Jawel, maar als de bro's op Wendy gaan, is 3 voor haar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze kunnen toch 5 tegen 3 gaan spelen nu?
Wél als de bro´s het moeten gaan doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:57 schreef Was-beer het volgende:
De 2 minuten gaan pas in als het blok wordt aangeraakt. Ze mogen dus wel langere tijd kijken welk blok ze willen pakken. Kan wel eens lang gaan duren dan
Ik zie ze al sluipen..bedenkelijk kijken..zuchten..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wél als de bro´s het moeten gaan doen.
Ik ben los, schiet mij maar lek, snap er werkelijk niets meer van.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:01 schreef Rhosyn het volgende:
Stom van sasha weer. Ze zegt gewoon dat zij aan Rupert denken en Marciano geeft geen antwoord. Rot toch op...
Ook dom van die groep om te vertellen dat ze op Rupert gaan, nu kunnen de bro's rustig doorglibberen tot de volgende eliminatie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Marciano en Isaac ontlopen de dans weer, want Ruppie zal het gaan worden
Is inderdaad wel zo iedere avond zit zij met een lepel in de pindakaas/pasta pot Meestal voor dat ze naar bed gaat en vaak zijn alleen eric en zei nog wakker/op.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
Iedere avondwaarom zie ik dat nooit want ik kijk meestal savonds.
zou bijna gaan zeggen als de broos in de finale staanquote:
Ik snap dat ook echt nooit, waarom elkaar wijzer makenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:02 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ook dom van die groep om te vertellen dat ze op Rupert gaan, nu kunnen de bro's rustig doorglibberen tot de volgende eliminatie.
klopt. Mensen willen het hier niet geloven, maar zal weer caps gaan makenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:02 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Is inderdaad wel zo iedere avond zit zij met een lepel in de pindakaas/pasta pot Meestal voor dat ze naar bed gaat en vaak zijn alleen eric en zei nog wakker/op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |