Klopt, die was ik helemaal vergetenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:34 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Cees Bol vindt dit helemaal geen leuke opmerking
Deze had ik niet aan zien komen. Ik had het gevoel dat hij bij de Giro de kopman was totdat hij uitviel. Ik bedoel dat hij niet hoefde te knechten voor Geraint Thomas.quote:
Zeker. Maar Hart echt zelf als kopman? Dat had ik nog niet zo in m gezien..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:47 schreef Funzel het volgende:
Milan en Hart toch wel 2 echte versterkingen voor die ploeg zeg.
Lijkt wel ja, als je meerdere 1 weekse koersen top 3 kan rijden en zelfs de Giro hebt gewonnenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:24 schreef GrumpyOldMan het volgende:
[..]
Zeker. Maar Hart echt zelf als kopman? Dat had ik nog niet zo in m gezien..
Waar doel je op? Zie niet meteen iets geks in het artikel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Team DSM-Firmenich slaat slag met komst Fabio Jakobsen: ‘Heb nog wat goede jaren in de benen’
ad gaat hier flink nat.
dsm-firmenich niet DSM-Firmenichquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Waar doel je op? Zie niet meteen iets geks in het artikel.
Oh ja, ben eigenlijk alleen maar blij dat het AD niet meedoet met die onzin.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
dsm-firmenich niet DSM-Firmenich![]()
quote:
quote:Alberto Contador op Eurosport: “Het is een publiek geheim dat Remco Evenepoel volgend jaar voor Ineos Grenadiers rijdt”
De geruchten over een vertrek van Remco Evenepoel van Soudal Quick-Step naar Ineos Grenadiers hebben tijdens het WK tijdrijden weer een extra duwtje gekregen. Op Eurosport Spanje beweerde voormalig Tourwinnaar Alberto Contador dat de Belgische renner volgend jaar voor het Britse team zal uitkomen.
Volgens Contador, die behalve als tv-analist ook actief is als manager van de Italiaanse formatie Eolo-Kometa, beschouwen ze de handtekening van Evenepoel bij Ineos Grenadiers al “als vanzelfsprekend”. “Het is een publiek geheim dat Evenepoel in 2024 voor hen rijdt”, zei hij tijdens de uitzending. Volgens hem zou Evenepoel ook “een groepje renners met zich meenemen”. Nochtans heeft Evenepoel nog een contract bij Soudal Quick-Step tot 2026.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |