te komen en zitten stiekum stil te genieten.
quote:
Dat zal het zijn. Ik luister wel altijd trouw als Vout draait.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
De meesten durven er gewoon niet voor uit te komen en zitten stiekum stil te genieten.
Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Ik luister wel altijd trouw als Vout draait.
Ik ook wel, maar ben met een Kerstshow wel eens bijna afgehaakt en wordt bij de carnavalsshows wel eens misselijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Van links naar rechts in je rooie kliedquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ben met een Kerstshow wel eens bijna afgehaakt en wordt bij de carnavalsshows wel eens misselijk.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ben met een Kerstshow wel eens bijna afgehaakt en wordt bij de carnavalsshows wel eens misselijk.
Als ik muziekluisterpatroon in de weken voorafgaand en na een Vout-show een beetje aanpas, is het wel verantwoord om een volledige Vout-show te luisteren, zegt mijn huisarts.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar met Kerst waren het toen twee shows en zat ik verder in de top2000. Dat was niet meer verantwoord kan ik je zeggen. Ergens haakte ik af toen de honden en katten ook Kerst gingen vieren en dat zo nodig moesten bezingen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als ik muziekluisterpatroon in de weken voorafgaand en na een Vout-show een beetje aanpas, is het wel verantwoord om een volledige Vout-show te luisteren, zegt mijn huisarts.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar met Kerst waren het toen twee shows en zat ik verder in de top2000. Dat was niet meer verantwoord kan ik je zeggen. Ergens haakte ik af toen de honden en katten ook Kerst gingen vieren en dat zo nodig moesten bezingen.
En wie gaat 255 tekens typen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:36 schreef Rafeiro het volgende:
Meh een domeinnaam mag maar 63 tekens bevatten.
Had er net 1 van 255 verzonnen.
Zeker!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:37 schreef Melting het volgende:
Hierna mag je even meeschreven, livelink.
Ik weet het. Homijn maakte z'n afkeuring op een gegeven moment ook al kenbaar:quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar met Kerst waren het toen twee shows en zat ik verder in de top2000. Dat was niet meer verantwoord kan ik je zeggen. Ergens haakte ik af toen de honden en katten ook Kerst gingen vieren en dat zo nodig moesten bezingen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet het. Homijn maakte z'n afkeuring op een gegeven moment ook al kenbaar:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:40 schreef Fogel het volgende:
Het favoriete nummer van mijn eerste "echte" ex
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet het. Homijn maakte z'n afkeuring op een gegeven moment ook al kenbaar:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker!!
Bitch - Meredith Baker of zoiets
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:46 schreef livelink het volgende:
Could it be, I'm fallen in love van ???
Kijk, dat mag ook wel na bijna 3 uur draaien.quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, dat mag ook wel na bijna 3 uur draaien.
Meedogenloosquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, dat mag ook wel na bijna 3 uur draaien.
Seemon & Marijke. Tja.....quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Seemon & Marijke. Tja.....
Nummer is verder wel oké
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |