Ik ga er niet van uit dat het misleiding is maar ik vind het tot nu toe een hoop bla bla en weinig tastbare bewijzen. Zoals die Grutsch. Hij doet uitspraken over zaken die hem verteld zijn door derden. Hij heeft zelf dus niks gezien. Net als de rest van de wereld tot nu toe.quote:Op maandag 11 september 2023 17:50 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Graantje mee pikken van wat? Wat bedoel je daar precies mee?
[..]
Daar mag je vanuit gaan na alle ophef en alle moeite door en van iedereen om zich (dan) belachelijk te maken met honderden mensen tegelijk Anders zou het niet (sinds 2018 openlijk) zo bloed serieus genomen worden daar in dat Pentagon. Maar we wachten af. Maar volg je het ook? Afgaande op je vraag lijkt het er niet op.
Stel: Als de bewijzen er nu niet zijn, of niet komen wat is dan precies jouw idee van wat er anders aan de hand zou kunnen zijn dan dat wat er geclaimd wordt? Wat zou dan het andere en ware doel zijn van deze misleiding volgens jou? Want jij gaat er dan dus vanuit dat het een misleiding is?
Ik zeg niks over het pentagon, ik zeg alleen dat iemand hier een verdienmodel heeft gevonden. Het klinkt allemaal veelbelovend maar het is weinig tot nu toe.quote:Op maandag 11 september 2023 18:24 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Nee voor een interview krijg je vast wel geld of een onkosten vergoeding maar daar gaat het me even niet om.
Je beantwoord de vraag niet. Het gaat me om hoe jij (en jpg97) dit alles precies ziet. Waarom reageer je? En waarom met lege handen. Waarom is iedereen volgens JOU in het Pentagon precies op de been? Om de boel te misleiden? Om Grush van "graantjes" te voorzien die hij kan mee pakken? Ik snap je insteek niet. En jijzelf waarschijnlijk ook niet.
Beetje matig verdienmodel dan, 1 tv interview en nu deze uitzending in 4 maanden tijd. Hij is niet actief op social media, heeft geen website, vraagt niet om donaties, verkoopt geen boek, etc etc. Hij lijkt me intelligent genoeg om te snappen hoe je hier (meer) geld aan zou kunnen verdienen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 10:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik zeg niks over het pentagon, ik zeg alleen dat iemand hier een verdienmodel heeft gevonden.
Dat zijn echt interessante bevindingen. Wat DMS niet hetzelfde als wat ze dachten gevonden te hebben in de wolken van Venus?quote:Op dinsdag 12 september 2023 00:08 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Webb telescoop vindt interessante zaken. Mogelijk van enig belang voor de Drake formule..
[ twitter ]
Inderdaad, dan zijn er toch wel betere manieren om geld te verdienen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:49 schreef Naqin het volgende:
[..]
Beetje matig verdienmodel dan, 1 tv interview en nu deze uitzending in 4 maanden tijd. Hij is niet actief op social media, heeft geen website, vraagt niet om donaties, verkoopt geen boek, etc etc. Hij lijkt me intelligent genoeg om te snappen hoe je hier (meer) geld aan zou kunnen verdienen.
quote:"It's out there. People are just now starting to accept it as something that's acceptable to talk about."
quote:There is no real coordination, leadership or accountability when it comes to dealing with UAP on a broader level.
Ze focust ook op de 'energie' kant van het verhaal:quote:The UAP hearing should have been the most historic hearing in congressional history [..] it's one of the most important stories of our lifetime.
Ook geeft ze aan wat er naderhand gebeurdequote:What the hell kind of energy is being utilized to see these craft move through time and space.
quote:A lot of members were very interested and intrigued and wanted more information
quote:We ought to know what's going on.
Hier krijg je toch een veel beter beeld van deze man. Hij is veel relaxter in dit interview. Verder goed gemaakt. Bedankt voor het delen!quote:Op maandag 11 september 2023 05:49 schreef Monomeism het volgende:
Het UAP seizoen begint weer? David Grush laat van zich horen.
Als dit allemaal waar is (en ik ben wel geneigd dat te geloven) dan vind ik het vooral bizar dat er zo weinig aandacht voor is hier in de media.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:03 schreef byah het volgende:
Niemand die wat vindt van de Mexicaanse congress hearings? Tamelijk bizar wat daar is getoond
Wat dan?quote:Op woensdag 13 september 2023 10:03 schreef byah het volgende:
Niemand die wat vindt van de Mexicaanse congress hearings? Tamelijk bizar wat daar is getoond
Daar zijn heuse alien lichamen getoond (formaat kabouter plop).quote:
Wtfquote:Op woensdag 13 september 2023 11:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Daar zijn heuse alien lichamen getoond (formaat kabouter plop).
Ja was in 2017 al apart:quote:Op woensdag 13 september 2023 12:01 schreef Scrummie het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)mexico_ufo_hearings/
Best apart.
quote:Translations from what I considered noteworthy -Theres a literal fuckload of details given, the body sections at 3hrs in is just a nonstop barrage of their anatomy.
The anatomy portion was spoken in a personal capacity by Dr. Jose Salce Benitez who had 30 years in the Mexican Navy, currently the director of the Navy's Scientific Health Institute and was at one point the director of the Navy's Medical Forensic Service.
Bodies covered in a diatomic white powder that granted desiccation for extreme natural preservation, was carbon14 dated to: very fkn old (around 1000y)
Tridactyl (3 fingers 3 toes) no carpals or tarsals with fingers going straight to armbones. I had a hard time with some specifics around here but they cannot grip thumb-wise and as such have to wrap their fingies around objects
Circular, complete and continuous ribs, having around 14
Deep/concave cervical spine (neckbones) with other features hinting that the head is retractable similar to turtles
Strong but very light bone structure much like a bird
Pneumatized (air/gas formed) cranial cavity, making a large space for oversized brain matter
Orthopedic implants perfectly fused with skin and bone, composed of what we consider metals for spacing structures and equipment such as cadmium & osmium
Ocular orbits very broad granting wide field of vision
A jaw joint, but no teeth. They could swallow foods but not chew
Spine connects to the center of cranial floor, a rarity that does not occur in primates who have a rear position
Intact oviducts (fallopian tubes) containing eggs, alleges this is impossible to falsify
Very broad range of motion in their shoulder joints
Specimen have intact fingerprints, that are linear and horizontal as opposed to a human's circular prints
Unique DNA not matching over a million existing sequences. 70% similar to known DNA, 30% unknown. For relevance, lists that humans are less than %5 different to primates and 15% to bacteria meaning the 30% or more the specimen contain is far outside terrestrial parameters
In summary, the bodies are a non-human species presenting irrefutable differences to written biology/ taxonomy of the evolutionary tree with 0 common ancestors or descendants
quote:Ufoloog zegt gemummificeerde, buitenaardse wezens te hebben: ’Maken geen deel uit van aardse evolutie’
Jaime Maussan heeft de overblijfselen gevonden van ’niet-menselijke’ wezens die ’geen deel uitmaken van de aardse evolutie’. Dat heeft de journalist en ufoloog onder ede verklaard in het federale parlement van Mexico. De gemummificeerde resten van de wezens werden in 2017 in Peru gevonden en zijn volgens Maussan een ’duidelijk bewijs’ dat buitenaardse wezens bestaan én onze planeet al bezocht hebben.
Dat verklaarde hij dinsdag - onder ede - in het Mexicaans federale parlement en hij voegde eraan toe dat “elke wetenschappelijke instelling dat kan onderzoeken”. Hij werd vergezeld door Ryan Graves, de directeur van Americans for Safe Aerospace. Zijn organisatie “focust zich op het publiek onderwijzen over ufo’s, het stigma wil doorbreken en ijvert voor transparantie en openheid” en telt meer dan 10.000 leden. “Er is nood aan actie en antwoorden”, aldus de Amerikaan. “Ufo’s vormen een dringende prioriteit voor de veiligheid van de ruimte en moeten wetenschappelijk onderzocht worden.”
De twee ufologen waren aanwezig tijdens de zitting in het parlement om de politici te overtuigen dat er buitenaardse wezens op aarde zijn geweest. En dat feit moet ook in een wet verankerd worden, klinkt het. Het was de eerste hoorzitting over ufo’s ooit in Mexico. En als Mexico het bestaan van aliens op onze planeet wettelijk erkent, wordt het ook het eerste land dat zoiets doet.
Sommige parlementsleden hadden wel oren naar wat Maussan en Graves te zeggen hadden. Sergio Gutiérrez, de voorzitter van de Mexicaanse Kamer van Afgevaardigden, bleef naar eigen zeggen achter “met overpeinzingen en zorgen”. Hij wil dat de parlementsleden “hierover blijven praten” en discussiëren “over de noodzaak om de wet wel of niet aan te passen”.
Bombshell nog wel. Natuurlijk zijn het geen buitenaardse marsmannetjes, anders zijn ze allang door wetenschappers over de hele wereld al onderzocht.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:24 schreef NoFoksGiven het volgende:
Ik moet de Mexicaanse hearings nog terugkijken, maar wow dat is een bombshell. Nu is menin Latijns-Amerika altijd al opener geweest over het topic en evt. lopende onderzoeken naar UAP, maar dit had ik niet aan zien komen.
Hopelijk komt er snel een vertaling, want mijn Spaans is nog niet soepel genoeg om alles te kunnen begrijpen.
Wel al wat social media posts gezien.
ca. 1000 jaar oude lichamen, met aantoonbaar niet-menselijk DNA? Volgens mij waren deze mummies al bekend, echter de data nog niet gepubliceerd of openbaar (maar misschien heb ik dit mis?). Er is ooit al wel een soort debunking actie geweest over de mummies, maar ik weet niet of dat dezelfde Peruaanse exemplaren zijn.
Nou is deze sessie volgens mij ook onder ede geweest...dus als dit waar is....nogmaals...wow een bombshell.
Nou vind ik dit hele onderwerp rete-interessant en zie ik mijzelf niet als scepticus (wel in het geval van Ancient Aliens-achtig geneuzel natuurlijk, maar goed, daar gooien ze honderdmiljoen dingen tegen de muur in de hoop dat er één blijft hangen), en zeker die hearings in de Amerikaanse politiek zijn echt ontzettend bijzonder om te horen, maar dit is toch véél te ET-achtig om geloofwaardig te zijn?quote:Op woensdag 13 september 2023 15:30 schreef Sjemmert het volgende:
Nu ook in de Telegraaf
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)-van-aardse-evolutie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |