Ja, die kan er niks van inderdaad.quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou stoppen met al die ballen naar Nimir.
Ja nu gaat het wel goed, er zijn wel periodes waarbij het telkens misgaatquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, die kan er niks van inderdaad.
Tja, dat is al een aantal jaar het probleem van NL. Het team is niet in balans. Nimir is zo veel beter dan de rest dat als je hem de hele tijd aanspeelt dan wordt het doorzichtig, maar als je het niet doet scoor je veel minder punten.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja nu gaat het wel goed, er zijn wel periodes waarbij het telkens misgaat
Laat ik vooropstellen: Nederland is wel gewoon top 10 van de wereld en je speelt tegen een absoluut topland. Het grootste probleem bij de Nederlandse mannen is echter al jaren dat het niet constant genoeg is. Ze laten het vaak serverend en receptioneel als eerste afweten. Dan breng je dus Keemink in de problemen en die lost het dan 9 van de 10 keer via Abdelaziz op. Dat ligt ook vooral aan de klasse van Abdelaziz, maar in mijn ogen ook wel wat aan de zwakte van Keemink. Het is geen slechte spelverdeler, maar ook niet iemand die je richting de wereldtop gaat brengen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 23:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja, dat is al een aantal jaar het probleem van NL. Het team is niet in balans. Nimir is zo veel beter dan de rest dat als je hem de hele tijd aanspeelt dan wordt het doorzichtig, maar als je het niet doet scoor je veel minder punten.
Alhoewel het me nog meevalt qua collectief vandaag. Het heeft wel eens nóg meer op Nimir geleund.
Bedankt voor deze samenvattingquote:Op dinsdag 12 september 2023 23:16 schreef TheVulture het volgende:
2-2 en een 5e set, al werd het nog bijna weggegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |