abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210245872
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Succes @:Blues en g!!
@:Candaasje dat klinkt goed O+ collega van mn vorige werk was ook allergisch voor katten maar had er wel twee, en zij merkte dat ze in begin dan altijd even aan een nieuwe kat moest wennen, met wat meer niesen en snotneus enzo, maar dat dat wel ook weer wegging. Alsof er even wat desensitisatie met die specifieke kat plaats moest vinden en dan ging het prima. Hopelijk werkt 't ook zo met C en Simon, dat ie even moest wennen en t nu alleen maar weer minder wordt!

Ik deed vanochtend mn uiterste best om van mn mobiel af te blijven om nergens per ongeluk de uitslag te lezen voor ik had teruggekeken. Was moeilijk, maar gelukt :s)

Zometeen maar eens bedenken wat ik vandaag ga doen.
Ik hoop dat het ook zo werkt bij C :Y Ik heb ook meerdere collega's/vrienden die aangeven dat ze voor hun eigen kat minder allergisch lijken te zijn.

En anders stuur ik C eerst nog langs de acupuncturist :D Hebben ook wat collega's goede ervaringen mee. (Ik weet nooit in hoeverre dat placebo is, maar veel dierenartsen/assistenten ontwikkelen in de loop der tijd wel een allergie en dat is niet handig, dus er wordt wel vanalles geprobeerd.)

Zo, welterusten!
pi_210245919
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik hoop dat het ook zo werkt bij C :Y Ik heb ook meerdere collega's/vrienden die aangeven dat ze voor hun eigen kat minder allergisch lijken te zijn.

En anders stuur ik C eerst nog langs de acupuncturist :D Hebben ook wat collega's goede ervaringen mee. (Ik weet nooit in hoeverre dat placebo is, maar veel dierenartsen/assistenten ontwikkelen in de loop der tijd wel een allergie en dat is niet handig, dus er wordt wel vanalles geprobeerd.)

Zo, welterusten!
Ach en al zou het placebo zijn.. als het werkt dan werkt het *) ^O^
Er is ook wel bekend dat een placebo effect ook echt wel fysiek effect kan hebben, niet alleen psychisch (dus dat je niet alleen dénkt dat het werkt, maar dat doordat je denkt dat het werkt, er ook echt in lijf een reactie plaatsvindt die hetzelfde effect geeft als medicijn). Volgens mij hebben ze dat bij (placebo)paracetamol bv aangetoond. Ik weet niet precies meer of het dan wel zo moet zijn dat je eerder het al wel 'echt' hebt gebruikt. Prof Andrea Evers doet veel onderzoek naar placebo/nocebo effect, mochten mensen geïnteresseerd zijn en meer willen lezen.
pi_210245967
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 08:26 schreef Blues het volgende:
Moggel.
Beste fik, al vanaf kwart voor 7 gillende sirenes.
Appie staat in de brand..https://nos.nl/artikel/24(...)llen-panden-ontruimd
Daar komen we regelmatig..
Moest direct aan jullie denken, dat jullie daar misschien ook wel eens boodschappen deden. Zonde van al dat eten :+

Moest sowieso al aan jullie denken, vanwege het onderzoek vandaag. Ik hoop toch dat het meevalt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210245994
Ik kan niet bellen. Mijn netwerk ligt er blijkbaar uit :? Lastig, want ik wilde net mijn vader bellen dat iemand hun gaat bellen :+ En hij leest zijn whatsapp zeg maar 1x per week of zo.

Zelf net bij de bekkenbodemfysiotherapeut geweest en wat is ze goed _O_ Daar had ik die lange wachtlijst wel voor over. Ze gaat in november met pensioen, nog net op tijd *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2023 @ 10:28:57 #80
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210246054
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:24 schreef Isabeau het volgende:
Zelf net bij de bekkenbodemfysiotherapeut geweest en wat is ze goed Daar had ik die lange wachtlijst wel voor over. Ze gaat in november met pensioen, nog net op tijd
Mocht je in de toekomst nog een keer een wondermens nodig hebben, dan kan ik je mijn osteopaat aanraden. Die verricht soms ook echt wonderen.

Tevens vanmorgen wakker geworden met een bijholteontsteking. Raar gedoe.
pi_210246219
Het is volbracht *G* ging redelijk goed. Zag wel wat spanning toen ie toch ietkes verder naar binnen gereden werd op het laatst. Uitgebreide mri met vloeistoffen die ook automagisch steeds een beetje via infuus inliep.
Prachtig nieuw ruim MRI apparaat. _O_
Was best een lange uitgebreide van 45 min. Trots op mijn g O+
Nu bakkie thuis en weer terug om gewoon te werken. Rare dag :+
pi_210246256
45 minuten in een MRI terwijl je er al claustrofobisch van wordt :X huuuu! Maar dit zit er op. En ja rare dag als je zo weer terug naar dat ziekenhuis moet voor je werk.

quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:28 schreef Kreator het volgende:
Mocht je in de toekomst nog een keer een wondermens nodig hebben, dan kan ik je mijn osteopaat aanraden. Die verricht soms ook echt wonderen.

Tevens vanmorgen wakker geworden met een bijholteontsteking. Raar gedoe.
Wondermensen O+ O+
Beterschap. Klinkt ook niet fijn.
pi_210246267
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:46 schreef Blues het volgende:
Het is volbracht *G* ging redelijk goed. Zag wel wat spanning toen ie toch ietkes verder naar binnen gereden werd op het laatst. Uitgebreide mri met vloeistoffen die ook automagisch steeds een beetje via infuus inliep.
Prachtig nieuw ruim MRI apparaat. _O_
Was best een lange uitgebreide van 45 min. Trots op mijn g O+
Nu bakkie thuis en weer terug om gewoon te werken. Rare dag :+
Gelukkig! Dat was natuurlijk een flinke hobbel, dat enge ding, fijn ook dat het een ruime nieuwe was.
We have far more in common than that which devides us..
pi_210246438
Beterschap Krea!
En Blues fijn dat het erop zit nu. Mijn duimen draaien dat jullie maandag de meest gunstige uitslag mogelijk krijgen!!
@Isabeau fijn zo'n prettige bekkenbodemfysio! Wat maakt dat je erheen moet? (Hoef je uiteraard niet op te antwoorden)
pi_210246645
Fijn dat het goed ging, Blues.

Hier al lekker een zonnetje. Na het uitslapen net al even in de tuin bezig geweest: nieuwste aanplant (ik had een verrassingspakket biologische tuinplanten besteld) een extra rondje water gegeven, 1 van de monstercourgettes opgebonden en de rest terug gesnoeid, terrasmeubels weer even opgefrist.

Het staat er zo prachtig bij he O+.
pi_210246696
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 11:34 schreef Tuindier het volgende:
Fijn dat het goed ging, Blues.

Hier al lekker een zonnetje. Na het uitslapen net al even in de tuin bezig geweest: nieuwste aanplant (ik had een verrassingspakket biologische tuinplanten besteld) een extra rondje water gegeven, 1 van de monstercourgettes opgebonden en de rest terug gesnoeid, terrasmeubels weer even opgefrist.

Het staat er zo prachtig bij he O+.
Foto's! Wat zat er in je verrassingspakket?

En vijf courgetteplanten _O-
Spoilers!
pi_210246878
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Foto's! Wat zat er in je verrassingspakket?

En vijf courgetteplanten _O-
Ik heb je even naar het tuin-topic verhuisd, want daar wilde ik dit ook nog posten.

Die 5 gaan we niet nog een keer doen. Ik overweeg om er 1 of 2 te elimineren.
pi_210247124
Het is volbracht voor @golfer Nu nog een goeie uitslag.

En het huis is verkocht. Kwam niet eens op funda.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2023 @ 13:14:34 #89
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210247680
Waarom verkoopt een fotograaf een huis? En waarom zou het uitmaken wat er anders wordt aan een huis?
pi_210248568
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 12:22 schreef AnneX het volgende:
Het is volbracht voor @:golfer Nu nog een goeie uitslag.

En het huis is verkocht. Kwam niet eens op funda.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk huis :?

Wanneer krijgen jullie de uitslag @Blues ?

Ik snap de wereld soms niet ;(

Vandaag leek me een goede dag om mijn rijbewijs te laten verlengen. Kan digitaal, heel hip. Moest ik wel de DigiD app koppelen aan een ID. Kostte wat tijd, maar gelukt *O*
Naar erkende fotograaf gegaan, stomme pasfoto gemaakt…. Digitaal afgekeurd :D
Lag volgens haar echt niet aan mijn bril, want ze maakte altijd goedgekeurde foto’s voor rijbewijzen mét bril. Oke, dan zal het mijn rare oog wel zijn wat het systeem (ook na retoucheren) niet snapt, doe dan maar papieren print, dan ga ik wel twee keer langs bij het gemeentehuis, zucht.
Toen op de koffie+lunch bij ouders. Daar mijn leed geklaagd en mijn moeder wist te vertellen dat zij ook papieren pasfoto’s inleverde, waarbij de foto met bril door de ambtenaar bruut werd afgekeurd :o

Dus ik terug naar de fotograaf, eens kijken of het stiekem toch de bril is, die in de weg zit. Foto zonder bril gemaakt.. tadaaaa! Goedgekeurd! Tot haar grote verbazing. De baas kwam er ook nog even bij en die vertelde haar dat ze dus wel altijd een foto met en zonder bril moet maken.

Anyway: ik heb nu een nog lelijkere pasfoto. Zonder bril. Waar ik mezelf niet op herken. En, als ik het rijbewijs van mijn moeder zie, wordt het een ontzettend lelijk floating head op het pasje ;( Maakt het wel makkelijker uitlenen, want je gezicht wordt echt super anoniem hierdoor :')

Aanvraag naar gemeente is de deur uit and now we wait….

Goede nieuws van de dag: ik heb het adres van de beste lokale koude schotel leverancier B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210248761
Dat is echt inderdaad zo stom, je draagt altijd een bril en een pasfoto moet zonder. In Tanzania moest ik m'n bril afzetten bij de douane zodat ze me met m'n paspoortfoto konden vergelijken. Die ook al weer ouder (en heel anders) was dan mijn visum foto :?
pi_210248831
Mn huidige paspoortfoto is een soort glamourshot, omdat ik op mn vorige paspoort als Tineke de Nooij oogde :D

Heb echt 3 uur mn haar zitten maangen en mn make up gedaan :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210248846
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mn huidige paspoortfoto is een soort glamourshot, omdat ik op mn vorige paspoort als Tineke de Nooij oogde :D

Jij dacht: dat nooit weer.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:47:20 #94
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210248890
quote:

Ligt er een beetje aan op welke Tineke qua leeftijd je op de pasfoto oogde…
pi_210248916
quote:

Paar jaar geleden was ik zo blij dat ik zelf een foto opnieuw kon maken voor mijn OV kaart. De oude kaart had een foto die ik tig jaar geleden had geüpload voor iets anders en die hadden ze gebruikt ipv vragen of dit de goede was. Herkende mezelf niet eens _O-
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:54:36 #96
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210248963
Volgens mijn collegas bij de KLM (eind jaren 90) zag ik er op de foto van mijn KLM Pas uit als een oorlogsmisdadiger. Fijn te horen zoiets.
  Moderator vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:57:52 #97
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210248991
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 14:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Volgens mijn collegas bij de KLM (eind jaren 90) zag ik er op de foto van mijn KLM Pas uit als een oorlogsmisdadiger. Fijn te horen zoiets.
Bij YAT had ik een keer een steward die Milo¨evic heette :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210249069
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 14:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Paar jaar geleden was ik zo blij dat ik zelf een foto opnieuw kon maken voor mijn OV kaart. De oude kaart had een foto die ik tig jaar geleden had geüpload voor iets anders en die hadden ze gebruikt ipv vragen of dit de goede was. Herkende mezelf niet eens _O-
Ik heb voor mijn OV kaart gewoon mijn oude foto hergebruikt. Een van de weinige foto’s waar ik me leuk vind opstaan, WIN! Alleen is die foto minus zo’n 20 cm haarlengte maar dat kan in een maand toch aangegroeid zijn wat de foto recent maakt? O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210249092
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 15:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik heb voor mijn OV kaart gewoon mijn oude foto hergebruikt. Een van de weinige foto’s waar ik me leuk vind opstaan, WIN! Alleen is die foto minus zo’n 20 cm haarlengte maar dat kan in een maand toch aangegroeid zijn wat de foto recent maakt? O-)
wanneer dat een leuke foto was geweest had ik dat ook gedaan, maar wanneer je zelf denkt "van wie is deze kaart" en je echt naar je naam moet kijken klopt het niet helemaal :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 augustus 2023 @ 15:08:38 #100
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210249101
Voor rijbewijs ook nieuwe foto laten maken. Wel bij een fotograaf. Deze direct laten uploaden en online de aanvraag afgemaakt. Twee dagen later lag rijbewijs klaar bij gemeente.
Kan nog niet bij iedere gemeente. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')