SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitzendtijden TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo? om en om aanvallen met Segaert waarbij Segaert uiteindelijk weg komt, kan je vrij weinig aan doen. en daarna kan je niet mee rijden als Thibau zijnde.quote:
De grootste fout was om niemand met de vroege kopgroep mee te sturen. Daarna reden ze continu achter de feiten aan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoezo? om en om aanvallen met Segaert waarbij Segaert uiteindelijk weg komt, kan je vrij weinig aan doen. en daarna kan je niet mee rijden als Thibau zijnde.
Eerst het verschil een minuut op laten lopen en dan aanvallen is nog dommer. In het algemeen vind ik niet rijden als er pakweg 12 renners voor rijden (waarvan 1 ploeggenoot) overdreven, helemaal als je de kopman/topfavoriet bent.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoezo? om en om aanvallen met Segaert waarbij Segaert uiteindelijk weg komt, kan je vrij weinig aan doen. en daarna kan je niet mee rijden als Thibau zijnde.
Dubbele wereldtitel is natuurlijk wel bijzonderquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zal wat zijn voor de gebroeders Roodhooft.
Hier word ik onderhand wel wat moe van. Dit horen we een keer of 150 per seizoen. Het is nou niet dat Alpecin nog een of ander continentaal ploegje is dat het moet opnemen tegen de grote blokken.
Gunther Herregodts kan er niets van.quote:
Was dat in Madrid ook niet het geval met Boonen en wijlen Hrabovsky?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:19 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dubbele wereldtitel is natuurlijk wel bijzonder
Kan nog altijd de eerste worden die zowel de titel pakt op de weg als de tijdrit bij de beloften. Niet gek voor een clown.quote:
De uitslag zal niets veranderen aan zijn koersgedrag.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kan nog altijd de eerste worden die zowel de titel pakt op de weg als de tijdrit bij de beloften. Niet gek voor een clown.
De winnaar heeft wel altijd gelijk natuurlijk. Maar vreemd rijd hij wel jaquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De uitslag zal niets veranderen aan zijn koersgedrag.
Vierde graagquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 16:37 schreef DeeBee het volgende:
Milesi die op 2s strandt aub met stuurklop
Bij nader inzien, laten we hier toch nog even op terugkomen.quote:
Als NL het tactisch goed aanpakt, moet Kopecky echt veruit de sterkste zijn om te winnen. Maar ja, dat gaat niet altijd even goed..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:23 schreef Columbiafan het volgende:
Hebben we nog mentale energie voor morgen? Ik hoop natuurlijk op Lippert, maar vrees toch Kopecky of Vollering.
Wie schat jij dan, op basis van wat we deze week gezien hebben, als sterkste in bij het Nederlandse team?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als NL het tactisch goed aanpakt, moet Kopecky echt veruit de sterkste zijn om te winnen. Maar ja, dat gaat niet altijd even goed..
Vollering, lijkt me. Was ook wel een ideaal parcours voor een goede Vos geweest, maar die is er niet meer..quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:28 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wie schat jij dan, op basis van wat we deze week gezien hebben, als sterkste in bij het Nederlandse team?
Dat lijkt me niet zo moeilijk: Volleringquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:28 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wie schat jij dan, op basis van wat we deze week gezien hebben, als sterkste in bij het Nederlandse team?
Veel hangt tactisch af van Wiebes. Als die in orde is zou die zich lang in het wiel van Kopecky moeten parkeren. Dat is zowel voor haar als voor het Nederlands team een belangrijk startpunt voor de verdere tactiek.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als NL het tactisch goed aanpakt, moet Kopecky echt veruit de sterkste zijn om te winnen. Maar ja, dat gaat niet altijd even goed..
Dit lijkt me ook inderdaad de sleutel tot succes. Geef jij het door aan Loes?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:23 schreef TAmaru het volgende:
was vandaag al chaos bij de U23, bij de dames zal het dat helemaal worden
je kunt maar beter in de vroege vlucht zitten
Waarom rijden we niet dames.gifquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:16 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook inderdaad de sleutel tot succes. Geef jij het door aan Loes?
Dit. Alles gaat vallen of staan met hoe goed Wiebes is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Veel hangt tactisch af van Wiebes. Als die in orde is zou die zich lang in het wiel van Kopecky moeten parkeren. Dat is zowel voor haar als voor het Nederlands team een belangrijk startpunt voor de verdere tactiek.
hoewel weinig realistisch zou ik Markus of van Anrooij ook leuk vinden. Dit was - zeker met regen - ook een parcours voor Puck Pieterse geweest maar ja, je kunt niet overal rijden.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:37 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik hoop op Vos, Niewadoma of Lippert geen zin in Wiebes, Uttrup Ludwig of Dygert.
Shirin maakt gezien het parcours en het weer wel een grote kans op de beloftenwereldtitel.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
hoewel weinig realistisch zou ik Markus of van Anrooij ook leuk vinden. Dit was - zeker met regen - ook een parcours voor Puck Pieterse geweest maar ja, je kunt niet overal rijden.
Kasia is ziek en start vandaag niet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:37 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik hoop op Vos, Niewadoma of Lippert geen zin in Wiebes, Uttrup Ludwig of Dygert.
Behalve als ze in dienst van het team moet rijden. En ze is voor een crosser eigenlijk helemaal niet zo explosiefquote:Op zondag 13 augustus 2023 09:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Shirin maakt gezien het parcours en het weer wel een grote kans op de beloftenwereldtitel.
Ik denk dat ze in dienst wel nog steeds kans maakt. Wie zijn de grootste concurrenten? Vas, Wollaston en Jastrab? Het wordt inderdaad niet gemakkelijk, maar als Shirin echt goed is en pas in die diepe finale moet knechten kan dit wel.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Behalve als ze in dienst van het team moet rijden. En ze is voor een crosser eigenlijk helemaal niet zo explosief
Is dat een mixed race? Ook flinke koersvervalsing, wat stom om dat op deze manier te doen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Shirin maakt gezien het parcours en het weer wel een grote kans op de beloftenwereldtitel.
Ja, is wel erg in het voordeel van iemand als Vasquote:Op zondag 13 augustus 2023 10:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Is dat een mixed race? Ook flinke koersvervalsing, wat stom om dat op deze manier te doen.
Daarom is de U23 categorie bij de dames ook een farce. Zelfde geldt voor de tijdrit. Van Anrooij mocht niet mee doen omdat Nederland daar geen elite startplek voor wilde opofferen terwijl ze zeker kans had gemaakt op de U23 titel of tenminste een podium.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Is dat een mixed race? Ook flinke koersvervalsing, wat stom om dat op deze manier te doen.
Als ze vroeg mag anticiperen, dan maakt ze zelfs bij de elites een kans(je). Trofeo Alfredo Binda winnen is geen kattenpis; dan heb je in ieder geval genoeg inhoud.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nou het ligt wel iets genuanceerder. Er zijn onvoldoende kwalitatief goede rensters om een enigszins gelijkwaardig veld aan de start te brengen, daarvoor moet het vrouwenwielrennen nog wat verder evalueren. Aan de andere kant, als je een juniorenrace organiseert, kun je ook een U23 organiseren.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:19 schreef DeeBee het volgende:
Ook dezelfde afstand als de elite, terwijl dit bij de mannen U-23 ook niet zo was.
We worden weer gigantisch beflikkerd, alle mooie verhaaltjes over gelijke behandeling kunnen ook weer de prullenbak in.
Ik hoop dat Nederland dit niet gaat doen en sowieso niet gaat controleren. Wiebes in het wiel van Koplacky (pun intended) en aanvallen maar.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ze vroeg mag anticiperen, dan maakt ze zelfs bij de elites een kans(je). Trofeo Alfredo Binda winnen is geen kattenpis; dan heb je in ieder geval genoeg inhoud.
Denk echter dat ze de hele dag moet controleren. Dan wordt een uitslag rijden lastig.
Yep, continu zorgen dat je iemand mee hebt, die het kan afmaken. Laat de Belgen het dan maar oplossen. Annemiek, Riejanne, Marianne en Shirin lijken mij uitermate geschikt voor die rol.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nederland dit niet gaat doen en sowieso niet gaat controleren. Wiebes in het wiel van Koplacky (pun intended) en aanvallen maar.
Ook Dygert zou vandaag niet starten vanwege ziekte.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:11 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kasia is ziek en start vandaag niet.
Niet genoeg gebeden.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:30 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ook Dygert zou vandaag niet starten vanwege ziekte.
Dan stijgen de kansen voor een beloftenwereldtitel van Jastrab exponentieel.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:30 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ook Dygert zou vandaag niet starten vanwege ziekte.
Tsja, alsnog een vrij zwak argument en in mijn ogen is het grote probleem vooral het mixen van categorieen. Dus als je nu als U23 het peloton lang kan volgen kan je winnen, terwijl dit iets heel anders is dan zelf tactisch in een koers vol U23 winnen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nou het ligt wel iets genuanceerder. Er zijn onvoldoende kwalitatief goede rensters om een enigszins gelijkwaardig veld aan de start te brengen, daarvoor moet het vrouwenwielrennen nog wat verder evalueren. Aan de andere kant, als je een juniorenrace organiseert, kun je ook een U23 organiseren.
Ja, en wel dingen als cycloball en cyclo atletiek organiseren, maar dan niet ditquote:Op zondag 13 augustus 2023 10:49 schreef Columbiafan het volgende:
Ik denk dat de dames wel klaar zijn voor een aparte U23 categorie als je ziet wat voor kanonnen hier aan de start staan.
Krijgt Christophe hier last mee, met zo'n uitspraak?quote:Lotte Kopecky moet vooral de Oranje-vrouwen in de gaten houden.
Gasparrini, Ruegg, Kerbaol.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:15 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in dienst wel nog steeds kans maakt. Wie zijn de grootste concurrenten? Vas, Wollaston en Jastrab? Het wordt inderdaad niet gemakkelijk, maar als Shirin echt goed is en pas in die diepe finale moet knechten kan dit wel.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:55 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe ligt het parcours erbij? Kletsnat?
Kopecky heeft juist baat bij een koers die vroeg openbreekt en het vrouw tegen vrouw wordt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:00 schreef Marcoss het volgende:
Niet starten van Dygert en Niewiadoma lijkt me een flink voordeel voor Kopecky, dat leken we wel rensters die vroeg koers hadden gemaakt
Bijzonder feitje: sinds 2019 heeft Niewiadoma geen koers meer gewonnen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:00 schreef Marcoss het volgende:
Niet starten van Dygert en Niewiadoma lijkt me een flink voordeel voor Kopecky, dat leken we wel rensters die vroeg koers hadden gemaakt
Ja, als ze zelf mee kan gaan, maar ze kan niet op alles reageren.. een sterke "vroege" vlucht kan België nooit controleren, lijkt mequote:Op zondag 13 augustus 2023 12:09 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Kopecky heeft juist baat bij een koers die vroeg openbreekt en het vrouw tegen vrouw wordt.
Ja, ongeveer sinds Phinney gestopt isquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bijzonder feitje: sinds 2019 heeft Niewiadoma geen koers meer gewonnen.
Maar voor wie ga je dan controleren?quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:24 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsland wil de koers controleren, dus dat lijkt me wel een bondgenoot te worden van België. Beetje een vreemde tactiek van de Duitsers gezien de wegwedstrijden van de afgelopen dagen, zo een Bauernfeind meesturen met de vroege vlucht lijkt me geen dom idee.
Als Nederland moet je dus hoe dan ook in de vroege vlucht zitten, ook kijkend naar hoe het gisteren ging met de Belgen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, als ze zelf mee kan gaan, maar ze kan niet op alles reageren.. een sterke "vroege" vlucht kan België nooit controleren, lijkt me
Lippert? Maar is ver gezocht om te gaan controleren, laat België het maar oplossen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar voor wie ga je dan controleren?
Ik verwacht wel dat ze zelf gaat schiften.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, als ze zelf mee kan gaan, maar ze kan niet op alles reageren.. een sterke "vroege" vlucht kan België nooit controleren, lijkt me
Als ze uit de greppel is wel denk ikquote:Op zondag 13 augustus 2023 12:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie Reusser op de startlijst, doet die echt mee?
Als ze meedoet gaat ze ook wel goed zijn, denk ik.quote:Op zondag 13 augustus 2023 12:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze uit de greppel is wel denk ik
Nu kinderfietsjes rijden.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:15 schreef StephanL het volgende:
Waarom laat de NOS nog niks zien? potjandorie
Eerst dan nog maar volhouden met Eurosport.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu kinderfietsjes rijden.
Die zat nu al als een malle te trappen,quote:
In Kabul zeker.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die zat nu al als een malle te trappen,
Waarschijnlijk wel goud gehaald in de nationale kampioenschap
GUNNEWIJKEDquote:
Wel goedquote:Op zondag 13 augustus 2023 13:26 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nummer twee van het continentaal kampioenschap!
Die van de Brits maagdeneilanden heeft een reet waar je u tegen zegt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:30 schreef Salina het volgende:
Rensters uit Burkina Faso, Ethiopië, Oeganda, Rwanda, Burundi, Kenya, Algerije, Afghanistan, Verenigde Arabische Emiraten, Britse Maagdeneilanden, Iran, Egypte, Bermuda, Zimbabwe, Trinidad & Tobago, Indonesië...Mauritius, Namibië, Thailand...
Nee. Vertel me meer.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wisten jullie dat Braveheart daar is opgenomen?
Sanne Cant er niks van.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:42 schreef Faraday01 het volgende:
Deze Belgische lijkt weinig over te hebben
Beter dan haar landgenote die er achter af waaitquote:Op zondag 13 augustus 2023 13:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sanne Cant er niks van.
We gaan in dienst van Demi rijden? Hahahaquote:
Bredewold zal straks wel in de spaarstand gaan.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:45 schreef Columbiafan het volgende:
Lijkt me toch niet slim van Nederland om deze groep te laten rijden?
Kutnijdquote:Op zondag 13 augustus 2023 13:45 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is het toch met vrouwelijk wielrensters en niet vol in dienst voor teamgenoten kunnen rijden?
Bizar dat die landen niet rijden.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:47 schreef Faraday01 het volgende:
Wie gaat er rijden? Italië, Duitsland?
Zou kunnen, maar dit is een klim van niks. Hier hoeft ze niet te lossen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gisteren nog gereden dus best logisch?
Die gaat iedereen omver kegelen?quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:59 schreef Faraday01 het volgende:
Ik zou trouwens liever niet met Cant op dat circuit gaan rijden als het spekglad is.
Nou ze Cant niet veel maar waarschijnlijk gaat ze wel als de beste door die 500 haakse bochtenquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:00 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Die gaat iedereen omver kegelen?
Vermoeden maar geen bevestigingquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bijzondere valpartij wel.
Zat Persico nou ook in die groep?
Labous was ook een redelijke veldrijdster.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nou ze Cant niet veel maar waarschijnlijk gaat ze wel als de beste door die 500 haakse bochten
Sanne heeft geen inhoud genoeg om hier te winnenquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nou ze Cant niet veel maar waarschijnlijk gaat ze wel als de beste door die 500 haakse bochten
Jeetje, wat een drama alweer, zover zijn ze allemaal nog nietquote:
De Duitse commentatoren delen mijn mening.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Jeetje, wat een drama alweer, zover zijn ze allemaal nog niet
Mario de Clercq vindt dit geen leuke opmerkingquote:Op zondag 13 augustus 2023 13:45 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is het toch met vrouwelijk wielrensters en niet vol in dienst voor teamgenoten kunnen rijden?
quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:59 schreef Zwansen het volgende:
Hoe is het weer op de plaatselijke ronde @:Momo?
Jij kunt beter bij forum.fok.de terechtquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
De Duitse commentatoren delen mijn mening.
Je verwacht het nietquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wow, was de koers dus toch niet al beslist.
Meldt het even bij fok.dequote:Op zondag 13 augustus 2023 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wow, was de koers dus toch niet al beslist.
De helft die gestart is, wordt bij een kermiskoers nog weggeredenquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een klein peloton joh.
Zoals Marianne Vos?quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De helft die gestart is, wordt bij een kermiskoers nog weggereden
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:21 schreef Columbiafan het volgende:
Die groep Vos komt wel nog terug lijkt me
Serieus? Van Anrooij is sinds het einde van het voorjaar echt in een com-ple-te baggervorm. Komt amper vooruit. Giro was ook kneiter slecht, het NK tijdrijden was ze onherkenbaar slecht.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:20 schreef Columbiafan het volgende:
Van Anrjooij wel verrassend dat ze niet in de eerste groep zit.
LoeSS Gunnewijk.quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Verboten om aan eigen kansen te denken!
Met zijn "du"quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:27 schreef Dutch_view het volgende:
Het zeer matige Duits van Han Cock.
Onvoorstelbaar dat geen enkel land in die kopgroep doorgereden heeftquote:Op zondag 13 augustus 2023 14:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wiebes ook in die achtervolgende groep volgens PCS.
Ja gek he, even schakelen naar een finale met Nederlandse deelname die een minuut duurt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |