quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En mijn muis is ook bezorgd, daar bleef ik de hele dag voor thuis.
Dat was de eerste reden dat ik deze namquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat het n palindroom is in t Nederlands ;-)
Je moedertje ook weer blij.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, was bij mijn moeder.
En gelukkig gaat er een bus van zo ongeveer haar voordeur rechtsstreeks naar Schiebroek.
Of moet je haar zelf ergens ophalenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Niet door DPD, dan is ze er overmorgen pas
Dat heeft sowieso mijn voorkeur, anders wordt er op tafel gedanstquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of moet je haar zelf ergens ophalen
Ik heb slechte ervaringen met DPD, die maken altijd mijn pakketje kwijt en dan hoor ik na een week pas waar ik het op kan halen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heeft sowieso mijn voorkeur, anders wordt er op tafel gedanst
DHL is bij mij degene die dingen kwijt raakt, DPD is gewoon slordig en traagquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met DPD, die maken altijd mijn pakketje kwijt en dan hoor ik na een week pas waar ik het op kan halen.
Soms wel leuke beestjes, net zat er 1 voor thuis op de stoelquote:
Misschien, ik heb nu lekker thuis gewerkt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:02 schreef chufi het volgende:
Had je die muis niet door de zaak op de zaak kunnen laten bestellen ?
Bijna wel, 11.50 uur kreeg ik bericht dat ze onderweg waren, werd om 17.15 uur bezorgd. Ik had dus net zo goed naar mijn werk kunnen gaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Niet door DPD, dan is ze er overmorgen pas
DHL stuurt mij mails dat ze voor de deur stonden en ik niet thuis was, terwijl ik dat wel was.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
DHL is bij mij degene die dingen kwijt raakt, DPD is gewoon slordig en traag
Ach ... lekker tochquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien, ik heb nu lekker thuis gewerkt.
[..]
Bijna wel, 11.50 uur kreeg ik bericht dat ze onderweg waren, werd om 17.15 uur bezorgd. Ik had dus net zo goed naar mijn werk kunnen gaan.
Liever een kitkat, alleen krijg je er wel dorst vanquote:
Ze zagen je niet achter de geraniums zitten denk ikquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DHL stuurt mij mails dat ze voor de deur stonden en ik niet thuis was, terwijl ik dat wel was.
Vorige flikte Post.NL hetzelfde.
Allemaal sukkols!
Ik heb niet eens vensterbanken jonguhquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zagen je niet achter de geraniums zitten denk ik
Daar ging het mis, ze waren helemaal in de warquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet eens vensterbanken jonguh
Soms worden ze ook woestquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms wel leuke beestjes, net zat er 1 voor thuis op de stoel
Dus het is allemaal mijn eigen schuldquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:34 schreef D. het volgende:
[..]
Daar ging het mis, ze waren helemaal in de war
Aaaahquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Soms worden ze ook woest![]()
[ afbeelding ]
Haha en dat voor een klein katjequote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Soms worden ze ook woest![]()
[ afbeelding ]
Dan zou ik ze niet meer aannemen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:37 schreef aloa het volgende:
Ze geven ons soms wel pakjes voor de buurvrouw, maar die komt ze nooit ophalen
Klopt sommige zijn ook bang, als ik een rondje aan het wandelen ben. Kom ik wel eens katten/poezen tegen en rennen ze wegquote:
Elke kat heeft zo zijn eigen karakter idd.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt sommige zijn ook bang, als ik een rondje aan het wandelen ben. Kom ik wel eens katten/poezen tegen en rennen ze weg
Klopt maar vind het dan wel sneuquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Elke kat heeft zo zijn eigen karakter idd.
En dan mag je naar een bouwmarkt tien dorpen verderop.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met DPD, die maken altijd mijn pakketje kwijt en dan hoor ik na een week pas waar ik het op kan halen.
Ja dat was hier inderdaad ook, al zit er nu wel een hier net buiten de stad.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
En dan mag je naar een bouwmarkt tien dorpen verderop.
Het wordt er niet beter op idd.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat was hier inderdaad ook, al zit er nu wel een hier net buiten de stad.
Maar wel 1 post.nl punt, ooit hadden we er 4
Ik ben al blij dat er hier in het dorp nog wel een post-nl punt zit.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat was hier inderdaad ook, al zit er nu wel een hier net buiten de stad.
Maar wel 1 post.nl punt, ooit hadden we er 4
Hier zit ook al jaren geen bank meer, we hadden wel zo'n Geldmaat om te storten en te pinnen, maar die is ook weg. In de Jumbo staat nog wel een pinautomaat.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Het wordt er niet beter op idd.
Hier trouwens wel meerdere ophaal punten.
Alleen geen enkele bank meer volgens mij.
Jouw durp is nog kleiner dan de mijne, al heeft de mijne wel stadsrechtenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat er hier in het dorp nog wel een post-nl punt zit.
Een bank al 20 jaar niet meer denk ikeen pin automaat ook al jaren niet meer
Nee, lijkt me dat ze bezorgers aan moeten nemen die ook bij niet-geranium-adressen kunnen bezorgenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus het is allemaal mijn eigen schuld![]()
Johquote:Ow ja, sinds 1 augustus hebben we in deze stad ook nog maar 1 Post.NL ophaalpunt.
Was heel wat al die pinautomaten, toen ze er kwamen...maar ze zijn massaal weggehaaldquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier zit ook al jaren geen bank meer, we hadden wel zo'n Geldmaat om te storten en te pinnen, maar die is ook weg. In de Jumbo staat nog wel een pinautomaat.
Daarvoor moet ik al naar Nijmegenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw durp is nog kleiner dan de mijne, al heeft de mijne wel stadsrechten
Veel buitenautomaten zijn wegens plofkraken weggehaald.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Was heel wat al die pinautomaten, toen ze er kwamen...maar ze zijn massaal weggehaald
Stelletje criminelen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veel buitenautomaten zijn wegens plofkraken weggehaald.
Kosten teveel geld blijkbaar en teveel risico's.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Was heel wat al die pinautomaten, toen ze er kwamen...maar ze zijn massaal weggehaald
Dat is toch wel genoeg keuzequote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik al naar Nijmegenal zie ik Venray, Cuijk, Uden, Boxmeer ook wel als stad. Alles wat een winkelstraat heeft denk ik.
Weet ik ook nog welquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik weet nog dat de eerste in mijn geboorteplaats kwam. Iedereen jaloers want die zat bij mij om de hoek.
Wat een chaosquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:34 schreef Domnivoor het volgende:
Ooit hadden we hier een prachtig postkantoor in Amsterdamse stijl.
Nu ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Begrijp wel waarom het aangepast isquote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:34 schreef Domnivoor het volgende:
Ooit hadden we hier een prachtig postkantoor in Amsterdamse stijl.
Nu ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Jaquote:
Hier bij het winkelcentrum twee geld automaten,quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier zit ook al jaren geen bank meer, we hadden wel zo'n Geldmaat om te storten en te pinnen, maar die is ook weg. In de Jumbo staat nog wel een pinautomaat.
Beter wel dat ze veel gebouwen beschermen voor de sloop.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja
Het liefst hadden ze het hele gebouw gesloopt om ruimte te maken voor een kitscherig gedrocht.
Maar ja, rijksmonument.
Hoe gaat het met revalideren?quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was best lekker weer vandaag he![]()
Conditie is redelijk stuk wel.quote:
Komende dagen nog iets warmer.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ja het viel niet tegen na al die regen vandaag
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was best lekker weer vandaag he![]()
Jammer dat het tegenvalt, maar alle begin is moeilijkquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Conditie is redelijk stuk wel.
[..]
Komende dagen nog iets warmer.
Gelukkig niet zo erg als die engerds hier aan het zeggen waren van de week
Dat was Subtiel zeggen mond dicht. En het is mooi weer verder wil ik het nergens over hebbenquote:
Ik dacht even dat je nog niet aan het revalideren was, maar blijkbaar heb ik je verkeerd begrepen, dus hoef ik niet streng te doenquote:
Niet zoals ik had gewild nee.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je nog niet aan het revalideren was, maar blijkbaar heb ik je verkeerd begrepen, dus hoef ik niet streng te doen
Maar niet subtiel genoegquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was Subtiel zeggen mond dicht. En het is mooi weer verder wil ik het nergens over hebben
Wil dat tot nu toe een beetje lukken of gaat dat doel morgen pas in?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet zoals ik had gewild nee.
T is nu vooral deze week zorgen dat ik de 10.000 stappen per dag haal
Gemiddeld wel, mag dat ook?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil dat tot nu toe een beetje lukken of gaat dat doel morgen pas in?
Als je het gemiddelde de rest van de week maar weer opkriktquote:
Maar ik zit nu op 10k gemiddeld. Hoezo moet ik dan opkrikkenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het gemiddelde de rest van de week maar weer opkrikt
Ik denk dat ik maar naar bed ga, want ik begrijp je weer verkeerdquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ik zit nu op 10k gemiddeld. Hoezo moet ik dan opkrikken
Ma 10quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar naar bed ga, want ik begrijp je weer verkeerd
Dat is toch al netjes?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ik zit nu op 10k gemiddeld. Hoezo moet ik dan opkrikken
Nou ja, ja en eigenlijk heel erg neequote:
Dan moet je het iets rustiger opbouwen, het heeft ook geen zin om te hard te gaan. Rome is ook niet op een dag gebouwdquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, ja en eigenlijk heel erg nee
Had maandag mijn hartslagmeter om toen ik aan het lopen was. Ben niet tevreden zeg maar
En vandaag had je geen hartslagmeter om?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, ja en eigenlijk heel erg nee
Had maandag mijn hartslagmeter om toen ik aan het lopen was. Ben niet tevreden zeg maar
Rome is wel wat verder dan 10.000 stappenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je het iets rustiger opbouwen, het heeft ook geen zin om te hard te gaan. Rome is ook niet op een dag gebouwd
Is dat met opzet, of was het idd bedtijd?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vandaag had je geen hardslagmeter om?
Ligt er maar aan waar je bent als je gaat lopenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rome is wel wat verder dan 10.000 stappen
Nee gewoon een schandalige foutquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat met opzet, of was het idd bedtijd?
Scherpquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er maar aan waar je bent als je gaat lopen
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je had het gerust aan mogen passen
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga een blauwe jas halen en doe ook mee
Was jij erbij toen Rome gebouwd werd?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je het iets rustiger opbouwen, het heeft ook geen zin om te hard te gaan. Rome is ook niet op een dag gebouwd
Ja, in een ander levenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was jij erbij toen Rome gebouwd werd?
Zelf ook meegebouwd of alleen staan te kijken?quote:
Gewoon gekekenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Zelf ook meegebouwd of alleen staan te kijken?
Toen mijn zoon in de derde klas zat was ik lees moeder voor een groepje van zijn klas, een ander jongetje uit dat groepje vroeg eens aan mij of er al auto's bestonden toen ik kind wasquote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was jij erbij toen Rome gebouwd werd?
Nu voel ik mij pas oud.quote:
quote:
Jij weet hetquote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:21 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Op een terrasje...bakje koffie erbij
Heb je 'm hard geknepen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen mijn zoon in de derde klas zat was ik lees moeder voor een groepje van zijn klas, een ander jongetje uit dat groepje vroeg eens aan mij of er al auto's bestonden toen ik kind was![]()
Is moeilijk om dan nee te zeggen hequote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen mijn zoon in de derde klas zat was ik lees moeder voor een groepje van zijn klas, een ander jongetje uit dat groepje vroeg eens aan mij of er al auto's bestonden toen ik kind was![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is moeilijk om dan nee te zeggen he
Je kent mequote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is moeilijk om dan nee te zeggen he
Waskebeurt?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Zitten jullie de Dees uit te lachen? [ afbeelding ]
Ik heb al genoeg liedjes in MUZ gepost dus ik sla even over.quote:
Beankt voor deze wijze les, ik ben nog nooit op Urk geweest maar ik zal er op letten mocht ik er ooit komenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 01:55 schreef FreshFruit het volgende:
@:Harrie
Op Urk is een meisje maagd wanneer ze sneller kan rennen dan haar broers.
Let op de kleine klompjes.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Beankt voor deze wijze les, ik ben nog nooit op Urk geweest maar ik zal er op letten mocht ik er ooit komen
Met likeur geen gezeur.quote:
Jij weet.quote:
Jouw tegeltjes zijn persoonlijker. Deze is overigens niet van mij.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
@:devzero
mijn tegeltjes zijn iets beter.
[ afbeelding ]
Die waren zeker raak?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:06 schreef Harrie het volgende:
Mijn laatste tegeltje leverde me tot 2x toe een ban op, die waren voor iemand ook heel persoonlijk denk ik
Mattie.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
Friesche vriend!
[ afbeelding ]
Dat zien de MODS graag Harrie.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:22 schreef Harrie het volgende:
Ik was even mijn notes aan het lezen..... Ik heb gewoon spontaan een lach op mijn gezicht
Alsof er ook maar ooit een dag is geweest dat ik me daar druk om heb gemaaktquote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zien de MODS graag Harrie.
Momentje.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Alsof er ook maar ooit een dag is geweest dat ik me daar druk om heb gemaaktSoms typ ik in een emotionele bui iets dat ik dan later niet meer weet (Niet persee dronken) en als ik dat dan terug lees dan kan ik alleen maar denken, Je bent nog steeds jezelf
Het is op dit moment erg druk, door corona bedraagt de wachtrij op dit moment nog meer dan 3 berichten voor uquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 03:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is op dit moment erg druk, door corona bedraagt de wachtrij op dit moment nog meer dan 3 berichten voor u
Deze sla ik even op maat/quote:
Deze krijg je zeker.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 04:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij mag alles opslaan, ik zie hem wel weer terug in mijn notes
omgaan met mij is notewaardig.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 04:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
waarom dat dan weerik snap er gewoon echt geen fuck van
Heer Henk Henk.quote:
Hallo Henkquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 01:55 schreef FreshFruit het volgende:
@:Harrie
Op Urk is een meisje maagd wanneer ze sneller kan rennen dan haar broers.
Ik herhaal het maar weer evenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
@:devzero
mijn tegeltjes zijn iets beter.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 juli 2023 05:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Hier reageren op posts uit DTS is raar en onnodig, dus doe maar niet.
Volgens mij is pullup weer aan het uitslapen?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 06:36 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wacht hier heel stil op de vogeltjes
Die drukke dagen vliegen altijd voorbij voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:27 schreef StevenHyde het volgende:
Morgeuh
Heel drukke thuiswerkdag voor de boeg. Maar na vrijdag verkansie
quote:
Thnx again, mooie birdsquote:
Klopt idd. Alleen moet ik voor 2 projecten het afronden vandaag. Dus alwel wat weken wat stress door. Maargoed hopelijk komt het goed. Af en toe even eraf om te ontspannen en helikopter view te houdenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die drukke dagen vliegen altijd voorbij voor mijn gevoel.
hopelijk niet té gestressed de vakantie in. Of kun je heel goed de knop omzetten?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klopt idd. Alleen moet ik voor 2 projecten het afronden vandaag. Dus alwel wat weken wat stress door. Maargoed hopelijk komt het goed. Af en toe even eraf om te ontspannen en helikopter view te houden
zou ie van de grond komen?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:14 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad een vreemde vogel
Dat is lief. Ga gelukkig pas maandag daadwerkelijk op reis. Dus gelukkig nog wat dagen om los te geraken iddquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
hopelijk niet té gestressed de vakantie in. Of kun je heel goed de knop omzetten?
Met een voorbindsnavel zou ik nog als pinguin door kunnen gaanquote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:14 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad een vreemde vogel
Euh waarom moet ik nu aan iets anders denken.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:54 schreef D. het volgende:
[..]
Met een voorbindsnavel zou ik nog als pinguin door kunnen gaan
Fijne vakantie StevenHydequote:Op donderdag 10 augustus 2023 09:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is lief. Ga gelukkig pas maandag daadwerkelijk op reis. Dus gelukkig nog wat dagen om los te geraken iddEn morgen ook nog een kantoorwerkdag waar ik hopelijk alles af heb en beetje overdracht kan doen en zo wat afbouwen idd
En vanavond even op de fiets een rondje toeren wat ook goed werkt om los vh werk te geraken.
A dirty mind is a joy forever!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euh waarom moet ik nu aan iets anders denken.
Why dirtyquote:
quote:
Ik wilquote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:50 schreef Domnivoor het volgende:
Een pinguïnmol
[ afbeelding ]
Stable Diffusion
Heer Henk Henk.quote:
Geen idee, waar heb je de snavel geplaatst?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euh waarom moet ik nu aan iets anders denken.
quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:09 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, waar heb je de snavel geplaatst?
Lekker genietenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:42 schreef engine het volgende:
Ik en mijn bak sla zitten heerlijk in de zon
Dat klinkt ook goedquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genieten
IK heb net een knapperig warm broodje met gebakken ui en gesmolten kaas op
Gezellig, wat gaan jullie vanavond doen?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:42 schreef engine het volgende:
Ik en mijn bak sla zitten heerlijk in de zon
Als het weer zo blijft gaan we een rondje wandelen denk ikquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:30 schreef D. het volgende:
[..]
Gezellig, wat gaan jullie vanavond doen?
We?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:43 schreef engine het volgende:
[..]
Als het weer zo blijft gaan we een rondje wandelen denk ik
Oquote:
Nou, als hij er vanmiddag al mee in de zon zit, weet ik niet of ze vanavond nog zo knapperig zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ogezellig knapperig blaadjes mee op wandelen
HIj kan ze ook even weggezet hebben in de koeling om vanavond mee uit wandelen te nemenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, als hij er vanmiddag al mee in de zon zit, weet ik niet of ze vanavond nog zo knapperig zijn
Zat net die filmpjes in Noorwegen te kijken, ook heftig daar zegquote:
Ja die dam zat niet zo goed in elkaarquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat net die filmpjes in Noorwegen te kijken, ook heftig daar zeg
Nee, dat ging niet goed. Wat een ellende deze zomer overal.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die dam zat niet zo goed in elkaar
Hoezo? Die dam zat prima in elkaar hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die dam zat niet zo goed in elkaar
Die dam had 1 ding te doenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo? Die dam zat prima in elkaar hoor.
Alleen moest er geen water tegen komen ofzo
Sweetquote:
Man3quote:
En wie zijn/haar schuld was het dit keerquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:42 schreef aloa het volgende:
[..]
De beste man is net terug, gaat hij weer weg
Ik heb eerlijk gezegd geen idee.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
En wie zijn/haar schuld was het dit keer
Hij zal het zelf wel wetenquote:
Moet ie geen Skutjes posten midden in de nachtquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:42 schreef aloa het volgende:
[..]
De beste man is net terug, gaat hij weer weg
Zal dat het zijn?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ie geen Skutjes posten midden in de nacht
Waarschijnlijk niet ...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten vermoed ik.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:20 schreef Deisyy het volgende:
Potjandorie dat was lekkere kip Tandoori
Raar idee natuurlijk,quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten vermoed ik.
Kopje koffie erbij en straks even op de fiets een rondje maken.quote:
Zou kunnen idd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Raar idee natuurlijk,
maar je zou het hem zelf ook kunnen vragen
Mooi weer voor wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kopje koffie erbij en straks even op de fiets een rondje maken.
Gegrilde cavia op een bedje van brandnetels met geitenbloed?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:27 schreef pullup het volgende:
Ga ook nog maar wat maken om te eten nu
He, deze is voor jou gemaaktquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:27 schreef pullup het volgende:
Ga ook nog maar wat maken om te eten nu
Duidelijk welquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, deze is voor jou gemaakt
[ afbeelding ]
Daar staat geen onwaarheid tussenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, deze is voor jou gemaakt
[ afbeelding ]
Die is buiten spelenquote:
Lekkerquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:43 schreef engine het volgende:
Een vriend van mij verkoopt vleespakketten () en daar had ik vandaag een hamburger van gebakken. Wat aardappels en bloemkool met kaas
Hier met z'n viertjes aan het koken, maar de voor bij de maaltijd voorziene wijn haalt volgens mij het uur 'U' niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:43 schreef engine het volgende:
Een vriend van mij verkoopt vleespakketten () en daar had ik vandaag een hamburger van gebakken. Wat aardappels en bloemkool met kaas
Stuur 1 vd 4 weer naar de winkel voor een nieuwe fles. Misschien ook een paar reserve flessen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier met z'n viertjes aan het koken, maar de voor bij de maaltijd voorziene wijn haalt volgens mij het uur 'U' niet.
quote:
Waar haal ik zo gauw een paar flessen Vosne-Romanee vandaan?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stuur 1 vd 4 weer naar de winkel voor een nieuwe fles. Misschien ook een paar reserve flessen.
Weet ik veel, ik zie alleen dat je diep in je portemonnee moet kijken.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar haal ik zo gauw een paar flessen Vosne-Romanee vandaan?
Kijken is niet ergquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zie alleen dat je diep in je portemonnee moet kijken.
En toch een mooi concertquote:
Ja dat sowieso natuurlijk.quote:
Wel als je alleen de bodem ziet.quote:
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel als je alleen de bodem ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
Waar is dat konijn?![]()
![]()
![]()
![]()
FlappieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ze waren in de aanbieding bij Auchan, maar inderdaad niet echt goedkoop.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik zie alleen dat je diep in je portemonnee moet kijken.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
Waar is dat konijn?![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Maar dat voordeel van de aanbieding gaat toch al op aan het ritje in de Porsche er naar toe in Noord Frankrijk..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze waren in de aanbieding bij Auchan, maar inderdaad niet echt goedkoop.
Nee zet nooit een wekker.quote:
Morgenochtend, 10 over 8. Dan ben ik op tijd in het ziekenhuisquote:
Als we inkopen bij Auchan gaan doen heeft de Porsche te weinig ruimte, dan gaan we met de Audi.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat voordeel van de aanbieding gaat toch al op aan het ritje in de Porsche er naar toe in Noord Frankrijk..
Of waren jullie daar toch al ?
02:50quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgenochtend, 10 over 8. Dan ben ik op tijd in het ziekenhuis
En jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |