Dan snapt hij er nog minder van dan ik dachtquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax 1 materiaal volgens @:tarado

Die maakt psv kampioenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 17:48 schreef Black-Death het volgende:
Lang had van mij ook niet teruggehoeven. Kan echt wel voetballen maar vind het een naar mannetje.

Laten we even wachten tot 1 sept en dan “conclusies” trekkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:19 schreef Scorpie het volgende:
PSV en Feyenoord gaan voor het kampioenschap spelen, das wel duidelijk. Hopelijk pakken we plek 3.

Dat valt niet mee.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:51 schreef D_A het volgende:
[ afbeelding ]
Wijndal en Klaassen lekker banken.

Nee we worden VIJFDEquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Laten we even wachten tot 1 sept en dan “conclusies” trekken

Verkopen voor 20 miljoenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:07 schreef Wertha het volgende:
Logische opstelling voor nu.
Wijndal is inderdaad wel schrijnend.

Met deze trainer en selectie kun je wel het een en ander concluderenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Laten we even wachten tot 1 sept en dan “conclusies” trekken

Inderdaad, dat we 17 thuiswedstrijden spelen bijvoorbeeld. En 17 uitwedstrijden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met deze trainer en selectie kun je wel het een en ander concluderen

Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:38 schreef de_boswachter het volgende:
3-0 Ajax.
Groeten van een PSV supporter.

Als ie maar verkocht wordt danquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:39 schreef De_Kraam het volgende:
Owen "beste linkerkant van Europa" Wijndal zien we nooit meer terug.

Wat voorspel jij dan?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Groeten van een Feyenoord supporter.

Zal aan mij liggen maar kende die salah-eddine en 90% van de bank niet eens. zit daar groot talent bij ofzo?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:51 schreef D_A het volgende:
[ afbeelding ]
Wijndal en Klaassen lekker banken.

Ik voorspel een moeizame 2-1 overwinningquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat voorspel jij dan?
Groeten van een PSV supporter.

Tussen de mensen die alleen OEEEHHHH posten en melden wat ze aan het eten zijn? Nee bedankt dan post ik liever waar het over de wedstrijd gaatquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 19:55 schreef Coco het volgende:
Vanaf nu zitten we hier:
VBL / [Live Eredivisie #1574] De_Kraam maakt de nieuwe OP

Dan kan jij mooi inhoudelijke posts plaatsen en het goede voorbeeld geven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tussen de mensen die alleen OEEEHHHH posten en melden wat ze aan het eten zijn? Nee bedankt dan post ik liever waar het over de wedstrijd gaat

Dat bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan kan jij mooi inhoudelijke posts plaatsen en het goede voorbeeld geven.

Valt mij idd nog mee..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Valt me tot nog toe alleszins mee, alleen de score ontbreekt

Zie weinig verschil met Willems qua postuurquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Toch weer 2.5 sprint getrokken, was het vat alweer leeg.

Want er wordt nu niets gecreerdquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:47 schreef BobW het volgende:
Tadic creerde eigenlijk wel een hoop he

quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:21 schreef Enchanter het volgende:
Ik kijk met een half oog , maar die Alladin kan er niet zo veel van heb ik het idee

Sutalo dus. Mooi Kroatisch duo.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:56 schreef Scorpie het volgende:
Hato linksback
Medic en nieuwe aankoop centraal

Hato is geen linksback vriendquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:56 schreef Scorpie het volgende:
Hato linksback
Medic en nieuwe aankoop centraal

Heerlijk inderdaad, ziet alles en kan ze over het algemeen ook goed neerleggen. Prima schot ook, ik ben fanquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:58 schreef TornadoDK het volgende:
Wat heeft van den Boomen een heerlijke trap. Eindelijk weer eens gevaarlijk met corners

Idd, corners waren al jaren een drama maar nu ineens kansen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad, ziet alles en kan ze over het algemeen ook goed neerleggen. Prima schot ook, ik ben fan

Doet er alles voor!!1!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zie weinig verschil met Willems qua postuur

Briljant. Zo’n goal maakt ie nooit meer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:08 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Gifje gemaakt voor jullie.

Medic!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:08 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Gifje gemaakt voor jullie.

Echt niet te filmenquote:

Of geblesseerd in opwarming, of niet fitquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:23 schreef Black-Death het volgende:
Wat was er nou met die keeperswissel? Las in een liveblog dat die Duitse jongen ging warmlopen…?

Vreemde gang van zaken dan..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:30 schreef Sabata het volgende:
[..]
Of geblesseerd in opwarming, of niet fit

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |