quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Veel te kleine Jasper komt niet boven net uit...
Wat een gesjook opeens
TYPISCH NEDERLANDSquote:
Zal eerder de druk van de premjer liek zijn lijkt mij? Ineens vrij 'ver' voorstaan tegen de wereldkampioen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
TYPISCH NEDERLANDS
Erg jammer, want ze speelden goed en leken ook op weg naar deze set.
Dit is wel choken jaquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:31 schreef DeeBee het volgende:
Sjookgenot, vrij jammer, want er lagen flinke kansen deze pot
Derde en vierde set had je gewoon mogen, wat zeg ik, moeten winnen...quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:31 schreef DeeBee het volgende:
Sjookgenot, vrij jammer, want er lagen flinke kansen deze pot
Ongelofelijk ja wat daar wordt weggegeven bij 3, 4 punten voorsprongquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Derde en vierde set had je gewoon mogen, wat zeg ik, moeten winnen...
Die gaan echt wel mee in de wereldtop de komende jarenquote:Op vrijdag 1 september 2023 23:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Jammer, maar de dames zijn wel echt beter geworden dan en tijdje geleden.
Ja er lijkt wat meer groei in te zitten dan een paar jaar geleden, toen was het echt tussen tafellaken en servet in op het moment supreme.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gaan echt wel mee in de wereldtop de komende jaren
En dan was Marring er nog niet eens bij, waardoor Jasper gedwongen was dit soort wedstrijden helemaal te spelen. Die deed het overigens helemaal niet slecht, maar is normaal wel een niveautje minder dan Nova.quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja er lijkt wat meer groei in te zitten dan een paar jaar geleden, toen was het echt tussen tafellaken en servet in op het moment supreme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |