Boomers die losgaan in een foodhall.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:04 schreef Barbusse het volgende: [..] Paar jaar terug met m'n zus die chef is in Amsterdam foodhallen HE-LE-MAAL los gegaan
daarna was ik blut
![]()
![]()
Vraag uit nieuwsgierigheid: Wanneer je zelf zulke meningen over andere hebt, pas je dan ook zulke meningen toe op jezelf?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Boomers die losgaan in een foodhall.Sad.
Nee, doen we nooit. Zo vaak zien we elkaar niet, dus als we naar zoiets toe gaan, doen we het ook goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
oh jeej... geen budget gesteld? Wel gezellig om zoiets met je zuster te doen!
Soms moet je even alles vergeten en gewoon een leuke tijd hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, doen we nooit. Zo vaak zien we elkaar niet, dus als we naar zoiets toe gaan, doen we het ook goed.
Also: TT
Jazeker, dubbele standaarden doe ik niet aan.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:53 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Vraag uit nieuwsgierigheid: Wanneer je zelf zulke meningen over andere hebt, pas je dan ook zulke meningen toe op jezelf?
Preciesquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:06 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Soms moet je even alles vergeten en gewoon een leuke tijd hebben.
Is dat niet heel vermoeiend voor jezelf, om jezelf in een hokje te plaatsen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jazeker, dubbele standaarden doe ik niet aan.
Hai, over ballonnen gesproken, hoe gaat het met de zwangerschap?quote:
Nee. Hokjes houden het leven overzichtelijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:23 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Is dat niet heel vermoeiend voor jezelf, om jezelf in een hokje te plaatsen?
Hokjesquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Hokjes houden het leven overzichtelijk.
Groot gelijk heb jequote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, doen we nooit. Zo vaak zien we elkaar niet, dus als we naar zoiets toe gaan, doen we het ook goed.
Also: TT
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Hokjes houden het leven overzichtelijk.
Laatste 2 keer ook in Porto en Amsterdam Michelin restaurants bezochtquote:
Bol! 37 weken vandaag dus in theorie kan ik vandaag of over 5 weken een baby hebbenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai, over ballonnen gesproken, hoe gaat het met de zwangerschap?
De laatste loodjes dus. Spannend.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bol! 37 weken vandaag dus in theorie kan ik vandaag of over 5 weken een baby hebben(en alles er tussenin natuurlijk)
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bol! 37 weken vandaag dus in theorie kan ik vandaag of over 5 weken een baby hebben(en alles er tussenin natuurlijk)
Spannend!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog eventjesquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |