Ik hoop dat het ze niet lukt. Ik mag dat land niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:11 schreef heywoodu het volgende:
België kan zich morgen voor de eerste keer ooit plaatsen voor de Spelen
Wat heb je tegen de Red Dragons?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het ze niet lukt. Ik mag dat land niet.
Dat alleen al. De bijnamen die ze verzinnen. Lionels en rode duivels. Flikker op met je Oranje-haat uit je kleine onderpresterend verdeeld kut landje.quote:
Het is bizar wat er op de verschillende OKT’s gebeurt. Duitsland en België gaan zich plaatsen voor de Spelen. Als je dat na het EK had gezegd, had iedere volger je compleet uitgelachen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:11 schreef heywoodu het volgende:
België kan zich morgen voor de eerste keer ooit plaatsen voor de Spelen
Ach, Red Dragons. Mooie jinx van @TheArt hierboven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 07:52 schreef H.Vviv het volgende:
Belgie verloren van Bulgarije in vijf sets en gaan niet naar de OS.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is bizar wat er op de verschillende OKT’s gebeurt. Duitsland en België gaan zich plaatsen voor de Spelen. Als je dat na het EK had gezegd, had iedere volger je compleet uitgelachen.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:31 schreef GlennQuagmire het volgende:
[ afbeelding ]
De wereldranglijst, met de 7 al geplaatste teams doorgehaald. Er is nog plek voor 5 teams, waarvan er 1 uit Afrika moet komen (wrschl Egypte). De Nederlandse mannen moeten dus bij de vier beste landen zonder ticket komen, en dus nog voorbij Cuba en Servië gaan. Het is nog mogelijk, maar dan moet er wel een uitzonderlijke Nations league gedraaid worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |