Dan snapt hij er nog minder van dan ik dachtquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax 1 materiaal volgens @:tarado
Die maakt psv kampioenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:48 schreef Black-Death het volgende:
Lang had van mij ook niet teruggehoeven. Kan echt wel voetballen maar vind het een naar mannetje.
Laten we even wachten tot 1 sept en dan “conclusies” trekkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:19 schreef Scorpie het volgende:
PSV en Feyenoord gaan voor het kampioenschap spelen, das wel duidelijk. Hopelijk pakken we plek 3.
Dat valt niet mee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:51 schreef D_A het volgende:
[ afbeelding ]
Wijndal en Klaassen lekker banken.
Nee we worden VIJFDEquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Laten we even wachten tot 1 sept en dan “conclusies” trekken
Verkopen voor 20 miljoenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:07 schreef Wertha het volgende:
Logische opstelling voor nu.
Wijndal is inderdaad wel schrijnend.
Met deze trainer en selectie kun je wel het een en ander concluderenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Laten we even wachten tot 1 sept en dan “conclusies” trekken
Inderdaad, dat we 17 thuiswedstrijden spelen bijvoorbeeld. En 17 uitwedstrijden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met deze trainer en selectie kun je wel het een en ander concluderen
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:38 schreef de_boswachter het volgende:
3-0 Ajax.
Groeten van een PSV supporter.
Als ie maar verkocht wordt danquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:39 schreef De_Kraam het volgende:
Owen "beste linkerkant van Europa" Wijndal zien we nooit meer terug.
Wat voorspel jij dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Groeten van een Feyenoord supporter.
Zal aan mij liggen maar kende die salah-eddine en 90% van de bank niet eens. zit daar groot talent bij ofzo?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:51 schreef D_A het volgende:
[ afbeelding ]
Wijndal en Klaassen lekker banken.
Ik voorspel een moeizame 2-1 overwinningquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat voorspel jij dan?
Groeten van een PSV supporter.
Tussen de mensen die alleen OEEEHHHH posten en melden wat ze aan het eten zijn? Nee bedankt dan post ik liever waar het over de wedstrijd gaatquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:55 schreef Coco het volgende:
Vanaf nu zitten we hier:
VBL / [Live Eredivisie #1574] De_Kraam maakt de nieuwe OP
Dan kan jij mooi inhoudelijke posts plaatsen en het goede voorbeeld geven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tussen de mensen die alleen OEEEHHHH posten en melden wat ze aan het eten zijn? Nee bedankt dan post ik liever waar het over de wedstrijd gaat
Dat bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan kan jij mooi inhoudelijke posts plaatsen en het goede voorbeeld geven.
Valt mij idd nog mee..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Valt me tot nog toe alleszins mee, alleen de score ontbreekt
Zie weinig verschil met Willems qua postuurquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Toch weer 2.5 sprint getrokken, was het vat alweer leeg.
Want er wordt nu niets gecreëerdquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:47 schreef BobW het volgende:
Tadic creëerde eigenlijk wel een hoop he
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:21 schreef Enchanter het volgende:
Ik kijk met een half oog , maar die Alladin kan er niet zo veel van heb ik het idee
Sutalo dus. Mooi Kroatisch duo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:56 schreef Scorpie het volgende:
Hato linksback
Medic en nieuwe aankoop centraal
Hato is geen linksback vriendquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:56 schreef Scorpie het volgende:
Hato linksback
Medic en nieuwe aankoop centraal
Heerlijk inderdaad, ziet alles en kan ze over het algemeen ook goed neerleggen. Prima schot ook, ik ben fanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:58 schreef TornadoDK het volgende:
Wat heeft van den Boomen een heerlijke trap. Eindelijk weer eens gevaarlijk met corners
Idd, corners waren al jaren een drama maar nu ineens kansen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad, ziet alles en kan ze over het algemeen ook goed neerleggen. Prima schot ook, ik ben fan
Doet er alles voor!!1!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zie weinig verschil met Willems qua postuur
Briljant. Zo’n goal maakt ie nooit meer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:08 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Gifje gemaakt voor jullie.
Medic!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:08 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Echt niet te filmenquote:
Of geblesseerd in opwarming, of niet fitquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:23 schreef Black-Death het volgende:
Wat was er nou met die keeperswissel? Las in een liveblog dat die Duitse jongen ging warmlopen…?
Vreemde gang van zaken dan..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:30 schreef Sabata het volgende:
[..]
Of geblesseerd in opwarming, of niet fit
Brighton heeft zojuist hun bod ingetrokken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
Die Kudus is zichzelf echt aan het 'verkopen' aan een grote club ja
De nieuwe Sunday Oliseh is geboren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:08 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou typen: voor Kudus. Maar dat doe ik niet, want dan lijk ik een sukkel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:48 schreef Ludachrist het volgende:
Nou, breng die Forbs dan maar eens.
Blij dat ik dat ook heb weggelaten in mijn post.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:48 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik wou typen: voor Kudus. Maar dat doe ik niet, want dan lijk ik een sukkel.
Uitstekend gejinxed al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:38 schreef Scorpie het volgende:
We kunnen nog wel een jaar voetballen zo, ik zie die 2e niet vallen.
Godquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Uitstekend gejinxed al zeg ik het zelf.
Ajax was echt slechtquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:07 schreef Urquhart het volgende:
Het is nog niet heel goed op elkaar ingespeeld, en verdedigend is het nog niet heel stabiel maar ik zie in ieder geval wel weer een frisser en gretiger Ajax dan vorige jaar voor mijn gevoel. Dat is al fijn om te zien
Je vergeet Taylor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:11 schreef Ludachrist het volgende:
Valt me niet eens tegen. Best wat zelf gecreëerd, tegendoelpunt door een ongelukkig moment, verder weinig weggegeven.
Enige dissidenten waren m.i. Salah-Edine en Brobbey in de afronding. Vond Brobbey daarbuiten wel redelijk spelen.
Jeetje. Je zou maar opgelucht en blij zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:11 schreef Wertha het volgende:
Maurice die nu rond gaat lopen als het mannetje. Moest op de bank bijna kotsen van de spanning.
Walgelijk slecht. Lijkt erop dat hij een basisplaats krijgt ten faveure van Klaassen. Lood om oud ijzer. Hopelijk krijgen we Berghuis in de plaats.quote:
Geen woord gelogenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:13 schreef D_A het volgende:
Nou verkoop die oude troep ff Sven, je nieuwe spelers zijn gelijk de beste
Moah. 31 schoten, 13 op goal en 70% balbezit. De goal viel wat ongelukkig maar al met al niet onaardig. De backs zijn alleen wat problematisch, afwerking is gewoon ondermaats van Brobbey, Daarbij Taylor en/of Klaassen. Niets onoverkomelijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:16 schreef Heeinz het volgende:
Was niet allemaal fantastisch maar ben wel heel blij met de drie punten
Het oogt soms nog wel een beetje druistig.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moah. 31 schoten, 13 op goal en 70% balbezit. De goal viel wat ongelukkig maar al met al niet onaardig. De backs zijn alleen wat problematisch, afwerking is gewoon ondermaats van Brobbey, Daarbij Taylor en/of Klaassen. Niets onoverkomelijk.
Leek op Kudusquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:26 schreef Black-Death het volgende:
Hoe stond de aanval toen Brobbey eruit ging? Wie werd spits?
Ja dat is echt de grap van de maandquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:30 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Onze aanvoerder, wat een teksten
Hij heeft de mazzel dat ie teruggekocht is voor veel geld. Nu moet je 'm wel minimaal 10 wedstrijden laten staan. Dat pakt niet verkeerd uit voor 'm denk ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het oogt soms nog wel een beetje druistig.
Zijn ook vragen waar je vrij weinig mee kuntquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:30 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Beetje sneu gedoe allemaal daar bij ESPN.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zijn ook vragen waar je vrij weinig mee kunt
"Band is bijzaak."quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:30 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Wie ooit bedacht heeft dat Hans Kraaij verslaggever moest worden...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Steijn wel echt een verademing in de interviews tot nu toe
Sluit ik me wel bij aan. Prima avondje uiteindelijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb best een vermakelijke pot voetbal gezien. Medic, Branco en Tahirovic (met name de 2e helft) zijn prima versterkingen zo te zien.
Zwakke plekken zijn de linksbackpositie, Salah Edine kan daar eigenlijk niet. Zat niet alleen bij de goal ongelukkig maar was ook nog een keer totaal weg bij een counter toen het 2-1 stond. Daarnaast is de 10-positie en de spitspositie echt een zorgenkind. Taylor mist daar in ieder geval het scorend vermogen, en Brobbey heeft ook teveel kansen nodig.
Wat wel een beetje kut is is dat als zowel Ito als Sutalo gaan komen dat ie denk op het bankie terecht gaat komen.quote:
Medic speelde meer dan prima. Maar dat het kut zou zijn als hij op bank kan komen, dat is toch alleen maar goed? Dat er meerdere goede opties zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat wel een beetje kut is is dat als zowel Ito als Sutalo gaan komen dat ie denk op het bankie terecht gaat komen.
Trouwens wel heerlijk dat we met die extra lengte in de ploeg en met die trappen van Branco gewoon weer gevaarlijke spelhervattingen hebben.Het is dat Heracles een hele behoorlijke keeper had die een prima pot speelde, anders was er echt wel zo'n bal ingevlogen.
Oh dat is ook zo, maar wel kut voor hem persoonlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 23:14 schreef papert het volgende:
[..]
Medic speelde meer dan prima. Maar dat het kut zou zijn als hij op bank kan komen, dat is toch alleen maar goed? Dat er meerdere goede opties zijn.
Okay bedankt Klaas voor je mening.quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Het was gewoon slecht als team
Je wint op een individuele van kudus
Iedereen gaat het nu mooier maken dan het was
dit hadden we niet afgesproken, wij hebben toch genotenquote:Op zondag 13 augustus 2023 01:51 schreef klaasweetalles het volgende:
laagbegaafdquote:Op zondag 13 augustus 2023 02:52 schreef cosmosis het volgende:
Bergwijn als captain....Sja wat een mentaal laagbegaaft persoon is dat
Dus de beste speler moet captain worden aldus de logica van Klaasquote:Op zondag 13 augustus 2023 06:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Bergwijn de schuld geven dat hij aanvoerder is gemaakt
Alsof tadic hoogbegaafd was
Bergwijn is in principe je beste speler
Dus het is logisch
Dat gaat om een debuterende speler, ik neem aan dat ze heus wel een keer van buiten de 16 hebben gescoord de afgelopen 3 jaar.quote:
Hij is het nu dus laat hem wat de tijd krijgen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dus de beste speler moet captain worden aldus de logica van Klaas.
Komt iets meer bij kijken Klaasie
Ja ik had het niet goed gelezen, nog te weinig koffie gehad.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat gaat om een debuterende speler, ik neem aan dat ze heus wel een keer van buiten de 16 hebben gescoord de afgelopen 3 jaar.
OptaAids met al dit soort 'unieke' stats: eerste linksbenige Kroaat die op zaterdag na 16u scoort in de linkerhoek. GAMECHANGER.
De angst en wanhoop klinkt al in je woorden. Ajax wordt met 2 vingers in de neus kampioenquote:Op zondag 13 augustus 2023 01:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Nee joh psvquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
De angst en wanhoop klinkt al in je woorden. Ajax wordt met 2 vingers in de neus kampioen
Heeft voor mij te weinig inzicht voor 10.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:34 schreef vrijgevochten het volgende:
kudus wanneer niet vertrokken de vaste nummer 10 maken
Eens en laat verdedigend ook wat teveel steken vallen, dat heeft Berghuis toch ook wel een beetje, zijn toch beide aanvallers. Ik heb liever een middenvelder als 10 maar die zal je moeten halen want een goeie hebben we niet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heeft voor mij te weinig inzicht voor 10.
Taylor heeft het op dit moment gewoon niet, dus die mag wel banken. Misschien dat het ooit nog wat wordt, maar hij blinkt nergens uit.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:08 schreef Scorpie het volgende:
Taylor mag ook wieberen hoor. Wat een matige voetballer.
Dit middenveld is niet complementair, als je met vd Boomen en Tahirovic speelt dan passen zowel Taylor als Klaassen er eigenlijk niet bij.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Taylor heeft het op dit moment gewoon niet, dus die mag wel banken. Misschien dat het ooit nog wat wordt, maar hij blinkt nergens uit.
Niet mee eens een betere 10 gaan ze niet krijgen, die jongen hoort helemaal niet op de flankquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heeft voor mij te weinig inzicht voor 10.
Je moet het in ieder geval proberen, die jongen wil het zelf graag en lijkt niet weg te gaan tenzij er een echte topclub komt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:36 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Niet mee eens een betere 10 gaan ze niet krijgen, die jongen hoort helemaal niet op de flank
Er is niks mis mee als hij naar binnen zwerft maar op 10 heb je gewoon meer verdedigende en positionele discipline nodig en dat heeft hij niet, het is allemaal op intuitie wat hij doet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:36 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Niet mee eens een betere 10 gaan ze niet krijgen, die jongen hoort helemaal niet op de flank
Forbs op rechts? Gaan we dus weer een linksbuiten verpesten…?quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nummer 10, een spits en een verdediger zodat Hato kan opschuiven naar de flank en je hebt wel een elftal.
Voor die nummer 10 kan je wel gewoon intern zoeken met Berghuis of Kudus (ik geloof dat Kudus zichzelf een 10 vindt) en dan Forbs op de flank. Taylor nog snel even verkopen en ik ben wel blij.
Misschien is het ook een goed idee dat hij eindelijk eens voor een langere periode het vertrouwen krijgt?quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
Brobbey wederom laten zien dat hij het niveau niet aan kan. Snel lozen deze middelmaat, want dit soort kansen missen is echt spits onwaardig.
En Kudus speelt natuurlijk vooral voor FC Kudusquote:Op zondag 13 augustus 2023 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is niks mis mee als hij naar binnen zwerft maar op 10 heb je gewoon meer verdedigende en positionele discipline nodig en dat heeft hij niet, het is allemaal op intuitie wat hij doet.
Linksbuiten zoals hij speelde is alleen leuk als je Harry Kane in de spits hebt, gewoon logisch dat hij op rechts komt te spelen, mag ook wel met z'n rechterbeen aan de slag.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Forbs op rechts? Gaan we dus weer een linksbuiten verpesten…?
Ik had ergens gelezen dat die op rechts gebruikt zou gaan worden?quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Forbs op rechts? Gaan we dus weer een linksbuiten verpesten…?
Eens. Ik heb Brobbey lang de hand boven het hoofd gehouden, maar ik vrees dat hij het druistige en onbeholpen gewoon niet meer kwijtraakt. Die Salahedinnne hoef ik niet meer te zien. Veel te licht.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:11 schreef Ludachrist het volgende:
Valt me niet eens tegen. Best wat zelf gecreëerd, tegendoelpunt door een ongelukkig moment, verder weinig weggegeven.
Enige dissidenten waren m.i. Salah-Edine en Brobbey in de afronding. Vond Brobbey daarbuiten wel redelijk spelen.
Ze maken het zichzelf wel wat moeilijk door teveel kansen te missen, anders ga je 2, 3-0 de rust in.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Prima overwinning eigenlijk wel. Hopen dat de ketchupfles bij Brobbey snel open gaat, dan gaat het allemaal wat makkelijker worden. Straks Sutalo erbij, duimen dat Kudus blijft en er staat gewoon een goed elftal.
Hij moet gewoon gaan scoren. Dan komt ie hopelijk snel los. Máar voor de zekerheid moet je bijna wel een reserve spits halen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:05 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Eens. Ik heb Brobbey lang de hand boven het hoofd gehouden, maar ik vrees dat hij het druistige en onbeholpen gewoon niet meer kwijtraakt. Die Salahedinnne hoef ik niet meer te zien. Veel te licht.
Ook al had hij er 3 gemaakt gisteren dan nog moet je voor een spits gaan, het kan niet dat je maar 1 man voor die positie hebt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:17 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hij moet gewoon gaan scoren. Dan komt ie hopelijk snel los. Máar voor de zekerheid moet je bijna wel een reserve spits halen.
Hij heeft vorig seizoen een half seizoen het vertrouwen gehad toch?quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien is het ook een goed idee dat hij eindelijk eens voor een langere periode het vertrouwen krijgt?
Dit idd. 1 is te weinig, zeker als diegene zoveel kansen mist.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook al had hij er 3 gemaakt gisteren dan nog moet je voor een spits gaan, het kan niet dat je maar 1 man voor die positie hebt.
Veel te wild in de afwerking, zelden beslissend in grote wedstrijden.. Daar is wel 17 miljoen voor neergeteld. En vertrouwen of niet, als je een kans zoals gisteren mist en je kijkt naar vorig seizoen, dan kan je toch deels wel concluderen dat Brobbey veel te licht voor Ajax is.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien is het ook een goed idee dat hij eindelijk eens voor een langere periode het vertrouwen krijgt?
Hm?quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:37 schreef TornadoDK het volgende:
Ruli dus maanden out. Maar goed dat we die dure keeper hebben gehaald.
Utrecht had de beste kansen in de eerste helftquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:28 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
De angst en wanhoop klinkt al in je woorden. Ajax wordt met 2 vingers in de neus kampioen
quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Utrecht had de beste kansen in de eerste helft
die omhaal had er in kunnen gaan
Je heb het gewoon moeilijk gehad zeker defensief
quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op zondag 13 augustus 2023 10:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Is dat officieel of een gerucht?quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:37 schreef TornadoDK het volgende:
Ruli dus maanden out. Maar goed dat we die dure keeper hebben gehaald.
Jij bent af voor vandaag probeer het morgen maar opnieuwquote:Op zondag 13 augustus 2023 10:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe kan je een keeper van 8 miljoen en je 2e keeper de voorkeur krijgenquote:
Bedankt Hansquote:Op zondag 13 augustus 2023 10:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe kan je een keeper van 8 miljoen en je 2e keeper de voorkeur krijgen
ik eis een verklaringquote:
quote:
ik gaquote:Op zondag 13 augustus 2023 10:44 schreef Malavita het volgende:
[..]
Wij eisen dat je optieft maar dat gebeurd ook niet. Trek je conclusie.
benieuwd wie hem dan dat verteld zou hebbenquote:
Ik heb ff met steijn dit besproken dit was puur om jou te pesten.quote:
Ik weet niet wat ik daar van moet vinden. Hij had een zondagschot wat 1 keer in de 100 jaar lukt bij zo een spelerquote:Op zondag 13 augustus 2023 10:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik heb ff met steijn dit besproken dit was puur om jou te pesten.
Wat vond je trouwens van die 2de bundesliga verdediger
KLASSVARREDquote:Op zondag 13 augustus 2023 10:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik daar van moet vinden. Hij had een zondagschot wat 1 keer in de 100 jaar lukt bij zo een speler
Voor een zogenaamde topclub vond ik dat ajax teveel kansen weggaf
eigenlijk hetzelfde probleem wat we heel de voorbereiding al zagen
Ik vind Hato nu al een groot probleem in de defensie
voetballend ok
fysiek moet hij nog 2 jaar in de keuken divisie gaan spelen
Ik heb daar grote twijfels over nu Bosz openlijk en overdreven kritisch op zijn spelers is. Als hij zo doorgaat maakt hij zijn selectie in de loop van het seizoen kapot.quote:
Nah PSV gaat denk ik kampioen worden en Feyenoord 2e. Wij komen nog echt te kort voor kampioenschap of 2e plek.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:10 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik heb daar grote twijfels over nu Bosz openlijk en overdreven kritisch op zijn spelers is. Als hij zo doorgaat maakt hij zijn selectie in de loop van het seizoen kapot.
3 aankopen en je telt weer mee. Daarnaast best wat leuke dingen gezien waar je op kan voortboorduren.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nah PSV gaat denk ik kampioen worden en Feyenoord 2e. Wij komen nog echt te kort voor kampioenschap of 2e plek.
Met alle respect maar Heracles kon er niet zoveel van. Kregen nog wel een paar dikke kansen tweede helftquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:23 schreef Malavita het volgende:
[..]
3 aankopen en je telt weer mee. Daarnaast best wat leuke dingen gezien waar je op kan voortboorduren.
Ik denk dat zelfs als we gewoon meedoen om de titel het nog niet goed genoeg is en er nog meer aankopen bij moeten.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:23 schreef Malavita het volgende:
[..]
3 aankopen en je telt weer mee. Daarnaast best wat leuke dingen gezien waar je op kan voortboorduren.
Utrecht gisteren ook niet en Fortuna waarschijnlijk net zomin vandaag, er moet zeker nog wat bij maar als dat ook gebeurt doe je echt wel mee hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met alle respect maar Heracles kon er niet zoveel van. Kregen nog wel een paar dikke kansen tweede helft
Ben benieuwd of we weer door het ijs zakken als de tegenstander wat meer weerstand bied.
Het is ook niet zo dat de concurentie uitloopt wat aankopen betreft.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs als we gewoon meedoen om de titel het nog niet goed genoeg is en er nog meer aankopen bij moeten.
Er is nog niet één ploeg klaar voor het nieuwe seizoen. PSV niet, Feyenoord niet, Ajax niet, de tegenstanders niet. Dat is echt zelden het geval begin augustus. Die stelligheid dat PSV en Feyenoord om de titel gaan strijden en Ajax niet is gewoon om als het daadwerkelijk niet goed gaat te kunnen zeggen zie je wel.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Utrecht gisteren ook niet en Fortuna waarschijnlijk net zomin vandaag, er moet zeker nog wat bij maar als dat ook gebeurt doe je echt wel mee hoor.
Indekgenot inderdaad.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er is nog niet één ploeg klaar voor het nieuwe seizoen. PSV niet, Feyenoord niet, Ajax niet, de tegenstanders niet. Dat is echt zelden het geval begin augustus. Die stelligheid dat PSV en Feyenoord om de titel gaan strijden en Ajax niet is gewoon om als het daadwerkelijk niet goed gaat te kunnen zeggen zie je wel.
Utrecht kon er ook niet zoveel van. En kreeg ook paar aardige kansen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met alle respect maar Heracles kon er niet zoveel van. Kregen nog wel een paar dikke kansen tweede helft
Ben benieuwd of we weer door het ijs zakken als de tegenstander wat meer weerstand bied.
Dat werkt twee kanten op natuurlijk, ik loop niet gelijk de polonaise aangezien het elftal nog (lang) niet op de sterkte is die we nodig achten voor het seizoen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Utrecht kon er ook niet zoveel van. En kreeg ook paar aardige kansen.
laten we nou niet wedstrijd 1 van het seizoen terwijl je team nog niet eens compleet is. Ajax al meteen afschrijven
denk dat weinig echt een polonaise lopen. Goenieg aanknopingspunten maar ook zorgenkindjes.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat werkt twee kanten op natuurlijk, ik loop niet gelijk de polonaise aangezien het elftal nog (lang) niet op de sterkte is die we nodig achten voor het seizoen.
Nee polonaise lopen na 1 matige wedstrijd is ook weer zo watquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat werkt twee kanten op natuurlijk, ik loop niet gelijk de polonaise aangezien het elftal nog (lang) niet op de sterkte is die we nodig achten voor het seizoen.
Even opgezocht, maar zeker niet. Toch heel vaak vanaf de bank gebracht of vroeg eruit al speelde toen het verhaal dat hij niet fit zou zijnquote:Op zondag 13 augustus 2023 10:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij heeft vorig seizoen een half seizoen het vertrouwen gehad toch?
We moeten hem idd niet meteen afschrijven. Dat gerommel vorig seizoen heeft wel impact op zo'n jongen. Denk als ie het net weer gaat vinden het wel eens goed kan komen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Even opgezocht, maar zeker niet. Toch heel vaak vanaf de bank gebracht of vroeg eruit al speelde toen het verhaal dat hij niet fit zou zijn
Heeft ook wel lang geduurd voordat er weer zo iemand op het middenveld stond. Ook Gravenberch was een ander type.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:36 schreef Heeinz het volgende:
Van den Boomen was wel echt een genot om naar te kijken
Van Klaassen weet je dat hij z'n (belangrijke) goaltjes meepikt en zich helemaal kapot werkt. Taylor hobbelt maar wat mee en brengt aan de bal ook niks.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:51 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
We moeten hem idd niet meteen afschrijven. Dat gerommel vorig seizoen heeft wel impact op zo'n jongen. Denk als ie het net weer gaat vinden het wel eens goed kan komen.
Taylor moet iig weg, dan nog liever Klaassen.
Daarom idd.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Klaassen weet je dat hij z'n (belangrijke) goaltjes meepikt en zich helemaal kapot werkt. Taylor hobbelt maar wat mee en brengt aan de bal ook niks.
1 speelronde zegt natuurlijk ook niet allesquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Feyenoord wel echt veel verder dan Ajax.
Die spits daar schijnt ook een wereldtopper begreep ik.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Feyenoord wel echt veel verder dan Ajax.
+wieffertjequote:Op zondag 13 augustus 2023 16:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die spits daar schijnt ook een wereldtopper begreep ik.
Ik zeg al weken dat het een matig elftal is.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die spits daar schijnt ook een wereldtopper begreep ik.
als alles daar heel blijft idd, maar in de breedte te matig.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:42 schreef Pedroso het volgende:
Zou ook zo maar het seizoen van AZ kunnen worden, die blijven wat onder radar maar hebben ook gewoon prima materiaal rondlopen (voor eredivisie begrippen).
Dat is een Ajacied.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:42 schreef Simmertje het volgende:
Allemaal even de groetjes doen aan klaasweetniets
Gouden lichting er nog achter natuurlijk. Zit sowieso te wachten op een winnaar buiten de top drie als het ergens mogelijk is het de Eredivisie.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:45 schreef Malavita het volgende:
[..]
als alles daar heel blijft idd, maar in de breedte te matig.
En dit was gae he..
ik zit daar iig niet op te wachtenquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gouden lichting er nog achter natuurlijk. Zit sowieso te wachten op een winnaar buiten de top drie als het ergens mogelijk is het de Eredivisie.
Een onvervalst voetbalsprookje kan je toch geen nee tegen zeggen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:18 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik zit daar iig niet op te wachten
Erg mooi.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:41 schreef Scorpie het volgende:
Aankomende week zal het hier wel lekker rustig blijven
Als het maar niet ten koste gaat van mijn eigen clubquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Een onvervalst voetbalsprookje kan je toch geen nee tegen zeggen.
Je bent geen romanticus.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:22 schreef Malavita het volgende:
[..]
Als het maar niet ten koste gaat van mijn eigen club
Na volgend weekend bedoel ikquote:Op zondag 13 augustus 2023 18:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ergens is aankomende week wel begonnen.
Ja.quote:
Hebben ook hun drie sterkhouders verloren en volgens mij kan die hatzidiakos er ook nog vandoorquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:42 schreef Pedroso het volgende:
Zou ook zo maar het seizoen van AZ kunnen worden, die blijven wat onder radar maar hebben ook gewoon prima materiaal rondlopen (voor eredivisie begrippen).
Mag toch hopen dat we eind deze week Akpom, Sutalo en Ito bevestigd hebben. Dan heb je 2 weken om te kijken naar een nummer 10 en of je wat backs kan verkopen en kopen. Plus 2 weken om Taylor t.e.a.b. te verkopen.quote:
Dit zou het ultieme scenario zijn. Ligt er ook aan of kudus weg gaat.quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat we eind deze week Akpom, Sutalo en Ito bevestigd hebben. Dan heb je 2 weken om te kijken naar een nummer 10 en of je wat backs kan verkopen en kopen. Plus 2 weken om Taylor t.e.a.b. te verkopen.
Zijn satulo en ito wel beide nodig?quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat we eind deze week Akpom, Sutalo en Ito bevestigd hebben. Dan heb je 2 weken om te kijken naar een nummer 10 en of je wat backs kan verkopen en kopen. Plus 2 weken om Taylor t.e.a.b. te verkopen.
Mjah, eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lens is juist afgehaakt. Hij schijnt 100% zeker naar ons te gaan.
Leipzig wellichtquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:03 schreef Adames het volgende:
En mooi hoor die akpom. Volgend jaar nog een spits erbij
En er zal vast nog wel een gek zijn die nog hoge potentie ziet in Brobbey
men zegt dat Lens zich heeft teruggetrokken dus dan maakt dat niet eens meer uit.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar goed dan moet je wonen in Lens. Dat is bijna Wallonië. Moet je niet willen.
weer een 2e divisie spelertjequote:Ajax bereikt miljoenenakkoord met Middlesbrough over 27-jarige Chuba Akpom
Ajax heeft een akkoord bereikt met Middlesbrough over Chuba Akpom en hoopt hem snel te presenteren. Als alles goed verloopt, komt de 27-jarige aanvaller voor een vast bedrag van twaalf miljoen euro over van de Championship-ploeg, plus nog twee miljoen euro aan bonussen.
Johan Inan 13-08-23, 20:22 Laatste update: 20:27
Akpom maakte afgelopen seizoen een sterke indruk op het tweede niveau van Engeland. De Engelsman was goed voor 28 doelpunten in 38 competitiewedstrijden. Daarmee speelde hij een belangrijke rol in het behalen van de play-offs om promotie, maar door een nederlaag tegen Coventry bleef Middlesbrough in het Championship actief.
van het hoogste niveau is ook geen zekerheidje natuurlijk, dat zagen we vanmiddag welquote:Op zondag 13 augustus 2023 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
weer een 2e divisie spelertje
Is het ook, en al lang ook. Geduld.quote:Op zondag 13 augustus 2023 19:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe kan dit dan. Jij zei dat het al rond was.
Ik denk dat hij tegen grootmacht Fortuna Sittard wel een keertje scoort dus laat maar komen!quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
weer een 2e divisie spelertje
Snap ik wel, maargoed championship geen slecht niveau. Wellicht wel een eendagsvlieg, wellicht een laatbloeiter.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:37 schreef RipCity het volgende:
Van een Akpom niveau wordt je toch niet blij. Paniekaankoop. Dat is als die griek van VVV halen als die er 1 seizoen veel in schiet.
@GGMM ziet het ook niet in hem zitten.quote:Op zondag 13 augustus 2023 20:37 schreef RipCity het volgende:
Van een Akpom niveau wordt je toch niet blij. Paniekaankoop. Dat is als die griek van VVV halen als die er 1 seizoen veel in schiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |