abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210244425
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210244607
twitter
pi_210244626
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2023/08/10/7415074/
Er doen zich blackouts voor in gedeeltes van Rusland door de hitte en belabberde elektriciteit voorzieningen. Het kan nog jaren duren voordat ze alles op orde hebben daar. Hierdoor heeft Rusland de export van elektriciteit naar China moeten verminderen naar 100-200MW.

In Oekrane zijn deze problemen er gelukkig niet, ook al zijn ze daar nog druk bezig om alle voorzieningen te repareren nadat Rusland zijn best heeft gedaan om deze te vernietigen. Oekrane heeft het tekort uit EU landen zoals Moldavi en Slowakije kunnen halen.

......

https://www.pravda.com.ua/eng/news/2023/08/11/7415105/
Hotel die in het verleden vaak door de UN gebruikt werd is gisteren door Rusland aangevallen in Zaporizhzhia. Waar de UN niet zo blij mee is.

https://ukraine.un.org/en(...)-people-zaporizhzhia
(Verklaring van de humanitaire cordinator voor Oekraine, Denise Brown, over de aanval)
twitter

twitter

(eerste filmpje van de laatste twee is mogelijk van een eerdere aanval. Moeilijk te zeggen)

[ Bericht 27% gewijzigd door Delenlill op 11-08-2023 06:53:27 ]
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 augustus 2023 @ 06:37:11 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_210244672
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_210244681
twitter
pi_210244703
https://mil.in.ua/en/news(...)ations-went-on-fire/
De Wit-Russische olie raffinaderij Mozyr waar Rusland een false flag operatie voor aan het plannen was staat in de fik. Jammer genoeg lijkt het mee te vallen.

pi_210244777
https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/new/ (video)
Drone dropt granaat op een gepantserd voertuig met een groepje Russische soldaten erin/op. Jammer dat de schade mee lijkt te vallen.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 07:25:58 #9
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210244901
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 21:18 schreef michaelmoore het volgende:
107 ruble voor een euro

quote:
Dit neemt wel serieuze vormen aan. De kans dat de oorlog hierop gewonnen wordt lijkt me groter dan dat dat op het slagveld gebeurt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210244903
https://twitter.com/RussiaUSA/status/1689572088989020160?s=20

Foei Polen!
Polen die west Oekrane gaat bezetten! Foei foei!
Rusland moet Polen maar aanpakken met hun grote machtige leger als afstraffing .. dat zal ze leren!
In drie dagen is Polen NUSSR!
pi_210244917
Je kan aan Shoigu zien wat goedkope vodka met je doet.
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 augustus 2023 @ 07:53:23 #12
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_210245000
'We have success. Sometimes more, sometimes less.'

Artikel over soldaten aan de frontlinie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_210245034
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 07:30 schreef quirina het volgende:
Je kan aan Shoigu zien wat goedkope vodka met je doet.
Ik denk niet dat hij goedkope vodka drinkt. Hij wordt meer dan genoeg betaald voor het duurdere spul.

En alles wat zij aan het opnoemen zijn is een direct gevolg van hun invasie in Oekrane.

- Zweden en Finland bij de NATO
- Meer NATO troepen bij de grenzen
- Polen die allemaal moderne wapensystemen en zo koopt.
- Polen die troepen aan het opbouwen is bij Wit-Rusland

Ook lijkt het alsof niemand daar aanwezig wil zijn. En dat ze zat aan het worden zijn van deze hele oorlog. En dat ze geen woord geloven van wat hun keer op keer voorgekauwd wordt.

Hopelijk duurt het niet lang meer dat er een nieuwe coup poging komt. Daar is Putin ook bang voor. Daar de nationale verdedigingstroepen nu ook tanks gaan krijgen. De hele economie ligt op zijn gat, De Roebel is niks meer waard en Rusland wordt steeds minder serieus genomen in deze wereld.
pi_210245043
Russische advocaten kunnen pleiten wat ze willen: vrijspraak komt er niet
https://nos.nl/l/2486206

Eerst werd de oppositie de mond gesnoerd, daarna volgde de ontmanteling van mensenrechtenorganisaties en uiteindelijk werden alle vrije media het land uitgejaagd. Wie zich niet schikt naar de mores van het Kremlin komt al snel in aanraking met het Russische rechtssysteem. Nieuwsuur sprak met twee advocaten van prominente oppositieleden over hoe hun werk is veranderd sinds de oorlog in Oekrane.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210245287
twitter
Vakman pur sang
pi_210245337
De oekrinse bevolking is in 30 jaar door migratie met bijna 1/3 gekrompen :{

Thread

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210245351
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 09:00 schreef Slayage het volgende:
De oekrinse bevolking is in 30 jaar door migratie met 1/3 gekrompen :{ [ twitter ]
Oekrane bij de EU en er blijven alleen maar oudjes over.
pi_210245364
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 09:01 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Oekrane bij de EU en er blijven alleen maar oudjes over.
Dat is helaas het resultaat als de grenzen opengaan. Thread gaat daarover
-Rabia Al-Basri
pi_210245378
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 09:03 schreef Slayage het volgende:

[..]
Dat is helaas het resultaat als de grenzen opengaan. Thread gaat daarover
Ik roep het al lang hier. Je moet ze gewoon alle voordelen van de EU geven zonder dat oekrainers naar de EU mogen komen om te werken. Genoeg mogelijkheden om ze los van EU lidmaatschap te ondersteunen en te zorgen dat ze zelf hun land kunnen opbouwen.
pi_210245498
https://www.reddit.com/r/(...)rs_are_shelling_the/
quote:
Currently, Russian invaders are shelling the capital of Ukraine by Kh-47M2 "Kinzhal" missiles; explosions can be heard in the city. It's 10 AM on a Friday, the prime time for attacking the capital of a European country if you're a terrorist.
Verder nog geen beelden en zo hiervan gezien. Maar het ziet er naar uit dat Rusland weer los aan het gaan is.
pi_210245539
quote:
Michael Clarke zei het op 4 juli al. Gelukkig komt Rob er nu ook mee. Houd hem in de gaten hoor, die Robbie.

pi_210245567
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 07:26 schreef quirina het volgende:
https://twitter.com/RussiaUSA/status/1689572088989020160?s=20

Foei Polen!
Polen die west Oekrane gaat bezetten! Foei foei!
Rusland moet Polen maar aanpakken met hun grote machtige leger als afstraffing .. dat zal ze leren!
In drie dagen is Polen NUSSR!
Bij talkshows daar hebben ze tijdens het gesprek altijd bewegende propagandabeelden op de achtergrond, anders is het te saai ofzo.

Bij politieke speeches nu ook :').
pi_210245582
quote:
Ben wel benieuwd waar Rob vandaan haalt dat de Oekraense winst hiermee teniet gedaan wordt. Dat blijkt immers niet uit dit artikel of uit eerdere artikelen over de hernieuwde offensieven van Rusland in die hoek.
pi_210245740
quote:
Heb de ontwikkelingen niet nauwlettend gevolgd afgelopen week maar in deze reeks las ik wel af en toe dat Oekraine alle verliezen in Kharkiv bijna weer terug had. Blijkbaar onzin dus?
pi_210245875
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 09:52 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Heb de ontwikkelingen niet nauwlettend gevolgd afgelopen week maar in deze reeks las ik wel af en toe dat Oekraine alle verliezen in Kharkiv bijna weer terug had. Blijkbaar onzin dus?
Dat artikel is gebaseerd op informatie van het Russische ministerie van defensie. Dus ik zou dat met een korreltje zout nemen. En Oekrane heeft inderdaad het grootste gedeelte van het grondgebied weer terugveroverd welke Rusland de afgelopen paar weken in die regio ingenomen had.

Wat waarschijnlijk wel klopt is dat Rusland een groot aantal troepen en materieel aan het opbouwen is in de regio van Kupyansk, wat ook door Oekraense bronnen bevestigd is. Er worden ook steeds meer luchtaanvallen in de regio uitvoert. Waarmee het inderdaad lijkt dat het doel is om een grootse aanval in te zetten op Kupyanksk. Maar het innemen van deze stad zal zeker niet gemakkelijk zijn. En ik verwacht dan ook dat het een tweede Bakhmut gaat worden voor Rusland.

Oekrane heeft alle tijd gehad om verdedigingen op te bouwen in die regio. En ik geloof er niks van dat ze opeens in paniek troepen van andere plekken vandaan moeten trekken (wat Rusland natuurlijk wel hoopt).

Even de aankomende weken afwachten dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door Delenlill op 11-08-2023 10:34:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')