SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Dit neemt wel serieuze vormen aan. De kans dat de oorlog hierop gewonnen wordt lijkt me groter dan dat dat op het slagveld gebeurt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:18 schreef michaelmoore het volgende:
107 ruble voor een euroquote:[ afbeelding ]
Ik denk niet dat hij goedkope vodka drinkt. Hij wordt meer dan genoeg betaald voor het duurdere spul.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 07:30 schreef quirina het volgende:
Je kan aan Shoigu zien wat goedkope vodka met je doet.
Oekrane bij de EU en er blijven alleen maar oudjes over.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:00 schreef Slayage het volgende:
De oekrinse bevolking is in 30 jaar door migratie met 1/3 gekrompen[ twitter ]
Dat is helaas het resultaat als de grenzen opengaan. Thread gaat daaroverquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:01 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Oekrane bij de EU en er blijven alleen maar oudjes over.
Ik roep het al lang hier. Je moet ze gewoon alle voordelen van de EU geven zonder dat oekrainers naar de EU mogen komen om te werken. Genoeg mogelijkheden om ze los van EU lidmaatschap te ondersteunen en te zorgen dat ze zelf hun land kunnen opbouwen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat is helaas het resultaat als de grenzen opengaan. Thread gaat daarover
Verder nog geen beelden en zo hiervan gezien. Maar het ziet er naar uit dat Rusland weer los aan het gaan is.quote:Currently, Russian invaders are shelling the capital of Ukraine by Kh-47M2 "Kinzhal" missiles; explosions can be heard in the city. It's 10 AM on a Friday, the prime time for attacking the capital of a European country if you're a terrorist.
Michael Clarke zei het op 4 juli al. Gelukkig komt Rob er nu ook mee. Houd hem in de gaten hoor, die Robbie.quote:
Bij talkshows daar hebben ze tijdens het gesprek altijd bewegende propagandabeelden op de achtergrond, anders is het te saai ofzo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 07:26 schreef quirina het volgende:
https://twitter.com/RussiaUSA/status/1689572088989020160?s=20
Foei Polen!
Polen die west Oekrane gaat bezetten! Foei foei!
Rusland moet Polen maar aanpakken met hun grote machtige leger als afstraffing .. dat zal ze leren!
In drie dagen is Polen NUSSR!
Ben wel benieuwd waar Rob vandaan haalt dat de Oekraense winst hiermee teniet gedaan wordt. Dat blijkt immers niet uit dit artikel of uit eerdere artikelen over de hernieuwde offensieven van Rusland in die hoek.quote:
Heb de ontwikkelingen niet nauwlettend gevolgd afgelopen week maar in deze reeks las ik wel af en toe dat Oekraine alle verliezen in Kharkiv bijna weer terug had. Blijkbaar onzin dus?quote:
Dat artikel is gebaseerd op informatie van het Russische ministerie van defensie. Dus ik zou dat met een korreltje zout nemen. En Oekrane heeft inderdaad het grootste gedeelte van het grondgebied weer terugveroverd welke Rusland de afgelopen paar weken in die regio ingenomen had.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 09:52 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Heb de ontwikkelingen niet nauwlettend gevolgd afgelopen week maar in deze reeks las ik wel af en toe dat Oekraine alle verliezen in Kharkiv bijna weer terug had. Blijkbaar onzin dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |